La semnalul precedent, a fost data…

sari la comentarii

[pus filmul cu sunet bun, de download la locul cu pricina]

Eu încep să fiu din ce în ce mai dizgraţios, apropiindu-mă flagrant de fizionomia nefericită a tatălui meu. În mod paradoxal, “fetele mă vrea” în continuare cu obstinaţie şi chiar exponenţial, aş spune.

Şi atunci, mă-ntreb eu, uitându-mă pe drum, aşa, la oameni… există oare momentul acela în viaţa fiecăruia când te opreşti în faţa oglinzii şi ai curajul să-ţi zici cu cea mai mare siguranţă: “Eu nu o să mai fiu niciodată cu nimeni.“? Mai avem în noi sinceritatea aceea nealterată care să ne facă să realizăm: “Sunt gata. S-a sfârşit.“?

Aşa, şi cum stăteam eu cu noua mea iubită (!) şi discutam despre măsuri, am început să ne chestionăm lăuntric cu privire la de ce se verifică (de către băieţi) falusurile în amplitudine, recte lugimea distanţei dintre poziţiile extreme ale unui corp care oscilează, când falusurile sunt un fel de puli, cum s-ar zice. Şi fetele de ce nu.
Şi-deci, citind eu pe nereăsuflate ultimele ediţii ale rubricilor “Love&Sex”, din Bravo Girl, ca să-mi hrănesc monstrul culturii ce zace-n mine fără viaţă amoroasă… am realizat că la un moment dat, după colectarea destulor informaţii despre tineret şi problemele lor, se va putea construi un singur răspuns generic pentru toţi.

Luăm următoarele exemple ipotetice:

Ghiţă, 16, Nuşfalău. Am o problemă. N-am zis-o până acum nimănui, dar se apropie vârsta când deja toţi prietenii mei au făcut-o deja. Dar mie mi se scoală invers.

Sabina, 17, Borumblaca. Mie îmi place de el, dar el nu mă iubeşte. Am fost împreună într-o tabără timp de două săptămâni, dar eu nu i-am vorbit, fiindcă el e mai mic decât mine, dar asta nu mă deranjează şi cred că e mai atras de prietena mea cea mai bună, cu care nu m-am certat.

Şi aşa mai departe, independent de persoană. Aşadar, răspuns (la orice):

Dr. Love. Nu intra în panică! Nu ai de ce să-ţi faci griji. Dai dovadă de mult curaj că ai apelat la sfaturile noastre, fiindcă majoritatea tinerilor de vârsta ta se confruntă cu exact aceeaşi problemă. Asta denotă că te maturizezi. Nu face niciodată primul pas! Dormi în papuci în continuare. Dacă ţine la tine cu adevărat, ţi-o va arăta. Ba mai mult, avem în mail vreo două duzini de ameţiţi şi ameţite care se mulează numai bine pe profilul tău de bovină în călduri. News-flash: O să mori virgină. De fapt, nu, nici măcar n-o să mori. O să trăieşti veşnic, virgină. Mai rău decât atât, o să-ţi meargă la fel de prost în toate aspectele vieţii, fiindcă eşti prea complexată să-ţi mai faci altceva decât griji. Din nefericire, nu, duşul nu se pune ca o primă experienţă sexuală, în ciuda convingerii lui Hajni, din numărul trecut. Eşti într-atât de ghinionistă şi inutilă, încât e nevoie de o nouă zodie, doar pentru tine, care nu se poate să fie atribuită altei luni decât alei tale, evident a 13-a în an. Caută-te luna viitoare la Horoscop, pe coperta interioară. Exemplarul va veni cu un poster dublu-faţă, cu băieţi pe care nu-i vei avea şi mostră de parfum pe care nu ţi-l vei permite niciodată din micul ajutor social ce-o să-l primeşti toată existenţa ta de la stat, fiindcă nu eşti în stare de altceva.

Eu zic că-i destul de cuprinzător, şi-ar mai lua şi Dr. Love un concediu, iar tinerii n-ar mai fi stimulaţi să se multiplice totuşi.

***

În buna tradiţie Jeg, care promovează şi încurajează armonioasa împletire a vulgarului cu preapodobnicul…

ArpiSiDariusVaUreaza

Care sărbători? Oricare.

[foto: Adrian Macea Augustin]

***

Ştiţi ce e mai bine decât o argumentaţie sănătoasă care să vină în susţinerea a ceva ce aţi emis şi mai ales cu care aţi dat-o flagrant în bară? A şti cum s-o întorci. Spre exemplu, eu ştiu să o întorc mai bine decât ştiu să argumentez.

De fapt, eu nici măcar nu mă ostenesc să îmi construiesc un raţionament iniţial, care să stea ulterior în spatele a ce spun. Ştiu de la-nceput c-o s-o sucesc, în caz că nu iese cum trebuie.

Dublu-de-fapt – sunt de apreciat, deoarişce e mult mai dificil să întorci, decât să demonstrezi. Fiindcă nu doar tre’ să-i arăţi persoanei că se înşeală. Trebuie să s-o faci pe deasupra să aibă senzaţia că ea se înşela în locul tău.

DAR… Dincolo de această calitate a mea, am următoarele teorii, care-mi sunt combătute vehement de către Moafle şi Tudor. Deşi eu sunt convins că sunt precum zic, ceea ce înseamnă că am dreptate, iar ei se-nşeală. Am renunţat să le mai dezbat cu cei doi, fiindcă îs ambii varză atât la întors, cât şi la argumentat, atât împreună, cât şi independent, atât simultan, cât şi succesiv.

Aş dori, deci, să le arunc pe ipotezele de care vă zic în mijlocul vostru, care-i destul de evident cât sunteţi de capabili să vă daţi seama de orice s-ar petrece în jurul vostru pe lume, având în vedere că dintre toate locurile din ea, sunteţi încă aici.

Teoria cu numărul 2 (la prima nici nu vă băgaţi, lăsaţi aşa):

Precum există o ramură a semioticii care se ocupă cu asocierea de semne şi simboluri în comunicarea armonică (mai concret – muzică) şi precum acest număr de adnotări aduse sunetelor (pentru ca ele să fie clasificate) este unul fix, este adevărat că la un moment dat, posibilitatea de formare a liniilor melodice prin combinări, permutări şi aranjamente este una limitată?

Adică… nu-i drept că într-o anume vreme… nu se vor mai putea compune cântece? Fiindcă, matematic vorbim şi în normele acceptării unei alinieri de sunete ca o melodie definită, există un număr finit de aranjări de aceleaşi sunete. Nu-i aşa că într-adevăr? Nu-ncerc să vă influenţez. Vă las pe voi să decideţi că da. Nu contează că eu aşa cred.

***

Pentru că presimt în lichidul meu uric că vă veţi buluci la comentarii să aflaţi mai dezvoltat despre sintagma “noua mea iubită”, vă voi potoli setea de cunoaştere, pentru ca Bibliotecaru şi Toader să se poată certa pe altceva, mai concret. Deci tipa este o fată de curte şi o selectă, adică nu de la ţară, ci roială. Veţi afla mai multe când facem sex, ne certăm sau ne despărţim şi alte momente din astea magice, tipice Jegului. Este o ieşită din comun, deşi are doar doi sâni, pe care eu i-am numărat cu palmele mele, care ştiu sigur că-s tot două, aşa că mi-e imposibil să mă-ncurc. Totuşi, n-o să v-o dau să mi-o defectaţi. O puteţi vedea pe o parte şi pe alta, dar numai de la mine din mână.

Între alte aspecte relevante despre ea ar fi că-i o căministă, ea locuind în cămin, cu căministele ei şi portarul. Deci asta-mi va mai alimenta ocazional Jegul, fiindcă odată ce te-ai încurcat c-o căministă, te-ai încurcat implicit cu colegele sale, care sunt – cum este şi de aşteptat prin standardul impus de Administraţie – o penticostală, o grăsunică şi celălalte două, dintre care una-i plecată din oraş mereu, iar celeilalte-i place să stoarcă coşuri şi să smulgă fire de păr sau se despartă-n permanenţă de prietenu-so, după caz. Dar de mâncare o să am, fiindcă prietenul nou din cameră este mereu cel adulat şi în sfatul lui de taină se produc toate tranzacţiile sentimentale de încălţăminte, odată ce mă irită şi se fac necesare.

***

Şi, desigur că din nou va tre’i să-i dau lu’ Ciutacu toate bonurile mele de masă, că mai scapă câte-un URL la televizor. [DOWNLOAD AVI 30 MB]

Ne plecăm Monitoring Media, pentru captura de înaltă precizie tehnologică

Emisiunea radio de-o aşteptaţi cu atât patos este bună de ascultat cu urechile aici.

 


126 comentarii

zi si tu ceva
  1. Iunie 16, 2008 la 19:46
    link permanent
    alexandra zice ca:

    Arpiiii….ce dor imi era de el si de ceasul lui :D :) )

  2. Iunie 16, 2008 la 20:33
    link permanent
    toader zice ca:

    cu T mare? jeg ce esti.

  3. Iunie 16, 2008 la 20:34
    link permanent
    fcb zice ca:

    ahahah… da totushi… ce-i cu sunetul :D

  4. Iunie 16, 2008 la 20:37
    link permanent
    unu zice ca:

    hehe…. te’am facut, eu am stat cazat fix un an universitare intr’un camin de fete.. ma refer, legal… 2 camere de baieti in 100+ camere de fete.. as scrie n’spe bloguri pe tema asta :)

    numa’ bine

  5. Iunie 16, 2008 la 20:38
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Primul comentariu am să-l aştern înainte de link…

    Am să încep exclamativ: cât de tânăr şi zuzărel eşti!

    Ce rece tinereţe, ce tristă chemare spre împlinirea obiectivelor biologice. Cineva destul de aproape de vârsta maturităţii, foarte îndrăgostit, m-a întrebat cum ştie el că iubirea sa de acum va fi sau nu perenă. I-am răspus: “Priveşte-ţi jumătatea şi imaginează-ţi că vei vorbi 60 de ani cu ea, zi de zi. Ce i-ai spune în prima zi a celui de al 61-lea an?” Nu a înţeles. Ca să mai poţi vorbi şi peste 60 de ani ceva cu jumătatea, trebuie să acumulezi alţi 60 de ani de experienţă, altfel după câteva luni subiectele se vor termina. Este important ca potrivirea să nu fie preponderent “chimică” ci intelectuală, comunicativă. Din păcate “legăturile” sunt în majoritatea lor pline de încărcătură hormonală. Soluţia optimă este partenera care-ţi urmăreşte în mod natural zonele de interes, oricare ar fi ele, şi invers. Dacă ei îi place baletul şi opera iar ţie meciul… fâsssss. Descărcarea hormonală are prezumtivi parteneri peste tot, restul clădeşte.

    Ştiu, ştiu, căsătoria vine mai târziu, nu are rost să cauţi de acum partenere. Adevărul este însă că pentru a te căsători îţi trebuie curaj. Dacă nu o faci de tânăr, nici nu o vei mai face ca imbold ci ca consfinţire a obişnuinţei, a comodităţii.

  6. Iunie 16, 2008 la 21:08
    link permanent
    ionutu zice ca:

    Apropo doar de Ciutacu..io chiar halisem fraza “Ne plecăm Monitoring Media, pentru captura de înaltă precizie tehnologică”…asa au dat-o si pe post? :)

  7. Iunie 16, 2008 la 21:21
    link permanent
    toader zice ca:

    si ca sa nu uit. nu crez ca ai votat pe basescu. si nu crez taman fiindtca esti prea legat sentiafectiv de pesedea ca sa poti face asta.

  8. Iunie 16, 2008 la 21:26
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Mai Darius, vichipedia?!?! :)

  9. Iunie 16, 2008 la 21:57
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Interesant conceptul cu vizitatorul care citeşte. Mult timp am crezut şi eu că este o manevră să ai multe intrări. Am început să înţeleg ceva când mi-am făcut cont la o chestie cu statistica, StatCounter. Nu ştiu cât de încredere sunt aceste statistici, dar oricum.
    O dată cu această statistică, aveam şi o viziune asupra ceea ce se întâmplă cu cititorii de pe blog. Şi… am avut un şoc. Să-ţi explic ce vreau să zic.
    De exemplu, la ora asta, este 23:00, am
    414 pagini deschise
    331 vizitatori unici
    45 de vizitatori care au revenit
    Destul de bine pentru o zi de luni, pentru că sâmbătă şi duminică scad, dar se pompează lunea.
    Marele şoc este atunci când dau la statistica relativă la timpul petrecut pe blog. Am plecat de la ideea că cineva care-mi citeşte blogul trebuie să stea mai mult de 20 de minute, că scriu infinit de mult. Din 369 pe 24 de ore, sunt doar 18 inşi care au stat pe blog mai mult de 20 de minute. Şi acum şocul, sub 5 secunde, adică intraţii din greşeală, sunt 314. Iacă răsturnare de situaţie.

  10. Iunie 16, 2008 la 23:45
    link permanent
    Valeriu Cuc zice ca:

    This video is no longer available.

  11. Iunie 16, 2008 la 23:45
    link permanent
    Valeriu Cuc zice ca:

    Mno căcat că ai updatat până m-am pus să-ţi scriu.

  12. Iunie 17, 2008 la 01:03
    link permanent
    Rox zice ca:

    Tanti căminista a dat cu subsemnata că e de acord să declari pe post că i-ai numărat sânii ca orbii? Şi că pe viitor vor apărea declaraţii despre întâlnirile voastre fierghinţi? Dacă da, jos sutienul, ăăă, pardon, pălăria.

  13. Iunie 17, 2008 la 01:14
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Rox: Da. Valeriu: Nu. Bibliotecare: Dragă. Toader: Toader. Ionuţu’: Monitoring se ocupă cu a-mi da mie înregistrarea, pe post aşa a fost, cum să fie? Unu’: Am mutat căminista-n casă de oameni, cât să miroasă, să vadă şi ea societate, să se cultive, drăgălaşa de ea, pentru când va vorbi poporului. Alexandra: Şi mie. Fâcâb: S-a rezolvat.

  14. Iunie 17, 2008 la 07:48
    link permanent
    ionutu zice ca:

    Căminista nu’i una ş’aceeaşi cu femela (de furat) a Leeview+ului? :)
    Emisiunea de la radio: “La radio!! Vreau să ajung la radiooo!!”….mi-o plăcut ce ai zîs despre stimabilii profesori..fă-le şi lor cîte-un blog, să se familiarizeze cu studinkele, să se integreze şi ei onlain. ;)
    Semper fidelis, cititor nu vizitator pasiv, Ionuţu. ;)

  15. Iunie 17, 2008 la 09:16
    link permanent
    toader zice ca:

    iar a scris cu majuscula prostu’.

  16. Iunie 17, 2008 la 09:22
    link permanent
    Marian S zice ca:

    Auzi, ai zis odata ceva de “vitrina“. L-am intrebat pe nea` Google (de curios ce sunt) si mi-a zis ceva de vitrina.ro din Cluj. Hai, fa-ti un pic de auto-reclama si zi-ne si noua: de asta e vorba ? Daca DA atunci spune-le alora care au facut flashul sa lase naibii la viteza mai mica mutatul pozelor din dreapta ca n-am reusit sa-ti vaz mutra deloc. Cu sau fara adidasi.

  17. Iunie 17, 2008 la 09:48
    link permanent
    krakilla zice ca:

    Si zici ca ti-ai facut prietena!? Ma vad nevoit sa-ti dau o mana de ajutor si anume sa-ti impartasesc din vasta mea experienta cu femelele din aceeasi specie (era o gluma, daca se trezeste cineva sa ma intrebe despre femele din alte specii veti primi vizita a cateva dacii albe…). Hai sa-ti spun cum imi dau eu seama cand ma simt cu adevarat atras de o tipa: daca, dupa ce se consuma actul in sine dintre mine (de cele mai multe ori trotilat) si respectiva (de cele mai multe ori uit cum le cheama inainte sa parasesca incinta), continui sa ma gandesc la ea, inseamna ca exista atractie si probabil, o mica sansa de a-mi aminti de fata ei atunci cand drumurile noastre se mai intalnesc (de cele mai multe ori nu se intampla asa ceva dar, cateodata, imediat ma gandesc la “ce-o mai face maica-mea ca n-am mai vorbit de mult?”, moment in care ma bag sub dus, ghemuit si incep sa tremur, gandindu-ma daca chiar sunt bolnav -aici m-ar putea ajuta Dr. Love). Asa ca sa-mi spui daca functioneaza si la tine (…si sa nu indraznesti sa te gandesti la maica-mea).
    Acum intrebarile: Lui Ghita i se scoala invers, adica inauntru? Cu riscul de a-ti leza reputatia de Don Juan, ce s-a intamplat cu fata lui Peles sau Bran, ca am uitat unde au fost porumbeii si mi-e lene sa ma uit?
    A, sa nu uit! Raspunsul la meu, la geniala intrebare pusa de tine, este: poate!

  18. Iunie 17, 2008 la 09:56
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Mai Darius, că mi-a adus aminte Marian, ce înseamnă să execuţi funcţia de copywriter. Nu da definiţii cu sertăraşe… ce faci tu acolo toată ziua? Mereu m-am întrebat asta dar nu a fost nimeni capabil să-mi răspundă cinstit, deşi mai cunosc ceva lumea pe la ziare, reviste şi publicităţi.

  19. Iunie 17, 2008 la 10:04
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    @ krakilla
    Bravezi. Şi nu e frumos. Când spui că ai avut femei de le-ai uitat sau nu le-ai ştiut numele, ori exagerezi pentru a masca virginitatea, ori ai o meserie în domeniul divertismentului feminin. Adevăratul Don Juan (Don Giovanni) nu se laudă cu multitudinea cuceririlor, pentru că ar pierde aura de adevăr a declaraţiei de iubire. Noi te citim şi dacă nu ai o vastă experienţă.

  20. Iunie 17, 2008 la 10:14
    link permanent
    Marian S zice ca:

    @ krakilla ; @ Darius: Poştele cu cîte cinci odată nu se pun la socoteală. Cum care cinci ? Alea cinci degete.

  21. Iunie 17, 2008 la 10:16
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Marian S, da’ tu nu citeşti în arhivă, nu eşti fidea, măgare? Vitrina, un film despre la mine la serviciu.

    Bibliotecare: idei creative, prin factură – pentru domeniul publicitar; plus scriitură, orice-nseamnă text, pe orice-nseamnă publicitate, de la slogane, naminguri, la scenarii etc. Ideile ar fi conceptul din spate, iar creaţia punerea lor în formă verbală sau textuală, pe care art-ul o ambalează apoi frumos, da’ dacă vrei, poţi să citeşti la Liviu Alexa despre publicitate, că acolo scrie atât de frumos, hăhăhăhăhăh, nu.

    Crachilă: Ok, m-am liniştit, acum ştiu cum să procedez. :P

    Toader: Toader.

  22. Iunie 17, 2008 la 10:18
    link permanent
    krakilla zice ca:

    …Aaa! Se pare ca nu iti pot ascunde nimic!!! Eu nu am spus ca am avut multe cuceriri (de fapt, se pare ca asta am spus, dar nu mai conteaza), am spus ca am avut destule incat sa pot impartasii din experienta -vasta experienta, cred ca astea au fost cuvintele ce te-au pus pe ganduri. Si am mai spus ca eram, de cele mai multe ori, sub influenta substanteleor halucinogene, de aceea nu imi puteam amintii numele sau fata respectivei (uneori nici ale mele). Eu am vrut doar sa-i ofer respectivului o posibilitate de a-si realiza profunzimea sentimentelor fata de aleasa inimii. Cer scuze daca am parut mitocan, snob sau doar ca incerc sa atrag atentia si admiratia unor oamenii pe care nu ii voi intalnii niciodata. Fara intentie! Si mai zambeste si tu!!!

  23. Iunie 17, 2008 la 10:23
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Ah, şi am uitat: eu mă gândeam că lui Ghiţă i se scoală invers adică în jos, da’ acuma înăuntru pare mult mai inspirat.

    Crachilă: Eu chiar hăhăiam, prostea, ţi-am zis că eşti fericitul câştigător al mesajului anului pânâ în acest moment, cu acela ce-l voi înrăma. Cu domniţa m-am descurcat şi, paradoxal, cre’că mai vrea să mă vază.

  24. Iunie 17, 2008 la 10:26
    link permanent
    arpadov zice ca:

    cand am citit … spre neatentia mea(fiind concentrat la alte aspecte precum destabilizarea ardealului, operatiunea delphin, si provaduirea protestantismului … da n-ai cu cine!) , al doilea paragraf am inteles: “Eu nu o să mai fiu niciodată UN nimeni.“?… hmm asta chiar ar fi fost un subiect interesant,

  25. Iunie 17, 2008 la 10:30
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    @ krakilla
    “sub influenta substanteleor halucinogene”
    :)
    Adică auto-denunţ?
    Cum era cântecul acela…
    La uşă bate cineva.
    Hai, te rog, deschide
    Sunt eu, Poliţia!
    Te arestez pe tine.
    :)
    Fraţilor, între timp România şi românii beneficiază de o lege care spune că ceea ce declară un cetăţean pe net poate fi folosit ca probă. Când protestam pentru asemenea barbarism care atingea libertatea internaută, nu am simţit pe nimeni lângă mine, doar suliţe în coaste care îmi spuneau că sunt exagerat.

  26. Iunie 17, 2008 la 10:39
    link permanent
    krakilla zice ca:

    Sigur era o melodie? De acea lege nu am auzit, dar nu ar fii surprinzator pentru sistemul in care ne ducem traiul chinuit! Daca ma intreaba cineva ceva, le spun ca eram beat cand am scris post-ul de mai devreme… adica inca mai sunt… pilaf. Nici macar nu stiu unde sunt! Stie cineva cat este ceasul? Cumva vineri?

  27. Iunie 17, 2008 la 10:42
    link permanent
    krakilla zice ca:

    @Darius
    Iti multumesc pentru apreciere, dar krakilla se citeste exact cum se scrie.

  28. Iunie 17, 2008 la 10:48
    link permanent
    Marian S zice ca:

    Bey, tu sa nu ma faci pe mine magar ca imediat iti arat ce urechi lungi ai !
    Problema este ca la tine e prea mare si la mine e prea mica.

    (adica filmul, la 25 de minute ale lui si viteza mea de download, prea mica, nu te gindi imediat la prostii)

    Lasa-l dracu` de trlilu-lilu, pune-l la downloadat, o sa-mi ia vreo saptamina dar dup`aia ma distrez fo` 25 minute.

    Cit despre amaritul de Ghita: lui i se scoala pe invers, adica la baietzei si nu la fetitze, ce dracu` mai, sa va desenez ? Uite cu cine imi pierd eu timpul, ce oameni dom`ne, ce oameni…

  29. Iunie 17, 2008 la 10:56
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Crachilă: deci, implicit se scrie cum se citeşte. Sau discriminezi?!

    Mariane, exte şi de download, la articolul cu pricina. http://www.jeg.ro/vitrina-un-film-despre-la-mine-la-serviciu/

  30. Iunie 17, 2008 la 10:57
    link permanent
    toader zice ca:

    am vazut din poza cum il intarati la prostii mai arpadov.

  31. Iunie 17, 2008 la 10:59
    link permanent
    un-guru zice ca:

    Hát presimt k pânã la urmã csak Toader meg Bibliotecaru o sã urmareascã Jegu’, noi tãţi restu’ aspirăm după Ărpi :)

  32. Iunie 17, 2008 la 11:06
    link permanent
    familie numeroasa zice ca:

    mno me bucure ca pus tu sus pe sait asta video ciutac ember sa pot descarcam tot natiunea. multumesc la tine ember darius.

  33. Iunie 17, 2008 la 11:14
    link permanent
    krakilla zice ca:

    Intai ma auto-denunt, acum mai sunt si rasist! Poate fac Jilava din cauza Jeg-ului… TU REALIZEZI CA VOM FII CELEBRII? Ma duc sa-mi fac bagajul! La puscarie se lua valiza aia de lemn sau in armata? Nu conteaza, fac si armata ca am fentat-o cand mi-a fost vremea (auto-denunt)… adica eram la facultate (sa nu fortam norocu’)!

  34. Iunie 17, 2008 la 11:22
    link permanent
    arpadov zice ca:

    ciao alexandra, shi ceasului ii este dor de tine:) a ticait…in ograda lui darius

  35. Iunie 17, 2008 la 12:29
    link permanent
    Oana zice ca:

    Darius, bafta la licente! :D

  36. Iunie 17, 2008 la 12:32
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Speranţe deşarte, Uănugă. :)

  37. Iunie 17, 2008 la 12:36
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    @ krakilla
    O “mânărie” de cuvinte la “Simplu feat Cream – Jumatatea ta”.
    Există lege, cu siguranţă, cuprinde chiar obligativitatea firmelor care se ocupă cu comunicaţiile electronice (adică telefonie fixă/mobil/internet) să pună la dispoziţia autorităţilor baza de date, cu IP-uri, adrese, numere de telefon… fără nici un fel de mandat de la judecător, pa baza unei simple cereri. În străinătate sistemul a început să lucreze. Iaca ştire:
    http://giconet.blogspot.com/2008/06/prea-democratici-pentru-comunica-o.html

  38. Iunie 17, 2008 la 12:59
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Mă, tu faci reclamă la propriu-ţi blog aci, aia nu-i ştire, e blogu’! Ăsta-i pasu’ următor, după ce mă depăşeşti în comentarii faţă de articol?

  39. Iunie 17, 2008 la 13:01
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Darius, uitam să transmit chiar ultima impresie de la ascultarea emisiunii radio. Nici nu ştiu cum să-ţi spun ca să nu te jignesc… Cu toată aparenţa asta de “zgumbi” mic şi teribil, tu eşti un om serios măi. Nu m-aş mira să te vad în câţiva ani prin ministere cu geanta diplomat implementând politica de cadre sau chiar pe la Palatul Cotroceni, eliberat sau nu de agresorul verbal al puiuţilor de comunişti. Care e Darius cel real, cel de aici sau cel de acolo? Oricum ar fi… dacă o să candidez la ceva şi o sa-mi permit, eu te angajez ca “scriitor de copie” la campania mea sau ce vrei tu, numai sa faci treaba bună. Probabil că nu voi candida niciodată, dar se pune şi intenţia, nu?

  40. Iunie 17, 2008 la 13:05
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Dacă te deranjează link-ul, poţi să-ş ştergi.
    :)
    Pe mine mă interesa să dau ştirea, pe care, curios, nu am auzit-o pe la TV.

  41. Iunie 17, 2008 la 13:19
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Eşti un oportunist. Oportunisto! OPORTUNIST-O!

  42. Iunie 17, 2008 la 13:21
    link permanent
    toader zice ca:

    s-a invechit blogu’ asta. cred ca trebuie sa-l lasam sa moara.

  43. Iunie 17, 2008 la 13:59
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Mai toader, abia acum devine interesant. Darius va deveni diplomat in două domenii de expertiza. Pe viitor va renunţa la jucărele şi va deveni militant, se va lupta cu guvernele ce vor veni, primăriile, consiliile… si va face acest lucru de pe o poziţie autoritară şi necumpărată, fără a fi tonomat. Din nefericire societatea s-a împărţit pe caste, casta politica, casta jurnaliştilor, casta celor care înjură ca hobby sau din nepricepere. Există un război între putere şi jurnalism, o luptă în care ziaristul cunoaşte puterea omului politic şi omul politic ştie puterea ziaristului, amândoi puterea banului. Cei care înjură au un război anormal, pentru că lor nu le este frică de nimic şi nu obţin nimic în urma înjurăturilor, nici măcar atenţie. Din păcate acest război a dus la dizolvarea societăţii civile ca forţă coerentă, element de control ce poate interveni în cazul unor aberaţii. Cei care înjură, şi care, în anumite condiţii, ar putea însemna ceva, nu sunt organizaţi după un ţel şi haosul duce la anularea efortului. Iată însă că acum e cool să fi politician cu blog, să răspunzi maselor, să-i convingi. Dacă tendinţa se păstrează, bloggerii ar putea constitui un fel de comunitate care să ţină loc de societate civilă. Şi aici e rolul dl. Groza şi a lucrării sale de licenţă. De ce credeţi voi că puterea statală de oriunde vrea să limiteze drepturile bloggerilor? Pentru că ei, ziariştii fără de hotare şi control, reprezintă accesul la o informaţie pe care nu o poţi bloca, asupra căreia nu ai un control strict la difuzare, cum este în cazul ziarelor şi televiziunilor controlate de diferite partide.

  44. Iunie 17, 2008 la 14:03
    link permanent
    toader zice ca:

    deci casta politica e cea celor care injura ca hobby si cea a jurnalistilor a cea care injura din nepricepere.
    in alta ordine de idei blogul e viitorul media. asta ma ingrozeste fiindca e adevarat.

  45. Iunie 17, 2008 la 14:12
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Nu spuneam de politicieni şi de ziarişti că înjură, poate m-am exprimat greşit. Vorbeam de un al treilea jucător, care nu este încă o casta neapărat, chibiţi, alde mine, care nu se implică în politică dar critică politica guvernamentală. Unii vorbesc mai argumentat şi mai civilizat, alţi se limitează la a toca mărunt din buze, dar toţi cei care nu suntem implicaţi instituţional, suntem inutili societăţii prin haoticul reprezentaţiei sociale.

  46. Iunie 17, 2008 la 14:34
    link permanent
    toader zice ca:

    noi suntem oile. noi suntem societatea. nu avem cum sa ne fim inutili noua insine. nici utili.

    dar intr-un fel ai dreptate, trebuie sa ne aliem cu arpi intr-o miscare anarhista in care sa dam cu jegul de pamant. mai ales ca are gagica.

    auzi tu cum suna “da-ri-us a-re ga-gi-ca”. e ca si cum ai zice ca … habar nu am, e prea absurd ca darius sa aiba gagica. nici macar echivalent intru absurdi(ci)tate nu gasesc.

    cum sa aiba ma’ darius gagica? adica stii tu … o femeie pentru darius? o persoana de sex feminin cu darius??? cred ca ar trebui facut un poll asupra informatiei asteia. cu optiunile :
    e o gluma,
    e o minciuna,
    e o fabulatie,
    e sub influenta alcoolului,
    e sub influenta drogurilor,
    darius e adevaratul mostenitor al tamarei,
    e internat la glumeti,
    pe gagica o cheama elodia

  47. Iunie 17, 2008 la 14:48
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    @ toader
    Şi eu care credeam că mă iei în serios. :(

  48. Iunie 17, 2008 la 15:04
    link permanent
    un-guru zice ca:

    Na, hát corect presimţeam …

  49. Iunie 17, 2008 la 17:55
    link permanent
    Marian S zice ca:

    Bibliotecare, eu te iau in serios dar ce folos ? Asa cum bine zici suntem putini si dispersati.
    Iar despre subiectul cu pricina iti dau eu link de nu poti sa-l duci: http://www.legi-internet.ro (vezi si blogul).
    Dar decit sa ne enervam mai bine un cintec vesel sa cintam ca ne da Darius afara din blogu` lui ca e al lui si gata.
    Iar eu nu ma enervez si stii de ce ? Fiindca mi-e clar ca de supravegherea electronica tot nu scapam. Vad ca te pricepi la suruburi si lipituri cu cositor deci stii ce vorbesc. Om trai si om vedea. Noroc ca astia mici s-au nascut cu computerul la cap si nu se deranjeaza. Stai sa vezi cind s-or naste cu el IN CAP. Atunci sa te vad !

  50. Iunie 17, 2008 la 20:14
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Mulţumesc pentru link. Îl ştiam, dar apreciez gestul.

    Eu tot nu găsesc justificat interesul serviciilor româneşti pentru informaţiile cu caracter personal. Dacă nu mă pot împotrivi să vizualizeze emailurile mele, dacă se încalcă atât de grosolan Constituţia, dacă răspunsul la încălcarea Constituţiei este în general “trebuie modificată Constituţia”, oare nu vor pune peste 10 ani camere video în WC?
    Cine îşi închipuie că aberaţia aceea cu opresiunea partidului comunist a început direct cu Canalul, se înşeală. Totul este în paşi mici, ca să nu te prinzi. Cine ştie “Ferma Animalelor”, îşi aminteşte poate că se schimba câte o lege o dată.
    Singura mea speranţă este că nu voi mai trăi o nouă perioadă de opresiune, o nouă revoluţie-lovitură de stat, o nouă “revoluţie furată”… Dacă voi fi singur în lupta asta, măcar o să ştiu că nu am abdicat de la principiile umanităţii.

  51. Iunie 17, 2008 la 20:44
    link permanent
    sherby zice ca:

    Buna! Sunt Serban. Ai un blog frumos. AI putea intra si tu pe al meu? http://sherby2007.wordpress.com/

  52. Iunie 17, 2008 la 22:28
    link permanent
    toader zice ca:

    atat s-a putut. la cum a jucat romania mai bine ne culcam. nu avem jucatori. asta e.

  53. Iunie 17, 2008 la 22:33
    link permanent
    jacques zice ca:

    cum poate afirma domnu’ Bibliotecar că Don Juan e Don Giovanni? ah…ce-am râs! Cassanova, dragilor, e unul. Don Juanul e altul. Cassanova e pentru calitate, Don Juan era cu cantitatea. Adica multe, nu contează cum. Şi amândoi au fost adevaraţi. :) )

  54. Iunie 18, 2008 la 00:12
    link permanent
    Marian S zice ca:

    Bibliotecare, iar te-am prins cu lectia neinvatata. Ce treaba au aici serviciile romanesti ? Singura lor treaba este ca au prins ocazia de a nu se pişa contra vîntului. Daca e bal hop si ei. Dar tonul la muzică este dat mult mai de departe, dintr-un loc in care uneori se parcheaza avioane in zgârie-nori. In plină viteză.
    Eu inchei aici aceste comentarii ca ne dam deja prea seriosi. Asta e blog de oameni cu simtul umorului si ne trezim dati afara. Si nici nu vreau sa-i facem vreun rau baiatului asta simpatic, mai ales acum cind a pus si el mîna pe o femeie. Ssssst, stai pe burta ca e apa mică, poate se însoară si ne rîdem de el.

  55. Iunie 18, 2008 la 10:07
    link permanent
    chira zice ca:

    oo revista bravo:D mama nu ma lasa sa mi-o cumpar.nu nu.aveau pagini cu sex,sau ma rog oameni in lenjerie.dar o citeam de la colege si ce ma acapara cu adevarat era chiar rubrica asta cu intrebari puse de tinerii aflati in”dificultati”. ma regaseam.si in mare cam am facut ce a zis dr love.nu am facut niciodata primul pas.mi-am mancat de sub unghii,dar am luat de vorba sfanta sfatul ei/lui.pana in clasa a10a cand jap,m-am revoltat si eram tot timpul cu pasul facut:D acum ma bucur cu ochiul umflat de un serviciu care mi-a confirmat inca o data cat de urata e femeia.doamne iarta-ma!
    domnul groza mesajul pt sarbatorirea fericita a unor sarbatori gen! a2a zi de dupa ieri a ajuns la mine frumos.mai ales cand am vazut fata aia de satisfacut.sau nu neaparat satisfacut.cu buza de jos in interior,cu gulerul suplimentar dat de tanti natura.
    ai grija cu caminul,cu colegele iubitei.sanse mari sa mergi la ea intr-o seara frumoasa pus pe fapte mari sau somn usor si sa te bata lumina in fata pana la ora 2 pe o”muzica” de fundal reprezentata de sunetul produs de pieptanatul parului(reciproc)sau pusul sireturilor cu stelute.frustrari.
    doamne-ajuta!

  56. Iunie 18, 2008 la 14:27
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    @ jacques
    Prietene, eu nu am spus ca sunt aceiaşi. Nici nu aveau cum, unul este Spaniol (Don Juan) şi altul este italian (Don Giovanni).
    Don Juan şi Don Giovanni reprezintă aceiaşi valenţă a libertinismului. Acesta este motivul pentru care l-am trecut în paranteză.

    Lord Byron spune:
    I want a hero: an uncommon want,
    When every year and month sends forth a new one,
    Till, after cloying the gazettes with cant,
    The age discovers he is not the true one;
    Of such as these I should not care to vaunt,
    I’ll therefore take our ancient friend Don Juan —
    We all have seen him, in the pantomime,
    Sent to the devil somewhat ere his time.

    Eu unul nu am cunoştinţă că cele două nume ar aparţine unor persoane reale. Tot ce se poate, tot ce se poate…

  57. Iunie 18, 2008 la 14:40
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    @ Marian S
    Doar nu-ţi închipui că Darius nu a fost verificat după acel incident, pentru a se vedea din partea cui este “agent provocator”, mai ales că a fost dat şi la TV, s-a făcut un pic de vâlvă în jurul incidentului. Serviciile secrete s-or numi acum altfel, dar tehnologia de lucru cu informaţie este aceiaşi, fie că vorbim de CIA, fie că vorbim de FBI, fie că vorbim de KGB sau Securitate sau Stasi sau Mossad sau SPP. Nici nu cred că se poate altfel. Există dosare pentru fiecare cetăţean care are o reacţie nepotrivită la un moment dat, totul se filmează, se fotografiază, se inventariază… altfel ce ar face aceste servicii, ar sta să asculte cu urechea la ţeava de gaze să vadă dacă nu cumva se va repeta episodul cu cerneala aruncată în obrazul lui Constantinescu? Diferenţa este că acum nu se mai ia la întrebări orice “acţiune subversivă”. Dar dosarele se fac în continuare, mai în amănunt decât acum 20 de ani, probabil cu ocazia buletinul să purcede şi la prelevarea amprentelor, codul numeric dezvăluie absolut tot ce faci. Din fericire, sau nefericire, la noi încă nu există obişnuinţa tehnologiei, se colectează informaţia dar nu prea se prelucrează informaţia astfel încât să fie utilă. Sunt convins că în momentul în care se ştia că Traian Băsescu va urca pe scenă, toţi cei de acolo, absolvenţi şi profesori, au trecut printr-o minimă verificare. Dacă serviciile secrete nu au făcut legătura între Darius Groza care a adresat acea întrebare şi Darius Groza absolventul, este chiar foarte grav, înseamnă că suntem descoperiţi definitiv în cazul unor persoane care chiar vor să facă rău. Şi asta nu este deloc o glumă. Eu cred că se ştia, dar nu s-a dat importanţă.

  58. Iunie 18, 2008 la 14:42
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Numai ce am pomenit ceva despre serviciile secrete şi textul a fugit în moderare. :)
    @ Marian S
    trebuie să aştepţi să-l deblocheze Darius. I-am pomenit numele întreg şi a trecut tot comentariul în moderare.

  59. Iunie 18, 2008 la 14:43
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Iaca minune :) ))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

  60. Iunie 18, 2008 la 15:15
    link permanent
    Marian S zice ca:

    @ Bibliotecaru` : Nu cumva era agenturili si el nici nu stie, sireacu ? Nu vezi ca nu raspunde ? Se poate sa nu ne injure el pina la ora asta ? Aoleu, sa nu-mi spui ca e undeva si da extemporale ca deja ma ia cu lesin. Sa pregatim niste portocale, niste tigari, ceva pentru pachet…. Doamne, ce-am facut ???

  61. Iunie 18, 2008 la 15:21
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Sunt bine. Stau cu sepepiştii şi ne jucăm Jenga. Conduc detaşat.

  62. Iunie 18, 2008 la 16:18
    link permanent
    toader zice ca:

    darius e agent al temutei s.u.l.a.

  63. Iunie 18, 2008 la 16:35
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    @ toader
    Ei bine… nu am să întreb ce înseamnă. SÂC!
    :)
    Desigur, nu întreb pentru că ştiu ce înseamnă, este vorba despre Oprah’s Book Club. (Vezi şi cartea lui Toni Morrison)

  64. Iunie 18, 2008 la 16:51
    link permanent
    toader zice ca:

    pai zi si mie in cazul asta. intotdeauna mi-am dorit sa cunosc.

  65. Iunie 18, 2008 la 18:02
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Aşadar repet, Oprah’s Book Club. (Vezi şi cartea lui Toni Morrison)

  66. Iunie 18, 2008 la 21:18
    link permanent
    toader zice ca:

    da

  67. Iunie 19, 2008 la 19:51
    link permanent
    monte cristo zice ca:

    acuma chiar is nervos! plm nici nu te-ai obosit sa-mi raspunzi! sau nu m-am prins eu! noah as vrea sa nu fiu nevoit sa recurg la metode mai drastice pentru a obtine pozele acelea!!!!!! te rog frumos, pana te ami rog frumos sa faci cumva sa intru in posesia lor. cred ca esti la curent cu legea dreptului de autor si modificarile ei. daca nu ia fa bine si citeste-o! mersi, nu am citit blogul ca sunt nervos, dar sunt convins ca ai scris la fel de bine si cu talent ca si pana acum. o zi buna.

  68. Iunie 20, 2008 la 08:50
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Ce poji, mă? Ălea de la Diesel? La mine-s? Voi căta.

  69. Iunie 20, 2008 la 11:44
    link permanent
    toader zice ca:

    buna ziua

  70. Iunie 20, 2008 la 11:45
    link permanent
    Marian S zice ca:

    Dar vezi să nu greşesti linkul şi să ne pui poze cu tine cînd numeri cu două mâini cîte ţîţe are o gagică.

  71. Iunie 20, 2008 la 13:31
    link permanent
    Elodiul zice ca:

    Salut, am observat ca indragesti o anume basca neagra a la Fidel Castro si nu iti place sa te barbieresti (sau iti place sa nu te barbieresti sau iti place sa te barbieresti nu). Am formulat o mica teorie in legatura cu interviul overlordului Basescu conform careia in ziua cu pricina purtai acea sapca si nu erai chiar proaspat barbierit, astfel pentru domnul Basescu si pentru unii septuagenari pareai un Fidel Castro-wannabe de unde si afirmatia tiranului. Daca se dovedeste a fi veridica afirmatia atunci expresia “puiut de comunist” nu e o insulta ci mai mult o incercare a Basescu-lui de a fi dragalas

  72. Iunie 20, 2008 la 13:49
    link permanent
    toader zice ca:

    adevarul e ca darius e un fel de libertarian. ceea ce e un soi de “puiut de comunist”. un soi de comunist lipsit de ingradiri sexuale, morale, bisericesti si altele de acelasi fel.
    cam greu de sustinut cu fapte ca basescu e tiran. daca era tiran toti cei care sunt din jurul lui … nu ii zic numele … ar fi fost judecati pentru 4 case. or eu vaz ca jeg si jurnalistii care ii sunt prieteni inamicilor lui basescu sunt bine mersi.

  73. Iunie 20, 2008 la 13:58
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    @Elodiul
    Ştiu că ar putea părea şocant, dar Castro nu a dus o revoluţie comunistă în Cuba, el a adoptat comunismul ca politică de stat ceva mai târziu, mai mult pentru că ruşii “l-au rugat” să facă asta (cum s-a întaâmplat şi la noi de altfel). Mă îndoiesc că domnul Fidel Castro este un tovarăş în sinea lui, a făcut ce a putut pentru a lupta cu SUA imperialistă. Poate că astăzi ar putea schimba roata dar ar fi ca şi cum ar renunţa la putere, ori cred că acest lucru nu prea îl vrea “camaradul Fidel”. Din câte se aude, se pare că se va renunţa în curând la embargoul economic impus Cubei şi atunci probabil că se va face o nouă revoluţie cubaneză.

  74. Iunie 20, 2008 la 14:22
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Elodie, mnu, eram cam aşa. :)

  75. Iunie 20, 2008 la 15:08
    link permanent
    anonim zice ca:

    Ai un blog excelent, dar scrie mai des, magarule!

  76. Iunie 20, 2008 la 15:29
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Păi, e mult şi mă scârm profund. Durează calitatea, dragă. Adicătelea s-o faci. Tre’ s-aştepti să dospească etâcî. Da’ apreciez. :)

  77. Iunie 20, 2008 la 15:50
    link permanent
    toader zice ca:

    poza aia de ne-ai dat-o acum e reconstituire nu? l-ai pus pe musiu carcea sa il joace pe basescu. de aia l-ai luat din spate.

  78. Iunie 20, 2008 la 15:50
    link permanent
    toader zice ca:

    si baiatul cel curatel din poza cine e?

  79. Iunie 20, 2008 la 16:06
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Nu, e dintr-o filmare cu interviul, din alt unghi. :) Iar acela sunt chiar el.

  80. Iunie 20, 2008 la 16:14
    link permanent
    toader zice ca:

    ti-ai filmat interviul? chiar el esti acela?

  81. Iunie 20, 2008 la 16:22
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Da. Şi nu eu l-am filmat. Mai era presă-n jur. Şi “s-a scurs la redacţie”…

  82. Iunie 20, 2008 la 17:12
    link permanent
    dislexica zice ca:

    o sută minus şapteşpe

  83. Iunie 20, 2008 la 18:10
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    YouTube lansează o secţiune pentru producătorii de film. Să te prind că nu postezi!

  84. Iunie 20, 2008 la 18:35
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Când lansează, mai exact? Cam acuma doi ani, aşa?

  85. Iunie 20, 2008 la 19:29
    link permanent
    Elodiul zice ca:

    @Bibliotecaru
    Si totusi ai putea spune ca Fidel fu comunist, daca nu in sinea lui macar la suprafata. In fine nu mai conteaza am banuit gresit oricum

    Nenea Darius, am dat peste blogul tau din pura intamplare si dupa ce am cetit cateva articole si “jurnalul de calatorie” am hotarat sa nu mai fac dus. Poate ca suna brânzos (cheesy) dar is dependent de jeg :)

  86. Iunie 20, 2008 la 19:52
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Fără duşul sună brânzos, dacă-mi permiţi imaginea olfactivă, chiar dacă ea “sună”. :)

  87. Iunie 20, 2008 la 22:07
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Eu am înţeles că The YouTube Screening Room, http://ytscreeningroom.googlepages.com/home , se va lansa pe 4 iulie.

  88. Iunie 21, 2008 la 12:02
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Păi, din astea or mai tăt făcut ei… E un event de directors. Tăt aia-i ca YouTube award-urile ălea de anii trecuti.

  89. Iunie 21, 2008 la 14:04
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Diferenţele sunt, din câte am înţeles, că se permit filme mai lungi de 100Mb/10 min. cum este acum, chiar şi filme de o oră jumate. S-ar putea să fie permis şi o rezoluţie mai generoasă, de DVD (despre rezoluţie nu am auzit, dar ar putea fi).

  90. Iunie 22, 2008 la 10:41
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Mai de curând am văz’t că s-a mărit limita de spaţiu îm MB (pe la vreo 1 giga parcă), în aceeaşi limită de timp de 10 minute, cred. Totuşi, era de mult obţiunea că dacă eşti producer/director/musician – adică sâ-ţi setezi ceva p-acolo într-acest fel – ai voie mai mult (ca pe Trilu, dacă ai show).

    Iar acum recent am văzut o altă chestie la un film YouTube, unde te-ntreabă dacă vrei să vezi filmu’ la “better quality”. Şi-ncarcă mai greu (că e mai mare).

    Atât Trilu cât şi YT fac filmele .flv-uri, un format de ştraşnică şi inegalabilă compresie. Da’ şi calitate. Eu pot să-mi export filmele direct .flv, ceea ce-nseamnă că serviciile nu le vor mai converti. Deci dacă eu îmi salvez High-Def footage-ul în .flv, iar acel film va întâmpina standardele de limită a mărimii şi duratei, filmu’ meu va fi de foarte bună calitate, văzut pe YT sau Trilulilu. Ce să mai zic de Vimeo, care-i declarat pe HD.

    (ăsta o fo’ un fef de răspuns a la Bibliotecare :D )

  91. Iunie 22, 2008 la 14:23
    link permanent
    Marian S. zice ca:

    Multam fain de explicatii, Dariuse. Dar daca tot te-ai apucat de explicatii tehnice mai zi-mi si mie o chestie: daca reusesti sa sterpelesti un film in format .flv cu ce mama naibii poti sa il vezi offline, de pe hard ? Saru` mina.

  92. Iunie 22, 2008 la 16:30
    link permanent
    punct zice ca:

    prea abuzeaza de expresia “jeg” in emisiune. am inteles micutul artificiu ingvistic facut de ciutacu din prima, nu trebuia repetat ca o poanta proasta!

  93. Iunie 22, 2008 la 17:03
    link permanent
    anda zice ca:

    o penticostală, o grăsunică şi celălalte două, dintre care una-i plecată din oraş mereu, iar celeilalte-i place să stoarcă coşuri şi să smulgă fire de păr sau se despartă-n permanenţă de prietenu-so, după caz.

    asa.deci eu mi`s caminista si am incercat asa sa suprapun parerea ta cu realitatea.
    suntem 5 in camera.grasunica is eu.apoi apar penticostala, aia mereu plecata si aia cu iubitu&firele de par.
    d`apoi, a 5a e a` mai masculina dintre toate.ce fel de prietena ai tu?:))

  94. Iunie 22, 2008 la 18:25
    link permanent
    toader zice ca:

    tu esti prietena lui darius.

  95. Iunie 22, 2008 la 19:51
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    @ Marian S.
    La mine merge flv-ul cu Quik Time Alternative.
    Mai sunt câteva playere pe net, dar eu sunt mulţumit cu QTA-ul asta.

  96. Iunie 22, 2008 la 20:41
    link permanent
    dislexica zice ca:

    nuuu..io zic ca nu anda ii ACEA caminista. io cre’ ca ii doar o aspiranta la titlul de. :) )

  97. Iunie 22, 2008 la 21:48
    link permanent
    toader zice ca:

    si tu esti prietena lui darius

  98. Iunie 22, 2008 la 23:30
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Nouăşnouă!

    Toader – nu-i. Dislexica – îhâm.

    Marian – cu VLC, spre exemplu. Bibliotecare – şi ăla, da. :)

  99. Iunie 22, 2008 la 23:46
    link permanent
    dislexica zice ca:

    Toadere, că nu, da ti-o zis deja Darius.

    O sută.

    Mă simt pregătită pentru un nou jegarticol.

  100. Iunie 23, 2008 la 00:00
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Simpte-te. Mai pre’ după-masă, dacă ne agiută bunul Dumnejeg.

  101. Iunie 23, 2008 la 09:38
    link permanent
    toader zice ca:

    pai da. eu nu-s. disleksica este.

  102. Iunie 23, 2008 la 12:28
    link permanent
    dislexica zice ca:

    Toadere, m-ai confuzat acuma si nu mai stiu care-i dislexicu’ dintre noi doi.

  103. Iunie 23, 2008 la 12:37
    link permanent
    toader zice ca:

    bibli e.

  104. Iunie 23, 2008 la 14:21
    link permanent
    toader zice ca:

    a, si cred ca domnisoara l-a luat din interes. probabil darius si-a scos banii de pe actiunile la trilulilu.

  105. Iunie 23, 2008 la 15:55
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    @ toader
    Aşa este! Eu sunt dintre cei care recunosc, nu mă bat cu cărămida în piept că sunt conlexic.

  106. Iunie 23, 2008 la 16:03
    link permanent
    toader zice ca:

    si eu recunosc ca e plin de bani darius. de altfel trebe sa raspandim in mediu acest fapt. are bani si de banbu. daca vrea isi ia si calatorii cu avionu’.

  107. Iunie 23, 2008 la 18:31
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Dacă Darius e plin de bani, ar trebui să merg în urma lui, poate dă pe dinafară de prea plin. :)
    Ce ocupaţie ar fi asta, să mergi în spatele celor cu bani ca să ne se piardă banii căzuţi în spate. Când scoate Gigi cărămida din buzunar, din cauza curentului de la aerul condiţionat, ar putea ca o sută de euro să facă fâl-fâl. Şi atunci shop pe sută. :)
    Ce texte am în mine şi ce joc de cuvinte! Superlativ… ăăăă, supleant, şupă, şup… iar m-a apucat asta cu siluexicul, bilexic… flexic, dislexic, no că am spus-o.

  108. Iunie 23, 2008 la 18:57
    link permanent
    dislexica zice ca:

    @ Bibliotecaru: Nepoaaaaaaateeee! (uai, ce naspa era reclama aia!)

  109. Iunie 23, 2008 la 20:03
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    @ dislexica
    :)
    Eu nu am nici măcar un pahar de lapte, de aia sunt eu slab cititor de cuvinte, iar vederile mi-s împrăştiate. Acum, dacă mă gândesc bine, cred că mi s-ar potrivi mie mai bine rolul omului în negru.
    De aceea am ajuns o hetairă hierofantă hipocoristic din punct de vedere hiperintertextual. Ştiu, o să-mi spuneţi imediat că hierofant nu are formă de feminin, dar nici hetairă de masculin, aşa că sunt chit.
    Doamne ce mai aiurez! Nu am mai făcut aşa ceva de… hăăăăt, de azi dimineaţa!
    :)
    Abia aştept filmuleţul ce se pregăteşte.

  110. Iunie 23, 2008 la 21:34
    link permanent
    Marian S. zice ca:

    Bey, v-a luat caldura de pe acum ? Maine ce mai faceti, ha ?

  111. Iunie 24, 2008 la 07:48
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    @ Marian S
    Mâine (adică azi) poate avem postare nouă şi avem despre ce vorbi.

  112. Iunie 24, 2008 la 09:56
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Curând. :) Azi.

  113. Iunie 24, 2008 la 11:54
    link permanent
    dislexica zice ca:

    @ Bibliotecaru :) )

    Desi, pentru neinitiati, poate parea inextricabila argumentarea ta, discursul este peremptoriu si denota chiar o petulanta care ma surprinde.

    Noa bine, gata, ca mi se termina neuronii. :) )

  114. Iunie 24, 2008 la 12:16
    link permanent
    Marian S. zice ca:

    Ce ti-e si cu sinergia faptelor, dom`ne… 32 de grade afara, e explicabil. Si e de-abia ora 13. Ghinion de belea.

  115. Iunie 24, 2008 la 14:07
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Nu caut caracterul peremptoriu, tocmai de aceea nu argumentez niciodată irefutabil, îmi place să fiu contrazis logic şi deloc parcimonios. Petulanta pe care o observi la ceea ce scriu mă surprinde şi pe mine, în orice acţiune păstrez rigoarea logică. Eu încerc să obţin un maxim de reacţie din această peripatetiză; din discuţia banală apare teofania şi thanaticismul. Altfel m-aş mulţumi să fiu un banal zoil valpurgic, însiruind tribulaţii sibilinice, ferecate cu argint într-un prostologhikon. Dar de ce să ajung la libertatea exprimării în modele banale de paremie cu caracter conzult?

  116. Iunie 24, 2008 la 14:23
    link permanent
    Marian S. zice ca:

    Aoleu, las-o balta, mai bine spune-ne ceva despre suruburi cu cap in cruce… brrrrr…irefutabil, auzi la el…
    PS: ti s-a stricat aerul conditionat ?

  117. Iunie 24, 2008 la 14:26
    link permanent
    Marian S. zice ca:

    http://dexonline.ro/search.php?cuv=refutabil

    Acum inteleg eu de unde vine expresia: de ce ma refutabilizezi la cap ?

  118. Iunie 24, 2008 la 15:25
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    @ Marian S
    Nu mi s-a stricat aerul condiţionat. Am fost prevăzător şi l-am lăsat în magazin.
    Refutabil înseamnă un element care are “fisuri” care poate fi combătut şi nu dubitativ cum pare a fi acest “refutabilizezi la cap”.
    :)

  119. Iunie 24, 2008 la 15:27
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    PS.
    Nu mi-a bătut virgula mai sus…

  120. Iunie 24, 2008 la 15:34
    link permanent
    Ioana Ilie zice ca:

    Catre Parchete

    (toate, y compris DNA- sunt expert parlamentar si, in aceasta calitate, sigur prezint interes)

    Declar ca posed in Bucuresti, strada Turbinei nr. 23 (Cartier Floreasaca), sub partea din spate a casei, un spatiu bine fortificat, zidit, boltit, inalt de trei metri si mai bine, in suprafata de cca. 30 m.p., impartit in doua incaperi inegale.

    Usa de la intrarea in respectivul spatiu subteran si cea care delimiteaza incaperile sunt metalice.

    Precizez ca nu am mentionat spatiul cu pricina, ca atare, in declaratia mea de avere actualizata, conform legii, anul acesta si depusa (daca nu ma insel) in 12 iunie 2008.

    L-am omis si in declaratia precedenta.

    Rog sa fiu investigata sub aspectul savarsirii infractiunii corespunzatoare detinerii de pivnita cu usa/usi metalica/metalice si ziduri groase de peste jumatate de metru fara a declara ca, astfel, sunt posesoare de buncar (las la latitudinea dumneavoastra, stimari domni procurori, incadrarea legala).

    Rog insistent sa fiu admisa in cercul select al posesorilor de buncar din care face parte Adrian Nastase, de care sunt foarte atasata.

    Cu stima,

    Ioana Ilie

  121. Iunie 24, 2008 la 15:40
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Sărăcuţa de tine, te-oi fi pierdut pe Internet…

  122. Iunie 24, 2008 la 15:43
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Eu am mai citit acest autodenunţ pe bloguri, o fi de tip spam?

    Mă gândesc că mai sunt câteva locuinţe la ţară care şi-au făcut, nedeclarat, nişte buncăre unde nu intră decât vidanja o dată la două luni, fie că îi spui fosă septică, fie că îi spui scurgere de căcăstoare (cuvânt pe care îl puteţi găsi în Dicţionarul etimologic român, Alexandru Ciorănescu, Universidad de la Laguna, Tenerife, 1958-1966). Hai să-i puricăm pe funcţionari dacă au sau nu astfel de locuri în mijlocul politicilor lor de stânga, de centru sau de dreapta. Şi dacă sunt, să le declare odată, că tot iese mirosul şi nu se ştie de unde.

  123. Iunie 24, 2008 la 17:15
    link permanent
    toader zice ca:

    pfui, chiar ma temeam sa nu fi pus articol nou. daca, Doamne fereste, nu as fi avut timp sa il citesc pana apare unul nou?

  124. Iunie 24, 2008 la 18:03
    link permanent
    Carmen S. zice ca:

    Mai functioneaza paduchelnita asta?

  125. Iunie 24, 2008 la 19:33
    link permanent
    Marian S. zice ca:

    Apel catre Parchete: lasati-o pe Ioana Ilie in pace, daca raspunde pozitiv mai jos.
    Catre Ioana Ilie: daca esti femeie intre 18 si 45 de ani, nemaritata, fara prejudecati, daca in pivnita aia ai vin de calitate si o temperatura cu 20 de grade mai mica decit afara atunci eu te invit (ma auto-invit) la un jam-session in pivnita aia a ta ! Carnea de mici o dau eu. A.R.U. (astept raspuns urgent, sa avem timp de ceva pina vin mascatii).

  126. Iunie 25, 2008 la 00:18
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    O revenit nebuna. Cum îi şede bine, alăturea de altă nebună, nouă, ceea ce-mi dă bănuiala că s-a rupt ceva gard, deci să ne aşteptăm că mai apar.

un trackback

  1. de la jeg la dohocampus « dohocampus’ pe Iunie 16, 2008 la 23:13

    [...] puteţi asculta emisiunea pe blogul lui jeg, la finalul postului, aicea! de răsfoit mai degrabă, că vorbim vorbe multe (dăscăleală despre fenomenu ăsta [...]

zi si tu ceva:

(musai)
(musai)