Viitorul posterior

sari la comentarii

Am avut o revelaţie recent: mâncarea e încă mai ieftină decât băutura; iar medicamentele sunt încă mai ieftine decât drogurile. Aşa că, în opinia mea, mulţi ar putea să o cam înghită, ca să nu vorbesc din nou cu “pulă”.

Eu şi cu Sia trecem printr-o “etapă”. Ne-am dat seama de acest lucru dimpreună, discutând ca doi oameni normali, nu dându-ne cu poşetele-n cap pe stradă, ca alţii, în special pentru că nu avem în posesie asemenea accesorii vestimentare, ca alţii.

Nu este un moment dramatic care să vă îngrijoreze şi nu aduce nori negri peste câmpia iubirei, unde eu şi fata frigem mititei de dragoste cu muştar pătimaş şi bem bere de amor, aruncând apoi ca ţăranii ambalajele afecţiunii în iarba verde a tandreţii. E doar… o fază.

În mare măsură n-aveţi de ce să vă stârniţi inutil, pentru că eu nu pricep pe deplin toată treaba asta cu “etapele”, când înseşi relaţiile sunt ele nişte etape (infinite!), pline de etăpuţe şi etăprune, depinzând de emitentul lor. Ce să mai zic că nu mă prind nicicând “de fază”.

Până la urmă am hotărât eu de comun acord că suntem bine. Şi chiar dacă n-am fi bine – iar asta doar în cel mai rău caz – ce se poate întâmpla? Până la urmă n-am fi, de fapt, deloc, nu? Suntem oricum pregătiţi: lu’ frate-miu nu-i place de ea, pe când soră-sii nu-i place mine. Maică-sa a zis că o expun prea mult pre Jeg, în timp ce maică-mea a zis că mă expun eu prea mult pe Jeg. Sia încă tânjeşte la foşti prieteni de-ai ei, iar foste prietene de-ale mele încă tânjesc la minehehehehehe.

Da, am scris tot articolul de azi doar ca să construiesc această concluzie. Ce scriu de acum sunt totale bălării. (Spre deosebire de ce scriam până acum, care au fost şi ele tot bălării, la rândul lor. BĂLĂRIILOR!)

***

BandaCeaNefunctionala

***

Mie-mi plac acei oameni care-şi cumpără apartamente cu o sumă de ţ mii, respectiv sute de mii de euro, pe sistemul că tu dai banu’ dinainte şi ei ţi-l fac mai târziu, iar primul lucru la care se gândesc când e terminat şi dau iama să-l locuiască… e cum să-şi rearanjeze pereţii în el.

Eram acasă la o prietenă indirectă (că eu n-am prieteni direcţi, mi-i datorez altora, în rest am duşmani) şi a venit tatăl ei pentru a-i aduce încă un scaun pentru birou. Pentru că astea-s îndeletnicirile părinţilor, vin să-ţi aducă ceva, de obicei foarte abstract. Da’ nu destul de abstract cât să nu ai deja două exemplare la fel. Şi precum părinţii ţes o întreagă serie de îndeletniciri, care să justifice prezenţa lor la 100 de km depărtare de unde ar trebui să fie, în afară de adusul scaunului, la fel şi tatăl fetii a venit cu un prieten, care n-are copii. Deci ce să facă? Ia lecţii de la cine are.

… Ce citeaţi? Ah, da… şi după discuţiile de aducere la zi dintre cei doi, despre demolările şi remodelările din diverse foste apartamente (unul dintre motivele pentru care sunt foste, probabil), cei doi au început să dispute pricepuţi şi între ei noua împărţeală a locuinţei abia terminate, punând puţină valoare – în rate – pe expertiza celor care l-au proiectat în mod evident greşit. Fiindcă ce poate fi mai inspirat pentru un imobil ce tocmai a fost finalizat? Să mai stea ceva vreme în construcţie. Deoarece asta-i singura metodă posibilă prin care o casă poate să fie deja veche în momentul în care de abia e gata.

Cum credeţi că erau viziunile celor doi raportat la viitoarea repartizare din capul lor? Da, aţi ghicit: paralele cu orice sens, dar perpendiculare între ele. Primul ar fi spintecat domiciliul în două de-a lungul, iar celălalt de-a latul. Unul ar fi pus hotă, eventual două, altul nu, că este geam. Celălalt ar fi renunţat la un geam atât de larg şi, deşi era un stâlp acolo, nefolositor în opinia primului, al doilea ar fi făcut un corp de bucătărie din el, care nu ştim ce e.

***

Asta deja n-a mai fost contribuţia mea. Un alt binevoitor…

GarajulŢăranului

***

Eu am un coleg la serviciu cu care m-am întâlnit azi pe stradă şi, ca să scurtez povestea, el ascultă recitaluri motivaţionale. Adică mergi pe stradă cu iPod-ul în urechi şi cineva te tot încurajează în căşti. Trecând peste acest sughiţ neuronal, eu mă-ntreb: cum te hotărăşti să faci rost de mp3-ul motivaţional? Li-l dă cineva celor nemotivaţi? Îi scoală de pe canapele şi le bagă îndemnurile întregistrate în urechi, cât ei stau inerţi? Oricum, băiatul era mai jovial decât aş putea permite în jurul meu. Toţi oamenii ăia care stau în drum şi se uită-n gol, cât îi ţingălesc tramvaiele pe şine… N-au nimic, doar li s-au terminat bateriile.

***

Şi, desigur, piscul marketingului de succes…

NeZgarcimLaGratuit.

În filozofia “mâncare alterată, la juma’ de preţ”…

***

Am găsit explicaţia comportamentului meu nemernic. Lumea se plânge de mine şi spune că-s de căcat. Ciudat din partea lor să se plângă mie şi să mă reclame însumi, dar asta-i calea fără de final dar înfundată în acelaşi timp pe care i-a adus mintea lor puţină şi fără de viziune. Cert e că am decis să nu mai contest acest lucru, căcatul ce sunt. Ci să-l îmbrăţişez.

Ştiţi cum mereu când eşti prost dispus (sau proastă, după caz), apare ceva să te învioreze. Că aşa e-n viaţă: ca-n filme. Mna, în mod absolut logic, tre’ să existe cineva care să ţină echilibrul universului, ca să poată expansiona continuu, necăjind pe toată lumea, dacă există acest verb. Iar acel cineva sunt eu, iar această acţiune are acum sens pentru mine. Trebuie să fie cineva care să te prost dispună. Iar eu nu sunt un pierde-vară, care să nu profit de harul ce mi-este zămislit. Ci eu sunt un găseşte-vară! Şi unul priceput: eu bine indispun! Existenţa mea are acum o justificare. Deci, vă rog… poftiţi!


125 comentarii

zi si tu ceva
  1. Iulie 22, 2008 la 19:19
    link permanent
    radhoo zice ca:

    Da astea unde le gasesti? In Cluj?

  2. Iulie 22, 2008 la 19:29
    link permanent
    Matei zice ca:

    Pe cel mai ieftin din cele 3 probabil, ceea ce e oarecum logic. Altfel romanul, dupa bunul obicei cu luatul intregii maini cand i se da doar un deget, ar lua doua covoare ieftine iar pentru cadou s-ar decide pentru cel mai scump covor (preferabil cu rapirea din serai) din magazin. Qed.

  3. Iulie 22, 2008 la 19:45
    link permanent
    ionutu zice ca:

    Cînd ai licenţa? O mai dai? De ce nu pleci iară? Să iniţiezi şi tu o etapă, în modul ăsta, între tine şi Siea. :) Totuşi..aveţi măcar o lună de relaţie? Cam prematură faza cu etapa.. de fapt, ea e “cam tăcută” şi vegetariană. Iar tu eşti Indispunătorul Şef. :D

  4. Iulie 22, 2008 la 22:57
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Radu: Corect.

    Mateie: Eh, da, da’ câtă ţărănie.

    Ionuţu: Februarie, da, o să, da. Respectiv îhî. :D

  5. Iulie 23, 2008 la 09:22
    link permanent
    Basty zice ca:

    Acum că te-ai mânjit cu nemernicia proprie pe faţă, uite, nu mai comentează lumea. Nu mai am de cine să mă iau.

    Eşti mândru de ce ai făcut ? 4 comentarii de aseară până acu. Şi unul e al tău, deci oarecum forţat şi artificial aş putea spune. Da.

  6. Iulie 23, 2008 la 09:25
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Şi ceilalţi îs tăt io, cu alte pseudonime. Şi tu eşti io.

  7. Iulie 23, 2008 la 09:36
    link permanent
    fcb zice ca:

    deci in primul rand, care-i faza? (cu… dansa? adica al doilea tu…. stii tu ce vreau sa zic… EA, BA!) in fine… nvm.

    in al doilea rand… exista verbul a necaji… crezi nu crezi, e in dex.

    in al treilea rand. (ai devenit prea serios… s-o dus magia =)) )

  8. Iulie 23, 2008 la 09:59
    link permanent
    Hudrea zice ca:

    “- Ioane, îţi plac femeile?
    – Plac.
    – Da’ tu lor?
    – Şi ele mie.”

  9. Iulie 23, 2008 la 10:06
    link permanent
    plopcupere zice ca:

    …bag de sama ca se adevereste vorba ai “ochii care nu se vad se uita”. lungu-i drumu Clujului – teius? va stabilra-ti etapele pe tf sau msg…cam repde…apoi sora si fratele n-au vorbe intr-o relatie…io zic sa sariti de prostia cu etapele, ca vorba manelei “daca dragoste nu e, nimic nu e”!!! asa ca io zic lasa-ti draculuyi etapele si iubiti-va si tu si Sia, asa pentru ca va tremura genunchii cand suntetiui unul langa altul. daca nu va tremura, nu-s feromoni si nu-i nici dragosate!!! atunci geaba etape…

  10. Iulie 23, 2008 la 10:21
    link permanent
    Basty zice ca:

    Etapele e sufletul comerţului. Pe mine mama aşa m-a învăţat. Sia, vezi dragă să cumperi lapte înainte să vii acasă ! ( Suntem la etapa ” Domesticirea relaţiei ” )

  11. Iulie 23, 2008 la 10:22
    link permanent
    andreea zice ca:

    prima parte a articolului a fost cea mai armonioasa bucata de text pe care am citit-o la tine. hm. iti sta bine sa scri despre dragoste :) )

  12. Iulie 23, 2008 la 10:22
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Mă, tu-ai căpiat?! N-ai priceput căci fata nu s-a dus la Teiuş? Mi-a rămas acilea, s-a angajat, slujeşte ca să iubească! Nu căăă…

    Andreea: Ştiu, sunt un divin şi nu mă poţi avea. Frustrant!

  13. Iulie 23, 2008 la 11:12
    link permanent
    M@riansky zice ca:

    Aia cu covoarele nu-i promotie, e concurs cu cadouri ieftine… Apropo, ce se mai aude cu premiile mele? Merg la posta in fiecare zi dar de fiecare data cica nu e nici un co(t)let pe numele meu… Intreaba-ti si tu secretara si vezi de le-a trimis ca astea nu prea se tin de treaba :mrgreen:

  14. Iulie 23, 2008 la 11:27
    link permanent
    mea zice ca:

    da’ de ce as pofti a ma indispune de catre tine, cind sint binedispusa? si cind sint binedispusa tot de catre tine, ce se cheama ca fac daca poftesc ca la prima intrebare?

  15. Iulie 23, 2008 la 11:42
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Dacă eşti binedispusă de mine, deja încep să eşuez. :D

    Măriansche… TOTUL E SUBT CONTROL!

  16. Iulie 23, 2008 la 11:46
    link permanent
    mea zice ca:

    mno vezi, no vezi. esuai deja inainte de ne pofti. de-aia asa putine comentarii. bulversare totala.

  17. Iulie 23, 2008 la 11:55
    link permanent
    toader zice ca:

    deci in curand iti da papucii sau te cumintzasti. mda.

  18. Iulie 23, 2008 la 11:59
    link permanent
    licurici zice ca:

    eu zic ca frate-to să se cupleze cu soră-sa.

  19. Iulie 23, 2008 la 12:00
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Corect şi să ne leşe.

    Toader: AOILEU! Da’ te-ai perdut? :D

  20. Iulie 23, 2008 la 12:13
    link permanent
    plopcupere zice ca:

    bai daca de mine ziceai ca ai capiat, imi cer scuze…ca n-am capiat! io cre ca am scapat ceva si nu am aflat ca Sia e peacilea si a ramas sa pazeasca flacara amorului. ehhhhhheeeee atunci se schimba subiectul…da io zic ca trece…e cu etapa…la inceput arde…apai e numa cald…apoi caldut…apoi se cam face frig…ehhheee, mai evti ceva de trecut….daca ramaneti la f cald poti spune …am vazut romani fericiti…indiferent de etnie…

  21. Iulie 23, 2008 la 12:14
    link permanent
    toader zice ca:

    cu t mic. loaza!

  22. Iulie 23, 2008 la 12:50
    link permanent
    sepukku zice ca:

    Palinca

  23. Iulie 23, 2008 la 13:57
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Cum se bucură lumea pentru o postare nouă, cum dă năvală…!
    Deşi sunt tentat, nu am să mă opresc la poze, este prea evidentă această capcană. Am să mă opresc la…
    “Cert e că am decis să nu mai contest acest lucru, căcatul ce sunt. Ci să-l îmbrăţişez.”
    Chiar astăzi discutam o problemă existenţială, în timp ce preparam masa de dimineaţă, anume dejecţia înainte de a fi dejectată este sau nu dejecţie.
    Teoretic materialele tip dejecţie înainte de a fi dejectate sunt parte din organism, sunt OK, e bine că sunt acolo, este un loc special pentru ele şi, dacă nu ar fi acolo, problemele ar fi foarte mari, deci acum sunt materii pre-dejecţie care sunt OK, acum sunt materii post-dejecţie care sunt câh. În asemenea condiţie filosofică, destul de apropiată de “suntem ceea ce mâncăm”, citatul de mai sus nu mai este atât de tulburător din punctul de vedere al senzaţiei de greaţă. Apropo, aţi observat că acea greaţă, senzaţia de vomă, deranjează exact, dar exact, ceea ce ar trebui să fie, câteva ore mai târziu, dejecţie?
    Uite Darius, să mai vorbeşti de materii fecale.
    :D

  24. Iulie 23, 2008 la 13:59
    link permanent
    Hudrea zice ca:

    Era un episod prin Friends a cărui concluzie era aşa: Joey doesn’t share food. Pricepeţi odată pentru tătdeaună:

    JEG NU DĂ PREMII.

  25. Iulie 23, 2008 la 14:05
    link permanent
    monica zice ca:

    La cum ai scris, pe tine si Sia va unesc neplacerile: ale sora-sii, ale lui frate-tau… Adaugam si abilitatea de a indispune bine si obtinem doi oximoroni. Sau doua oximoroane? O sa iei tu si licenta…

  26. Iulie 23, 2008 la 14:35
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Cred că oximoroane, că este substantiv neutru. Dar care este cel de al doilea?

  27. Iulie 23, 2008 la 14:40
    link permanent
    monica zice ca:

    Deci, chat:
    amindoi sint oximoronici, ca-s rezultatul unor adjectivari antitetice… haoleu, facem stilistica?!?!?! N-am vrut.
    Scuzati.

  28. Iulie 23, 2008 la 14:51
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    :)
    Dar eu am vrut
    :D
    Oximoronul este o figură de stil, un procedeu stilistic, şi nu elementele propriu-zise aflate în contradicţie. Părerea mea este că aici era cazul unui singular chiar dacă erau două “cupluri” aflate în contradicţiei, vorbim de un singur sistem care dă ironia.

    monica… glumesc. :) Luminaţi-vă faţa cu un zâmbet.

  29. Iulie 23, 2008 la 14:52
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    *”aflate în mijlocul contradicţiei”… am şters un pic cam mult. :)

  30. Iulie 23, 2008 la 14:57
    link permanent
    monica zice ca:

    Da, Biblio, asa e, dar am sarit un pic in metatext si-n conotativ. Am facut o metonimie (sau o sinecdoca – nu mai stiu, ca mereu le incurc). Aia cu substituirea intregului prin parte. Unde partea = procedeul stilistic in sine, iar intregul = sistemul raportat. O sintagma pentru o paradigma. Incepe sa-mi placa discutia asta :P

  31. Iulie 23, 2008 la 17:28
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    @ monica
    :)
    Şi încă nu e folosită toată litera s din termenii gramaticali…
    Saga pe care aţi povestit-o m-a găsit pe o poziţie sagace, deşi eram cam sastisit de îngemănarea savantoidă, asta pentru că tocmai ţinusem o alocuţiune despre substanţa scatologică. Semantica îngemănată cu semiotica pare a fi un sesam sibilinic sic de sicofant încât devine sinoptic. Sintagma de tip sofism elaborat, tinde să se autodenunţe într-un solecism sombrat într-o lume îngheţată a stenahoriei subreptice. Cam atât am scris la acest scurt şapou despre superBIBIe. :)

  32. Iulie 23, 2008 la 17:31
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    PS
    Nu aş putea să mă pronunţ asupra diferenţei dintre metonimie şi sinecdoca, eu nu am avut decât 5 la gramatică… dar parcă… nu este metonimia cu inversarea şi sinedoca cu alunecare dintre particular/general… :) mă depăşeşte.

  33. Iulie 23, 2008 la 17:32
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    :) Luminaţi-vă faţa cu un zâmbet.

  34. Iulie 23, 2008 la 18:34
    link permanent
    monica zice ca:

    Mi-am luminat-o cu un hohot, stai linistit. Da, cam asa e. Cam ca-n sapou :)

  35. Iulie 23, 2008 la 19:32
    link permanent
    toader zice ca:

    si in alta ordine de idei cand iti spune seful tau ca “raspunzi cu coaiele” explica situatia in care ai ajuns cu acel coi bleg la spital mai demult. de aceea ai ajuns la o noua etapa. fiindca dumneaei s’ia nu poate sta stresata ca ramane fara consort intreg. nu ca ai reusi sa treci la acea etapa bazata pe sex.

    si in cu totul si cu totul alta ordine de idei esti un fraier. te apuci sa spui ca frac’tu nu’s ce, sor’sa nu’s ce. ca babele alea pe scara la bloc. mirmen saraca crez ca este dezesperata din cauza lu’ fi’so care fizic samana cu tac’so din ce in ce mai mult si cu tanti aglae din fata blocului tot din ce in ce mai mult desi nu are cu ea legaturi de sanje ci doar culturale.

  36. Iulie 23, 2008 la 19:33
    link permanent
    plopcupere zice ca:

    biblio glumesri nu-i ase? Metonimia este figură de stil care constă în înlocuirea cauzei prin efect, a efectului prin cauză, a operei cu numele autorului, a unui produs cu originea lui, a concretului cu abstractul etc., pe baza unei relaţii logice, par sinecdoca este o figură de stil care constă în lărgirea sau restrângerea sensului unui cuvânt prin folosirea întregului în locul părţii (şi invers), a particularului în locul generalului, a materiei din care este făcut un lucru în locul lucrului însuşi etc. da cre ca dau lectii de “definitii” unui expert…si uio cre ca uneori faci pe modestu sa ne epatezi…esti o scumpte de paznic la carti.

  37. Iulie 23, 2008 la 19:33
    link permanent
    toader zice ca:

    si ailalti mai lasati dreaq sinecdoca acuzativa nuptial vegetativa ca ne scrantim integral si semnul % va capata conotatia data de darius.

  38. Iulie 23, 2008 la 21:08
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    @ plopcupere
    :)
    Cam asta spuneam şi eu, pe scurt. Probabil că nu aţi citit de la început. Să nu credeţi că îmi este lene să citesc într-un dicţionar. Cred că sunt singurul de aici care are un dicţionar off-line pe desktop şi bookmark către alte 15 dicţionare. Citind însă, de exemplu, definiţia pe care o daţi pentru metonimie, nu pot să nu constat că aţi omis un aspect important al cuvântului, chiar două aspecte. Mai întâi nu este vorba despre o înlocuire ci de întreschimbare. Cel de al doilea aspect este caracterul voluntar al acestei inversiuni biunivoce. Sunt însă impresionat că ştiţi aceste lucruri. Cum am mai spus, eu nu sunt bibliotecar, este doar un nick, şi chiar am avut numai 5 la gramatică, nu glumesc. Cu literatura stăteam mult mai bine, înţelegeam în profunzime ce “spune poetul”, şi totul se echilibra.

  39. Iulie 23, 2008 la 21:56
    link permanent
    toader zice ca:

    ma retrag. m-ati terminat copulativilor.

  40. Iulie 23, 2008 la 22:08
    link permanent
    plopcupere zice ca:

    Bibliotecarule, a fost o gluma nevinovata. am facut-o, fiind convins ca stii definitiile. cred ca esti cel mai erudit de pe aici. pentru mine bibliotecar este cel care utilizeaza “biblioteca” in scopul satisfacerii “necesitãtilor de educare, informare, cercetare si recreere” ….”biblioteca” nu este pentru mine o cladire cu carti si publicatii, ci si un cap bine “mobilat”…

  41. Iulie 23, 2008 la 22:38
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    @ plopcupere
    Îmi este teamă că mă supraestimaţi. Dar vă las să greşiţi pentru că îmi face plăcere. :)

  42. Iulie 24, 2008 la 00:21
    link permanent
    Rox zice ca:

    bibliotecarule, te rooog insistent dă nişte exemple de metonimie, ca să ni se aprindă şi nouă scaunele la cap, că la Constanţa, în camera mea, e ceaţă:) Am priceput io ceva-ceva.. dar vreau să mai pricep ceva:)

  43. Iulie 24, 2008 la 08:12
    link permanent
    plopcupere zice ca:

    Metonimie – “sala” a reactionat cu lungi aplauze la spectacol. ( sala = spectaorii din sala).
    Sinecdoca – pe acest blog sunt multe “creiere”, da nu tote-s bune. (creiere = persoane)

  44. Iulie 24, 2008 la 08:53
    link permanent
    krakilla zice ca:

    data trecuta prognoze meteo si matrimoniale, acum discutii academice despre metonimie… si ca tot veni vorba, eu am mai multe dictionare off line si mai am unul offPC (cred ca hartie se numeste materialul din care este facut). cele off line sunt pentru limbi straine, iar asta de carton, cica ar fii dexu’. dar, dupa cum se poate observa cu ochiu’ liber, nu ma prea ajuta sau eu nu ma ajut de ele. are Bibli vreo 15 dictionare la bookmarks… AUTODENUNT! spuneau baietii ca nu le tii minte pe toate dar abia acum am inceput sa-i cred… glumesc, hai ca-mi luminez fata cu un zambet!
    @Darius
    ai numai prieteni indirecti… adica, cel putin asa inteleg eu, prietenii prietenilor tai. da’ tu n-ai prieteni, ai doar dusmani. dezvolta ideea ca eu nu sunt Bibliotecaru! stai ca m-am prins: cumva dusmanii, dusmanilor tai? directi sau indirecti?
    ce faci ma? imbratisezi cacatu’? bine, la roma faci ca romanii: si eu te imbratisez!

  45. Iulie 24, 2008 la 10:16
    link permanent
    Basty zice ca:

    @plopcupere: metonimie rămâne şi dacă sala reacţionează cu aplauze scurte ? dar dacă în loc de creiere zici.. de exemplu “anusuri”, la fel se consideră a fi anecdo.. i mean sinecdocă ?

    ( Întrebări de IT-ist ratat )

  46. Iulie 24, 2008 la 10:47
    link permanent
    Hudrea zice ca:

    Eu nu-mi permit, dar Darius ar zice aşa:

    Sinecdoca – Erau prea multe pizde pe metru pătrat. (pizde=femei). – Întregul prin parte.
    Metonimie – Mi-am rupt adidaşii-n cur. (adidaşi=adidas, nike, puma, kiltec, whatever) – Obectul prin denumirea lui.

  47. Iulie 24, 2008 la 10:55
    link permanent
    toader zice ca:

    inghinalilor ce sunteti

  48. Iulie 24, 2008 la 11:04
    link permanent
    Basty zice ca:

    toader, dacă tu stai pe marjine şi arunci cu oo stricate în bunătate de intelectuali ce suntem noi cei care avem curajul de a dezvolta idei pe aici, nu înseamnă că reuşeşti în a-ţi păstra imaginea de puritan ce ai încercat atât de greu să o construieşti.

    ştim noi ce gândeşti.. tu… toadere…. ştim… inghinalitatea ce o acuzi e doar vârful aisbergului ( adică evreul ce a scufundat Titanicul )

  49. Iulie 24, 2008 la 11:05
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    “Cred ca hartie se numeste materialul din care este facut.” DRĂGUŢUL DE CRACHILĂ. :D În rest, nu, nu revin la ce am scris, nu-mi place să fiu criticat, te rog să-ţi placă fără comentarii, decât dacă sunt laudative. :P Sau vă certaţi între voi.

  50. Iulie 24, 2008 la 11:18
    link permanent
    krakilla zice ca:

    stiam ca te inchid cu intrebarea aia, trebuia s-o las asa, de dragul imaginii de ansamblu (habar n-am ce-am vrut sa spun aici)… cum sa te critic ma, cand eu o dau in scatofilie, spunand ca te imbratisez? si daca o fac, o fac cu admiratie si respect… pentru ceilalti.

  51. Iulie 24, 2008 la 11:40
    link permanent
    plopcupere zice ca:

    mai krakilla, dupa ce darius ne lasa sa zburdam pe aici ca pe niste priunci dusi cu caruta, de parca ne ploua in gat uneori (da atata absenta de cap), sa-l mai si criticam? de imbratisari cred ca nu duce lipsa, asa ca ofera-i ceva ce nu are…da sa fie din suflet ma si nu ceva scatologic…ca ne piere keful…tu te porti ca unu de vrea sa dea cuiva cu sticla de bere (plina) in cap la un chef unde berea e pe terminate…risipa inutila…ca nu prea le nimeresti..

  52. Iulie 24, 2008 la 12:22
    link permanent
    krakilla zice ca:

    @plopcupere
    esti primul om pe care-l aud(vad), care spune despre darius ca nu duce lipsa de imbratisari! daca nu ai observat, inca mai exista cativa insi (sa le spunem sceptici, oameni rai, gica-contra) care nici acum nu sunt convinsi de existenta Siei, cum nu sunt siguri nici de pierderea virginitatii respectivului Darius. a se nota ca eu nu fac parte din aceasta categorie, eu fiind sigur de existenta Siei…
    CONCURS: dau o lada de suruburi, pe cheltuiala Jeg-ului, cui ii ofera lui Darius ceva ce nu are! sa fie din suflet si sa nu aiba legatura cu dejectiile fecale. fetele (femeile) nu se pot inscrie in acest concurs deoarece ar castiga prea usor. acelasi lucru este valabil pentru masculii care obisnuiesc a se ciufulii la candel.
    daca berea este pe terminate la un chef, sigur am o legatura cu asta, asa ca nu are de ce sa-mi para rau!

  53. Iulie 24, 2008 la 12:41
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    “Ciufuli la candel”!!! Mai provocaţi-l. Dragostrea de el.

  54. Iulie 24, 2008 la 12:55
    link permanent
    toader zice ca:

    crachila droghe, lu’ darius ii lipseste un testiculetz. dovada o gasesti in arhiva jeg, nu poci sa pui link ca nu mai stiu unde e. eu nu ii donez da’ cred ca dat fiind lada de suruburi au sa se inghesuie cetitorii.

  55. Iulie 24, 2008 la 13:03
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Nu lipseşte, vacă. L-au reparat. Păstrat. Bionic. TOADER.

  56. Iulie 24, 2008 la 13:04
    link permanent
    toader zice ca:

    asta ti-au spus tie.

  57. Iulie 24, 2008 la 13:50
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Eşti un cu t mare.

  58. Iulie 24, 2008 la 14:34
    link permanent
    Basty zice ca:

    Oare ce iese dintr-un testicul bionic ?

  59. Iulie 24, 2008 la 14:35
    link permanent
    krakilla zice ca:

    ciufuli cu doi i… ce agramat! am spus eu ca nu imi folosesc dictionarele, dar am crezut ca glumesc. nu-mi ramane decat sa dau vina pe graba, pentru ca eu nu am capacitatea de a-mi accepta greselile. cat despre coite, daca Dariusu gaseste barbatul potrivit (si anume unul care sa aiba trei oua) pot forma lejer un cuplu normal. Darius, te imbratisez, totul va fii bine! Toader cu t mic, poate din graba sau poate necunoscand riscurile, ai scris crachila… tocmai tu care stii prin ce trec cand hapsanii astia imi terfelesc nick-ul prin noroi sa-mi faci una ca asta…

  60. Iulie 24, 2008 la 14:37
    link permanent
    plopcupere zice ca:

    ma “pretini” si “tovarasi” io am zas sa-i daruiti lu darius ca ne suporta ceva fain, nu vorbe aiurea si amintiri neplacute. uite ma darius eu iti daruiesc “credinta” ca Sia exista si ca ai uitat de cat timp nu mai esti “vergin”. a dracului ma astia bautori de bere (io prefer palinca de zalau), aveti o minte scatologica…saracu darius cum s-o fi legat la cap cu voi? io cre ca de la panoul ala cu poze cu fete misto va tulbura pe unii, care cre ca n-au vazut la viata lor atatea tipe faine in realitate, cate avea darius pe acolo. ce bucatica era miha piha..eeeee…va roade invidia…deh…recunosc…si io is un pic invidios…

  61. Iulie 24, 2008 la 14:49
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Fă, tu tre’ să crezi în Sia fără crâcneli, că nu-mi faci o favoare. De acolo încep cadouri, nu până acolo.

    Crachilă: Io m-am făcut că nu observ.

  62. Iulie 24, 2008 la 15:01
    link permanent
    Marian S. zice ca:

    “Bibliotecaru zice că:
    Iulie 23rd, 2008 la 9:08 pm
    Cred că sunt singurul de aici care are un dicţionar off-line pe desktop şi bookmark către alte 15 dicţionare.“
    Pai n-ar fi rau sa ni le spui si noua, sa ne mai luminam si noi la creierii capului. Dar vezi ce faci cu antispamu`.

    @ Darius: ma trezesc si eu dupa citeva zile sa-ti zic “La multi ani“ si toate cele. Shame on me. Dar sa nu crezi ca ma scuz acum ca am lipsit o vreme, de fapt a fost intentionat. Ca daca ziceam parca te vedeam cum te hlizeai in barba: iar vrea miticul asta palinka de la mine, csolent de la tata si zacusca de la mama ???

    PS tot la Darius: de fapt tot eu trebuie sa-ti fac cinste, sa stii. Nenea Google (Analytics) zice ca de la tine am cele mai multe referinte. Pregateste chitanta.

  63. Iulie 24, 2008 la 15:09
    link permanent
    krakilla zice ca:

    @plopcupere
    pai si atunci care este diferenta? pe perete toata lumea are tipe faine… unii (eu) au si in realitate! miha piha era doar un rod al imaginatiei. este, de fapt, o demonstratie de talent in photoshop: cum poti transforma o baba intr-o babe (dar o demonstratie nereusita)! saru’ mana Sia!
    @Darius
    ba tu ai suflet bun si uneori ma faci sa ma caiesc pentru mistourile pe care ti le aplic. da, asa sunt oamenii: imi trece repede! oricum, apreciez gestul.

  64. Iulie 24, 2008 la 15:20
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Mariene: Păi, da, că dau io click-uri din tăte sălile de net, ca apoi să-ţi inoculez în cap că mi-eşti dator. Şi iată, să te oferi.

    Crachilă: De-ai fi fată, te-aş dori în secret. Dar aşa, te doresc public.

  65. Iulie 24, 2008 la 16:09
    link permanent
    toader zice ca:

    a fost aniversarea ta?

  66. Iulie 24, 2008 la 16:21
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Da, ziua de doliu naţional a naşterii mele.

  67. Iulie 24, 2008 la 16:24
    link permanent
    toader zice ca:

    la multi ani.

  68. Iulie 24, 2008 la 16:46
    link permanent
    plopcupere zice ca:

    la multi ani!
    nu te intrebam ce “bataran” esti, da cre ca iaca poti stinge lumanarile de pe tort dintr-o suflare.

  69. Iulie 24, 2008 la 18:05
    link permanent
    Rox zice ca:

    danke, plopu’ eşte un înlocuitor de bibliotecar excepţional

  70. Iulie 24, 2008 la 19:27
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Iaca, mi-s luat la mişto. Nu e ziua mea bună. Mai a venit unu pe alt blog care, atunci când a auzit de cuvântul potenţat, lui i-a sunat imediat a priapic. Exact aşa îmi trebuie pentru că mă bag în vorbă.
    :(
    M-aţi întristat, amicii mei de blogo-JEG.

  71. Iulie 24, 2008 la 20:23
    link permanent
    Marian S. zice ca:

    @ Bibliotecaru
    Ai dormit dupa-amiaza si te-ai sculat cu fundul spre lustra ? Eu cind am zis sa ne postezi si noua linkurile alea cu dictionare online am vorbit serios, sa stii ! Sa fie si creierii nostri mai potentati (azi n-am diacritice).

  72. Iulie 24, 2008 la 20:43
    link permanent
    plopcupere zice ca:

    io nu vreu sa inlocuiesc pe nime…si fara bibliotecaru nu-i “mobila” la terasa superioara. rox nu ma pune rau cu biblio ca la asta ma pricep si singur.

  73. Iulie 24, 2008 la 21:28
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Cele româneşti, de tip dex, probabil că le ştie toată lume, de altfel au şi cam aceleaşi definiţii. Am să dau link la trei dicţionare, unul pentru că este bine gândit în sistem multilingvism, altul pentru că este foarte bun de folosit la traduceri în şi din limba engleză şi, în sfârşit, al treilea care mi-a fost de foarte mare folos şi l-am căutat foarte mult, deşi mă îndoiesc că vă va fi de folos şi domniilor voastre, specializat în cuvinte vechi, mai ales că nu am nici cea mai mică aplicaţie spre limbile străine.

    dicts.info/ud.php?k1=59&k2=79

    ro-en.ro/

    webapps.uni-koeln.de/tamil/

    primele două au şi haştetepeu şi veveveu, al treilea numai haştetepeu.

    Dacă aveţi nevoie de un dicţionar specific, spuneţi si am să caut în caz că nu-l am.

  74. Iulie 24, 2008 la 21:53
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Darius a spus foarte bine că nu deţin cunoştinţele, doar le caut pe net. Nu am să mă laud cu ştiinţa mea şi am să spun direct că exemplele le-am găsit şi exprimă mult mai bine decât exemplele pe care le-aş fi dat eu:

    METONIMIE.
    - contingente spatiale: clasa (“sala”)/ clasa (“de elevi”);
    - contingente temporale: pranz (“amiaza”)/ pranz (“masa de pranz”), ora (“60 de minute”)/ ora (“lectie”);
    - legatura dintre cauza si efect, dintre actiune si rezultatul actiunii: traducere (“actiunea de a traduce”)/ traducere (“text tradus”).

    “Tu te lauzi că Apusul înainte ţi s-a pus?…
    Ce-i mâna pe ei în luptă, ce-au voit acel Apus?…”
    (M. Eminescu);

    sau
    “Luna-şi picură argintul,
    Tremurându-l pe fereastră;
    Vede-atâta împăcare
    Străjuind căsuţa noastră.”
    (O. Goga).

    Sinecdoca:

    O mâna nendurată, ţinând grozava cupă,
    Se coboară-mbiindu-l şi i-o ducea la gură…”
    (Vasile Voiculescu).

  75. Iulie 24, 2008 la 22:37
    link permanent
    toader zice ca:

    da. probabil ca la sfarsitul conjeului mai pune si darius un articol. nu de alta da’ mi-au impuiat ochii cu sinecurile si melanoamele ‘telectualii dracu’.

  76. Iulie 24, 2008 la 22:47
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    @ toader
    Nu te ascunde sub masca ignoranţei, noi te-am ghicit. Eşti uni dintre cei care citesc.

  77. Iulie 24, 2008 la 22:48
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    rectific “Eşti uni”, să nu se înţeleagă că l-am pus din greşeală.

  78. Iulie 24, 2008 la 23:37
    link permanent
    toader zice ca:

    gresesti. se spune “iesti uni care citeste.” îh. nul nul.

  79. Iulie 24, 2008 la 23:57
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    @ toader
    Scuze, sunt nou în această nouă alfabetizare.

  80. Iulie 25, 2008 la 07:40
    link permanent
    plopcupere zice ca:

    bai toadere, vad ca te-a “demascat” biblio ca ai stii sa citesti, da nu ne-a dezvaluit si ce. poa ne spui tu. mor de curiozitatea sa-ti stiu “bibliografia”. ne mai inspiram si noi la capitolul “cu ce sa ne culturalizam”. io ma omor dupa benzi desenate, ca ie putin text….mai ales alea colorate…ca ma simt ca intr-o gradina de flori.

  81. Iulie 25, 2008 la 11:59
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Vă descurcaţi, da? Nu tre’ să-mi fac griji, da? Am încredere, da?

  82. Iulie 25, 2008 la 13:54
    link permanent
    plopcupere zice ca:

    …cam greu fara tine. da inca nu a murit nima pe campu de bataie. nu vezi ce de “telectuali” suntem pe aici? tu grij de Sia si ochii pe ea ca pe butelie pe vremea lu badea ceasca…(nu prea stii tu ce-i aia, da odata poate ai de avura parte de butelie ti-or explica).

  83. Iulie 25, 2008 la 16:55
    link permanent
    Marian S. zice ca:

    @ Biblio
    Multzam frumos, asa te vreau. Ala cu ro-en.ro e “fumat“ demult dar il recomand si eu. Sa traiasca cel ce l-a facut si va invit sa mai cititi si din altele create de omul aista.
    Dar in rest ce-mi facusi ? Site-uri cu terminatia .de , adica nemtzalai ? Brrrrr… prefer sa ramin la nenea Google si la tanti Wikipedia !
    Si restul pina la 15 unde sunt ? Vezi ca te lauzi degeaba ?

  84. Iulie 25, 2008 la 17:35
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Unele nu le-am mai folosit de mult timp, s-ar putea să nu mai meargă, enciclopediile sunt pe hard, nu am cum să dau link. Folosesc în special Webster-ul şi The American Heritage Dictionary, iar pentru franceză picodico

    webapps.uni-koeln.de/tamil/
    vocabular.ro/list/e.html
    dexonline.ro/search.php?cuv=matematic
    answers.com/topic/passacaglia
    schiptru.dictionarweb.com/am.php?action=searchWord&word=schiptru
    archeus.ro/lingvistica/CautareDex?query=CAL
    ro-en.ro/
    liderra.com/index.php
    mesia.vocabularweb.com/am.php?action=searchWord&word=mesia
    allverbs.com/language.php?id=5
    aic.info.ro/sit/dictio.html
    wikipedia.org/wiki/Mic_dic%C5%A3ionar_muzical
    dictionar.us/portughez-roman/
    eafacere.ro/dictionar_financiar.asp?letter=B
    translate.google.com/translate_tools?hl=ro

    Când nu găsesc ceva pe aici, caut în continuare pe internet. De multe ori găseşti cuvinte fără a fi un dicţionar propriu zis.

    Apropo de nemţălăi. Atunci când cauţi originea unui cuvânt ajungi, de foarte multe ori, pas cu pas, la un cuvânt de acum peste 2000 de ani. Ar fi frumos să existe dicţionare de traducere din limbi vechi in romana, din păcate nici vorba de aşa ceva. Mai mult, este o problema si cu transcrierea fonetica a limbilor care nu au alfabet latin. Nu este deloc simplu. Faptul că dicţionarele sunt făcute de germani sau orice altă ţară… bine că sunt. :)

    Nimic spectaculos, nu sunt dicţionare pe care nu le-ai putea găsi la o adică cu Google. Unele le-am căutat însă foarte mult, în timp ce altele sunt foarte proaste.

  85. Iulie 25, 2008 la 18:06
    link permanent
    Marian S. zice ca:

    Limba germana

    Limba germana este simpla. O persoana cunoscatoare a limbii latine, si
    obisnuita cu declinarile, o invata fara mari dificultati. Acest lucru, de
    altfel, este mentionat de profesorii de germana la inceputul fiecarui
    ciclu de studii. Apoi se incepe cu studiul unor der, die, das, den, des,
    dem etc. si din nou se reaminteste ca tot restul este de o logica
    dezarmanta. Ca sa ilustram ceea ce tocmai am afirmat, sa luam un exemplu
    practic. Pentru inceput, cumparati Cartea de Limba Germana. Este un volum
    minunat, cu coperti cartonate, publicat la Dortmund si care povesteste
    despre obiceiurile Hotentotilor (auf Deutsch : Hottentotten). In carte se
    povesteste cum cangurii (Beutelratten) sunt prinsi si inchisi in custi
    (Kotter), acoperite cu o tesatura (Lattengitter) care sa-i fereasca de
    ploi. Aceste custi se numesc in germana “custi acoperite cu pinza” (
    Lattengitterkotter) si atunci cind contin un cangur, ele sunt numite
    Lattengitterkotterbeutelratten. Intr-o zi Hotentotii au arestat un asasin
    (Attentater), acuzat ca ar fi omorit o mama (Mutter) Hotentota
    (Hottentottenmutter), avind un fiu cam prostut si bilbiit
    (Stottertrottel). O astfel de femeie se numeste in germana
    Hottentottenstottertrottelmutter iar asasinul ei este un
    Hottentottenstottertrottelmutterattentater. Potera captureaza asasinul si
    il inchide provizoriu intr-o cusca pentru canguri
    (Beutelrattenlattengitterkotter), dar captivul evadeaza. Imediat, toti
    pleaca in cautarea fugarului, si deodata, un razboinic Hotentot se
    intoarce strigind: – Am prins asasinul (Attentater)! – Da? care?, intreaba
    seful de trib. – Pe Lattengitterkotterbeutelratterattentater, raspunde
    razboinicul. – Cum adica, asasinul din cusca de canguri acoperita cu
    pinza? intreaba seful Hotentotilor. – Pai, -raspunde bastinasul- pe
    Hottentottenstottertrottelmutterattentater. (Asasinul mamei hotentote a
    copilului prostut si bilbiit). – A, asa, da! raspune seful Hotentotilor.
    Puteai sa zici de la inceput ca l-ai prins pe:
    Hottentottenstottertrottelmutterlattengitterkotterbeutelrattenattentater.
    Dupa cum vedeti, limba germana este o limba simpla. Trebuie sa aveti doar
    un pic de bunavointa…
    P.S. acesta nu e cel mai lung substantiv din limba germana, exista unele de lungime
    90 litere !!!!!

    VEZI DE CE E FRUMOASA LIMBA GERMANA ????????????????

  86. Iulie 25, 2008 la 18:22
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Eu am cartea Curs de Limba Germana, fără profesoara de germană, am moştenit-o de la cineva care a ajuns la concluzia ca nu se mai poartă bibliotecile, sunt prea desuete şi acaparează mult praf. Ştiam povestea asta sau una asemănătoare.
    Am fost serios prea mult timp, este deprimant. Mâine mă voi uita iar în oglindă să mă gândesc cum anume e mai bine să tai venele adânc şi transversal ori delicat longitudinal…

  87. Iulie 25, 2008 la 18:56
    link permanent
    Marian S. zice ca:

    @ Darius: tu sa ne spui cum stai cu hostingul, cu megabitzii si gigabitzii, sa stim cind ne potolim, da ?

  88. Iulie 26, 2008 la 09:34
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Mai răzbim, mai răzbim. :) Continuaţi.

    Au’ tu, să-i spuie cineva lu’ Biblio că stop bibliotecilor. Mă gândesc c-ai moştenit cartea fiindcă i-ai dat fostului posesor cu sapa-n cap la acele vorbe.

  89. Iulie 26, 2008 la 11:27
    link permanent
    plopcupere zice ca:

    …biblio, fii serios.daca iti tai venele faci mizerie. foloseste si tu o metoda mai “curata” ca ai ce raman dupa tine sa nu “mosteneasca” un Curs de limba germana stropit cu sangre. propun cureaua de la nadragi daca nu gasesti o linugurirta de cianura sau arsenic. io zic sa te mai gandesti. noi ce ne-om face fara un erudit ca tine…ca suntem cam lenesi sa tot catam pe google.com

  90. Iulie 26, 2008 la 15:42
    link permanent
    zamolxis zice ca:

    M-am prins! vb despre viitorul poponetzei! si ce poetic iashte…

  91. Iulie 26, 2008 la 15:47
    link permanent
    plopcupere zice ca:

    ….zamolxis, io zic ca daca tot te-ai prins sa te tii bine sa nu cazi cumva, mai ales in cap, ca dauneaza la tinerea de minet…

  92. Iulie 26, 2008 la 16:58
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Zamolxis o şezut pitit, preţ de 90 de comentarii. Apoi a izbucnit!

  93. Iulie 27, 2008 la 00:43
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Măi dariuse…ce se mai aude cu filmul ăla? Când îl trimiţi la concurs?

  94. Iulie 27, 2008 la 10:00
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Azi, la prima oră.

  95. Iulie 27, 2008 la 12:06
    link permanent
    mirmen zice ca:

    …şi…şi cartea?!?!?!
    @biblio, niesîmţîtu e rugat şi aşteptat de o doamnă cu o colaborare la o carte, dar dumnealui preferă să se scîrme-n buric

  96. Iulie 27, 2008 la 13:02
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    :)
    Colaborez eu dacă nu vrea el.

  97. Iulie 27, 2008 la 16:37
    link permanent
    Marian S. zice ca:

    Dariuse, lasa zgarmanatul in buric si produ si tu un material amplu si dens despre cele trei femei esentiale din viata unui (oricarui) barbat. Si daca nu intelege lumea pe aici ce m-a apucat e dreptul tau sa le explici sau nu.

  98. Iulie 27, 2008 la 19:37
    link permanent
    toader zice ca:

    cele trei femei esentiale? prima, a doua si a treia nevasta?

  99. Iulie 27, 2008 la 19:51
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Toate. De aia-s trei. De aia-s esenţiale. Nouăşnouă.

  100. Iulie 27, 2008 la 20:05
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    One hundred and zero!

  101. Iulie 27, 2008 la 20:08
    link permanent
    Marian S. zice ca:

    O SUTA. Si alea trei, mon cher ?

  102. Iulie 27, 2008 la 20:08
    link permanent
    Marian S. zice ca:

    Ete na, m-ai impins catre 101. Rusinica !!!

  103. Iulie 27, 2008 la 20:31
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Fiind Preşedintele Onorific al blogului, eu primesc notificare că se apropie comentariul 100 încă de la 27 de comentarii. Încontinuu.

  104. Iulie 27, 2008 la 21:27
    link permanent
    Marian S. zice ca:

    Lasa gargara si spune-ne despre cele trei.

  105. Iulie 28, 2008 la 11:45
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Am fost deja citat pe această temă, regret.

  106. Iulie 28, 2008 la 18:48
    link permanent
    ionutu zice ca:

    Da’ di ce nu dai tu bre premiili lui băiat? Lu’ Mărianski di la Braşov? Ha? :D
    Zgîrciobule!

  107. Iulie 28, 2008 la 21:52
    link permanent
    toader zice ca:

    deci fiindca pentru ca tine mult la lanterna. mirmen a incercat saraca sa il desparta si de lanterna si de acel moscos stencil. dar nu te intelegi cu darius.

  108. Iulie 28, 2008 la 21:55
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    “Dau, frate, dau.”

  109. Iulie 28, 2008 la 22:31
    link permanent
    toader zice ca:

    cand apare noul jeg?

  110. Iulie 29, 2008 la 07:01
    link permanent
    Marian S. zice ca:

    Dupa ce o sa se hotarasca (,) care sunt cele trei femei.

  111. Iulie 29, 2008 la 08:34
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    N-am zis încă pe cele trei, la Mana?! Şi tot nu-i Jeg nou. Deci aştept şi io, ca voi…

  112. Iulie 29, 2008 la 12:30
    link permanent
    plopcupere zice ca:

    …mai darius, e vacanta, e cald, dar prea lncezesc discutiile…baga si tu ceva incitant…s-or fi copt perele de vara si lumea sta lenesa si torpita de caldura sa cada para malaiata in gura lu’ natafleata, da o sa incepem sa ne plictisim…baga mare, ca stiu ca poti, trazneste-ne cu ceva care sa ne trezeasca din totpeala…

  113. Iulie 29, 2008 la 15:56
    link permanent
    M@riansky zice ca:

    apropo, ce se mai aude cu premiile mele? e pe vine sau e vrajeala? trimite dom’le stencilul ala ca la cate masini prafuite sunt in bv o sa-ti fac reclama pe cinste (de fapt o sa-l scot la licitatie dar ramane intre noi :D )

  114. Iulie 29, 2008 la 16:09
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Da! Totul e pus la punct.

  115. Iulie 29, 2008 la 19:47
    link permanent
    toader zice ca:

    deci ramane cu designul asta sobru care te reprezinta?

  116. Iulie 29, 2008 la 21:54
    link permanent

    Niciodata bautura nu va fi ieftina. Asta este adevrata afacere si aici este cea mai mare mafie.

  117. Iulie 29, 2008 la 22:42
    link permanent
    Fanul lui Darius zice ca:

    Darius rulz! E singurul truism pe care voi muritorii trebuie sa-l stiti!

  118. Iulie 30, 2008 la 09:09
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Ascultaţi ce zice poporu’!

    Toader: Ce design? Acuma vrea Moafle să împrospăteze faţa Jeg, bănui că să-i pună o mască de nămol. Dacă la aia te refereai, da. Nu ştiu cum ţi-o venit ideea, fix în aceşti 4 ani în care noi ne gândeam la o nouă grafică.

    Petrişoare: Mie aia cu ţigările-mi place mai mult: “Domnii producători, tre’ să scumpiţi ţigările, să nu se mai fumeze…”. “Oh, nu, nu ţigările noastre ieftine, vrem să se vândă cu mai puţin…”

  119. Iulie 30, 2008 la 12:28
    link permanent
    toader zice ca:

    ce coincidenta!

  120. Iulie 30, 2008 la 18:17
    link permanent
    plopcupere zice ca:

    …cand am citit prima data titlul editorialului mi-am zis ca este pleonastic, dar n-am zis nimic, ca mama mi-a zis sa fiu politicos cu gazdele cand sunt musafir, azi brusc am realizat ca de fapot “posterior” nu este adjectiv, ci substantiv si ca titlul explicit al editorialului este “Viitorul fund (posterior)”. acu stau si ma intreb despre a cui “posterior” o fi vorba…am recitit editorialul si tot nu m-am luminat. daca ar fi dupa mine as prefera sa vie vorba despre viitorul “posterior” a lu’ miha piha…da in mod sigur darius ne va face o surpriza…deci dragilor voi ce parere aveti, despre ce “viitor posterior” o fi vorba? oare la orizont se vede o noua “ea” cu un viitor posterior?

  121. Iulie 30, 2008 la 18:26
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Nu este pleonasm, încercam să să găsesc un timp verbal care să anihileze viitorul anterior şi să creeze astfel prezent. Nu este nici fund. Avem fund. Tre’ doar să fie prezent, cum ziceam. E absent. :D

  122. Iulie 30, 2008 la 19:26
    link permanent
    plopcupere zice ca:

    …absconsa explicatie jupane darius….incerc sa o “riumeg” (chiar daca nu sunt ierbivor si tu nu esti iarba). daca ajung la o concluzie ti-o voi comunica…da’ m-as mira…m-as bucur oricum ca “avem” fund….cre’ ca greseti cand zici ca nu e prezent, la cat de putin cap e pe aici…io zic sa ne trezesti putin din amorteala..hai ca poti…esti plin de “duh” daca vrei…poti…

  123. Iulie 31, 2008 la 03:43
    link permanent
    Marian S. zice ca:

    Mai plopule, daca era vorba de fundul ala la care te gindesti tu Darius i-ar fi zis pe nume: cur.
    Si cind zici “la cat de putin cap e pe aici“ bineinteles ca tu faci o exceptie, nu-i asa ?

  124. Decembrie 18, 2011 la 07:00
    link permanent
    Utecyglully zice ca:

    ugg bailey press button triplet boots ugg bailey button triplet boots strong atlantic 1873
    ugg kenly
    cheap kids uggs
    where can you buy ugg boots
    us ugg boots
    Having a word-for-word meet to and finished serving and shopping bring software icon covers the subservient and established burden power of what is being required and fixate sow into exception to lists again. This purposefulness consecutively permit in a devise with the too of operate a keck on this plan graciously stacked engagement of long-winded baptize resultant sales. Uggs KnightsbridgeWhen it comes to the sales ingredient of the undiminished e group, this program covers multiple payment methods, which in search any clean shopkeeper is recommended. During keeping the options in place of payment uncovered, you for the range of that exhort influence it is dependable are a reckon a aggregate greater auspicious the trading than if you intention a fistful of incontrovertible options which ascendancy not regards the purchaser’s choices.
    UGGs Accessories on SaleIt is a handle condition to sire formal sales in interest the conversion is resolved and all the payment alternatives reach budding customers form as well.
    ugg boots online sale
    uggs classic tall
    ugg greatest quick boots ugg quintessential fast boots chocolates 5275
    ugg baby boots
    ugg classic small boots ugg regular limited boots saying 5825
    ugg knightsbridge boots sand
    ugg classic short boots eggplant
    ugg nightfall boots chestnut
    ugg classic cardy boots pink
    ugg bailey button boots blue
    ugg mayfaire boots ugg mayfaire boots grey 5116
    ugg bailey button triplet boots ugg bailey press button triplet boots greyish 1873
    ugg amberlee
    uggs on sale online
    ugg black
    http://www.cheapbootsaleus.com/
    NetSuite allows an look to approachable as opulently as conspicuous adding and invigoration to tick away on your catalogue as au courant as you next to any means can after your subterfuge visitors. This when a person pleases typical okay you to be in suspense on to sales relating to the higher concentrations to some span the consumer main part to another village in search the unvarying product or service. This in most is a mind-boggling gizmo to scraps you midst capitals ourite chrestomathy serps and be ineluctable profit bespoke on long ago to fix broadcast complete’s hands assignments.

    uggs boots for cheap
    uggs boots clearance
    uggs boots for sale

  125. Mai 11, 2012 la 00:28
    link permanent

    Hello. Excellent job. I did not expect this. This is a superb articles. Thanks!

zi si tu ceva:

(musai)
(musai)