Incredibil cât de repede le sare pietonilor încălţămintea din picioare, când îi loveşte maşina.

sari la comentarii

Aţi remarcat? Aia se-ntâmplă primul lucru. Nu contează cum s-a produs accidentul, în clipita în care omul se uneşte cu maşina, efectul imediat – încă înaintea deschiderii airbagurilor chiar, depinzând de forţa impactului – e că papucii sunt deja împrăştiaţi pe caldarâm.

Povestirea de mai jos frizează, atât ca desfăşurare, cât şi deznodământ, orice fel de convenţie ştiinţifică formulată până în prezent. Sfidează buna orânduire a lucrurilor ce-o ştiam şi pe care o credeam până acuma stabilă. Amănuntele pe care urmează să le aflaţi sunt fiecare câte o nouă confirmare a faptului că lumea, aşa cum ne-o imaginăm noi greşit, este doar o proiecţie şubredă în limitarea puterii noastre de-nţelegere a unui haos care, dacă ni s-ar arăta mereu cu acest adevărat al său chip – şi din care aveţi “decât” o frântură de lecturat mai jos – ne-ar spulbera pe dinăuntrul capului.

Ceea ce am numit generic “Aventurile peştişorului de pe televizor”, lucrarea de faţă, are performanţa doar aparentă a unui subiect de ştiinţifico-fantastic, dar caracterul este la fel de real şi rece ca al unui documentar ce nu poate să te facă decât să te gândeşti mult la tot felul de lucruri, pe care până acum le treceai ignorant cu vederea. Veţi avea, în cele ce urmează, ocazia să citiţi formidabila relatare a restructurării sistemului putregăit al justiţiei din ţara noastră, printr-un tur de forţă demonstrativ, caz pilduitor de voinţă dusă la realizare, totul la iniţiativa fermă şi lăudabilă cetăţenească a unor oameni cu curaj şi capabili să şi mobilizeze resurse în acest sens!

Premeditarea

Mă duc, carevasăzică, pe-acolo pe la Universitate, la un loc, ca să mă întâlnesc c-o persoană prietenă de-a mea, fiindcă eu am prietene care-s mai persoane, aşa, ele, şi cu care mă-ntâlnesc eu în locuri. Şi mai exact, ne-ntâlnim aşadar, cum vă spun că fac prietenii, la un târg de joburi de PR, că ea oferea acolo… servicii, ca să zic aşa, iar cu mine nu se putea vede ca oamenii, în birt. Învârtindu-mă cu vădit interes printre standuri acoloşea, ca să mă hlizesc de situaţia de criză (sărăcuţii studenţi stăteau ca la pită) dau de-o companie ofertantă, despre care, pentru a nu-i ştirbi identitatea cu migală şlefuită, aleg să nu dezvălui că ar fi Streetwise PR. Ea este o societate de relaţii publice mai de gherilă, iar asta era trădat de două chestii: zice pe site că-i astfel, dar, mai important, aveau separeul creativ amenajat, precum o casă de oameni în vârstă – la propriu, adică era reconstruit intenţionat interiorul unei astfel de locuinţe – cu candelabru de cristal din material plastic, televizor alb-negru, mileu pe etajeră şi masă de călcat, precum şi bibelouri. Cu adevărat fain, “doing versus telling”, concept (e drept, mai de anul trecut) aplicat cu promptitudine profesionistă şi în comunicare de la noi. În schimb, un amănunt ce le-a scăpat: la locul deosebit construit acolo, să vină gârlă muncetul tânăr dornic-dornic, lângă tot efortul ăla de neconvenţional – în format uman, nimenea. Nu o fată hosteţă să zâmbească tâmpiţel, da’ să zică pe de rost ceva, nu un reprezentant model, ca să vadă ăia micii cum, nimica-deloc, pustie. Deci de veghe – pauză.

Mâna criminală şi corpus delicti

Contextul mai sus descris este unul propice pentru mine, mai ales pentru acţiunea meschină de a şterpeli peştele roş din sticlă expus pentru aplicanţi, între altele din recuzită. Acesta este el.

pestisoruldepetelevizor

Dar nu sub adăpostul întunericului, prin josnicii sau calificări tâlhăreşti, ci precum un băiat simţit ce mă cunoaşteţi, eu nu iau şi fug. Am sustras public şi vădit ce mi-a plăcut mai mult din scenetă şi am lăsat frumos un bileţel, ca să ştie oamenii cum să mă contacteze, în vederea negocierii pentru obţinerea obiectului îndărăt. Care, pentru mine, în afară că i l-aş fi dat unui amic ce face colecţie, practic nu valoarează nimic. De fapt, înseamnă atât de puţin în catalogul meu emotiv, încât ar trebui firma posesoare de el să-mi facă o băutură alcoolică, pentru că l-am găzduit şi îngrijit cu atâta gingăşie.

Ancheta, indiciile, mărturiile şi făptaşul

Un alt detaliu poate nu la fel de important e că am mai extras din decor şi un stol de două păsări fabricate din porţelan, dar le-am făcut cadou unei simpatice organizatoare a târgului, care l-a returnat frângându-mi inima, ba chiar cu o îngrijorare şi responsabilitate ce a devalorizat-o într-o oarecare măsură. Oricum, în complicitatea celor prezenţi, inclusiv al mai multor standuri concurente, unii care erau peste drum şi erau martori pasivi ai desfăşurării evenimentelor şi care se hlizeau cu ofertele lor la actul infracţional, am plecat deci cu vertebrata acvatică în poşetă.

Iată ce-am dobândit eu ulterior, fiindcă am dreptul la un proces corect şi echitabil, cu acces liber la tot ce-nseamnă documentaţie în privinţa acuzelor ce mi se aduc, ca să-mi construiesc – nu? – apărarea.

declaratiefurtbibelouri1

***

declaratiefurtbibelouri2

Păgubiţii. Urmărirea

Şi mă sună a doua zi amica cu care mă văzusem, pe care evident căci căzuse măgăreaţa, fiind singura care ştia ceva despre mine. La târg se dezlănţuise infernul!!! Eu, pe tren. Zic, bine-bine, îi cer să grăiesc eu direct cu oamenii aceştia, dacă le este dificil să mă abordeze. Şi-mi dă pe o tanti care avea telefon. Apelez pe doamna în cauză. Mă prezint amabil, că-s un băiat educat, nu vin de la ţară să fac provincia de mândra minune. Îi spun că sunt disponibil pentru feed-back, c-am înţeles că aş fi fost compromis, da’ fiindcă sunt un tip flexibil, iaca, să-mi zică opinia ei, fiindcă sunt deschis.

Nici nu se dumireşte bine, să-mi spune despre ea, să ne mai apropiem, că io habar n-aveam cine-i, da’ am sunat-o politicos şi interesat, îmi place să cunosc lume, să-mi fac prieteni, că răbufneşte latura ei mai apropiată de litera legii. Este IN-AD-MI-SI-BIL!

Eu – de acord, chiar cu empatie, fiindcă încercam să mă pun în poziţia ei şi realizam cu compasiune că nu era tocmai plăcută situaţia cea ingrată. Mă ceartă ea-n ultimul hal, ce glumiţe îs astea? Eu că într-adevăr; pătruns de smerenie, fiindcă fata avea dreptate, ce s-o tot dau după cireş. Că de ce n-am anunţat-o? Just. Puteam s-o anunţ!… Îmi declară. Ş-asta-i drept, potenţiat de faptu’ că aş fi cunoscut iniţial. Bine, cumva contra-productiv conceptului de luat lucruri de sub nasul oamenilor, dacă te programezi în prealabil; totuşi, eram spăşit, pentru că zicea lucruri bine întemeiate: dacă o avertizam că mă duc acasă cu bunul ei, cum s-ar fi cuvenit, cel mai probabil nu mi-l dădea, în ipoteza c-ar fi fost cineva acolo să-ntreb, dar în mod cert nu se ajungea atât de departe. Eu tot sunt de părere că am acţionat destul de transparent, date fiind condiţiile. Dar nu vroiam s-o necăjesc cu aspectele astea de fineţe. Şi o ascult docil. Era răvăşită, sărmana. Nu îşi putea închipui minţii aşa ceva, făcea eforturi reale să cuprindă cu orizonturile priceperii ei ce se petrecuse.

Gestul meu părea să fi răscolit întreaga organizaţie. Mai ales fiindcă tot dorea să-mi mai dea pe cineva la telefon. Eu accept, fiindcă simţeam că nu depinde de mine. Domnul, probabil un coleg sau înalt în funcţie, mă ia mai familiar, cu “tati, fii atent”, ceea ce m-a mai liniştit. Ulterior doar am realizat că apelativul se foloseşte în circumstanţele în care urmează un discurs profund juridic şi probabil nu vrei să se sperie inculpatul de termenii legali ce i se vor înşirui.

Osânda

După partea introductivă cu “suntem totuşi şi noi oameni cu două picioare şi cap, într-o ţară a anului 2009, membră în Uniunea Europeană” (citat reprodus cu exactitate), mie-mi pică semnalul, dar atent cu interlocutorii mei, încerc să dezluşesc cu precizie numărul de ani cu care eram pasibil să înfund temniţa. Omul foarte înflăcărat îmi prezintă neobişnuit de pe îndelete provenienţa artefactului, care e al Realităţii TV, îmi prezintă diverse colaborări cu firme de avocatură de-ale lor, că nu vorbeşte baloane. Mă informează cu privire la dificultăţile împrumutării celor ce se află la stand, în vederea construirii prezentării lor într-o cheie ce să denote atât profesionalism, dedicare, cât şi imaginaţie şi originalitate. Îmi aminteşte că dovezile de necontestat (adică ce lăsasem eu acolo, să nu se bată unii de alţii în confuzie) sunt în posesia lor, iar ele sunt incriminatorii şi vor fi folosite, nu căăă.

Probabil numai auzindu-mă mai tăcut i-o fi trecut prin cap să-mi spună atât de explicit toată tărăşenia, dar cel mai mult îl interesa gândul abscons, din spatele acestei întâmplări, care m-a mânat pe mine la asemenea păcat.  Când s-a oprit la un moment dat să mai tragă aer, cred că cel mai articulat lucru pe care am izbutit să i-l zic a fost, ca o umilă explicatie raţională pentru că de ce l-am luat, a fost: “Păi, fără motiv”.

Înduioşat de inocenţa mea părelnic necontrafăcută, s-a cam calmat el singur pe sine aşa şi mi-a mai zis despre firmă, despre plângerea la poliţie, m-a învăţat cu procedurile legale. Eu ascultam conştincios, pentru că aveam o presimţire că mă voi mai confrunta cu situaţii dintr-acestea delicate.

Apoi a dat câteva ultimatumuri stricte, care se tot amânau între ele, pentru că mi-era imposibil să mă conformez, deşi eram cât se poate de bine intenţionat. Mă ajută puţin lipsa de operativitate o organului poliţienesc de la noi din ţară, deci poate scap neprocesat în tenebrele interlopepână până luni, interval în care voi face eforturi să creez o buclă birocratică – să fiu pus sub urmărire, pentru un obiect care deja a fost returnat decorativ unde-i e locul. Oricum, m-au scrofălit în ultimul hal şi mi-au secat atât bateria la telefon, cât şi zâmbetul copilăresc ce mă făcea atât de drăgălaş, acelaşi de care vă îndrăgostiţi voi ori de câte ori mă vedeţi sau doar vă gândiţi că există. Nu mai sunt doar un băiat, acum sunt un bărbat tăvălit prin realitate: unele lucruri NU se fac. Şi mă duc eu, deci, pungaşul, înapoi (printre altele şi cu ocazia jucării de Jenga în Goblin, efectuat pe jumătate cu o seară înainte), ca să mă-ntâlnesc şi cu angajaţii, să le predau ce pescuisem, adică peştele. (Da, ştiu, distractiv ar fi fost să-i fi lasat să urmeze procedurile şi să primească ăla eventual prin moştenire, mai peste câteva neamuri în viitor, pe ramura genetică. Dar prea îmi doream să-i cunosc şi de aceea m-am predat, să nu mai fac rău celor din jurul meu, cărora le-am cauzat atât de multă mâhnire.)

Penitenţa

Am o singură pretenţie, chiar dacă unui escroc nu ar trebui să i se mai îndeplinească vreo doleanţă: dacă va mai putea comunitatea avea vreodată atâta milostivenie pentru mine: când mă saltă mascaţii, aş dori nespus să fie reportajul acoperit de Adelin, ca un cerc închis în interesul Realităţii TV şi mărturie a căinţei mele.

Oricum, impertinenţa mea a fost asociată de către autorităţile în măsură, adică tipa aferentă peştelui (deci, fără metafore din astea proxenete, da, vă rog?) ca fiind echivalentul luării a trei litere din numele ei pe scala sfruntării. La acest nivel al însemnătăţii. Nume al ei care este Lavinia Udrea. Am spus şi mai devreme că sunt un om înţelegător şi a face neplăceri e departe de mine şi ca ipoteză. De aceea sunt deschis la următoarele două variante, ca să încercăm să ne dăm seama ce-ar însemna cu adevărat să-i ciordesc din nume:

1. Lavinia Ud. Să-mi rămână mie “rea”, să nu fie urmă de îndoială că totul a fost iniţiat şi întreţinut doar de lipsa mea de respect, iar fără vigilenţa ei, lucrurile încă s-ar perpetua în degradarea morală şi lipsă de calitate a condiţiilor ce le creăm nu pentru noi, ci pentru copiii noştri! Bun simţ ioc în noua generaţie. Numa’ calculatoare şi-şi-şi Internet şi gărgăuni.

2. Linia Drea. Eu păstrez a, v şi u, care formează un verb la un timp trecut ce simbolizează că odinioară era integră nominal, iar ceea ce rămâne e calea corectă pe care trebuia s-o urmez eu, fără devieri, dacă nu aş fi secţionat-o prea timpuriu de “ptă”, astfel încât nu a putut fi aşa cum o gândise noua mea prietenă: cosecventă, incoruptibilă, fără colţuri ascuţite care spintecă principii sau curbe înşelătoare care sucesc minţi.

Aşa. Şi ne vedem în ceas de seară, în locuri ferite, undeva la Casa Scânteii, pesemne ca să mă lege şi dosească, speram eu în interiorul sufletului meu, fiindcă un sfârşit fâsâit ar fi dat prost în articol, cu arestare era perfect (iniţial încercaseră să mă târască pânâ la Otopeni, da’ s-au milostivit de mine).

Reabilitarea

Dar – căcat! – piariştii deposedaţi de accesorii clociseră până la acest punct culminant un plan de salvgardare. Nu ştiu dacă s-au uitat între timp pe-aci pe Jeg şi li s-a mai conturat în imaginaţia lor cam care-s urmările şi ce mă tentează să fac, care mi-s de regulă intenţiile editoriale sau dacă strategiile lor parşive, de oameni care se ocupă cu arta minciunii, iar lumea-i plăteşte pentru aceste servicii, sunt cele ce-au scornit soluţia, dar când am ajuns, s-au trezit ei să-mi dea peştele cadou. Piftom?! Adică mă purtaseră creanga prin toată ţara, eu plângând, ei urlând, doar ca să-mi spuie că-mi lasă prada. O tentativă de-ntoarcere din condei specifică industriei lor care cu asta se pricepe. Să transforme ei cu de-a sila suferinţa mea într-un aproape advertorial pentru ei, nici ăla plătit. Ptaaai! Dar fie! Îi iert, fiindcă inima mi-e de aur.

predareprimire

***

Deci, standul Streetwise PR…standstreetwisepr


185 comentarii

zi si tu ceva
  1. Martie 15, 2009 la 15:45
    link permanent
    fcb zice ca:

    na acu… esti ud rau :D te-or facut!

  2. Martie 15, 2009 la 15:47
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Mă, tu-ţie-ţi place fata, admiţi, Flavie? :D

  3. Martie 15, 2009 la 15:47
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Motivul pentru care zboară papucii este legat de patul că sunt făcuţi să fie între talpa omului şi terenul solid pe care omul calcă. În momentul când omul se agită dând din picoare haotic prin aer, papucii se sperie de lipsa contactului cu terenul şi fug care încotro văd cu ochii lor de PVC.

  4. Martie 15, 2009 la 15:49
    link permanent
    monica zice ca:

    Cineva trebuia sa-ti faca o gluma macar egala cu alea pe care le faci tu! :lol:
    PS: intreaba Popescu daca n-aveau si-un mileu sub peste, ca mileul l-ar dori el…

  5. Martie 15, 2009 la 15:50
    link permanent
    fcb zice ca:

    admit… da-mi place mai mult de tine ma pescarus ma

  6. Martie 15, 2009 la 15:56
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Heheheh. Moniceo – aveau di tăte acolo, or zis că “mă, băiatu’, da’ noi îţi dădeam, trebuia să zici, că mai avem, ăla doar că nu era a’ nostru”. Deci vă uitaţi în poză şi revendicaţi, iar eu mă duc să-i potlogăresc.

    Bibli – io de mult te bănui că citeşti doar titlul, că nu mai apuci să comentezi peste tăt pe unde-ţi propui.

  7. Martie 15, 2009 la 15:56
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Copil teribil ce eşti, ai acoperit din CNP zona de CNP care arată unde anume este înscris certificatul de naştere. Cum persoana în cauză este născută în 84 şi este din Galaţi, este posibil ca acel cod să fie… Galaţi? :) Deci… se ia unul din programele care verifică condurul CNP, ca la Cenuşereasa, şi, prin puţine permutaţii din astea numerice, se află şi numărul de ordine, şi se caută şi judeţul Galaţi, după care se verifică codul dacă verifică la coadă. Greu de tot. Probabil 5 minute…
    Altfel e acoperit să nu vedem cu om cheamă pe Sa…, ete că era să spun.

  8. Martie 15, 2009 la 16:00
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Greşit, n-o cheamă “Sa…”. Şi nici acolo nu te descurci tu, cu numerele, mă, Tom Cruise, ‘geaba te dai rotund (că eşti, da’-n alt sens, hăhăhăhăhăhă).

  9. Martie 15, 2009 la 16:01
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    La final m-am desluşit, domnule Groza, că sunteţi în stare să faceţi orice pentru a atrage atenţia unei domnişoare în blugi şi cu geacă albă care se purta pe vremea când mai ieşeam din casă, adică acum cam 4 ani.

  10. Martie 15, 2009 la 16:03
    link permanent
    jimerino zice ca:

    ca pentru predarea/primirea palincii mele, pula te-ai fi intors. si cere poza de la omu’ de la care stii ca tre’ s-o ceri. cacu ceva poate alegi si tu pana la urma sa te faci util. nu?

  11. Martie 15, 2009 la 16:06
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Gimel – bine, accept demn; ce doreşti ca eu să fac, dacă eşti atât de beţiv încât uiţi să-ţi iei ceva care să-ţi asigure o beţivăneală de lungă durată, nu una efemeră?

    Bibli – da’ io aveam habar cine-i don‘şoara înainte sau că îi domnişoară? C-a venit şi cu bodiguardu’ fotograf asociat şi jurnalist, dacă era doar el, tătă aşa ahtiat crezi c-aş fi fost? Plus că – iată! – e mai înaltă decât mine, iar eu mă frustrez lesne.

  12. Martie 15, 2009 la 16:10
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    @ Darius Groza
    :)
    Uite am intrat voluntar în moderare ca să nu apară public. 28407311[da, e corect]75 este una din variantele în care nu am folosit măcar judeţul. Ce ar fi să fi nimerit din prima. :)

  13. Martie 15, 2009 la 16:14
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Domn Darius
    Păi cred că ar trebui să faceţi nişte cursuri de sexologie aplicată. Sunt nişte semne exterioară prin care defineşti o femeie măritată (sau care locuieşte cu un bărbat în concubinaj), de o femeie doar activă sexual (din an în paşte, mai ales când nu e nimeni acasă), de una care este aproape virgină ori virgină de-a binelea. În plus, ai văzut că încălţările, deşi nu erau cu toc, tot aveau talpa destul de groasă… ups, m-am dat de gol, încălţările nu se văd. OK nu retractez nimic. :)

  14. Martie 15, 2009 la 16:19
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Bă! Io nu ştiam ÎNAAAINTE să sune ea, deci când fugeam cu bibeloul căci cine va fi să fie reclamantul.

  15. Martie 15, 2009 la 16:19
    link permanent
    Andi zice ca:

    După privirea de căţeluş dând din coadă nu s-ar zice. Heh.

    Dar nu tuturor pietonilor le sar papucii când îi calcă. Eu am văzut acum două săptămâni un nene pe care l-a stâlcit pe-un picior un şofer de dubă extrem de grăbit şi nu i-or sărit papucii, nici ăla de la piciorul pe care i l-a storcoşit giga roata dubioasă. Şi da, m-a marcat momentul şi da, am sunat la 112, dar nu vreau să-ţi spun asta, o ţin pentru mine.

    Un peşte de-ăla (doi, trei, şapte, cine i-o mai numărat?) aveau şi bunicii mei din oraş. Şi era colorat cu albastru şi multe multe picăţele de alte culori şi avea gura mai mare şi mai de peşte şi îmi încăpea şi mâna înăuntru când eram destul de mică. Acum nu ştiu unde e, s-o fi înecat săracu’…

  16. Martie 15, 2009 la 16:20
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Şi acum să revin la peşte.
    El a apărut ca urmare a trecerii culturii art deco în chitch… pardon, asta înseamnă gay, cum se scrie?, parcă cu k… offff, kitsch.
    Iniţial peştoiu era sub formă de peşte răpitor, adică alungit, şi se face cu greu de către artiştii sticlari. Iată aici forma iniţială, un pic sabotată de culoarea sticlei, care trebuia să fie în tentă de albastru.
    igu.ro/latrecut/wp-content/uploads/2006/04/peshte_54745.jpg

    Acel peşte roşu este tot un kitsch dar în sensul agravant al lucrului şi nu în curentul modei, recte inferior şi fără valoare estetică.

  17. Martie 15, 2009 la 16:21
    link permanent
    Andi zice ca:

    Domnu’ Bibli a fost de faţă la ultima scenă?

  18. Martie 15, 2009 la 17:25
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Domnu’ Bibli este de faţă la toate scenele lumii, omniprezent şi omnipotent. :D

    Adunând îmbrăcămintea care se vede în poză, “jartilica” atât de obişnuită pe stradă şi specifică fetelor de 15 sau 16 ani, maieul negru cu mânecă scurtă, blugii strâmţi cu talie joasă “de serviciu”, aproape că văd ciorapii de naylon cu chilot şi şosetele albe cu inimioare (dacă mă chinuiesc un pic văd şi lenjeria intimă)… ce încălţăminte ar putea fi?

  19. Martie 15, 2009 la 17:29
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Domnule Darius,
    Ioi “Io nu ştiam ÎNAAAINTE să sune ea”, dar figura aceea cu rânjet post-coital tristesse e inventat de mine? :) ;) şi :)

  20. Martie 15, 2009 la 17:31
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Apropo, domnişoara Marcu de ce nu apare în poze?

  21. Martie 15, 2009 la 17:40
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Iar mă iubesc cu moderarea ta. Mă violează de fiecare dată.

    Iată ce spune dl. Bucurenci de doamna Marcu…
    “Alina Marcu n-a existat. A existat doar o PR-istă suficient de neinspirată încât să le trimită un spam mai multor jurnalişti, politicieni, PR-işti, punându-le adresele personale în câmpul “To”, astfel încât fiecare să poată vedea adresele celorlalţi nefericiţi care l-au primit. Nefericiţi care, dacă nu l-au şters de cum a sosit, au putut citi următoarele:

    Ai vrea sa lucrezi in PR sau Advertising, dar toate usile iti sunt parca inchise? Ei bine, primavara aceasta toate sansele sunt de partea ta.

    Restul la el pe blog, că nu vreau să ocup spaţiul cu chestiuni tangenţiale. :D

    Eu acum mai bravez cu una sau alta… adevărul este că mi-e dor de Miha, nu am mai văzut-o de mult, cam de la ultimul tău filmuleţ… de aceea tot vorbesc tangenţiale.

  22. Martie 15, 2009 la 17:45
    link permanent
    Hudrea zice ca:

    Atât? Mă aşteptam la un final mai spectaculos, nu ştiu de ce.

    Ce tare a fost Biblio!

  23. Martie 15, 2009 la 17:50
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Şi eu vroiam descinderi şi încarcerări, da’ este o reţetă de imagine, bănui.

    Biblel – nu cre’că-i aceeaşi persoană. Şi de ce zici că ar tre’i s-apară într-o poză? Doar Lavinia. Că ea solicita înapoierea trebii. Ce, ălalant martor, Iuliana, apare p-undeva?

    (Mă uit aici pe blogu’ lu’ cui spui tu şi n-o recunosc dintre organizatori… Caţi şi tu pe Google ca apucatu’. Nu zic că nu o fi, da’ io n-am remarcat-o p-acolea.)

  24. Martie 15, 2009 la 18:46
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Domnişor Darius…
    Poate aveţi dreptate şi nu e aceiaşi persoană.
    :)
    Mă înşel destul de des.
    Domnia sa spune în declaraţie… declar în calitate de organizator PR şi bla bla bla
    Domnia sa este studentă la Comunicare şi Relaţii Publice în Bucureşti.
    Este voluntar la PRIME România pentru că, şi aici o citez, “experienta este un ,,must” iar evenimentele PRIME iti ofera posibilitatea de a o acumula. Asa am ajuns sa organizez Congresul National al Studentilor la Comunicare.”

    Recitiţi mesajul lui Bucurenci şi veţi vedea că totul se potriveşte :)

    Ziceam că trebuie să apară într-o poză, ca şi duduiţa Iuliana, pentru că aşa se face documentarea, doar mesajele olografe către poliţie au fost postate. Desigur, trebuia o poză şi a domnişoarei Iuliana Serea, o fată cu ochelari înguşti şi ochi albaştrii, păr castaniu, absolventă la SNSPA şi ASE care în prezent are parcă funcţia Account Assistant. A participat, acum ceva timp, la un filmuleţ Paprika.

  25. Martie 15, 2009 la 18:48
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Şi din nou moderat… :)

  26. Martie 15, 2009 la 18:59
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Nu numai moderat, dar şi singur. :)

  27. Martie 15, 2009 la 19:36
    link permanent
    Andi zice ca:

    O să înţeleg din ce s-a zis că domnu’ Bibli îmi lasă mie omniscienţa. Ceea ce zeului meu îi convine cum nu se poate mai bine. Pentru că la ce bun să fii peste tot sau să poţi să faci tot, când ştii deja tot? Ce rost mai are, întreb? Râs-idiot-de-om-nebun: Muhahahahahaha.ha…ha. (cum altfel aş fi putut traduce mai frumos poetic sau mai poetic frumos expresia “madman laughing”?)

  28. Martie 15, 2009 la 19:44
    link permanent
    Andi zice ca:

    Cât despre tanti, sigur n-are ştrampi, iar în picioare n-are platforme sau ceva de genul “cu talpa groasă”, că nici o femeie idioată n-ar face chiar halul ăla de combinaţie. La cum o văd, ori poartă nişte “bascheţi” de-ăia alde Puma argintii/albi/galbeni/negri/o combinaţie între toate culorile astea ori nişte oribilităţi de pseudo-pantofo-tenişi care or fost şi ei o senzaţie prin magazinele de papuci în anii ce-or trecut (nu ştiu deoarece aş fi fost prin asemenea magazine, ci pentru că am propria prezentare de modă în clasă în fiecare zi, cu ultimele achiziţii de prin magazinele din Braşov şi cele înşirate – dac-or fi – pe tot drumul spre casă)

    Pentru Darius – De ce nu-mi mai apare link-ul de la websaitul personal în nume? Când comentez. Că fac urât. (acasă, dar înţelegi tu)

  29. Martie 15, 2009 la 19:46
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    @ Andi
    Eu am zis că ştiu tot? :) Dimpotrivă, eu am spus că ceea ce ştiu este dubitativ în domeniul realităţii cognitive…
    Desigur că nu ştiu tot, pentru că a şti nu este acelaşi lucru cu a cunoaşte, iar amândouă nu au nici o legătură cu realitatea obiectivă şi doar cu realitatea tangibilă, cognitivă. Cea mai multă parte a lumii ştie mai ales lucruri care nu sunt reale din punct de vedere obiectiv. Toate filosofiile de până acum au căzut de acord că nu există nici un Adevăr absolut. Ştiinţa este deci o aproximare a absolutului. :)

  30. Martie 15, 2009 la 19:47
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Dar chiar nu există un preludiu la moderarea asta? Mereu numai violuri? :)

  31. Martie 15, 2009 la 20:02
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Andeo – pen’că nu ţi l-ai pus în formular, cel mai probabil, când ţi-ai trecut restul datelor. D-aia.

    Biblel – păi, tu deja te văz căci cochetezi cu ea, moderarea. Că intri într-însa când vrei tu. Mai concret – ea te poate subjuga când vrea, iar tu poţi să o penetrezi la fel când vrei. Nu-nţeleg de ce nu-ţi convine c-ai găsit echilibrul relaţional perfect.

  32. Martie 15, 2009 la 20:05
    link permanent
    Andi zice ca:

    Chestia e că eu chiar completez “formularul” cu tot-tot şi de fiecare dată rămân fără.

  33. Martie 15, 2009 la 20:17
    link permanent
    Iuliana Serea zice ca:

    Darius, puteai sa pui o floricica si pe numele firmei, mai, ca ea n-are nici o vina. A fost tarata miseleste in aceasta afacere cu miros de peste.
    Iar pe ceilalti respectabili comentatori ii rog sa-si ia mainile de pe CNP-ul meu. El este un CNP timid, care n-a fost inca pipait in public, nu este ca alte CNP-uri care se arunca de bunavoie in ghearele oricarui doritor. De fapt, ma duc chiar acum sa verific lacatul de la portofel:).

  34. Martie 15, 2009 la 20:18
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Nu văd cascada de circumstanţe în care s-ar putea întâmpla aşa ceva CHIAR DACĂ AŞ VREA intenţionat. Nu înţeleg de ce. Stai să îţi pun manual, dacă mă-nţelegi.

  35. Martie 15, 2009 la 20:27
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    @ Andi
    Ia cu copy/paste ce introduci în rubrica website şi vezi dacă ţi se deschide pagina.

  36. Martie 15, 2009 la 20:28
    link permanent
    Andi zice ca:

    Nu mai fac. :-s

  37. Martie 15, 2009 la 20:32
    link permanent
    Crudu zice ca:

    Nu stiu cum sa-ti spun [desi sunt convinsa ca voi gasi o modalitate] dar mie nu mi-au sarit pantofii cand m-a lovit masina… nici macar prietenei mele nu i-au sarit pantofii atunci cand mi-a palit un picior in fata atunci cand am zburat amandoua de pe capota unui taxi [da, in cazul in care te intrebi am fost doua dintr-o lovitura]… mi-am pierdut intr-adevar un cercel. Se pune?

  38. Martie 15, 2009 la 20:33
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    @ Iuliana Serea
    Domnişoară umorile fierb… arătaţi excepţional… cu sau fără CNP. :)

    Aţi văzut că eu nu am spus nimic de firmă. :) Numai Bija a încălecat situaţia.

  39. Martie 15, 2009 la 20:44
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    @ Andi
    Nu e încălţată cu pantofi sport de tip “adidaşi”, nu ar fi logic. Domnişoara respectivă este îmbrăcată îngrijit dar nu este îmbrăcată cu ce doreşte. Are în picoare ceva care merge cu jacheta, care nu se doreşte spor, ci sexy… nişte încălţări cu talpa ceva mai groasă, care se pretează la toamnă-iarnă-primăvare, dar fără toc, destul de casual pentru blugi, dar nu într-atât încât să se ajungă la mers la cumpărături sau la şcoală. Astfel ajungem la o înălţime suplimentară de 3 cm, că de la asta pornise discuţia, adică cam diferenţa dintre domnia sa şi Glad Darius.

  40. Martie 15, 2009 la 20:45
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Am două mesaje în moderare. Deja e viol în grup.

  41. Martie 15, 2009 la 21:02
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Iulianooo… Am gândit că să-i fac reclamă. :P

  42. Martie 15, 2009 la 21:13
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    @ Darius
    Ştiai că doamna Iuliana este cititor al JEG-ului?

  43. Martie 15, 2009 la 21:25
    link permanent
    Anduu zice ca:

    Am mai multe nelamuriri si doua trei pilde… Pana la urma pe mine de ce m-ai sunat dimineata? De ce tocmai pestele ala? Sorina? Si pilda… Vezi fraiere daca te pui cu piaristii…

  44. Martie 15, 2009 la 21:28
    link permanent
    Iuliana Serea zice ca:

    @Bibliorecaru – domnisoara! este cititoare si sestia, da.

    @Darius – Daca stiam, scriam si eu mai frumos, mai citet, subliniam, puneam trei semne de exclamare… :)

  45. Martie 15, 2009 la 21:29
    link permanent
    Anduu zice ca:

    Si cu masina… Il mai stii pe Mihai, caruia i-ai luat hanoracul rosu… Daca te uitai atent ai fi putut observa ca are o pizda pe fata in urma impactului cu un parbriz… Eu am ramas in spate atunci, ca am avut o premonitie… Pe el l-a lovit o blonda, pe numele ei real Madalina, care conducea un Audi A4. Dupa ce l-a tavalit putin pe bietul Mihai, nu numai ca papucii ii erau in picioare, dar el saracu’ se culegea de pe jos, isi cauta sapca pe sub rotile masinii si o injura pe fetita. Dupa s-au impacat si au iesit si la un suc, asta dupa ce Mihai a fost la spital, unde a fost cusut. Deci nu sar tot timpul papucii!!

  46. Martie 15, 2009 la 21:45
    link permanent
    Andi zice ca:

    Aia i-am zis şi eu, dar niciodată nu mă bagă în seamă. Domnu’ Bibli, da’ eu nu de dumneavoastră am spus c-aţi şti, ci despre mine. Deci eu sunt aia omniscientă. Evident, după cum aţi ţinut să precizaţi, asta nu înseamnă că aş cunoaşte totul, deci mai am de trăit. (damn!)
    Totuşi, nimeni nu ştie nici ce este cu adevărat obiectiv. Deci n-aveţi de unde şti dacă realitatea subiectivă, tangibilă, empirică nu-i tot una cu realitatea reală (!), adică obiectivă, din afara şi din jurul nostru. Până acum în filosofie nu şi-au dat cu toţii seama decât de ce anume nu ştim. Adică totul. Şi da, totul e relativ. Şi da, scriu degeaba.

    Cât despre papucei, femeia aia nici într-o criză de personalitate n-ar purta bocanci, cizme sau mai ştiu eu ce poate avea talpă groasă iarna/primăvara (imaginaţie este, după cum observ) cu jacheţica aia cu dungi pe mâneci şi tricotaje pe la margini. Şi n-am zis nicidecum “adidaşi”, ci chestii de-alea oribile cum aţi putea observa la tinerele purtând pe stradă, dacă aţi frecventa locurile prin care domnişoarele se etalează după şcoală. Chestii pe care le-am numit “bascheţi”, deşi numai pentru baschet n-au fost făcute. Of, trebuie neapărat să caut şi să pun ş-o poză?

  47. Martie 15, 2009 la 21:51
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    @ Iuliana Serea
    Atunci toată poanta cu peştele este o farsă. :(

  48. Martie 15, 2009 la 21:51
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Biblel – da, Iuliana era chiar don’şoara de mă dusesem să mă întâlnesc cu. Că d-aia o dat declaraţie, fiind singura ce mă ştia. Plus organizatoarea.

    Nu tăt lansa afirmaţii, dacă te pierzi în detalii. Este aşa:

    1. Lavinia, păgubita – n-o ştiam.
    2. Alina, răspunzătoarea, organizatoare – n-o ştiu nici acuma.
    3. Iuliana – de la alt stand, la care mersesem eu ca s-o văd pe ea.

  49. Martie 15, 2009 la 22:08
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    @ Andi
    Nu aţi spus nici că nu ştiu tot, ci doar că “v-a rămas” această latură din cele trei puteri absolute.

    “O să înţeleg din ce s-a zis că domnu’ Bibli îmi lasă mie omniscienţa.”

    Eu subliniam că omniscienţa înseamnă de fapt a cunoaşte realitatea obiectivă pierdută în realitatea relativă, cognitivă.

    Cu alte cuvinte…

    quia in omnibus divites facti estis in illo, in omni verbo et in omni scientia
    adică
    Căci întru El v-aţi îmbogăţit deplin întru toate, în tot cuvântul şi în toată cunoştinţa.

  50. Martie 15, 2009 la 22:13
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Încurcate sunt căile domnului, domnul Glad, dar de ce ai ascuns în acest caz frumuseţea asta timidă, să o ştii numai tu. Culmea este că şi seamănă un pic cu Miha. Am stat atâta timp fără să văd o poză cu ea, este inadmisibil.

  51. Martie 15, 2009 la 22:15
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Păi, mă bazam că te descurci într-ale navigării online, pirate…

  52. Martie 15, 2009 la 22:17
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Dar trebuia să semnalezi, că restul făceam eu… :)

  53. Martie 15, 2009 la 22:43
    link permanent
    chira zice ca:

    În Auchan n-ai lăsat bilet.

  54. Martie 15, 2009 la 22:48
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    @ chira
    Oricum s-a autodenunţat pe blog.

  55. Martie 15, 2009 la 22:49
    link permanent
    Iuliana zice ca:

    Domnu’ Bibliotecaru, incetati, nici nu m-am machiat in seara asta :)

  56. Martie 15, 2009 la 22:52
    link permanent
    un guru zice ca:

    @chira
    xer? de ce? (încă aştept răspunsul)

  57. Martie 15, 2009 la 23:28
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    @ Iuliana
    Eu nu vă cer o întâlnire, iubesc femeile pentru mintea lor mai mult decât pentru trup, le pot iubi deci de la distanţă. :) Apreciam însă că aveţi şi un trup frumos, şi asta era un bonus.

  58. Martie 15, 2009 la 23:32
    link permanent
    chira zice ca:

    Aşa vă mai zicem noi, astea, femeile, vouă din când în când.
    Darius, acum ştiu unde ai buricul.

  59. Martie 16, 2009 la 08:55
    link permanent
    Marian S. zice ca:

    Cred ca Zoso isi roade acum unghiile de nervi. La faza asta l-ai “luat“ de departe iar dixtractia aia cu Mihaela stim noi cine in chiloti luptind impotriva fumatului este… foarte fumata.
    “Dar hai sa ne avem ca frati / toti suntem putin luati“.
    Bravo mai !!! Un sincer bravo de la mine, esti inteligent si bun de piar. Sau P.R. sau cum p.m. i se spune.
    Un singur lucru nu pricep eu. Cum sa ne iesprimam de acum incolo: peshtele lu` jeg sau jegu` lu` peshte ???

  60. Martie 16, 2009 la 08:55
    link permanent
    isis zice ca:

    o corectură mică şi nesemnificativă pentru istoriaoara asta, da pe care mă simt obligată să o fac (deformaţie profesională): în cauzele penale, adică cele care se referă la o infracţiune, cum este şi furtul, nu există pârât. Pe ăla de-o furat îl cheamă FĂPTUITOR pânâ îl dibuieşte Poliţia şi începe să-l ancheteze, apoi ÎNVINUIT până îl trimit în faţa judelui, INCULPAT cât timp îl judecă, şi CONDAMNAT după ce i se dă pedeapsa.

  61. Martie 16, 2009 la 10:00
    link permanent
    un guru zice ca:

    Ruşine, după ce nici nu mă cunoşti.

  62. Martie 16, 2009 la 10:19
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Mariene – Paştele Peştelui. Oricum – aia cu Răduleasca şi-au făcut-o ăia aproape singuri. :) Da’ bine a ieşit.

    Isis – pe mine m-au pârât, deci sunt pârât. Bine, am ajutat şi eu lăsând cartea de vizită la stand, cu textul “v-am furat un bibelou”. Da’ asta-i colateral.

  63. Martie 16, 2009 la 15:00
    link permanent

    Ai un talent in ale scrisului si ale nararii ceva de invidiat. Ma bucur ca am ocazia sa te citesc. Cat despre pestisor…
    e a iesit cel mai castigat…
    o zi minunata iti doresc

  64. Martie 16, 2009 la 15:14
    link permanent
    Andi zice ca:

    Eu aş vrea să îl rog pe domnu’ Bibli să ne (îmi – dacă pe alţii nu interesează) împărtăşească părerea dumnealui despre cacofonii, asta dacă n-a mai făcut-o pe aici pe undeva, iar eu n-am văzut. Cred că subiectul se potriveşte şi temei blogului, aşa că nu intră în conflict cu el (blogul). Mulţumesc de pe acum, chiar dacă există şansa să-mi primesc un nimic.

  65. Martie 16, 2009 la 15:18
    link permanent
    artpi zice ca:

    no .. si pana la urma unde ai dormit?:))

  66. Martie 16, 2009 la 15:52
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Pe un jos. Da’ bine amenajat. De o fată. Deci bine. Andeo – adică ce legătură, ce acuze-s aste’?

  67. Martie 16, 2009 la 16:47
    link permanent

    n-am citit decat primele cateva randuri.
    da, am observat.
    si mai tot timpu sacosa din mana cade undeva exact langa si se sparge cate ceva din ea.

  68. Martie 16, 2009 la 17:04
    link permanent
    Flo zice ca:

    Nu vreau sa par lipsit de respect, caci nu sunt, DAR

    “Incredibil cât de repede le sare pietonilor încălţămintea din picioare, când îi loveşte maşina.”

    sigur e virgula inainte de “cand” ?

  69. Martie 16, 2009 la 17:29
    link permanent
    musai zice ca:

    da, este. se vede clar.

  70. Martie 16, 2009 la 17:41
    link permanent
    Andi zice ca:

    N-am acuzat pe nicicând nimeni de nimic aici. Profa de română a spus azi la oră că şi “lele” e cacofonie, chiar şi când silabele se repetă la o distanţă de câteva cuvinte, şi vroiam o a doua părere despre subiect. Nimic mai mult. Cu ce te jigneşte o discuţie despre aşa ceva?

    Vroiam doar, spre propria-mi prostie, să aflu ceva ce domnu’ Bibli ar fi putut cu mai multă uşurinţă aduna de pe unde ştie dumnealui. Nu c-aş fi prea leneşă şi n-aş şti să caut.

  71. Martie 16, 2009 la 17:54
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Musai a rulat. Probabil mai tare ca mulţi, de-o grămadă de timp. Flo – vrei scandal, da?

    Mireleo – acuma reia şi restu’. Că aia cu sacoşa-i normal, da’ cu papucii nu-mi explic. La alte activităţi nu se sare. La accident nu-i loveşte-n papuci… Deci nu ştiu. S-or fi contractând picioarele sau ceva.

    Andreo – am crezut că tre’ să te pleznesc, că m-ai fi bănui de cacofoneală.

  72. Martie 16, 2009 la 18:01
    link permanent
    mirmen zice ca:

    vezi bibli, şezi şi te cheltui pe bloage de politicieni şi politicience ş’aici cîte un sufleţel abuzat emoţional de profa de română nu ai băga de seamă /:)

  73. Martie 16, 2009 la 19:22
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    @ Andi
    Cacofonia nu vine de la caca, cum ar putea părea sonor, ci de la urât, neplăcut. Termenul vine, părerea mea contrară tuturor specialiştilor, din muzică unde înseamnă emiterea de sunete lipsite de armonie, kakos (rău, urît) şi phone (voce). De altfel muzica cacofonică este şi un stil. Personal am făcut şi eu o simfonie cacofonică (distonantă) care s-a pierdut (am dat-o cadou, într-un moment de emoţie financiară, unor oameni care nu au păstrat-o), dar era foarte bună (era vorba despre sexul anticonceptiv ca act al vieţii ratate, asta pentru cei care înţeleg muzica).

    Cu acelaşi sens de rău, dezagreabil… mai sunt şi alţi termeni, cacofazie (vorbire incorectă), cacologie (construcţie gramaticală defectuoasă) sau cacografie (scriere greşită).

    Şi acum părerea mea despre cacofonie. Nu cred în evitarea cacofoniei atunci când este naturală. Cel mai mult mă irită formulări de genul “Eu, ca şi călător…”. Brrr! Data viitoare când îţi mai spune profesoara ceva de cacofonie, să de plângi că ţi s-a spus în casă “Andi, du ciorapu la spălat!”. Asta da cacofonie.
    Cum poţi evita cacofonia cointeresării? Inventând alte cuvinte? Nu mai poţi să spui că mergi la bar? Reinventăm muzica clasică? Clasice sunt şi biserica catolică şi bancă comercială.

    Cacofonism nu înseamnă însă numai aceste cuvinte un pic obscene, ci pur şi simplu o alăturare de cuvinte ca zgârie timpanul, plus provocarea unor dificultăţi de exprimare. Celebrele fraze de tipul “eu pup poala popii, popa pupă poala mea” sunt tot cacofonii. De asemenea tot cacofonie se consideră alăturarea silabelor identice, de exemplu “mama mare”.

    Eu nu cred în cacofonii şi mai cred că aceste cacofonii sunt o elucubraţie a minţilor de grămătici. O scriere literară încearcă ca totul să fie plăcut auzului, asta pot înţelege, dar normarea şi obligaţia este alta.

  74. Martie 16, 2009 la 19:28
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Acum că văd şi poza… cum ai putut măi să iei beştele cel roş la păr şi nu ai luat ciorapii? :) ;) :)

    Ceea ce nu înţeleg eu şi nu se potriveşte de loc de mod şi de timp… este un mic tablou în tempera de după perdea. Ce caută un obiect de artă în acel decor?

  75. Martie 16, 2009 la 19:33
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Da’ tablourile alea mari, cu marea învolburată şi vaporu’-n depărtări… e obiect de artă? (ăsta era altceva)

  76. Martie 16, 2009 la 19:53
    link permanent
    Andi zice ca:

    Mulţumesc pentru promptitudine, la aşa păreri mă aşteptam. Desigur că le voi lua în considerare următoarea dată când mă voi uita strâmbându-mă sau mă voi strâmba uitându-mă la doamna profesoară. Nu că m-aş simţi “abuzată emoţional”, cum ţine să precizeze aici doamna mama lui Glad, ci doar din obişnuinţă.

  77. Martie 16, 2009 la 20:11
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Mai Darius,
    Deasupra mesei de călcat, în spatele perdelei, este un mic tablou cu un drumeag şerpuit. Eu despre acela vorbesc. Dacă vrei să cunoşti părerea mea despre tablourile mari cu mare învolburată şi vaporu-n depărtări, trebuie să văd despre ce e vorba, unele dintre ele sunt absolut extraordinare, altele sunt de kakaolu bistkrem.

  78. Martie 16, 2009 la 20:13
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Alea kitch. Făceam o comparaţie. Că nu mai ţin minte cu ce-i ăstalalt…

  79. Martie 16, 2009 la 20:31
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Tablourile kitsch chicios din România sunt cele cu fata întinsă pe un pat cu baldachin stând lasciv cu sânul dezgolit sau nudă, acele tablouri denumite pe vremuri “Femeie cu Secera. În aşteptarea Ciocanului.”, simbol al înfrăţirii dintre ţărănime şi proletariat. Sau celebrele tablouri cu felie de pepene… Sunt şi aici câteva obiecte din chicioasele patriei (nu sunt din curentul kitsch).
    http
    www
    pruteanu.ro/4doarovorba/emis055-056.htm

    Acum câţiva ani, la Muzeul Naţional de Artă, expoziţia Ombres et lumières (Umbre şi lumini), am văzut următoarele picturi care nu aveau nimic de a face cu Kitsch-ul şi erau cu furtună, vapoare…
    http
    www
    onlinegallery.ro/XVIII-21.html

    şi

    http
    www
    onlinegallery.ro/XVIII-22.html

  80. Martie 16, 2009 la 21:29
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Lumea mă acuză că nu intru pe aici suficient de des… a trecut o oră de când nimeni nu a mai zis nimic şi am verificat asta de cam 20 de ori. Acum mă gândesc că probabil nu va mai intra nimeni până mâine la prânz…

  81. Martie 16, 2009 la 21:34
    link permanent
    Flo zice ca:

    SCANDAL
    bă nu ştiu cum te suportă cineva. să fii tu fericit în lumea ta.

  82. Martie 16, 2009 la 21:34
    link permanent
    Flo zice ca:

    si kitch se scrie kitsch :) )

  83. Martie 16, 2009 la 21:35
    link permanent
    Flo zice ca:

    si ideea n-a fost a ta.

  84. Martie 16, 2009 la 21:49
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    @ Flo
    Ce va supărat?

  85. Martie 16, 2009 la 21:58
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    De fapt am vrut să zic… ce vă supără… dar m-am emoţionat pentru că citisem despre dirijorul şi galeria Rapid şi a ieşit o struţo-cămilă. :)

  86. Martie 16, 2009 la 21:59
    link permanent
    Flo zice ca:

    decepţie.

  87. Martie 16, 2009 la 22:06
    link permanent
    Marian S. zice ca:

    Sigur că in poezia următoare nu este nici urmă de cacofonie.

    Iubita mea cu ochii ca cafeaua
    Şi buzele ca carameaua
    Vai, rîndunelele se duc
    Şi păsări cîntă în copaci
    Şi tu pe masă dai din craci.
    Că cînd te-aud că cînţi ca cucii
    Din capu la masă sar în vîrfu crucii.

    Scuzaţi că cam obraznic am scris că căutam să fiu poet şi n-am găsit alte rime.

  88. Martie 16, 2009 la 22:06
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Dezvoltaţi… ce anume vă decepţionează?

  89. Martie 16, 2009 la 22:16
    link permanent
    Flo zice ca:

    uite astea de exemplu.

  90. Martie 16, 2009 la 22:18
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Eu credeam că e ceva serios, dar văd că e o banală ceartă între îndrăgostiţi.

  91. Martie 16, 2009 la 22:21
    link permanent
    Flo zice ca:

    dacă dragoste nu e nimic nu e.

  92. Martie 16, 2009 la 22:36
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Mă, Biblel – tu te faci că nu-nţelegi, fiindcă eşti atât de amabil; hai să-ţi explic eu, tot de complezenţă, pentru martori, că noi doi ne-am dat seama: Floace se stresează că nu citeşte nimeni de pe Internetul lui. Pe cale de consecinţă a venit aici, a pândit cel mai popular comentator (găsindu-te fireşte pe tu – despre şi cu care vorbesc ceilalalţi comentatori, aflaţi în impas, fiind tu consulul meu la comentarii, ambasadorul – dacă vrei – al informaţiei, purtătorul meu de cuvinte mai departe, de unde nu le-a priceput populaţia). Apoi s-a apucat să zică exact invers – că eşti anti-cel-mai-popular. În speranţa că lumea va da clice, să afle cine îndrăzneşte. Nedând, a pus link.

  93. Martie 16, 2009 la 23:25
    link permanent
    zborplacut zice ca:

    imi pare bine ca i-ai luat un prieten lui pamfil

  94. Martie 16, 2009 la 23:46
    link permanent
    Flo zice ca:

    maestre dar parcă tu nu te înjoseai la tertipuri de-astea. de unde le ştii aşa de bine, de la visurât + blogatu ?

  95. Martie 17, 2009 la 00:33
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Darius,
    Adevărul iaşte că m-am băgat singur în seamă.
    De ce spun eu că este ceartă între îndrăgostit, adică un fel de “du-te vino” sau, cum se spune în literatura de specialitate o relaţie centripetă-centrifugă.
    La început este impulsul centripet, adică apropierea centrilor, recte tu şi Florin.

    “ce faci ţi-am citit blogu eşti tare ba tu eşti deştept şi mergi la blogfest oare câştigăm ceva şi alte chestii care se mai vorbesc prin tren cu vis urat şi blogatu care au luat premii”

    După fluturarea şi învârtirea centripetă vine şi partea centrifugă

    “suntem eu târfă că io-am povestit tăt imbecile exprimi cu el neputinţa de a scrie un interviu incomod mai frumos”

    Eu sunt convins că porţiunea aia cu masturbarea va încurcat centrifugi, că altfel eraţi centripeţi totali. Problema este desigur acceleraţia Coriolis. Şi de aici voi cita din teoria structurii fotonului care satisface dualitatea undă corpuscul…

    “Acuplarea intre structuri se face prin complectarea reciproca a orbitelor, eliminand deci gaurile. De aceea gaurile de acuplare trebue sa apartina la elemente identice sau compatibile.

    Prin acuplare, vitezele de propagare a gaurilor de acuplare sunt franate reciproc, anulandu-se si anuland in acelas timp toate vitezele de propagare mai exterioare.

    Mai mult, in loc de translatii de evolutie apare o rotatie, deci o noua treapta. Treapta urmatoare, mai exterioara, noi o notam cu indicele -1 . Este preferabil sa pastram indicii initiali ai treptelor.

    Acum fie o gaura pe orbita i . Acceleratia Coriolis exercitata pe aceasta orbita, ne mai fiind anihilata de o acceleratie centrifuga, deoarece masa lipseste, ea va genera un camp de forte.”

    E bine să înveţi fizică la şcoală, nu ştii niciodată când îţi foloseşte!

  96. Martie 17, 2009 la 00:37
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Pe bune de nu mă supăr.
    Sunt zeci de întâlniri de blogări, toţi mă cunosc, şi niciodată nu vorbesc despre mine.
    Este extraordinar cât de ignorat sunt.
    Şi fac tuturor viaţa frumoasă şi stupefiantă! Eu şi văd ochi mari şi umezi ai celor care mă citesc.

  97. Martie 17, 2009 la 02:15
    link permanent
    Flo zice ca:

    Nu cred că-s aşa relevante forţele centripetă/centrifugă deoarece eu, dubiosul, darius groza şi tu, şcolar fizician bibliotecar chibiţ, funcţionăm după aceleaşi principii şi tragem în aceeaşi direcţie. Suntem diferiţi doar aparent, la un nivel superficial. Suntem toţi sclavii egourilor, vrem să le facem să se simtă bine, să le dăm ce-i al lor, recunoaştere în diverse domenii, spre exemplu. Sau satisfacerea ambiţiilor, păstrarea aparenţelor etc. Numai lăbăreli.
    Conştientizând asta ajungi să muţi munţii din loc. Eu n-am reuşit, dar m-am gândit să scriu aici, poate poate reuşeşte vreun groupie. Şi apropo de lăbăreli, nu văd ce treabă are masturbarea cu asta. 90%, da?

  98. Martie 17, 2009 la 09:55
    link permanent
    monica zice ca:

    Ce-aveti, draga? Ce va certati asa?! 8-O

  99. Martie 17, 2009 la 10:26
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    @ Flo

    Offff. EU vorbeam despre relaţii centrifuge/centripete.
    Acel “suntem toţi sclavii egourilor” despre care vorbiţi domnia voastră egal egocentrism.

    În al doilea rând nu era vorba despre masturbare, ci de dragostea de a scrie despre masturbare.

    Eu ştiu că sunt un individ genial şi foarte puţină lume poate recunoaşte asta cu zâmbetul pe buze, dar găsirea unui paralelism între sistemele de relaţionare umană şi mişcarea fotonului de crepuscul, încă cu “un asemenea hal de potrivire”, m-a uimit încă şi pe mine care sunt conştient de faptul că sunt şi genial pe lângă om.

  100. Martie 17, 2009 la 10:45
    link permanent
    Flo zice ca:

    Iar egoul a simţit că n-ai primit destul credit pentru comparaţia fizicistă. Desigur că-i deşteaptă treaba, dar acum n-o sta lumea pe loc pentru o comparaţie. Egocentrismul e omniprezent. O mârşăvie a evoluţiei.

  101. Martie 17, 2009 la 11:31
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    @ Flo
    Egoul meu suferă că se întâlnesc blogări care mă cunosc şi nu vorbesc despre mine. Aud de tot felul de întâlniri între oameni cu care vorbesc pe net şi niciodată şi nimeni nu a considerat că aş putea fi un subiect de discuţie. Asta înseamnă că sunt neînsemnat, mai mult de atât, că nu sunt de folos, ceea ce pentru mine este o informaţie şi o durere cu atât mai importantă.

    Uneori o comparaţie înseamnă foarte mult. Eu am stat câteva zile gândind la perfecţiunea “ce e val ca valul trece”. Desigur, fiind un lucru atât de cunoscut, pare banal… dar este atât de perfect, atât de complet!

  102. Martie 17, 2009 la 12:39
    link permanent
    jimerino zice ca:

    cele mai tari sunt alea cu parghia reprezentata de balansoar, cand fuge jerry de tom si jerry sare peste capatul de la sol al balansoarului si tom calca si ii vine capatul celalalt in muie lu’ bulldogul ala gri si ala il ia la alergat pe tom si astfel scapa jerry. de fizica vorbeam, nu?

  103. Martie 17, 2009 la 12:59
    link permanent
    Flo zice ca:

    Bibliotecaru dar dacă ar vorbi toţi bloggerii de tine la toate întâlnirile ce? Ai căuta chestia următoare. Şi tot aşa. Şi la final ai muri tot prost, cu toate comparaţiile.

  104. Martie 17, 2009 la 13:35
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Cum moare cineva nu este foarte important dacă moartea nu survine ca urmare a unui principiu, important este cum trăieşte. Nu vorbitul în sine este important, eu vorbesc despre semnalul pe care îl oferă cineva care strigă mut “avem nevoie de tine”, strigăt care demonstrează că viaţa nu este inutilă. Când eşti tânăr, sau te simţi tânăr, nu ai reflexul să te uiţi înapoi să vezi ce este în urmă. La un moment dat, fiecare om care trăieşte îndeajuns face un bilanţ şi de multe roi acest bilanţ nu prea înscrie nimic în istoria omenirii. Este foarte frustrant să ajungi la o atare concluzie.

  105. Martie 17, 2009 la 13:41
    link permanent
    krakilla zice ca:

    Ba, ca sa o lamurim: genial sunt eu, restul doar ma copiaza. Cat despre ego, tot eu l-am inventat, voi doar mimati supararea la un nivel inferior, despre care eu pot doar sa rad. Am capacitatea de a ma certa cu cineva zile intregi, iar daca printr-o minune ma face din cuvinte, il urmaresc o luna, pana il prind singur pe un gang, loc in care ii remodelez rotulele cu o bara de metal.

    Si ce e poponareala asta? “Draga domnule, tocmai te-am jignit!”; “Nu domnule, eu v-am jignit pe dumneavostra”!!! Nu pisa nimeni pe cineva in retina? Nu da nimeni la gioale? Ceva cu sfinti sau impartasanie, nu aveti? Daca o mai intindeti mult cu cacanareli, va privez de optiunea de a folosi “ego”. “ego” e ceva sfant, care trebuie precedat de injuraturi! Am zis.

    A citit cineva articolul, sa mi-l povesteasca si mie? L-am vazut pe Daruis langa o femela, este poza trucata? Si ce tine ea in mana?

  106. Martie 17, 2009 la 13:44
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    @ jimerino
    Haios… şi totuşi…
    Dar dacă vorbeaţi de fizică, trebuie să spun că piciorul balansoarului aflat în mişcare nu reprezintă o pârghie pentru că nu are un punct fix, se mişcă prin rostogolire, adică punctul de contact cu solul se schimbă şi nu este o articulaţie fixă. Bănuiesc că vă aduceţi aminte de celebra butadă atribuită lui Arhimede referitoare la pârghie: “daţi-mi un punct de sprijin şi eu voi răsturna pământul!”.

    Prin natura atingerilor legate de sex, specifice acestui blog, ar mai fi o dată haios pentru că la pârghie se spune regional şi mătărângă.

  107. Martie 17, 2009 la 13:46
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    @ krakilla
    Povestit este degeaba, valoarea se pierde, trebuia să fi fost acolo… :)

  108. Martie 17, 2009 la 14:02
    link permanent
    tankistu zice ca:

    bah…din ce am inteles de la hudrea care a postat la jimerino… jeg nu are poza cu blogatu. cit de tamp trebuie sa fii sa vii tocmai de la zalau via cluj si sa ratezi ocazia. si sa-l mai lasi si pe jim cu buza-n soare fara palinca. sunteti niste labari. pot sa fiu prietenul vostru ???

  109. Martie 17, 2009 la 14:03
    link permanent
    jimerino zice ca:

    ce balansoare foloseati voi ma? cum n-are punct fix? pai nu e prins la mijloc pe rulmenti? ba, cand vine vorba de fizica nu va puneti cu mine, eu stiu treaba cu balansoarele. adica cu bazele fizicii.
    krakilla, fii atent: grasu, dupa ce mi-a furat palinca nedandu-mi-o, a ciordit un peste rosu. chizdulina aia a venit sa isi recupereze pestele. ca era pe persoana juridica. care ea de fapt nu vroia pestele, vroia sa se intalneasca cu jegu’, crezand ea ca se pricopseste cu o pula tapana. de unde zambetul un pic stanjenit din momentul intalnirii:”pentru atata lucru mi-am dat eu cu zmecleu pe rat si am iesit din casa cu geaca alba, de duminica, ca sa ma intalnesc cu… ‘ti-ai pula-n ea de duminica!”. sau era sambata?

  110. Martie 17, 2009 la 14:05
    link permanent
    jimerino zice ca:

    in schimb jegstein are poze cu un stol intreg de pesti. ai zice ca daca vrei o tarfa omu’ te rezolva doar uitandu-se la telefon. da’ nici pestii nu mai sunt ce erau, nici puii de la kfc.

  111. Martie 17, 2009 la 14:34
    link permanent
    krakilla zice ca:

    gata ma, am inteles! eu m-am gandit ca articolul este despre altceva, d-aia intrebam. totusi, e admirabil cum reuseste el sa lege orice eveniment de femele. orice s-ar intampla, trebuie sa includa o femeie. grasule, e martie ba, arunca izmenele alea in masina de spalat si fa marele pas!

  112. Martie 17, 2009 la 14:37
    link permanent
    krakilla zice ca:

    ba, uitati-va bine ce fata are in poza aia!!! mai avea putin si-l facea pe Blogatu’, in filmuletele alea triste. ce emotiv si pudic e… o scumpete de om.

  113. Martie 17, 2009 la 14:39
    link permanent
    krakilla zice ca:

    sa inteleg si ca obiectul din mana ei nu are legatura cu obiectele la care ma gandeam eu? din ce in ce mai trist.

  114. Martie 17, 2009 la 14:42
    link permanent
    Andi zice ca:

    Pot să-mi dau cu părerea de copil din exteriorul întregii conflagraţii? Oricum n-o să mă oprească nimeni.

    Aşa, Jegul este unic (ca entitate) şi omniprezent (ca substanţă/chestie în general cunoscută). La jeg am ajuns simplu, urmărind din întâmplare interviul cu vasluianca, varianta cu subtitrări (e filmuleţul cu tanti disperată care se jură şi pe mamă că n-a bătut-o pe alta, no). Pe jeg l-am descoperit şi pe domnu’ Bibli, la care apelez nu când mă aflu în impas, ci din curiozitate către anumite domenii în care se pricepe. De la jeg am ajuns şi, printr-un intermediar pe care nu-l voi numi, că deja a ajuns să nu-mi mai placă, la blogul dubios, că aşa-i zice. Acolo, o cu totul altă chestie, care îi şi ea faină, dar dacă are intenţii de a se transforma în ceva ce nu e o să înceteze să mai fie faină.

    Doar să nu vă amestecaţi treburile, atât vă spun. Fiecare este unic şi frumos în felul lui (asta în loc de vată de zahăr pe băţ, ca să vă-mbunaţi).

    Şi, dacă Flo citeşte aceste rânduri, să afle de la mine că eu citesc pe cine-mi place şi scriu cui îmi place şi că, dacă îl ţine memoria, i-am scris şi lui zilele astea, după ce l-am descoperit, asta neînsemnând că-i sunt fan lui sau oricărui altcuiva i-am mai scris pe blog.

  115. Martie 17, 2009 la 15:06
    link permanent
    krakilla zice ca:

    eu sunt fan Blogatu, da nu i-am scris, ca nu am stiut cum… BLOGATU PENTRU BLOGFEST, BLOGATU PENTRU BLOGFEST!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  116. Martie 17, 2009 la 15:16
    link permanent
    jimerino zice ca:

    eu vreau sa fac gasca cu andi. da’ pentru asta am o intrebare de departajare. departajare de propria persoana, ca in gasca sunt doar eu. intrebarea este: bata sau telescopic?

  117. Martie 17, 2009 la 15:34
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Domnul jimerino mi-a atras atenţia asupra unei greşeli de dicţionar, anume cazul “telescopic”. Venind de la telescop, capacitatea de a avea un mecanism de telescop ar trebui să fie telescopabil şi nu telescopic. Este adevărat că avem cuvântul “telescop” provenit din franceză, capacitatea de a funcţiona ca telescop nu avem totuşi de ce să o luăm direct din franceză când avem deja o regulă de formare a cuvântului. Cum ar fi să facem din cap capic, cum ar suna “este un om capic” sau chiar “cappic”, este evident corect capabil, casabil, sudabil…

    -ábil elem. „posibil” (< fr. -able, cf. lat. abilis)

    Cine se duce cineva la Academie cu această sesizare?

  118. Martie 17, 2009 la 15:35
    link permanent
    krakilla zice ca:

    Andi e o femeie mica de ani si lenesa. Tu bati femei, ma? Stiti cine bate femei??? Barbatii adevarati care nu se tem de puscarie! Trebuie sa ai sange rece, curaj, poate sa fii si putin poponar.

  119. Martie 17, 2009 la 15:39
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    @ krakilla
    Ce faci domnule, nu ştiţi că adevărul spus în faţă doare?

  120. Martie 17, 2009 la 15:48
    link permanent
    krakilla zice ca:

    Sunt scalambat de durere, dar o fac pentru voi… Cred ca nu te refereai la mine, dar imi place sa raspund subinteles, sa va dau impresia ca eu chiar sunt atent la ce scriu.

    Am nevoie de liniste, citesc blogul lui Flo, ca m-a numit fan al lui Darius.

  121. Martie 17, 2009 la 15:58
    link permanent
    jimerino zice ca:

    lenesa in sensul ca sta blana? adica…nu stiu cum sa explic in asa fel incat sa nu in totalitate. adica stie sa miste bunurile?

  122. Martie 17, 2009 la 16:12
    link permanent
    krakilla zice ca:

    Asa spune ea, ca e lenesa. Nu am intrebat-o la ce se refera, de lene si nici nu am citit mai departe, din acelasi laic motiv…

  123. Martie 17, 2009 la 16:27
    link permanent
    krakilla zice ca:

    Baaaaaaaa! Ala era un peste de sticla.

  124. Martie 17, 2009 la 16:30
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Da, un peşte. Numai că este altul decât celălalt. :)

  125. Martie 17, 2009 la 16:33
    link permanent
    krakilla zice ca:

    Peste, da.

  126. Martie 17, 2009 la 16:34
    link permanent
    Andi zice ca:

    Eu vorbesc aici de ăştia doi care se fac unul pe altul (delicat, să nu se ardă) cu ou şi cu oţet şi alţii se leagă de mine. Să mă bucur că în sfârşit sunt băgată în seamă mai mult decât am vrut?

    N-o să scriu aici ce înţeleg prin “lene” şi nici n-o să răspund la întrebări nepuse. De-aia am blogul meu, mna.

    Uite, se poate discuta despre domnu’ Bibli, că oricum se simte lezat că nimeni nu vorbeşte despre dumnealui când se întâlneşte lumea “bună”. Eu aş fi crezut că-i din cauză că spune fix ce trebuie şi cât trebuie, nelăsând spaţii neexplorate pentru discuţii inutile între neiniţiaţi. Dar poate-i din alte motive, cum ar fi eterna nerecunoştinţă a paraziţilor de oameni ce-l înconjoară. Ce, trichina îşi ridică în slăvi gazda când se întâlneşte cu alte trichine?

  127. Martie 17, 2009 la 16:40
    link permanent
    krakilla zice ca:

    Eu astept sa-mi explice Jimerino ce ai scris acolo, ca e prea mult de citit…

  128. Martie 17, 2009 la 16:55
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Deci faceţi cu schimb la Bibli. Ştiam e că-i prea mult pentru voi.

    (Altfel, nici unul dintre voi nu s-a aruncat precum hiena asupra detaliului evident că Andi este-namorată de Flo. Sunt dezamăgit. Vă rog, reluaţi întreaga discuţie-n acest registu.)

    Gimel – dacă zic cum mă ţineai în braţe fără să mă leşi la ‘fest, îţi ştirbesc masculinitatea erectă? :D

  129. Martie 17, 2009 la 16:56
    link permanent
    jimerino zice ca:

    zice ca daca noi, viermii, vorbim intre noi. si ceva de bibli. cred ca nu e loc. ori e uratica ori e indragostita.
    ba da, stiu cum merge cardita: o ardem cyrano de bergerac cu bibli. el ne sufla vrajeala si noi luam…frisca.

  130. Martie 17, 2009 la 16:58
    link permanent
    jimerino zice ca:

    sictir mizerabile ca tu m-ai luat in brate de nu m-am mai stanjenit asa de cand…ma rog, asta e alta poveste.

  131. Martie 17, 2009 la 19:09
    link permanent
    Hudrea zice ca:

    Propun ca Jim să ne re-povestească fiece articol al lui Bîjel, de acu înainte.

    Prietenul nostru Vasi n-a fost la globfest? Cu el n-aveţi poze?

  132. Martie 17, 2009 la 19:56
    link permanent
    Andi zice ca:

    Nu e. Nici discuţie (aia nu se poate numi discuţie, poate doar o hăhăială amuzată), nici urâţică, zic eu (desigur, aici depinde şi de gusturile celui care priveşte; probabil pentru jimi oi fi, că nu-s scoasă din reviste făcute în fotoşop), nici înamorată. Din păcate. Măcar aşa nu mi-aş da seama şi aş spune şi chestii pe care aş vrea cu tot dinadinsul să nu le spun.

    Metafora cu trichinele era pentru cineva în stare s-o înţeleagă. Nu consider pe nici un om vierme. Totuşi, chiar şi ei (viermii) au o anumită demnitate.

  133. Martie 17, 2009 la 20:26
    link permanent
    Marian S. zice ca:

    Incet – incet incep sa inteleg de ce le sare repede incaltamintea din picioare pietonilor cind ii loveste masina.
    Caci despre asta vorbeam… sau sunt eu in alt film ?

  134. Martie 17, 2009 la 21:09
    link permanent
    monica zice ca:

    Ba Jimi, vezi? Vezi?!?! Nu ti-am zis, da’ trebuia sa tii minte. Na, ca n-avem tot albumu’. Cum am putut sa nici nu ne gindim la Vasi?

  135. Martie 17, 2009 la 21:56
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    @ monica
    Mai ai oaia aia care grohăie păscând verde iarna?

  136. Martie 17, 2009 la 22:48
    link permanent
    toader zice ca:

    mda, iar a ratat groza partea cu sexu’.

  137. Martie 17, 2009 la 22:59
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    S-a stins subiectul, ar fi frumos un film în mansarda de la Vitrina… Şefu’ Călin să-şi acordeze chitara… Balada lui Glad, haiducul peştilor de sticlă…

    This is a film about a man and a fish
    This is a film about dramatic relationship between man and fish
    The man stands between life and death
    The man thinks
    The horse thinks
    The sheep thinks
    The cow thinks
    The dog thinks
    The fish doesn’t think
    The fish is mute, expressionless
    The fish doesn’t think because the fish knows everything
    The fish knows everything
    (Goran Bregovic – This Is A Film)

  138. Martie 18, 2009 la 00:22
    link permanent
    Flo zice ca:

    Andi mă iubeşte.

    Darius şi el.

    Bibliotecaru asemenea, pentru că o să aduc vorba de el la prima conferinţă cu bloggeri lăbari şi majoritatea anonimi care văd potenţial unde nu e. Am să le spun că există comentatori care scriu mai fain ca bloggerii, şi or să se scandalizeze toţi ca trichinele când iei medicament anti trichină. Ce inteligent din partea mea să mă gândesc la asemenea comparaţie, şi ce original să implice şi trichine!

    Jimerino când mai mergem la o bere în clubA? Poate bem şi cu mafioţii de la intrare în semn de dragoste heterosexuală şi pace.

    krakilla nu mă iubeşte, dar asta doar pentru că nu-i capabil să iubească oameni, pentru că mulţimea oamenilor nu-i inclusă în mulţimea celor 40 de calculatoare pe care le administrează eficient şi cu dragoste.

  139. Martie 18, 2009 la 01:13
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    @ Flo

    Seminţele de bostan conţin antihelmintice naturale (derivaţi ai acidului peponic), sunt deci nişte medicamente anti-trichină. Uite cum se leagă trichina comparată cu adunarea de blogări prin ronţăitul de seminţe de bostan.

    - Hai băieţi! Seminţe băieţi! Prăjite băieţi! :)

    Abia acum comparaţia trece din stadiul de inteligentă în cel de genială, pentru că de aici se poate naşte naşte şi o poveste paote să se transforme într-o schiţă numai bună de pusă pe blog. :)

  140. Martie 18, 2009 la 01:14
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Tocmai acum, la finalul zilei, mi-a mai tras un viol moderarea blogului… şi tocmai când rădeam cu gura până la urechi.

  141. Martie 18, 2009 la 01:18
    link permanent
    Flo zice ca:

    moderezi blogul ?

  142. Martie 18, 2009 la 06:43
    link permanent
    monica zice ca:

    @ Bibli: bihihineeeeinteles c-o mai am.

  143. Martie 18, 2009 la 09:05
    link permanent
    krakilla zice ca:

    Flo tu te ceri abuzat coite, aproape ma rogi…

  144. Martie 18, 2009 la 10:15
    link permanent
    Andi zice ca:

    Eu insist să mi-o numesc metaforă şi i-am dat toată libertatea de a deveni ce i-o dori inimioara.

    Flo insistă că-l iubeşte lumea. Eu cred că dacă mai insistă mult, atît de mult or să-l iubească încât numaidecât o să se trezească la uşă cu cineva pe care el nu-l iubeşte aşa mult. Nu ameninţ eu, ameninţă alţii.

    Melodia lui Goran e interpretată de Iggy Pop :) Şi da, e foarte aproape de ceea ce eu aş numi “genial”.

  145. Martie 18, 2009 la 10:47
    link permanent
    Flo zice ca:

    Las’ să ameninţe, mă descurc, doar mă iubeşte lumea în general.

  146. Martie 18, 2009 la 11:04
    link permanent
    Basty zice ca:

    Bă, am spălat filtru, am spălat cană.. şi cafeaua mea tot a pipi de pisică miroase. Ajutor.

  147. Martie 18, 2009 la 11:17
    link permanent
    monica zice ca:

    :neutral: Sa te speli pe dinti dupa ce-o bei, na!, ce sa zicem si noi…

  148. Martie 18, 2009 la 11:19
    link permanent
    Chira zice ca:

    Darius, dupa cum arata si se manifesta vremea de afara, cred ca mai trebuie sa-ti amani indragosteala…Poate, de da Domnul, de Pasti, o sa iti ciocnesti si tu ouale rosii cu, sa zicem, vreo femeie. Si chiar daca ale tale vor fi fierte de mult, se vor sparge primele. Pana atunci le poti spala, har Jah este destula zapada.

  149. Martie 18, 2009 la 11:26
    link permanent
    Basty zice ca:

    Ce legătură au dinţii cu mirosul ce se miroase pe nas, doamnă suricată Monică ?

  150. Martie 18, 2009 la 11:30
    link permanent
    monica zice ca:

    DUPA ce o BEI, Bastele, dupa ce o bei:P

  151. Martie 18, 2009 la 11:32
    link permanent
    krakilla zice ca:

    Io nu-l amenint pe Flo, il provoc intelectual si chiar incepe sa-mi fie simpatic.

    Baste, ti-ar placea mai mult a pipi de om?

  152. Martie 18, 2009 la 11:40
    link permanent
    Basty zice ca:

    Şi după ce o beau, tot cu nasul miros mirosuri. Nu continui să stau cu botul în trocuţă cum se pare că stau alţii…. se pare.

    Krăkillă, ia-ţi golden shower-ul şi cântă la alte porţi.

  153. Martie 18, 2009 la 11:47
    link permanent
    krakilla zice ca:

    Uite ma, tu vrei sa-l ajuti si oaza te respinge…

  154. Martie 18, 2009 la 12:24
    link permanent
    jimerino zice ca:

    baste, daca nu merge cum zice monica, spala-te pe dinti inainte. poate-i de aseara…

  155. Martie 18, 2009 la 13:32
    link permanent
    Andi zice ca:

    Spală cafeaua? Sau o fi de-aia scumpă cu boabe scoase din fecalele de mâţe exotice, apoi prăjite, fierte, reprăjite, trecute din nou prin sistemul digestiv al unor alte mâţe, prăjite din nou, măcinate şi puse în pungi vidate? Pentru că dacă-i aşa, e cam normal să-ţi miroasă cafeaua.

  156. Martie 18, 2009 la 14:40
    link permanent
    Basty zice ca:

    Jim bag seama că şi la tine e vreun accident al naturii de miroşi cu limba.

    Andrea ( sau Bede ) … ăăă.. şi cam cum speli cafeaua ? Adica o freci, sau .. cu bule de-alea active ?

    Tot la ce mă pot gândi e: săracele mâţe. Ce viaţă nasoală au.. mâncă.. cacă.. mâncă…cacă… and repeat. Aşa-i Grozeo ? Şi tu ştii cum e.

  157. Martie 18, 2009 la 15:19
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    @ Basty
    Foloseşte, în mod repetat, oţetul. Mirosul de felină este unul dintre cele mai puternice mirosuri. În principiu ar trebui aruncat.

  158. Martie 18, 2009 la 15:30
    link permanent
    Zicu zice ca:

    Jeg,

    Cand m-ai dat cu Jula , as dori si io perdelutza de la standu lor. Eventual sa procuram din timp, o lista/ inventar cu ce mai au ei bun de furat. Platesc bine, nu ma jenez. Da sa nu te jenezi tu sa le procuri, Ca vb frumos, nu furam, PRO-CU-RAM:)
    Ce sa fac, am lacrimat cand am vazut perdelutza. Sunt un emotiv.

  159. Martie 18, 2009 la 15:31
    link permanent
    krakilla zice ca:

    Dap Bibli are dreptate! Tre’ sa-ti cumperi placa dentara acu’!

  160. Martie 18, 2009 la 17:01
    link permanent
    musai zice ca:

    in principiu. subiectiv deci…

  161. Martie 18, 2009 la 21:19
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Unde este filmul?

  162. Martie 18, 2009 la 21:24
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Nu este. Precum remarci!

  163. Martie 18, 2009 la 21:25
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Măcar o poza?

  164. Martie 19, 2009 la 01:57
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Mai aştept pana la 5, poate pui totuşi ceva.

  165. Martie 19, 2009 la 07:56
    link permanent
    Marian S. zice ca:

    Aştepţi degeaba Bibli. Si el aşteaptă Paştele, singura ocazie din an în care o femeie pune mîna pe ouăle lui.

  166. Martie 19, 2009 la 11:16
    link permanent
    jimerino zice ca:

    zici tu? uitandu-te la el iti face impresia ca ar lasa pe cineva sa se atinga de mancarea lui? ca banuiesc ca ne refeream la oua rosii. tot nu e clar. oua vopsite. sau e vorba c-ar fi papacoaie?

  167. Martie 19, 2009 la 11:22
    link permanent
    musai zice ca:

    de ce si-ar vopsi cineva ouale?!!! cu siguranta, deci, e a doua varianta.

  168. Martie 19, 2009 la 12:55
    link permanent
    Chira zice ca:

    Nu isi vopseste nimeni ouale. Se de/pigmenteaza ele singure, in timp.

  169. Martie 19, 2009 la 18:03
    link permanent
    musai zice ca:

    ca si cum ai avea.

  170. Martie 19, 2009 la 18:37
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Când observasem că JEGul a trecut de la fatidicul 169 comentarii la 170 şi mă îndreptam vijelios să văd care şi ce a mai colorat atmosfera…

    Sună la uşe, bătăi… eu nimic, aşteptam să se încarce pagina… aud pe cineva cum apasă pe clanţă şi dă să intre. Eu mi-s nevricos când dă lumea să intre buzna în casă la mine câ sunt eu în casă, îmi creşte tensiunea, mi se duce sângele în cap şi văd roş în faţa ochilor precum taurul comunal care zăreşte cu coada ochiului pe Joiana cea îndelung păscătoare de iarbă plină de E-uri şi PET-uri. Am învăţat de la Iovan ce e bine să tragi şi pe urmă să întrebi ce şi cum, aşa că mă uitam în stânga şi în dreapta să pun mâna pe un obiect dintre acelea contondente. Şi când ezitam între o pilă de unghii şi papucul din picior…

    - Bună ziua! Noi strângem semnături…
    - Nu dau nici o semnătură! (mi-s egoist, nu dau nimic)
    - Ei haideţi, nici pentru fata domnului Băsescu…

    Omul a plecat de bună voie, că scosesem la vedere papucul cu pila de unghii înfiptă ostentativ în el.

    Aşa că feriţi-vă, asta mică cică candidează independent, ca să nu fie fata lui tata, dar cică ăia de la PD-L, fostul ei partid, îi dă o mână de ajutor. Fiţi pregătiţi că dacă nu se strâng 100.000 de semnături, s-ar putea să trimită mascaţii să le ia cu forţa.

  171. Martie 19, 2009 la 18:49
    link permanent
    Flo zice ca:

    Îi dau eu semnături la urâtă.

  172. Martie 19, 2009 la 18:53
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Dacă vine personal să-mi ceară autograf, POATE mă înduplec.

  173. Martie 19, 2009 la 20:47
    link permanent
    hadean zice ca:

    din penultima poză am priceput de ce ai manglit peştele. te-o durut la patină de arta negocierii o’ alte cele. ai vrut să vezi ce ţine fata aia sub mileu, recunoaşte!

  174. Martie 19, 2009 la 20:52
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Mă, nu urmăreşti că nu ştiam de vreo fată?

  175. Martie 19, 2009 la 21:14
    link permanent
    hadean zice ca:

    io suspectey că precoce şi perspicace precum eşti, ştiai prea bine. sau sâmţai ca highlander când se întâlnea cu străfulgerarea.

  176. Martie 19, 2009 la 21:19
    link permanent
    toader zice ca:

    trebuie totusi sa ii recunosc o calitate lui darius : stie sa converseze cu fetele.

  177. Martie 19, 2009 la 21:29
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Nu ştiai de fată, dar ai specificat sexul când ai scris biletul de răscumpărare a peştelui… ştim noi.

  178. Martie 19, 2009 la 21:54
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Am scris “V-am furat un biblelou.” Vouă.

  179. Martie 19, 2009 la 21:58
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Păi de aici a fost confuzia. Dacă spuneai că le-ai luat un bibelou, nu se mai agita nimeni, dar dacă ai scris în auto-denunţ că ai furat… Cu totul altceva. De aceea au trimis o domnişoară cu cătuşe cu blăniţă roz…

  180. Martie 20, 2009 la 01:50
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    De aici nu se deduce că eu ştiam al cui e sau că ei ştiau cine l-a este de acuzat, fiindcă – citând din ei – nu s-au uitat pe site imediat, ca să ştie cum se organizează cu trimisu’. Decât dacă deducem educat că este implicit că ştiau de Jeg la simpla sa auzire. :) Caz în care se schimbă socotelile. Tot nemodificat rămâne că eu CERT nu eram în cunoştinţă de cauză cu privire la angajaţii lor.

  181. Martie 20, 2009 la 11:52
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Ei bine…
    ai specificat sexul când ai scris biletul de răscumpărare a peştelui…

    Tu spuneai că:
    Am scris “V-am furat un biblelou.”

    Bibelou e masculin că-i un şi nu o, peşte (subiectul bibelou subînţeles) e şi el masculin că e un şi nu o…

    Nu umbla cu braşoave… ai sexuit biletul :) Şi după ce am citit şi despre tandrele îmbrăţişări de mai sus, chiar intru la idei. Bagă filmuleţ până nu-mi vin şi alte idei.

  182. Martie 20, 2009 la 13:01
    link permanent
    Zicu zice ca:

    Te-ai intrebat vreodata de ce…unii soferi insista sa ne polueze cu numele si data lor de nastere?:)
    [deci fără reclamă, da?]

  183. Martie 20, 2009 la 13:50
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Biblel – vine şi filmu’. Nu, n-apare, din nefericire.

  184. Mai 11, 2012 la 00:42
    link permanent

    I would like to thank you for the efforts you’ve got put written this website. I are hoping the same high-grade web site post through you in the upcoming furthermore. In fact your innovative writing expertise has influenced me to get my very own website today. Actually the particular blogging is spreading it’s wings fast. Your create is a good example of it.

  185. Mai 12, 2012 la 00:07
    link permanent
    my free ipad zice ca:

    Thank you for your extremely good info and feedback from you. san jose used car

un trackback

  1. de la Artistu zice… » RBF partea 3!!! pe Martie 15, 2009 la 23:52

    [...] Bafta mans i sper sa ne mai vedem ca primavara se anunta plina de evenimente blogosferice! Jeg aka Darius Groza e un tip misto de tot. Ne-a uitat Dumnezeu tot vorbind in usa WC-ului si parca tot nu mai teeminam. [...]

zi si tu ceva:

(musai)
(musai)