Câtă lume crede că Grigore Arsene de la Curtea Veche este jenant?

sari la comentarii

[au mai sunat: Andrei "zuzu-concept.com" Boar, Ionuţ "Canalia" Foltea, Antidarius, Vlad "Lovingvama" Ilaş, Vlad "Justice for Poli" Simu - vedeţi mai jos înregistrările; au sunat doar de obraz Marie-"Lămâie"-Jeane, Tatiana "ganduri.potrivite.ro" Neamţu, Florentin "blog.dubios.ro" - vedeţi mai jos transcripturile]

Eu am o trebşoară mai personală cu un aspect al vieţii cotidiene, numit colocvial “prostia crasă”. Să zicem că e un fel de răfuială mai lăuntrică mie, care, cu diverse ocazii nefericite, iese la iveală, alege pe cineva căruia îi este caracteristică această prostie crasă de care discutăm şi-l spulberă.

Pe tura de azi, pătruns până în măruntaie de prostia crasă amintită, tronează abject Grigore Arsene. Acesta este preşedintele Asociaţiei Editorilor din România şi directorul editurii Curtea Veche. Poate unii dintre voi ştiţi detaliile, dar pentru veşnica pomenire a lor, voi relua, rezumând:

Se duce un om care-a scris ceva, în acest caz Adrian Ciubotaru, la nişte oameni care publică lucruri scrise, în acest caz Curtea Veche. Întocmeşte un contract, i se dă un avans, cartea-i intră la “macerat” şi, specific românesc, şade vreo câteva luni de-a lela. La sfârşitul acestei perioade doar pregătitoare, editura a avut deja destul timp şi pentru a-şi băga proverbiala pulă. Presărată cu multe discuţii învârtecoase, Adrian al nostru decide într-un moment de luciditate că a cam venit timpul să se ducă totuşi să rezilieze contractul, fiindcă speranţele deşarte le avea deja la el, iar altceva nu-i mai trebuia de la colaboratorii săi de pe hârtie, mai puţin să dispară de acolo.

Se-ntâlneşte cu imbecilul-şef, în acest caz Grigore Arsene. Da, mă, scârbă, ai vreo nelămurire? Poate crezi că te jignesc, da’ dacă e adevărat ce spun, nu-nseamnă că te atac, înseamnă că eşti. Mai pe scurt, acesta-i spune prieteneşte lui Ciubotaru că “nu există nici un contract”, deoarece nu se poate dovedi că în sediul lor există aşa ceva, or el, Ciubotarele, care vine acuma cu nemulţumiri, poate a adăugat rânduri pe contractul lui de acasă, nu? Că asta face el, bloggerul, de obicei, stă la maşina lui de scris şi completează subpuncte după cum îi convine, pe care le lipeşte apoi cu scuipat pe original. Ciubotarele – să-i fugă bătătura Curţii Vechi de subt picioare. Piftom?! Chiar aşa cum aţi lecturat: “o să râdă de tine toţi”, dacă-ncerci să-ţi faci dreptate.

După care imbecilul-şef izbuteşte să se ascundă-n spatele soţiei sale, care, chiar dacă nu ocupă funcţia omoloagă de imbecilă-şefă, la rândul ei e capabilă să scoată următoarea imbecilitate-şefă a tuturor vice-imbecilităţilor şi imbecilităţilor-adjuncte scoase până în prezent: Aolo!, că e criză, nu sunt bani în cont… văleleu! şi alte astfel de tânguieli patetice.

Bun, nu vă zic mai mult, că se umple Internetu’ inutil de borală electronică. Puteţi citi tot la Adrian Ciubotaru. Care, evident, ar trebui să-i dea în judecată până la nepoţi, în caz că prospectivii lor bunici aleg să polueze lumea. Este decizia lui Adrian Ciubotaru exclusiv şi-l priveşte personal.

Eu m-am gândit la altceva. Oamenii ăştia ştiu despre ei înşişi cine sunt. Doar că nu cred că le-a mai zis-o concret nimeni altcineva exterior lor. Altcineva decât ei în sinea lor, care ştiau din propria fiinţă. Aşa că, în opinia mea, poate-i ajut să afle că îi mai cunosc şi alţii:

Am reuşit să dau şi de domnul în sine. Nu, nu s-a sinchisit să sune înapoi după cerinţa politicoasă de mai sus. Pesemne n-avea credit la caracter. Şi nu ştiu dacă doamnele sau domnişoarele de acolo şi-au făcut curaj să-i zică. Dar a aflat:

***

Andrei Boar, de la zuzu-concept.com, e de aceeaşi părere…

Ionuţ Foltea, de la Canalia Însăşi, consideră la fel.

Antidarius, vice-redactor-şef-ajunct la antijeg.blogspot.com, anti-crede că Grigore Arsene este jenant.

Vlad Ilaş, de la LovingVama.eu, spune aşijderea.

Vlad Simu, de la “Justice for Poli“, urlă de departă că aşa-i.

Tatiana Neamţu, de la ganduri.potrivite.ro, a zis şi dumneaei cum căci într-adevăr.

Tanti: Alo, da? Editura Curtea Veche, spuneţi vă rog.
Tatiana Neamţu: – Bună ziua. Cu dl. Grigore Arsene, vă rog.
Tanti: Dar nu esteee, este la o şedinţă în afara editurii.
Tatiana: – Îmi puteţi face, vă rog, legătura la Departamentul PiaR?
Tanti: Sigur că da, un moment.

[... zinghi-linghi...]

Tatiana: Bună ziua. Departamentul PiaR?
Altă tanti: Da, spuneţi vă rog, cu ce vă putem ajuta?
Tatiana: Numele meu este Tatiana Neamţu. Întrucât am înţeles că dl. Grigore Arsene este la o şedinţă în afara editurii, vă rog să-i transmiteţi că este jenant în chestiunea Adrian Ciubotaru.
Altă tanti, amabilă: Am Înţeles.
Tatiana: Mulţumesc. La revedere
Altă tanti: La revedere.

Florentin, de la blog.dubios.ro, consideră aşijderea.

Tanti: Bună ziua. Editura Curtea Veche. Cu ce vă pot ajuta?
Flo: Editura Curtea Veche ?
Tanti: Editura Curtea Veche. Cu ce va pot ajuta?
Flo: Bună ziua, mă numesc Florentin şi ţin să vă spun că sunteţi nişte je…
Tanti:Doar o secundă, să o chem pe colega.
Flo: …
Altă tanti: Bună ziua, Xuleasca ma numesc. Cu ce va pot ajuta?
Flo: Sunteţi nişte jenanţi pentru ce-aţi făcut cu Adrian Ciubotaru.
Altă tanti: Bine, multumim.
Flo: Cu plăcere, o zi bună.

***

Nu voi face publice numerele personale ale diverşilor la urechile cărora trebuie să ajungă telefoanele noastre. Fiindcă nu despre asta e vorba. Grigore Arsene reprezintă biznisul său. Iar contactele gheşeftului se găsesc publice, pe Internet. Dar dacă cineva vrea să participe la ce-ncerc să-adun aici, să-mi scrie la darius[at]jeg[punct]ro cu înregistrarea ataşată sau să-l instruiesc personal şi cu alte detalii, dacă nu se descurcă. Sau să se exprime explicit la comentarii, sunt convins că va citi, că-i place. De publicat, nu prea publică. Pe sine sau pe alţii.

Sunt la fel de mulţumit şi dacă i-o spun doar eu. Nu am pretenţia să vorbim direct cu tot mai micul Grigore, cum nici el n-ar trebui să aibă pretenţia că mai merită. Ci cu angajaţii companiei, care vor fi mai la-ndemână să răspundă. În principiu, se poate înregistra simplu cu un telefon cu recorder sau unul cu speaker şi un mp3 cu recorder.

Asociaţia Editorilor din România este o organizaţie cu vechime, cu intenţii aparent constructive. Curtea Veche este o afacere, unde, ca în orice afacere, nu există doar “Direcţiunea”, ci şi oameni pasionaţi şi capabili. Poate un student. Poate o fătucă ochelaristă căreia-i place să citească. Poate nişte profesionişti. Acest articol nu este despre ei. Acest articol nu este despre Google bombing sau bolduit părţile importante, SEO şi rezultate în căutări. Nici despre împlinirile poate lăudabile chiar şi ale celui despre care, de fapt, scriu: Grigore Arsene. Orice succes al lui nu-i validează oportunitatea de a fi un imbecil. Ba din contră.


124 comentarii

zi si tu ceva
  1. Martie 23, 2009 la 19:20
    link permanent
    sakura zice ca:

    jenant. numa bine, ştiu să nu-mi public nimic la editura asta. dar ce drăguţ ţi-a mulţumit domnu’.

  2. Martie 23, 2009 la 19:26
    link permanent
    Alex zice ca:

    Companie/editura ce merge pe sistem comunist. Pumnu-n gura la putere.
    Oricum, sa ne faca din mana domnul Grigore privindu-ne sincer in ochi din genunchi.

  3. Martie 23, 2009 la 19:47
    link permanent
    ionuţu zice ca:

    Darius,
    cu asemenea loaze nici nu merită să-ţi consumi timpul. Găina aia tremuricioasă era PR Manager? Bîlbîita aia?! Am citit toată boroboaţa la ciubotaru pe blog. E clar. I se trage de la eminentul Adrian Buz, acel nume mare în Noua Literatură. Şi cum dar, un aşa nume mare să fie corectorul unui bloggeraş? Cel puţin de porc.. Aplaud iniţiativa ta!

  4. Martie 23, 2009 la 19:49
    link permanent
    Andi zice ca:

    Ce nu pricep eu. Dacă don’şoara-i de la departamentul de piar (cum ea zice), cum poate să se dea de gol şi să facă pe ea la telefon într-atât? Au pe-ăştia nu-i învaţă în şcoală ceva diplomaţie, ceva autocontrol, ceva despre cum să vorbeşti, măcar la telefon dacă nu pe viu, fără să afle şi ălălalt că tremură chiloţii pe tine de nervi? Parcă şi vedeam cum îi urcă sângele-n obraji şi scoate fum pe nări. Nu c-ar fi avut de ce.

    Ioi, şi, Darius, pe lângă secretara aia, tu ai voce de înger. Doar comparat cu ea, nu ţi-o lua în cap. Asta însemnând că nu înţeleg nici de ce cineva ar angaja o secretară care vorbeşte aşa.

    Ăştia de la Curtea Veche îs mişte mişei, de ce oare crezi că şi-or ales numele ăsta şi nu oricare altul? E ca şi cum ai pune o etichetă pe un produs “dacă mă cumperi, accepţi riscul să faci n boli după sau în timp de mă consumi/utilizezi”. În cazul acesta riscurile sunt durerile de cap şi febra musculară.

  5. Martie 23, 2009 la 19:57
    link permanent
    monica zice ca:

    Bai, pe domnii scrie “Curtea Veche”. Le lipseste un spatiu. Da, la primul cuvint. Ei, daca te chemi “Cur tea Veche”, cam ce gen de piarizde vrei sa ai? De tip nou? Oh, noi vorbim de piarizde si astia n-au nici macar etica :oops: Promit sa nu mai fac. Confuzii d-astea, ma refer.

    Si totusi eu vreau sa-i ajut. De pilda, doresc sa facem un fund raising catre editura cu pricina [nu sa va ridicati curul, draga, e vorba de fonduri] si sa le cumparam si la amaritii aia O CENTRALA TELEFONICA!!!! Caci i-am putea scuti de momente jenante tip: - Imediat va fac legatura, o secunda [Getoooooo - patatranc-cîrc-cîrc- ia, ca-i pentru tine...!] + zgomot de receptor trecut din mina-n mina…

  6. Martie 23, 2009 la 20:05
    link permanent
    Anduu zice ca:

    @Andi Nu! Nu te invata nimic la scoala de PR:)) Crede-ma pe cuvant ca acolo sunt si eu.

  7. Martie 23, 2009 la 20:09
    link permanent
    Andi zice ca:

    Ce bătaie de joc.

    Uitasem de zgomotul de fond, mestecatul de măr. Cineva mestecă acolo, “în spate”, că nu pot localiza clar sursa sunetelor, dar mestecă zdravăn, de parcă tocmai vine armata turcă să-i fure merele. Ori eu aud în plus. Ceea ce este o posibilitate. Iooi…

  8. Martie 23, 2009 la 20:43
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Toate editurile sunt aşa, Curtea Veche este chiar dintre cele de bun simţ. :) Ştiu eu nenumărate cazuri cu mult mai grave, cu bani neplătiţi pentru colaboratori şi alte d’astea.
    Din păcate un proces înseamnă trei sau patru ani în care se adună peste măsură banii plătiţi la avocaţi şi, până la urmă, nu mai ai forţa să duci procesul până la capăt şi renunţi.
    Eu am remarcat că ţi s-a vorbit frumos. Ce ai fi vrut să ţi se răspundă?

  9. Martie 23, 2009 la 20:45
    link permanent

    Mărturisesc că ideea acestui articol n-a pornit de la mine (Darius e mai genial), însă o binecuvântez din plin:)

    Curtea Veche este o editură norocoasă: va afla cel mai repede că nesimţirea valorează multe puncte de PR şi nu numai. Şi nu neapărat în această ordine:)

  10. Martie 23, 2009 la 20:46
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Şi eu am remarcat că mi s-a vorbit frumos. Şi eu am vorbit frumos. Nu mă aşteptam să mă ia la-njurături. Doar vroiam să îi spun domnului ce cred.

    “Bogdan” – fireşte că sunt “mai genial”, deşi sintagma corectă e “mai genial din fire”. Da’ nu te acuză nime’, că nu furăm, Tibi, drag. :P

  11. Martie 23, 2009 la 21:09
    link permanent

    Nu-i vorba de acuzat, doream doar să subliniez spontaneitatea stării sau actului (încă citesc cărţi pe tema asta) de-a fi “genial din fire” :)

  12. Martie 23, 2009 la 23:03
    link permanent

    Jenant, Grigore Arsene. Sper ca criza asta să dizolve Curtea Veche. Şi să ajungeţi să trăiţi din banii obţinuţi din publicarea cărţii conform contractului pe care l-aţi încheiat cu Adrian Ciubotaru. Şi mai ales, sper să fiţi înţeles ce-am scris aici, deşi am mari dubii.
    Tatiana Neamţu

  13. Martie 23, 2009 la 23:29
    link permanent
    ZuZu zice ca:

    “Oamenii ăştia ştiu despre ei înşişi cine sunt.” Sunt niste magari si atata timp cat au doza de iprocrize in ei n-o sa recunoasca nici macar in fata propriei lor constiinte.

  14. Martie 24, 2009 la 01:28
    link permanent
    noji zice ca:

    nu te-ai “scos” inca… asta-i jeg? ori ne-ai invatat prost ori te-ai “ramolit” tu.. WTF?!

  15. Martie 24, 2009 la 01:31
    link permanent
    giapapadia zice ca:

    da, sunt aia ce l-au publicat pe mandruta si “Razboiul de 30 de zile”, cred. nu am citit toate comentariile de acolo, dar nu cred ca se va schimba mare lucru in cazul editurilor si nu numai daca oamenii nu incep sa dea in judecata, chiar si pentru putin, d’apai pentru atat. Acuma asta poate fi mai dificil, cel mai fericit caz ar fi sa gaseasca autori in aceeasi situatie. In privinta conditiilor anexe stiu ca e posibil uneori sa nu ti se dea dreptate daca exista un semn la vedere sau chiar ceva mult mai evaziv cum ca ar fi conditii suplimentare sau generale, dupa caz. Oricum, asta nu e valabil daca cineva neaga contractul cu desavarsire. Ma cam indoiesc ca pot fi obligati sa publice, tot ce se poate e in sensul rupturii abuzive, inselaciune etc – deci daune Nu vreau sa vorbesc prostii, ca eu cunosc legea franceza, dar ar trebui sa fie macar in principiu asemanatoare legile.

    Scuze daca ai inceput deja sa te gandesti la datul in judecata( habar nu am) si succes! :)

  16. Martie 24, 2009 la 01:53
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Nojbert – tu vrei doar cu Moafle.

    Gieo – Adrian dă. Şi sper c-o face. Io-l susţiu, cred că ar trebui. Şi s-au uitat bine peste tot, cu cine l-a ajutat – e putred.

  17. Martie 24, 2009 la 02:08
    link permanent
    giapapadia zice ca:

    pai au gasit? daca da, au mai multe sanse impreuna in acelasi proces, in care sa ceara daune individuale, evident. ma gandesc eu. de obicei asa e. sau macar antecedente in justitie (= procese castigate).

  18. Martie 24, 2009 la 02:15
    link permanent
    noji zice ca:

    de acord cu tine, insa n-ai venit cu un jeg klumea.. ma-ntreb.., ai sa-mi raspunzi al ultima-ntrebare?

  19. Martie 24, 2009 la 02:23
    link permanent
    noji zice ca:

    am observat cu ocazia asta ca virgula comentului “giapadaia”..ei… l-ai sters…acela in care simpatiza cu mine :) )… incepi sa semeni tot mai mult cu “inchizitia”… :) ) mirmen wtf!? ma scuzati, sar’mana, nu ca nu v-ati fi educat fiul, nu este din vina d’vstra.. Darius, nu te credeam asa “evaziv”… >:) bwuhahaha…

  20. Martie 24, 2009 la 03:21
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Ce-am şters? N-am şters nimică.

    ŞI la ce să-ţi răspund, că m-am pierdut… Poate-ntre răspunsurile tale la tine însuţi. :P

  21. Martie 24, 2009 la 04:50
    link permanent
    giapapadia zice ca:

    vezi sa nu te stergi pe tine si sa nu iti mai vorbesti.
    noji, nu o sters ma nimic, ii deasupra ta :) )

  22. Martie 24, 2009 la 10:24
    link permanent
    radhoo zice ca:

    Iti desconspiri numele real… si numarul de telefon… :P mi-a placut primul telefon… :) )

  23. Martie 24, 2009 la 11:11
    link permanent
    krakilla zice ca:

    Acum doua sambete, am ajuns acasa la 05.00. Sambata trecuta la 04.00. In amandoua cazurile, nu-mi amintesc ce am facut inainte de ajunge acasa, doar ca eram intr-un bar. Din acest motiv incep sa cred ca am fost rapit de extraterestrii si imbatat, pentru ca m-am simtit rau in amandoua diminetile! Femeia este suparata si nu vorbeste cu mine dar comtinua sa faca mancare, motiv pentru care am impresia ca este suparata pe ea.

    Astept cu nerabdare o actiune a blogosferei in care hranim oameni fara adapost sau donam haine pentru copii, actiunea actuala ma lasa rece. Pe mine m-au batut niste militieni o noapte intreaga, pentru ca il cunosteam pe un baiat si acum nu am ce face, decat sa plang pentru drepturi de autor… cu alta ocazie. Daca vorbim despre nedreptate, cazul nostru ar fi pe la fundul listei.

    Concert rap in Ploiesti. La asta ajung si daca trebuie sa violez copilasi.

    In rest, astept extraterestrii…

  24. Martie 24, 2009 la 11:19
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Darius, felicitări!
    Ai ajuns precum colegii tăi blogării-ziarişti şi JEG-ul precum blogurile lor. Enunţi ceva împotriva cuiva şi pe urmă toţi repetă în transă, “să-i dăm la cap”. Uşor, uşor începi să înţelegi mesajul de tipul celui transmis de Traian Băsescu în ziua în care ţi-a adresat celebrele cuvinte “puiuţ de comunist”. Cum te simţi în această postură? Sesizezi atacul făcut de cultul personalităţii asupra ego-ului tău? Lider! Lider!

    “nu-mi public nimic la editura asta”
    “Companie/editura ce merge pe sistem comunist”
    “cu asemenea loaze nici nu merită să-ţi consumi timpul”
    “Ăştia de la Curtea Veche îs mişte mişei”
    “Ei, daca te chemi Cur tea Veche”
    “Jenant, Grigore Arsene. Sper ca criza asta să dizolve Curtea Veche.”
    “Sunt niste magari”

    Domnule Darius, sunteţi lider de opinie. :D

  25. Martie 24, 2009 la 11:27
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Păi, da, dragă. :) Eşti tu să strici patternu’… Oi fi având vreo Mihă pe la Curtea Veche, te bănuiesc. :P Toate astea pentru că te-a-nvfrânt Giea la articolul precedent? Te-am crescut la ţâţa mea, ca pe-un şărpe! :)

    Oricum, cazul de faţă e justificat, nu e aşa de greu să deteşti ce-a făcut “nea Grigore”. Se aseamănă cu Iulian Duma şi naşul său, Breje Grigorescu, de la Mediafucks, de acum f’o doi ani. Mi se pare că-i în vechea arhivă articolul, da’ te poţi uita aici la detalii.

  26. Martie 24, 2009 la 11:37
    link permanent
    Andi zice ca:

    Şi dacă domnu’ Bibli ar vedea şi partea ironică din unele comentarii… S-ar schimba lumea. De parcă n-aş fi explicat şi care-s riscurile pe care le vede percepţia mea limitată, “durerile de cap şi febra musculară”. Oare de la ce or fi astea? Trebuie să precizez că de la gânditul în exces la strategii îmbârligate şi sigure de victorie, la fel de inutile ca şi alergăturile pentru a pune în aplicare mirobolantele strategii?

    Omul are un vis, de ce să i-l spulber tocmai eu? E ca şi cum i-ş spune unui copilaş că Moş Crăciun nu există, dar că Moşul o să-i aducă peste vreo doi ani jucăria preferată dacă se apucă să muncească la fabrică, 12 ore un schimb, două schimburi pe zi.

    Totuşi, acum oscilez între a fi oaie şi între a aştepta în banca mea o “ocazie” ca asta în care nimeni nu-mi va sări în ajutor, pentru că nu are cine.

  27. Martie 24, 2009 la 11:44
    link permanent
    krakilla zice ca:

    Am incercat sa ma abtin da’ nu pot, daca tot a deschis Bibli subiectul. Asta e aceeasi faza ca in presa, unde exista un singur pacat capital. Violezi babute, furi copii, arunci cu cacat in oameni etc. Toate astea pot fi trecute cu vederea, dar sa te fereasca sfantul sa injuri sau sa bati un ziarist. GATA. Sfarsitul lumii! Libertatea de exprimare a fost suprimata. Plansete, bocete, executii in direct. Desigur ca presa e dumnezeu si datorita ei suntem cu totii mai buni… Aceeasi presa care ne baga cacaturi pe gat pe la 17.00 (continutul fiind unul educational si informtiv, desigur), aceeasi presa care sta cu limba in gaoaza unor persoane publice care au decartat pe la diversi patroni de trusturi (vezi Gigi cu pro tv), acceasi presa care are “opinii” in functie de stapani. Da’ nu cumva sa te iei de un ziarist, ca ai belit mancaru’. Esti comunist!

    Chestia tine pana cand au nevoie de cel pe care il executa in direct, moment in care, se intorc la linsul in cur pentru rating… (cazuri: Basescu, Gigi, Giovani)

    Eu sunt surprins de revolta nascuta pe bloguri. Nu ca nu ar fi un motiv de revolta, ceea ce au facut baietii aia de la editura, este de cacat, dar s-au petrecut faze cu mult mai de cacat zilele astea care nu au trezit nimic in nici o constiinta d-asta imaculata. Mda… Si lideri de opinie nu ar trebui sa existe, ar fi frumos ca oamenii sa fie capabili sa traga propriile concluzii.

    E.X.T.R.A.T.E.R.E.S.T.R.I.I. – tot sambata, daca se poate.

  28. Martie 24, 2009 la 11:52
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Pe mine “editurili” m-au ţepuit de peste 1000 de dolari, rodul muncii mele intensive de 3 luni. Nu este însă vorba de faptul că trei luni am muncit de dimineaţă până-n miez de noapte… Îmi trebuiau aceşti bani pentru a-mi tipări la rândul meu o carte şi deziluzia acestui plan m-a făcut să nu mai scriu deloc. Ar trebui să fiu primul care înjur. Ei uite că nu o fac. Tocmai pentru că ştiu ce se întâmplă acolo, ştiu care este practica, ştiu că manualele sunt mult mai importante decât un roman, pentru că ştiu că evenimentul cultural nu este o cale de câştig… Nu este de vină nici şeful editurii, nici soţia, nici fata de la PR, toţi au fost, până la urmă, eleganţi. Uneori însă aşa se întâmplă, romanele se întârzie, romanele nu se publică. Domnul Adrian Ciubotaru ar trebui să înţeleagă că peste tot e la fel, chiar şi în ţara contractelor, USA. Sigur, eu sunt primul care spun de ani de zile că editurile ar trebui să publice şi cărţi mai puţin comerciale: teatru, poezie, William Shakespeare, cărţi de la 1700 în latină şi greaca veche. Cărţile sunt un domeniu de patrimoniu, nu ar trebui lăsate numai la mâna comercialului. Dar nu poate fi ignorat nici comercialul pentru că altfel editurile dau faliment. Poate că statul ar trebui să subvenţioneze literatura, poate dacă ar face-o ar fi acuzat de partizanat şi risipire de fonduri, suntem doar ţara contestaţiilor. Eu cred că această parte de cultură, cartea, ar trebui promovată cu precădere. Cărţile de colecţie cărora li se face atâta reclamă în ziare şi pe la TV, se vând, deşi într-o ediţie îngrijită, între Vintilă Dumitru Corbul Economu Popescu şi o ediţie bilingvă William Butler Yeats, parcă aş alege-o pe a doua. Poate dacă s-ar promova cititul…

  29. Martie 24, 2009 la 12:01
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    @ Andi
    În postarea trecută am fost foarte deziluzionat. Sincer mă aşteptam la mai mult de la nişte tineri ca cei ce se perindă pe aici şi care parcă au un parcurs spre statutul de intelectual. Dar, pentru prima dată în viaţa mea în legătură că o discuţie relativă la matematică, am discutat cu cineva care spune că “ce nu cunosc nu există”. O fi ironie, o fi necunoaştere… Nu m-am prins dacă a fost ironie. Dar dacă totuşi este necunoaştere, o mare parte din înţelegerea realităţii este amputată.

  30. Martie 24, 2009 la 12:19
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Nuuu mai plânge, Biiibli, la-la-la-la… plânsu’ n-are rost, la-la-la-la-la. :P

  31. Martie 24, 2009 la 12:23
    link permanent
    tzup zice ca:

    Jenant e putin spus. Sper sa se lase cu proces. Mult succes Adrian Ciubotaru.

    Darius, felicitari pt initiativa. Pacat ca nu ai dezvoltat putin subiectul cu nenea director. Mi-ar place sa-i spuna cineva ca ar trebui sa le crape obrazul de rusine. Hai ca as intelege ca nu vor sa plateasca daune ca doar exista instante pt asa ceva, dar atitudinea lor execrabila este extrem de deranjanta. Poate se gaseste un nene judecator sa-i invete cum sta treaba cu validitatea contractelor totusi.

  32. Martie 24, 2009 la 12:25
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    :)
    Da rius şi po po ru’!
    :)

  33. Martie 24, 2009 la 12:26
    link permanent

    Bibliotecaru, din păcate nu era nicio problemă dacă editura Curtea Veche nu putea publica (ups vine cacofonie) cartea. Şi motivele puteau fi oricare din lume: de la “proastă de n-o citesc nici găinile” până la “pretenţiile scriitorului sunt prea mari”. Atâta timp cât există un contract semnat şi parafat de ambele părţi, Grigore Arsene nu are niciun fel de justificare pentru care ar veni şi i-ar spune omului, scriitorului şi bloggerului Adrian Ciubotaru că ei vor afirma că (ups, iară cacofonie, precis e un blestem) contractul nu există la ei în editură, ci numai în mintea visătoare a lui Ciubotaru. Altfel, toleranţa în aceste cazuri este identică aceleia de a accepta să fi furat şi jefuit la drumul mare numai pentru că e criză. Păstrând proporţiile, citiţi metaforele :) Plus de asta, există şi o problemă de demnitate aici. Pe care (demnitate) Grigore Arsene nu o are.
    Şi încă un plus de asta, faptul că “se întâmplă şi-n SUA” nu justifică defel o acceptare a situaţiei. Pentru că tot datorită acceptării tacite ca berbecul prost a tuturor prostiilor din SUA suntem cam pe unde suntem azi.

  34. Martie 24, 2009 la 12:27
    link permanent
    Andi zice ca:

    Oricum niciodată n-o să cunoaştem realitatea. Dar n-are nici un haz să ne dăm seama de asta şi să devenim posaci, că, oricum ar fi, nimic nu se schimbă. Se poate observa de aici că sunt într-o dispoziţie tinzând spre optimism, probabil că nu pentru mult timp.

    Nu m-am băgat în discuţia despre infiniţi pentru că mi s-a părut total inutil. Şi pentru că aş fi arătat din nou că nu ştiu nimic, iar ce ştiu nu se aplică acolo. Oricum nu sunt persoana potrivită pentru discuţii matematice. Ştiu însă pe cineva cam ca mine, chiar mai încăpăţânat, care s-ar fi avântat cu totul în asta. Dar n-o să-l corup.

    În primele momente evident c-a fost ironie, nu mă aşteptam să mi se ceară să particip la “mişcare”. Comentam şi eu acolo, că aşa am crescut. Comentând.

  35. Martie 24, 2009 la 12:34
    link permanent
    noji zice ca:

    mda.. ‘poi daca-i deasupra mea acolo sa “ramaie”.. me like it :) ) gata m-am calmat :-j

  36. Martie 24, 2009 la 12:39
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Tatiana a rulat magistral. (Giea încă se ceartă cu Biblel pentru ieri, ehehehe.)

  37. Martie 24, 2009 la 13:23
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    @ Tatiana Neamţu
    Nimeni nu spune că un contract nu trebuie onorat, mai ales eu. Tocmai spuneam mai sus că tot prin contracte am fost şi eu pârlit de trei luni de muncă şi, indirect, de publicarea propriei mele cărţi (spre deosebire de alţii, eu vroiam să o scot pe banii mei şi să o ofer gratis în măsura posibilităţilor şi a unui tiraj de câteva sute de exemplare). Ceea ce spuneam eu este că în lumea editurilor un contract neonorat este o practic o situaţie de normalitate, nu numai o normalitate la Curtea Veche, ci la majoritatea covârşitoare a marilor edituri şi a micilor edituri. Un proces cu o editură poate curge 3, 5, 10 ani… şi ţine până când vezi că avocatul a mâncat mult mai mulţi bani decât ai putea câştiga, pentru că lumea proceselor nu este în România spre avantajul părţilor în proces, ci doar pentru avantajul avocaţilor care prelungesc nesfârşit procesele în scopul umplerii propriilor buzunare.
    Dacă demersul ar fi urmărit “mafia din edituri” (să folosesc şi eu o formă gen România Mare), ar fi fost altceva. Repet, comparativ cu alte edituri mari, Curtea Veche este relativ decentă. A condamna şi dezavantaja deci Curtea Veche, a-i crea probleme de imagine, nu ajută nici la eliminarea fenomenului şi nici la publicarea cărţii domnului Adrian Ciubotaru, dimpotrivă. Şi atunci singurul lucru rezolvat este “mamă ce i-a făcut!”. Şi la ce foloseşte asta?

    Un cetăţean preocupat ar fi trebuit să solicite celor doi parlamentari ai zonei sale, din colegiul său, o soluţie instituţională. Ar fi putut de-asemenea să ajute pe domnul Adrian Ciubotaru să-şi ceară dreptatea în instanţă sau ar fi trebuit să cerceteze de-aproape problema editurilor şi apoi să sugereze o soluţie. Eu unul nu pot să aplaud o situaţie fără finalitate, o situaţie care face mai mult rău decât bine dacă privim problema în ansamblu.

    Şi nu, nu cunosc pe nimeni la editura Curtea Veche, ştiu doar că domniile lor au scos nişte cărţi foarte bune (poate puţine ca procent) în format grafic deosebit, prezenţe notabile pe lângă tonele de maculatură gen Cum ieşim din impas – Transformă obstacolele în oportunităţi. Din păcate, ca să scoţi o carte bună care să nu aibă prea mulţi cititori pentru că cititorul român este superficial, o carte care îţi mănâncă bani pentru că nu scoţi profit din ea, trebuie să scoţi câteva manuale şi câteva cărţi de tip “How to…” care să finanţeze, de exemplu, o carte de poezie sau un roman greu vandabil.

    Şi, aş mai vrea să spun că marele păcat al editurilor, mai grav decât nerespectarea contractelor, este măcelărirea operei de autor pentru a o face “mai bună”.

  38. Martie 24, 2009 la 13:24
    link permanent
    giapapadia zice ca:

    ma cert? nu, m-a pus la punct mai demult cu “tinerii astia” si m-o aranjat!

  39. Martie 24, 2009 la 13:37
    link permanent
    jimerino zice ca:

    deci? s-a dat verdictul? e jenant gascanu’? ca eu militam pentru alte chestii si a trebuit sa ma intrerup si vreau sa stiu cand pot sa-mi dau resume.

  40. Martie 24, 2009 la 13:42
    link permanent

    Bibliotecaru, oricum e o discuţie fără sfârşit, dar faptul că “spre deosebire de alţii, eu vroiam să o scot pe banii mei şi să o ofer gratis în măsura posibilităţilor şi a unui tiraj de câteva sute de exemplare” ţine numai de spiritul tău de Maica Tereza; nu are nimic de-a face în mod direct cu Adrian Ciubotaru.
    Pe de altă parte, tocmai asta este problema că în România nimeni nu-şi cere drepturile plecând din start de la premisa că procesele sunt tergiversate ani întregi, avocaţii costă etc. Ei bine, într-o situaţie paralelă, cunosc un traducător care a câştigat un proces cu o firmă de traduceri unde a fost angajat, reprezentându-se singur în instanţă. Firmă de traduceri de renume. Deci, se poate.
    Faptul că editura Curtea Veche este excepţională în comparaţie cu alte edituri, nu o face mai puţin jenantă vizavi de cazul oe care-l dezbatem noi aici. Ah şi e foarte bine să-i creăm editurii Curtea Veche probleme de imagine. În acest fel, în viitor, poate se va gândi de 2 ori înainte de se comporta în acest mod.
    În ceea ce priveşte cititorii români, poate ar fi bine să nu-i subestimăm totuşi. :) Şi oricum, sunt binevenite demersurile de educare a cititorilor în pofida celor de publicare a cărţilor comerciale numai ca să iasă banu’.
    Totuşi, aici nimeni nu aplaudă nimic. Dimpotrivă, din câte văz, se blamează atitudinea directorului Arsene, care dincolo de funcţia la editură, mai suferă de păcatul de a fi şi preşedintele Asociaţiei Editurilor. Care va să zică, dacă preşedintele face din astea, asociaţia e varză călită.

  41. Martie 24, 2009 la 13:46
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Biblel – cum am zis, degeaba contribui cultural, nu a dreptul să devii mitocan. Cazul amicului Grigore. Şi dacă aşa e peste tot, noi dăm un exemplu. Nu poate fi decât constructiv. Finalitate? Multe lume ştie acum ce hram poartă. Se aliniază piaţa împotriva unor asemenea consecinţe, din timp. Mai mult respect impus. Problema lui Ciubotaru se rezolva pe de-o parte în instanţă, Exclusiv cea a cărţii. Iar exemplul previne alte astfel de situaţii. De unde ştii conceptul pro-activ de “studiu de caz”.

    Giea – bine amintit. Gimel – răbdare; îi număru’? :P

  42. Martie 24, 2009 la 13:53
    link permanent

    Ah, şi o altă finalitate: celelalte edituri care vor afla tangenţial sau direct de acest demers se vor gândi de 2 ori înainte de a pune interesul propriu înaintea cuvântului dat. Sau semnat :) Cu siguranţă nu va mai veni niciun director să spună că ei “vor spune că nu au contractul în editură”. Oricum, asta e de râsul curcilor de la grădiniţă, nici nu-mi imaginez că şi alte edituri se pretează la josnicii din astea :) )

  43. Martie 24, 2009 la 14:24
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    OK atunci, am să aştept ca editurile să se ruşineze să-şi respecte contractele.

  44. Martie 24, 2009 la 14:33
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Am răsfoit un pic cartea în cauză… Am ajuns până la pagina 18…

    Sexul oral este cel mai bun lucru care i se poate intampla unui
    barbat. Fotbalul, berea, masinile, o marire de salariu, toate sunt apa
    de ploaie in fata unei partide de sex oral. Big Bang-ul motivatiilor
    noastre. Puritatea sufletului, emotia estetica, mantuirea nu sunt
    decat incapacitatea masculina de a obtine un sanatos sex oral. Sa fim
    sinceri. Nu ai renunta la lectura celei mai geniale carti pentru chinul
    oferit de doua buze silitoare? Nu ai lasa balta orice indeletnicire
    academica pentrul senzatia oferita de o muie? In fata concretului
    mantuitor al acestui act cultura este doar o supa de morcovi.
    Nirvana, doar o frectie la un picior de lemn.
    Sexul oral. Epifania unei revolutii culturale.
    Daca Dante nu a primit un supt regal dupa ‘Divina Comedie’
    inseamna ca a fost un simplu papagal si a murit neinteles. Daca dupa
    scremetul metafizic din “Critica ratiunii pure”, ouale lui Kant au
    ramas la fel de vinete, ce folos?
    Sexul oral. Motorul istoriei, combustibilul imperiilor.

    Ieri am aflat la emisiunea lui Capatos cum un politician primar se masturba în timp ce o ziaristă îi lua un interviu, am mai aflat şi de un alt om politic, pe vremea aia parlamentar, care plătea pentru prezervativele altora pline de spermă pentru a bea acea spermă adunată. Recunosc că mă simt depăşit de prezent, cred că şi Freud s-ar simţi depăşit şi dezorientat într-o lume în care Totemul şi Tabuul s-a consumat lăsând în urmă dezinhibarea.

    Probabil că această carte va fi foarte bine primită atunci când va fi, în sfârşit, publicată. Aproape că nici nu mai observ cum această pasaj reduce rolul femeii în societate de la o prezenţă umană şi intelectuală la îngenuncherea în faţa bărbatului pentru a-l echilibra şi a face istoria feerică. În fiecare zi am prilejul de mă întreba ce caut eu în viaţa mea.

  45. Martie 24, 2009 la 14:38
    link permanent
    rika zice ca:

    subscriu la telefonat. nice article.
    keept it simpal si curat – jeg

  46. Martie 24, 2009 la 14:38
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Vezi, scandalosule? Eşti la fel, un otevist, ca noi. Pac, cu sexul oral. :P Rică – eşti un divin… Dacă-registrezi, ştii unde să trimiţi.

  47. Martie 24, 2009 la 14:41
    link permanent
    giapapadia zice ca:

    tocmai ma miram de comentariul de o jumatate de rand :) ) sigur nu e psihopatul ala pe care il stie toata lumea, Constantin Irimia de la Vaslui, ala pe integrare europeana? :) ))

  48. Martie 24, 2009 la 14:50
    link permanent
    antidarius zice ca:

    BRE!!!1 care-i pizdoplanu’ care a vorbit la telefon in numele meu si mai ales CU VOCEA MEA?!!

  49. Martie 24, 2009 la 14:56
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Giea – care-ce?

    Anteo – păi, da… pizdoplanul; bine-ai zis… :P

  50. Martie 24, 2009 la 15:13
    link permanent
    giapapadia zice ca:

    zicea biblio de ceva politicieni, eu ziceam ca poate confunda cu domnu’:

    http://www.youtube.com/watch?v=wFNN-EZdsGA

    si da vocea ta puteam sa jur ca e a cuiva cunoscut. am ramas masca :)

  51. Martie 24, 2009 la 15:39
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Se pot pune link-uri?
    Pun şi eu unul, legat de matematică… :)
    Atenţie… soluţia este în comentariu, ceva mai jos. :D
    http://www.trilulilu.ro/stelian_72/57ea13ba021ff4

  52. Martie 24, 2009 la 15:40
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Ştiam eu că la mine o să intre în moderare. :) :D :)

  53. Martie 24, 2009 la 16:24
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    S-a prins cineva, sau v-aţi încurcat la trecerea din inch în centimetri (apropo de faptul că nu se înţelege de ce distanţa este un număr)?

  54. Martie 24, 2009 la 16:26
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Îl deplasează la rotiri, nu sunt egale pătratele, sunt diferite culorile. E făcătură, clară. Ca tot ce-i pe Internet, de-altfel.

  55. Martie 24, 2009 la 16:28
    link permanent
    M@riansky zice ca:

    Vine vine priiiimavara,
    Cu triciclu-n tooaaata tara
    Darius vine pe campiiii
    Haideti sa-l primim copiiiiii!

    Deci pe cand?

  56. Martie 24, 2009 la 16:33
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Curând, dragosteo. Şşşt, că-i de lucru. Jucaţi-vă frumuşel şi cuminţei!

  57. Martie 24, 2009 la 16:44
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    @ Darius Glad Groza
    Te asigur că este o explicaţie matematică… evident e o făcătură, dar cum? Nu sunt pătrăţele diferite ca dimensiune :) Tocmai de aceea am spus că distanţa e un număr (în acest caz unitatea de măsură este egală cu latura pătrăţelelor). Pătrăţelele sunt pătrăţele şi culorile nu se schimbă. Alta-i “iluzia”. Hai că deja sunt două indicii. (este o dovadă a pierderii unei părţi de realitate, despre care vorbeam acum puţin timp)

  58. Martie 24, 2009 la 17:04
    link permanent
    jimerino zice ca:

    pune-o de acum pe triciclu, sa n-o uiti. stii la cine ma refer.

  59. Martie 24, 2009 la 17:17
    link permanent
    wrawra zice ca:

    Proces, neproces, daune, nedaune – pentru mine ca simplu cititor, e irelevant. Ca exista astfel de oameni si astfel de lipsa de respect, educatie, bun-simt, etc. stiam. Si ca poate exista in toate cercurile, chiar si in cele pseudo-intelectuale ale literaturii contemporane romanesti, banuiam.

    Adevaratul meu regret este ca manuscrisul nu va fi publicat, ca aceasta carte nu va aparea (cel putin nu curand), ca s-a masacrat un proiect care aducea un pic de aer proaspat literatura romana. Prin violarea bunului simt. Daca curgea sange, isi frecau aia de la “Stirile de la ora 5″ mainile. Dar avand in vedere ca victima este ‘doar’ proprietate intelectuala, se va pierde si subiectul asta, in modul tipic al cancanului romanesc de musama. Cu proces, sau fara.

  60. Martie 24, 2009 la 17:21
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Frumos. Da’ pentru asta ei tre’ să plăteacă oricum, chiar dacă nu ţie – cititorului, care ai pierdut, pe lângă el, scriitorul. Adică să aibă şi ei de pierdut – editura, să fie consecinţe asupra lor. Să nu mai poate aşa ceva.

  61. Martie 24, 2009 la 19:31
    link permanent

    Mulţumesc celor care au sunat şi au comunicat decent starea ontologică de penibilitate a celor de la Curtea Veche.
    Deocamdată, nu pot să nu apreciez designul primei pagini de google după” editură curtea veche”:)

  62. Martie 24, 2009 la 23:04
    link permanent
    Batman zice ca:

    @Tatiana Neamţu

    sper sa te dizolvi incet dar sigur la fiecare greseala pe care o faci, la fiecare vorba urata pe care o spui, la fiecare gand rau si la fiecare persoana pe care o ranesti
    esti o proasta!

  63. Martie 24, 2009 la 23:24
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    @ Batman
    De ce este nevoie de cuvinte atât de tari? De ce reproşaţi rănirea rănind la rândul dumneavoastră?

  64. Martie 24, 2009 la 23:27
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    @ Adrian Ciubotaru
    Mi-a plăcut formularea “starea ontologică de penibilitate”, chiar dacă formularea este un pic forţată. Măcar am şi eu pe cineva aproape care vorbeşte despre filozofie. Deci nu sunt singur.

  65. Martie 24, 2009 la 23:38
    link permanent
    Batman zice ca:

    poate am exagerat un pic …
    mi se pare ca sunt ca o haita care e turbata si musca din toata lumea
    sa fim seriosi…acum se iau de vocea secretarei? nici macar nu o cunosc , mie mi s-a parut ca vorbit f frumos si chiar nu vad de ce trebuie si ea amestecata

  66. Martie 24, 2009 la 23:50
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Batman a zis o chestie corectă. În al doilea comentariu. În primul a făcut ce-a zis într-al doilea, da’ e bine, a dres-o. :)

  67. Martie 25, 2009 la 02:28
    link permanent

    Noa stai ca io-s in urma cu filmu. Asta-i partea unde radem toti de Ciubotaru, sau inca n-o inceput ? Sau Arsene are alt script ?

  68. Martie 25, 2009 la 03:05
    link permanent
    giapapadia zice ca:

    cum adica e “antijenant”? ahahah. ma, asta l-o laudat.

  69. Martie 25, 2009 la 03:07
    link permanent
    giapapadia zice ca:

    cred ca le-a luat monica centrala aia ca au un cantecel in ultimu’ audio. :) ) da, si mie mi-e cam mila de angajati, cata rabdare sa raspunda asa frumos de atatea ori.

  70. Martie 25, 2009 la 09:45
    link permanent
    Andi zice ca:

    Vocea unei persoane nu este acelaşi lucru ca felul de a vorbi al unei persoane. Şi poţi să ai o voce mai puţin agreabilă, aşa ca mine, Darius sau doamna secretară, dar, în acelaşi timp, poţi să te înveţi s-o controlezi, să o modulezi şi să o foloseşti. Eu încă învăţ asta, dar învăţ şi cum să recunosc tonurile şi intenţiile din vocile oamenilor. Sunt de ajuns alea câteva secunde de conversaţie ca s-o citeşti pe doamna secretară care, dacă nu e panicată, e cel puţin speriată. Iar tanti de la piar vorbeşte cu atâta presupusă (de propria persoană) superioritate şi, totuşi, se dă de gol cu atâta har încât nu pricep cum de nu auziţi. Eleganţă? Politeţe? Vă bateţi joc de oameni. Dacă aia e ceea ce înţelegeţi prin eleganţă, nu mai este nici o spreanţă în lumea asta…

  71. Martie 25, 2009 la 09:46
    link permanent
    Andi zice ca:

    “speranţă” – tastatura de la şcoală are vreo douăzeci de ani…

  72. Martie 25, 2009 la 10:32
    link permanent
    antidarius zice ca:

    @giapapadia

    fomeie, oare chiar nu e clar?

  73. Martie 25, 2009 la 10:36
    link permanent
    jimerino zice ca:

    niciodata.

  74. Martie 25, 2009 la 10:52
    link permanent
    giapapadia zice ca:

    pt mine ii, nu stiu daca si pentru aia. ma rog, in context era probabil si pt ea.

  75. Martie 25, 2009 la 11:25
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Sunt un pic dezamăgit că nimeni nu a găsit soluţia la acea problemă de geometrie. Aveam impresia la un moment dat că aici toată lumea este as în matematici. :(

  76. Martie 25, 2009 la 11:27
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Ce ciudă i-i lu’ Bibli de când articolu’ trecut. Ahahahahahah. Nu mă poci abţine.

  77. Martie 25, 2009 la 11:55
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Dar nici soluţie nu ai! :)

  78. Martie 25, 2009 la 12:25
    link permanent
    Keshishian zice ca:

    uite o postare care imi place. am cunoscut pe Arsene si, asa cum spui si tu, el si alti manajeri ca el uita ca oamenii din editura au facut tot ce are si nu dand el dintr-un deget… dar cand esti sus si ai relatii in psd e normal sa te doara in cot. ma rog…comentariul meu e asa ca sa completeze…

  79. Martie 25, 2009 la 14:10
    link permanent
    monica zice ca:

    Astept momentul in care PR-ul ala se va da cu capul de birou in ritm de :“-Alo / -Alo / -Sa-i ziceti ca-i jenant, multumesc! / -Cu placere…”

  80. Martie 25, 2009 la 14:33
    link permanent
    Sofia zice ca:

    Clar jenant, fara nici un dubiu.

  81. Martie 25, 2009 la 14:38
    link permanent
    jimerino zice ca:

    sa-mi bag pula, ce-as vrea sa se intample si la mine. si sa nu sune la secretara, sa sune la mine. si s-o vad eu pe aia cum ma intreaba: “ba tu cu ce pula mea te ocupi?”. pai raspund toata ziua unora care suna sa-ti zica tie ca esti jenant, ca esti jenant. pfoa, ce viata dulce!

  82. Martie 25, 2009 la 14:45
    link permanent
    giapapadia zice ca:

    poate au inregistrat deja o caseta ” alo, bla bla asteptati, va rog [melodie linistitoare] alo, da, sectia de PR bla bla [ ...] bine, am sa-i transmit, la revedere” si ele isi pilesc unghiile.

    asa s-ar explica si trecerea fireasca la cantecel. daca a vazut cineva IT Crowd…

  83. Martie 25, 2009 la 19:24
    link permanent
    Batman zice ca:

    @giapapdia
    gasculita draguta ce esti; poate te-au scapat in cap cand erai mica
    altfel nu-mi explic glumitele tale
    probabil aveti pareri despre multe persoane importante unele bune altele f proaste; ce-i cu voi? nu aveti credit sa-i sunati pe toti?

  84. Martie 25, 2009 la 19:43
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    El că nu: “Batman, Batman!”…

  85. Martie 25, 2009 la 21:12
    link permanent
    jimerino zice ca:

    scuzati trei secunde, e ocupata la piticigratis, vine acum.
    ‘te-n sangre, ce haios sunt. hudrea sau jeg sa recunoasca ca am rulat. mai repede!

  86. Martie 25, 2009 la 21:53
    link permanent
    Bancheru zice ca:

    Respect Darius. Ai avut o idee geniala cu faza asta. Sper ca dupa asta o sa le cada obrazul de rusine… sper cam multe, cred

  87. Martie 26, 2009 la 00:17
    link permanent
    Marsellus Wallace zice ca:

    Asa e, bine Darius, foarte buna ideea. Te-ai simtit jenat si ai tinut sa le-o spui, transparent. Ia zi, cam cat crezi ca va dura pana te vor suna foarte multi admiratori care ti-au gasit numarul de telefon pe un site cu matrimoniale pentru gay? Crezi ca te va jena?

    Imi pare sincer rau pentru amicul vostru Adelu. Simte ca si-a furat-o, dar din pacate, la fel ca foarte multi din tara asta, care si-o fura on a regular basis, alege sa se comporte ca si cum nu spera sa i se intample nimic mai bun decat ceea ce traieste deja. Stie ca, la cat si cum se screme, lucrurile nu se vor schimba, dar putin spectacol nu strica. Daca lucrurile stau asa cum spune el, i s-a facut o mare nedreptate (ma refer doar la nerespectarea unei intelegeri, nu si la faptul ca nu i s-a publicat o carte proasta). Dar el ce gaseste mai bun de facut? Isi incurajeaza cunsotintele sa dea telefoane si sa latre pe unde apuca. Sariti cu totii, vreti flame si nu concepeti ca tentativele voastre sa nu aiba ecou. Vi se pare ca aveti putere si trebuie sa demonstrati asta. Ii dau dreptate lui Krakilla, nu v-ati baga sa schimbati ceva in situatii mult mai grave, dar faceti megashow acolo unde e simplu. Pretindeti ca vreti sa faceti dreptate dar, la cum o faceti, nu va doriti mai mult decat sa dati bine si sa va aratati mandria ranita. Aveti toate sansele ca, la final, dupa atata truda si atatea actiuni misto, sa observati ca ceva nu se leaga si ca sunteti tot acolo de unde ati plecat, e drept, cu o senzatia mai puternica de jena decat la inceput. Vorba cuiva, “that’s pride fucking with you…pride only hurts, it never helps”.

  88. Martie 26, 2009 la 06:44
    link permanent
    monica zice ca:

    Bai, pe Jimi nu-l ajuta nimeni? Omu’ v-a rugat ceva…

  89. Martie 26, 2009 la 07:32
    link permanent
    giapapadia zice ca:

    batman, probabil te-ai scapat singur in cap cand erai mic, crezand ca esti batman si inca nu ti-ai revenit. altfel nu stiu unde vezi tu pareri despre cineva.

  90. Martie 26, 2009 la 08:29
    link permanent
    Marian S. zice ca:

    Bai, gata, ca mai avem putin si ne dam singuri picioare in buci. Articol nou si jegos.

    Eu unul am studiat problema cu atentie si constat ca nu pot sa ma bag intr-un conflict pe care nu l-am inteles deplin. Si nici nu stiu cine are dreptate cu adevarat. Gata ! va zic. Sa trecem la filme cu Miha (spre deliciul meu si al lui Bibli) sau la alte chestiuni arzatoare (cum ar fi meciurile nationalei). Gata.

  91. Martie 26, 2009 la 08:35
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Marieneee… imediat, dragă. Imediat mai încolo un pic. :P

    Marcele – Poate dacă nu citeşti ca dislexicul din câteva-n câteva litere, vei remarca faptul că acesta nu este blogul lui Adrian. Aşa că eu mi-am invitat cunoştinţele să latre. El îi dă în judecată, cum scrie pe blogul lui, care e altundeva decât aici.

    Cât despre rezultate – am zis că problemele legale nu mă preocupă; n-o să-l târăsc EU pe Grigore prin tribunale; deşi merită. Dar are cine. Eu aici ofer notorietate acestui caz. Prin acest lucru, mai puţin vor repeta ce-a făcut; plus, cum spuneam – Grigore-bacsi e ăl’ mai mare într-ale şefilor de editură, fiind tăticul lor, în asociaţia ce-o au. Deci ce nu-i bine?… Cât despre sunat – aolo, mi-am dat numărul, văleleeei!… Dacă suni, o să te tratez cu sporită înţelegere, bun? Since I bet there’s no Mrs. Wallace to fuck you, like the famous movie claims.

    Moniche – să ajute el prima.

  92. Martie 26, 2009 la 10:41
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    @ Darius
    Dar poate că vă poate târî el prin tribunale. Dată fiind juisarea pe care practicaţi pe blog, cred că se întrunesc elementele constitutive pentru…

    Art. 223. Cod Penal – (1) Hartuirea unei persoane prin amenintare sau constrangere in scopul de a obtine satisfactii de natura sexuala, de catre o persoana care abuzeaza de calitatea sau de influenta pe care i-o confera functia indeplinita la locul de munca, se pedepseste cu inchisoare de la 3 luni la un an sau cu zile-amenda.
    (2) Actiunea penala se pune in miscare la plangerea prealabila a persoanei vatamate. Impacarea partilor inlatura raspunderea penala.

    Asta este glumă… dar cu noul Cod Penal s-ar putea să nu mai fie glumă…

    Noul Cod Penal pedepseste cu inchisoare de la 1 la 6 luni hartuirea prin mesaje, telefoane sau urmarire. Incriminarea hartuirii este urmarea aparitiei unui numar mare de astfel de cazuri, in special impotriva femeilor.

    Potrivit noului Cod Penal, infractiunea de hartuire este de doua feluri, cu grad diferit de gravitate. Daca cineva isi urmareste in mod repetat victima ori ii supravegheaza locuinta, locul de munca sau alte locuri pe care aceasta le frecventeaza, “cauzandu-i astfel o stare de temere”, fapta se pedepseste cu inchisoare de la 3 la 6 luni sau cu amenda. Apelurile telefonice, mesajele, mail-urile care “prin frecventa sau continut alarmeaza victima” se pedepsesc cu inchisoare de la o luna la 3 luni sau cu amenda daca faptele respective nu reprezinta infractiuni mai grave (cum ar fi amenintarea sau santajul).

    Aşa că staţi cu ochii pe Codul Penal.

  93. Martie 26, 2009 la 11:40
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Nu cadrează, iubite. :) Nu i-am provocat stare de temere. Da’ dacă susţine că i-am, bine, sunt satisfăcut şi accept. Nici nu tre’ să mă târască, sunt de acord din prima să efectuez detenţia. Ghici pe cine sun, în urma arestării, când am dreptul la un telefon?

    Dar, repet, nu cadrează, fiindcă nu se teme, e meschin. Şi pentru că l-am sunat doar o dată. Şi o dată la firmă. Şi restul la fel. Ne facem o puşcărie toţi, împreună cu restul care l-au sunat pentru orice. După care-o transformăm în sală de net, la liberare.

    Din nefericire pentru întreg acest demers, în România (deşi ar trebui), nu există semnătură digitală, iar Internetul nu este reglementat juridic. Deci ce se face? Merge cu înregistrările mele neoficiale şi downloadate de pe net – deci piraterie – şi le are de unde? De nicări, că netul e virtual în lege. Îl dau în judecată că m-a-nregistrat EL pe mine, dacă le foloseşte. :P

    (şuşt, că am de lucru… jucaţi-vă cuminţi)

  94. Martie 26, 2009 la 11:50
    link permanent
    jimerino zice ca:

    nu face omu’ treaba cu voi…

  95. Martie 26, 2009 la 12:42
    link permanent
    fcb zice ca:

    http://family.webshots.com/photo/2888559790092887268JBFszE

    [pentru a rămâne posterităţii, în caz că-i vine pozei ideea să dispară: http://jeg.ro/photo/GrigoreArsene.jpg sursa mai sus, când mai îi :P ]

  96. Martie 26, 2009 la 14:42
    link permanent
    wrawra zice ca:

    Na, ca am sunat si eu la editura respectiva. Din pacate nu am avut rabdarea sa-mi pun la dispozitie tehnologia necesara. Amuzant a fost ca, dupa ce le-am spus ca sunt incomensurabil de jenanti, au vrut sa inchida, dar am insistat sa le explic frumos de ce se afla in aceasta stare caracteriala.

    Nu cred c-au inteles, gen nimic. Poate data viitoare.

  97. Martie 26, 2009 la 16:16
    link permanent
    Flo zice ca:

    Cum îi spuneam şi lui Darius înainte s-o dea înapoi că “păi nu suna dacă nu eşti convins“, dacă răspunzi la o lovitură cu o alta rişti să te trezeşti în ciclul infinit al prostiei în care o lovitură va fi mereu urmată de altă lovitură. Îi mai spuneam apoi că abia am terminat de vizionat Battlestar Galactica, serialul în care istoria se repetă pentru că aşa are soarta chef, şi poate sunt uşor influenţat de ce-am văzut acolo.
    Semi hărţuirea asta mi se pare aşadar puţin copilăroasă.
    A fost amuzant totuşi când am sunat.

  98. Martie 26, 2009 la 17:28
    link permanent
    Milan Paun zice ca:

    Doresc sa va felicit pentru aceasta initiativa originala. In urma telefoaneleor pe care le-ati dat, celor de la editura le va crapa obrazul de rusine si vor repara, imediat, greseala comisa. Felicitari inca o data, multumita voua lumea devine mai buna.
    Dar, cum unele lucruri bune nu dureaza prea mult, ca sa fiti siguri de impact ar trebui o noua initiativa la fel de indrazneata si in acelasi spirit. Propun, asadar, ca fiecare dintre voi sa mearga la usa acelei edituri, sa sune prelung dupa care sa o rupa la fuga, inainte ca cineva sa deschida. Impactul , la fel ca in cazul telefoanelor, este garantat. Optional va puteti filma, iar filmuletele postate aici vor dovedi ca iubiti adevarul, dreptatea si mistourile ieftine.

  99. Martie 26, 2009 la 17:31
    link permanent
    giapapadia zice ca:

    da, ar fi o idee

  100. Martie 26, 2009 la 17:35
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Milan zice bine, sărăcuţu’, deşi încearcă un umor care nu-i iese. Prin prima sintagmă zice că, de-adevăratelea, n-o să le crape ălora nimica, sunt bine-mersi. Ceea ce zice multe. Poate se cunosc. Ş-apoi zice o propunere, care nu e rea. Putem şi să-i mulţumim în acţiunea viitoare, el a ctitorit-o.

  101. Martie 26, 2009 la 17:49
    link permanent
    giapapadia zice ca:

    ma, nu stiu, nici eu nu ma bag ca nu cunosc cazul, dar daca aia nici nu neaga nimic probabil merita macar un gugal fail.

    da asta cu soneria era fantastic de haioasa cand eram mici, pruncii daca s-ar si filma s-ar caca pe ei de ras

  102. Martie 26, 2009 la 20:46
    link permanent
    Flo zice ca:

    Doar ca să fie clar pentru toată lumea, mă cheama Florin, nu Florentin.

  103. Martie 26, 2009 la 21:17
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Da’ altfel te-ai milogit să-ţi scot numele de familie, că te caută doamna mă-ta pe Google şi ţine la aparenţe.

  104. Martie 26, 2009 la 22:04
    link permanent
    Flo zice ca:

    Da, aşa e. Eu nu ţin la aparenţe însă.

  105. Martie 26, 2009 la 23:32
    link permanent
    Kubiţki Arnold zice ca:

    Subscriu cu parerea lui Milan. V-ati facut de rusine. Iar ala cu anti-jenant a fost jalnic. M-a distrat ce lejer v-o luat tanti de la P.R , gen, “ai terminat? altceva?hai papapa”, iar “ii transmitem”-ul ala a fost la fel de fake, ca zambetul unei curve slobozite

  106. Martie 26, 2009 la 23:38
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    S-a subscris. :P “Papapa”. Eh, eh?…

  107. Martie 26, 2009 la 23:47
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Mi-a plăcut faza cu “sună şi fugi”. Mai rămâne o acţiune de tipul “cine-a pus magiun pe clanţă”. :)

    Toată chestia asta cu actul juisat jenibil mi-a amintit de melodia “Îmi pare bine ca-i luat… jena!”

  108. Martie 26, 2009 la 23:49
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Oare, dacă porţi prezervativ, jena se transmite viral? Apropo şi de oralitatea texticolelor lui Kant… sau o fi Kent? Kentul are oralitate că e pe gură şi se suge, dar texticole? Poate Eva Kent… M-am tulburat.

  109. Martie 27, 2009 la 00:19
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Hai, mă, că ţi-am făcut şi film în articolul nou. :P

  110. Martie 27, 2009 la 00:38
    link permanent
    Hudrea zice ca:

    Trag nădejde că Bîjel ar fi în stare să stea 2-3 săptămâni şi la pârnaie dacă i-ar ieşi fo’ 3-5 articole şi ceva notorietate incomensurabilă dintr-însele.

    Jim, amice, ai rulat. Îmi cer scuze pentru întârziere. Dar Kraki, în schimb, A RULAT. Bătrâne, pot să-mi fac tricou cu KRAKILLA pe el şi să-l îmbrac când joc fotbal cu Jim?

    Milan Paun a încercat el ceva inteligentuţ, dar a forţat-o niţel şi-a scăldat-o pe final. Ca francezu’ la mal.

  111. Martie 27, 2009 la 15:31
    link permanent
    marie jeanne zice ca:

    Daca stiam ca Canalia de Canalie are inregistrare, sunam naibii de la el, ca suntem in acelasi biuro. Ca sa vezi cate nu stii despre oamenii cu care pierzi timpu’.

  112. Martie 27, 2009 la 23:41
    link permanent
    Sergiu zice ca:

    “-Alo, Curtea Veche?
    -Da, cu ce vă putem ajuta?
    -Sunt … şi vreau să vă întreb dacă măcar gardul îl aveţi nou. Hăhăhăhă. Scuze pentru glumă. Nu m-am putut abţine.
    -Domnule, nu avem timp de pierdut cu glume.
    -Hoooo! Că mi-am cerut scuze. Aş dori să vorbesc cu domnul Arsene sau cu cineva de la relaţii cu publicul.
    -Am să vă transfer apelul către departamentul piar.
    -???
    (Cânticel)
    -Departamentul piar. Cu ce vă putem fi de folos?
    -Eu am cerut cu domnul Arsene sau cu Relaţii cu publicul.
    -Da, aţi primit legătura cu departamentul piar. Noi suntem Relaţiile cu publicul. Piar este englezescul pentru Relaţii cu publicul.
    -Aaaa, nu sunteţi editura Curtea Veche din România?
    -Ba da.
    -Atunci vreau să vă spun că sunteţi jenanţi cu piarul vostru, cu simţul umorului vostru şi cu lipsa de respect pe care o aveţi pentru clienţi.
    -Vă mulţumim frumos pentru aprecieri. Până acum ne sunau doar oameni care ne jigneau, spunându-ne că am fi profesionişti, de cuvânt sau chiar mai rău.
    -N-aveţi pentru ce îmi mulţumi. A fost plăcerea mea. Hai pa, că sunteţi jenanţi.”
    UN FICTIV DIALOG. EXTREM DE JENANT.

  113. Martie 29, 2009 la 00:22
    link permanent
    Rox zice ca:

    Sunteti frumos de nebuni! Bravo!!!

  114. Martie 29, 2009 la 23:53
    link permanent
    Garais zice ca:

    Domne ca sa zic…interesant ce ati facut si nu va dezaprob, te mai racoresti putin, … eu am citit cu atentie cazul domnului Ciubotaru pentru ca m-a impresionat cazul si ce ati comentat voi pe aici, nu mai zic de telefoanele pe care le-ati dat. Sincer bravo ca aveti spirit de echipa. DAR … ce nu inteleg eu este de ce este atudinea asta ca si cum aceasta editura ar fi ca un fel de stat in care daca ti se refuza o carte este ca si cum ai fi condamnat si interzis in toata tara … ce mare lucru sa-ti iei cartea sis a te indrepti la alta editura. Domnul Arsene are o afacere si gata nu a considerat ca e cazul sa publice acea carte si gata. Poate era buna … DAR …. revin … ce vorbiti voi aici e ca si cum i-ar fi fost interzisa cartea in toata Romania … ceea ce nu s-a intamplat. Si inca ceva … atitudinea pe care o vad eu aici si dupa cum am spus iti poti lua cartea si sa o publici in alta parte .. te ajut eu daca vrei … deci atutudinea asta cu e jenant pe care sa o spui de 1000 de ori mi se pare aiurea…. este exact acelasi lucru in acest caz cu aceasata carte ca si cum m-as uita revoltat la un post de televiziune si sunt tot mi revoltat si in loc sa-mi iau telecomanda in mana si sa schimb postul sau cel mai bine… sa inchid televizorul continui sa ma uit indignat mai departe. Concluzionez, ca este aiurea modul cum se trateaza aceasta problema … nene nut-i convine mergi in alta pare… au asa fac si nu fac atata caz …. uite o treaba buna la care trebuie facut caz…. protestati contra implanturilor de cipuri nu alti cai verzi pe pereti daca tot aveti energie. Spor la lectura de carti bune!

  115. Martie 29, 2009 la 23:55
    link permanent
    Garais zice ca:

    Scuze pentru greselile din text … m-am grabit! (nu-ti)… spor

  116. Aprilie 3, 2009 la 19:19
    link permanent
    Unda zice ca:

    Ok, am găsit articolul ăsta cam târziu. Nu mă bag să comentez problema în sine, doar două chestii aleatorii mi-au atras atenţia:

    1. mi s-a părut aiurea că l-ai identificat pe “nedreptăţit” prin cuvântul “blogger”. Chipurile sunai în legătură cu X, un blogger. Acu sincer. Am înţeles de X, scriitor; X, casieră; X, secretar de stat; X, profesor de gimnaziu; hai chiar X, finanţatorul Stelei sau X, fata aia de la Răzvan şi Dani! Da’ deja “X, blogger” îmi sună a “jucător profesionist la Loto”. OK, unii dintre voi primiţi premii, aveţi trafic, le ziceţi bine, mie saitu’ ăsta chiar îmi place DAR în viaţa reală “blogging”-ul nu e o meserie iar “blogger” nu e o titulatură. Aceeaşi problemă am identificat-o şi pe blogul “nedreptăţitului”, chipurile Curtea Veche a făcut prostia să se pună cu un blogger! Nu Betmen, nu Al-Qaida ci un om cu un blog. Nu o daţi în penibil doar pentru că, mai nou, teveul a fost detronat de o formă mult mai la îndemână de a ieşi în evidenţă! Din nou, deci, nu vă daţi cu firma-n cap!

    2. LOL. Eu lucrez într-o instituţie publică – foarte publică! (Nu, nu sunt angajată la Curtea Veche, că probabil aşa o să deduceţi.) Eu personal nu răspund de deciziile şefilor mei, uneori le dezaprob, alteori nici nu le ştiu, în general nu mă interesează tocmai pentru că nu am nicio influenţă whatsoever. În concluzie, tind mai degrabă să compătimesc secretarele alea pentru că sunt puse pe post de “zonă tampon” şi deseori mai încasează şi ele câte o lovitură rătăcită. Iar dacă m-ar suna cineva să-mi spună că şefu’ e jenant şi că poate să afle mai multe dacă îl contactează direct… Chiar are cineva pretenţia să îi transmit asta? Voi aţi face-o? Pe bune acu… ce mă interesează mai mult, supărarea voastră sau pâinea mea de toate zilele? Nu o să îmi pună Adrian Ciubotaru banii pe card la sfârşit de lună, oricât de nedreptăţit (de noi, ipotetic) şi îndreptăţit (în acţiunile sale) ar fi dânsul.

    Asta fu tot, mulţumesc pentru atenţie.

  117. Aprilie 3, 2009 la 20:40
    link permanent
    sport.ro zice ca:

    Doamne dar cata ingamfare pe voi……ma kids…hai sa coboram impreuna cu picioarele pe pamant sa vedeti ce bine e aici,,,cum de va suportati sa traiti in aceeasi generatie cu noi restu?

  118. Aprilie 4, 2009 la 14:49
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Garais – nu i s-a refuzat cartea; s-a acceptat cartea şi s-a încălcat contractul întocmit anterior pentru publicarea ei; e o chestiune de biznis, nu de cultură; nu comentăm aici potenţiala carte ce urma să fie; ci contractul şi neonorarea sa.

    Unda – aici, în online (nu doar la noi), bloggerul e o identificare de… “breaslă”. Blogări proşti, deştepţi, mainstream, nişaţi. Este un statut (avantajos sau dezavanajos) de activitate pe Internet. Asta îi, n-ai ce-i face. Şi am explicat tuturor foarte clar că, deşi nu se va putea trece la un moment dat de piariste, nu LOR le spunem că e jenant; ci să TRANSMITĂ celui căruia-i adresăm asta. Or, acuma, că îi convine acestuia sau nu, iar lucrurile transmise sunt onorante sau nu, piaristel PENTRU ASTA SUNT PLĂTITE. Nu le adresăm lor vorbele, iar să le transmită e datoria lor din fişa postului.

  119. Aprilie 5, 2009 la 10:04
    link permanent
    Unda zice ca:

    Blogger-wise: OK, în online. Ceea ce mi-a sărit mie în evidenţă a fost tocmai faptul că te găseai la telefon cu piarista. Deci afară din online.

    Piariste-wise: Nu nu nu, sunt piariste săracele, nu centraliste. Piaristele sunt plătite ca să răspundă la chestiunile relevante pentru funcţionarea instituţiei/firmei în care lucrează. În măsura în care pot rezolva ele, nu e obligatoriu să transmită altcuiva. Probabil o să mă întrebi “da, dar cine le dă lor dreptul să decidă ce e important şi ce nu?”. Eu zic că în cazul protestului vostru e uşor de tras linia. Dacă, prin excepţie, ar fi sunat avocatul d-lui Ciubotaru în legătură cu chestiunea în cauză, era altă poveste.

    Oricum, discutăm discuţii. :) Mult succes d-lui Ciubotaru cu altă editură!

  120. Aprilie 5, 2009 la 12:52
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Blogger-wise: am sunat-o de pe PC, mna.

    Piariste-wise: sunt piariste; pe cartea de muncă; amu’ că se comportă ca nişte centraliste, nu asta judecăm. :P

  121. Aprilie 14, 2009 la 23:45
    link permanent
    Lupul Alb zice ca:

    Mah, va legati de betu’ editor……I-o fi ramas lebada in gat….Un pumn pe spate si sare imbucatura, iar omu’ e ca nou, curat-luminat. Pare rau ca am lipsit de la sceneta, bateam si eu…din palme. Si uram cu urale.

  122. Mai 5, 2010 la 07:13
    link permanent
    sunapemobil zice ca:

    Nu inteleg de ce nu i-a dat in judecata demult???

    Laudabila initiativa cu dat telefon la PR si anuntat ca omul e jenant. O solidaritate frumoasa…ar fi fost placut sa se intimple si in alte cazuri.

    Dar tot nu inteleg de ce nu i-a dat in judecata demult???

    Un barbat se comporta ca un barbat, il da pe ala in judecata, si daca ala comenteaza il da in judecata din nou! Sa nu ne pacalim, toata blogoreala e buna, dar pe Grigore Arsene il doare atunci cind ESTE ARS LA BANI!

  123. Noiembrie 29, 2011 la 02:44
    link permanent
    Guus zice ca:

    http://te-sunam-noi.blogspot.com/2011/11/curtea-veche-nicio-noutate.html

  124. Noiembrie 29, 2011 la 20:17
    link permanent
    Guus zice ca:

    iar raspunsul omului de pr de la curtea veche nu a intarziat sa apara! =))))

    http://te-sunam-noi.blogspot.com/2011/11/iar-raspunsul-omului-de-pr-de-la-curtea.html

5 trackback-uri

  1. de la Probe de nesimtire « Zully’s Words pe Martie 23, 2009 la 19:57

    [...] Cultura-Vura INconstantIN`s INternet Jeg [...]

  2. [...] Groza: Câtă lume crede că Grigore Arsene de la Curtea Veche este jenant? Cultura-vura: Editurile si autorii sau despre mici razboaie internautice Gramo: Edituri cu care nu [...]

  3. [...] Cazul este real şi i se întâmplă lui Adrian Ciubotaru. Mai multe detalii, pe blogul lui, în articolul ăsta. O revoltă de proporţii, în stilul caracteristic, la Darius Groza. [...]

  4. de la Viaţă de câine călător at Adrian Ciubotaru pe Martie 27, 2009 la 10:50

    [...] am văzut ceea ce nu credeam că voi vedea vreodată (nu, nu este vorba despre Curtea Veche sau telefoanele lui Darius – mulţumim!). Am vazut un câine comunitar care a urcat în autobuz ca un pasager normal. Iniţial [...]

  5. de la Jenantul de Grigore Arsene | ZuZu Concept pe Iulie 9, 2009 la 11:43

    [...] Scurtele convorbiri telefonice le găsiţi aici. [...]

zi si tu ceva:

(musai)
(musai)