Umorul. Nu mă amuză.

sari la comentarii

Încă, pe OiMR.

Mie-mi plac persoanele care folosesc excesiv semnul `. Deoarece sunt nişte persoane idioate, care pe mine mă atrag, pentru a le crăpa capul. Mă abţin, până la urmă, doar pentru că aş dori să mai existe persoane ca ele mai departe, ca eu să pot scrie în continuare despre dumnealor. De obicei, ele încheie o propoziţie cu semnul respectiv, fiindcă, după ce s-au dezobişnuit de toate rigorile ortografice, înlocuindu-le cu “Muie, Steaua!”, “Moarte la ciori!”, respectiv “kkt”, au reinventat nevoia pentru o anume ordine în încercările lor eşuate de a articula enunţuri. Iar în mintea lor s-a născut convingerea certă că astfel este cel mai potrivit să marcheze finalul a ce vor să spună, fiindcă pe Internet nu se aude când îţi sugi măselele.

Vorbeam despre asta cu o tânără domnişoară de caracter de pe Internet şi n-am reuşit nici unul să ne dăm seama ce este acest simbol, în ce condiţii corecte se poate folosi sau măcar cum se cheamă. Deoarece, desigur, doar un semn mai puţin uzual puteau să selecteze persoanele idioate menţionate, în năzuinţa lor de a mai respira, ca să trăiască, între două idei râgâite, de cele mai multe ori aceeaşi.

Eu am zis că-i un accent. De care? Nu cunoaşte nimenea. Până la urmă am convenit să fie de acum încolo un “nu ştiu” şi gata. Nici n-ar putea să fie pus altundeva decât pe aceeaşi tastă cu ~. Care cred c-am folosit-o de vreo 10 ori în viaţa mea, cu copy paste, pentru că degetele mele nu reuşesc să apese şi tasta aia şi shiftul deodată, nici dacă s-ar împărţi la două mâini şi două picioare, câte am.

Sunt oricum mai multe taste pe tastatură cărora nimeni nu le-a scormonit prea profund sensul, cum mai există şi, de pildă, dânsul: |. Nu I. Nu l. Că |. Locuieşte lângă enter, pozând un pic mai graţios decât \. Înţelegeţi voi. Apropo… \ cu italic n-ar trebui să stea |? Sau / cursiv să stea _? Întreb şi eu.

Ulterior: În urma dezbaterilor stârnite, am căutat pe Google |. Vi s-a întâmplat să vă găsească vreodată Google-ul nimic? În sensul că să nu găsească ceva? Uite, nici nu ştie să zică “Results 0″ – măcar să recunoască.

GoogleBară

 

În schimb, vi s-a întâmplat ca Google să vă găsească nimic, în celălalt sens al expresiei, adică să căutaţi nimic, iar el să dea de el? Şi să mai şi sugereze asemănări?

Googlefd

***

Iar apoi, tot într-o discuţie dintre acestea, dar cu amicul Pişto, cvasi-bulibaşă peste Taverna, am descoperit un aspect foarte interesant al câmpului muncii, asupra căruia eu şi el ne aplecăm atenţia din când în când, pentru noi propuneri de biznis (“propuneri”, fiindcă sunt menite celor dispuşi să lucreze, iar “noi”, fiindcă nu ne-a ieşit niciodată precedenta).

Şi cică-mi explică mie maghiarul mai sus amintit că există curve, da? Iar eu înţeleg. Adică femei care fac tranzacţii sexuale. Ele primesc bani, iar voi, clientela selectă, vă bucuraţi sincer de raporturi carnale. Pe lângă principiul în sine de “a ieşi futut” în toate sensurile cuvântului. Şi cum el e… adânc în subiect, a avut destulă vreme cât să realizeze – cât timp eu nu am putut decât să-i dau dreptate – că femeile reale (spre deosebire de cele imaginare), care se respectă, nu acceptă bani sau scurtături de la calea anevoioasă pentru dragoste crudă sau “amor pe covor”, vorba cântecului de ascultat în autobază, până-ţi vine cursa… Ci ele se aşteaptă să fie tratate cu diverse, un cafei, o floare sinceră, nişte lugu-lugu. Adicătelea ele sunt pe barter. Da, fetelor, şi voi care vreţi atenţie şi sensibilitate, tot aia oferiţi în schimb celor ce sunt dispuşi să o mimeze. Da. Ah, iar băieţii: voi să nu vă mai plângeţi deci, că ele mimează orgasmul. Că şi voi mimaţi că ţineţi la ele. Măcar să mai fie cineva, în afară de voi, care se preface că sunteţi buni la pat.

Vedeţi şi voi, deci, cum Jegul este, de fapt, o înşiruire de discuţii pe care le port cu altcineva, în viaţa mea reală, acolo unde trăiesc eu… Nu că n-aş purta discuţii singur, da’ tre’ să fie şi ceva interesant la ele, ca să ajungă aici. Or doar eu, de capu’ meu…

***

În rest, voi aţi auzit de Magic, jocul? Nu?… Mami, du-te cu două paragrafe mai jos.

Deci Magic este un joc femeiesc, care este jucat de femeieşti, iar pionii suntem noi, bărbăteştii. Constă în a-şi găsi ele prin birturi câte-un specimen, a-l ameţi de cap (nici măcar cu băutură), a-l duce într-un imobil (al lor sau al lor, când “lor” sunt, pe rând, fie fetele ce participă, fie băieţii care sunt manipulaţi în această tortură socială), a-l utiliza ca pe un instrument, o bucată de carne, după care a-l lăsa acolo, respectiv trimite acasă şi a nu-i mai da nici un semn vreodată.

Să analizăm. Vă spui, se practică, Arpi a asistat la o discuţie între câteva… joviale, care au scăpat informaţia într-un moment mai şpriţat. Pe lângă tentativa cretină de statement de egalitate – adică ele, misandrele, care iau masculii, după care-i abandonează (că îşi povesteau şi chiţăiau între ele, mulţumite) – mă-ntreb eu: cum anume ne dezavantajează pe noi chestia asta? Doar băieţii ca mine, cu reputaţie îndelungată de ratalăi emoţionali, suntem ameninţaţi. În rest… ce fac ele să rezolve problema cocalarului? Că doar n-o să reuşească niciodată să creeze un superfluu de activitate sexuală, să rămână “băjeţii” speriaţi în domicilii şi cămine. Voi, doamnelor, aţi văzut câte site-uri porno există pe Internet? N-aţi văzut. Că nu vă uitaţi. Noi ştim şi vă zicem: nu destule. Unii expandăm timpul, uitându-ne la câte două deodată. Credeţi că dacă întoarceţi voi placa, o să fim copleşiţi?…

***

DariusStepsGoodLuck

DariusLouder

[pozele de mai sus apar într-o ediţie adaptată şi pe Neo Vintage Shop, unde borfetele cititoare de Jeg, dar şi băieţii, ambele categorii pasionate de seconduri sau mode atemporale, pot să se îmbucure de produse noi sau rodate, la preţuri accesibile, "Tigri! Ponei! Elefanţi!" şi alte elemente de marketing; eu mi-am procurat până în prezent o cravată şi bocancii]

***

TavernaZalauPresidency

***

Ah, să nu uit. Copii! Mi-a zis Valeriu să nu-l mai miştocăriţi că el s-ar orienta cu blogul său cu plete după mizeria mea. Fiindcă el nu e un Jeg-wanna-be. De fapt, din vorbele sale, am dedus, printre bocete, că-i chiar un ambiţios Jeg-wanna-be-NOT-wanna-be. Deci nu vă luaţi de el, la comenteriile articolului unde s-a ridicat această perfidă ipoteză, pe care o găsiţi aici.


204 comentarii

zi si tu ceva
  1. Aprilie 6, 2008 la 15:42
    link permanent
    Anduu zice ca:

    | e modul:)) se foloseste la mate… dar eu unul nu am inteles niciodata cine ar scrie probleme, formule si ecuatii matematice la tastatura…

  2. Aprilie 6, 2008 la 15:58
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Don’şoara cu care dezbăteam despre ` a zis la un moment dat că a-ntrebat p-undeva şi că ar fi un accent pus de danezi, pe litere, în combinaţie c-o altă tastă, ca un key-sequence. Da’ să-mi puie mie semnul doar de aia?

    Aşa sunt o grămădoacă de alte caractere ascunse, unele uzitate, dar foarte rar. Nu ştiu de ce ăstea ar fi necesare, pentru utilizatorul normal.

    Oricum, cu ` nu s-a lămurit, era o explicaţie duminicală, până ajunge la facultă, să-ntrebe. :D S-a sumeţit fata, căuta noaptea justificări, trezea lume (not).

  3. Aprilie 6, 2008 la 16:07
    link permanent
    Hudrea zice ca:

    Apropo de caracterele alea: mi-am auto-trimis azi mie însumi un email, de pe propria-mi adresă tot pe aia. Exact, v-aţi prins, a intrat la spam. Trist.

    No bine, n-are legătură cu caracterele, împuşcaţi-mă.

  4. Aprilie 6, 2008 la 16:45
    link permanent
    Marian S. zice ca:

    Vezi tu, Dariuse, acum te-am prins cu ocaua mică. Eu n-am semnul ăla ca un arac înfipt in taste. Si cînd te-am întrebat dacă a ta e specială ai zis că nu. Ţie de la tastatură ţi se trage, băiatule, m-am prins eu. Să nu fie chinezească, fiindcă am avut şi eu un telefon din acesta si deşi l-am dat pe engleză jumătate din meniu era cu araci din ăştia infipţi in diverse combinaţii.
    Cît despre femei, să nu te mire, după ce fac asta băieţilor se duc si fac ce le învaţă pe diverse site-uri diverse femei cu experienţă. Ti-am zis să faci un articol pe tema asta pînă nu mă răzgîndesc şi îl fac eu.
    iete colea: http://www.feminis.ro/dragoste-si-sex/cuplu/practici-sexuale-feminine-243
    @ Hudrea: pe Yahoo Mail asta e o modă dar nu-i aşa că trebuie să ne mai binedispună şi pe noi cineva ?

  5. Aprilie 6, 2008 la 17:03
    link permanent
    matrakuka zice ca:

    draga tolomacule’

    pozele sunt perfecte ! sa nu spui ca le-ai facut cu autodeclansator ca nu te crez’

    (pozele cu tine, adicatelea, fara cea cu imberbii de putin si basexcu)’

    Magic e un joc razbunator, inseamna ca trebuie sa plângeti si voi cu faţa-n perna atunci când noi nu va sunam postcoital dupa câteva zile si sa va intrebaţ’ si voi daca e din cauza ca sunteţ’ pur si simplu
    g r a ş i’

  6. Aprilie 6, 2008 la 17:56
    link permanent
    toader zice ca:

    misto bocanci. i-ai luat foarte ieftin.

    | este un separator des utilizat in fisierele text care depasesc sute de mii de linii (cateodata milioane). chestie istorica. de pe vremea sistemelor de operare vms. un semn | ocupa mai putin decat un ; sau un spatiu (” “)
    (un fisier cu un flux de date de la bursa in general utilizeaza | in loc de spatiu. in plus, e mai usor de decodat.

    borfete?

  7. Aprilie 6, 2008 la 18:31
    link permanent
    Uncopilutz zice ca:

    Din` tot` ce-am` citit` am` rămas` în` minte` doar` cu` magazinul` virtual` de` unde` ţi-ai` procurat` boconcii`. Ce` să zic în afară` de faptul că o să fiu pe fază de acuma, poate prind şi io vreo rochie mai fistichie, că-s mult prea faine hainele…

  8. Aprilie 6, 2008 la 18:39
    link permanent
    alinfarcas.ro zice ca:

    Auz` mă … io credeam că “Jeg” nu are legătură cu “jegos” … Păi da! De unde ai tu mă jegosule poza asta?! Tu ştii că a fost făcută în restaurantul unui prieten bun de-al meu, şi mai exact în Casa Ardeleană din Mediaş?! Joi, în jur de 2, i-am tras în chip chiar io. Io, cu mâna mea şi blitz-u` lui. Ce-i cu Taverna – Cafe Club Zalău, pe ea?! Puşcăria te mănâncă mândrule …

  9. Aprilie 6, 2008 la 18:42
    link permanent
    alex zice ca:

    n-au fost astia de la taverna in stare sa le dea si lor o masa mai mare, uitati-va la prietenul din stanga lui Putin…cred c-a mancat din palma, pt ca la masa n-are loc:)))))

  10. Aprilie 6, 2008 la 18:44
    link permanent
    alex zice ca:

    acum am observat, Darius commenturile sunt inregistrate cu vechea ora;)

  11. Aprilie 6, 2008 la 19:04
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    | este folosit în dos, de exemplu dir| more

  12. Aprilie 6, 2008 la 19:10
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    La celălalt semn, `, se foloseşte pentru accent.
    À À À option – ` A Alt + 0192 uppercase A, grave accent

    Tastatura la care scrieţi provine de la maşina de scris, nu uitaţi asta. În plus, în primele versiuni DOS nu existau interfeţe grafice care să aibă diacritice şi alte chestii.

  13. Aprilie 6, 2008 la 19:15
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    M-aţi deturnat cu semnele grafice…
    Voi aţi observat că ăştia nu aveau nimic în farfurii?
    Şi fetiţa aia care traducea doamnei Băsescu, băiatul care îi traducea lui Putin, nu au mâncat nimic?
    Să zic aşa, de mare porc. Nu a mai fost nimic cuşer.

  14. Aprilie 6, 2008 la 19:20
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Păi, stai, de ce aş pune accent `Aşa, când am caracterul Àşa. Atunciă ~asta ar fi ca să pun ă-ul în felul ~asta? :)

    Marian, tu n-ai semnul cum n-am eu dublură de tasta cealaltă, ce nu mi-o explicam, cu bara, motiv pentru care tre’ să fac ş-ul cu combinaţie de command.

    Matrakuka – aia-ncercam eu să vă explic, da’ mai bine vă las să orbecăiţi: nouă ne convine, nu regretăm. :P

    Toader: Da, forma frumoasă şi deşteaptă de la “fete”.

    Copiluţu’: Dacă` am` agiutat` oamenii` cu` ceva`…

    Aline: .ro e numele de familie din partea mamei? :D

    Alex: voi asmute Sorelele.

  15. Aprilie 6, 2008 la 19:31
    link permanent
    Uncopilutz zice ca:

    Şi cum merge, zi-ne drept, aştepţi să baţi suta la comentarii ş-abia apoi citim o prospătură?Nu de alta, da’ îs nou, nu-s din localitate.

  16. Aprilie 6, 2008 la 19:31
    link permanent
    electrogotherupoponaut zice ca:

    apoi bocancii ceia de electro-gother poponaut nu-s nu stiu ce… :P

  17. Aprilie 6, 2008 la 19:33
    link permanent
    toader zice ca:

    tot copilash ramaseshi.:) da’ nu-i nimic. mai ai timp pana sa ai nevoie sa ii controlezi :)

  18. Aprilie 6, 2008 la 19:35
    link permanent
    toader zice ca:

    a, si sa nu uit :

    http://www.catavencu.ro/fun/fabricat_in_romania/se_cauta_un_traducator_din_limba_vasluiana.html

  19. Aprilie 6, 2008 la 19:37
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Îs de armată nemţească, dacă te ducea biluţa (de la mouse, că de pe umeri sau din nas nici o şansă) să cauţi.

  20. Aprilie 6, 2008 la 19:45
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Copuiluţe: Când îmi vine, mă trece. :) Iar voi vă bucuraţi. :D Că nu m-oi sforţa să-mi înting ceva.

  21. Aprilie 6, 2008 la 19:45
    link permanent
    toader zice ca:

    se puteau folosi si alte semne in loc de || pentru “sau”. dar poate fi si asta o explicatie. de altfel nu se exclude cu ce ziceam eu.

    è, à, ì, `j… haaa, cu j nu merge!

  22. Aprilie 6, 2008 la 19:49
    link permanent
    Ştef zice ca:

    Ete documentaţie:

    ` sau grave (În engleză cel puţin) e un accent care se foloseşte împreună cu vocalele prin diverse limbi precum franceza, italiana, vietnameza, etc. În gaelică se mai foloseşte în loc de macron atunci când pui în evidenţă prelungirea unei vocale. A nu se confunda cu ´ acute care-i tot un accent dar înclinat în direcţia opusă preum italicele şi folosit prin alte limbi cu diverse scopuri.

    Bara verticală | e folosită în mate pentru modul, în studii prozodice pentra a marca o caesura sau în logică pentru operaţia NAND (“not and” sau “nu ambele”) unde mai e botezată Sheffer’s Stroke sau Dunga lu’ Sheffer.

    Acuma, trebuie inventat un semn ce denotă suptul măselelor. Aşa cum femeia aia e îţâşă. :)

  23. Aprilie 6, 2008 la 19:50
    link permanent
    Stas S. zice ca:

    Mă tot întreb dacă pentru tine deja e ceva la ordinea zilei să venim noi, să te băgăm în meditaţii profunde prin izvoraşul de comentarii care se scurge de fiecare dată peaci după un nou articol (exact, comentarii, pentru că cu opinii vin doar procente, restul nu aţi obosit?)… Da nu cu asta vreau să trag astăzi plapuma peste mine :)

    Deci apropo de semne, se vede că nu eşti nerd (şi la propriu, şi la figurat =]), “~,`,|” – sunt foarte des folosite în mediile informaţionale acolo unde textul e la aceeaşi putere pe care l-ar avea într-o carte: exact în console şi terminale (cd ~ sau kill `pidof process` sau ls -all |less), şi prin asta dai dovadă că nu scrii doar pentru/despre non nerds/geeks, mulţăm’…

    Apropo de joculeţ, citeam chiar astăzi ştirile de dimineţă, nu din ziare să scap de comentariile ce vor urma, precum că domeniul pizza.com a fost cumpărat cu 2,6M…. 8-|
    Da, însă nu aia e important ci, un comentariu lăsat de un cititor cu care încheia: “I just hope it was a pizza place. God help us all if it was a porn company.” Deci nu neg, precum că viitorul tot înspre aia va duce!… :)

    Bă alin…ro, eu am făcut liceul 4 ani în mediaş, periodă în care nu am văzut preşedintele româniei în vizită pe acolo, aşa că îi foarte probabil să fi mers cu summit cu tot la taverna… :)

  24. Aprilie 6, 2008 la 19:58
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Mă nesimţitule! Mă năpârstocule. Mă ghicule! Stai că pun o poză nouă, la subiectul respectiv, pun pariu că-n ghicoşeala ta nu ţi-o trecut aşa ceva prin cap, să caţi pe Google. :)

  25. Aprilie 6, 2008 la 20:05
    link permanent
    Rox zice ca:

    Măi, Darius, cum să nu „se aude” pe net cum îţi sugi măselele? Păi ia să te sun io pe scaip sau pe iahu, să vezi ce cristăl cliăr mă auzi, şi moca! Cât despre semnele îţăşe pe care le aoleai.. ei bine, mie semnu’ “|” îmi foloseşte ca să vaz unde e “â” că aşa îl ştiu io de când eram mică. Tilda, aia ~ o folosesc pe mess când bălesc dupe ceva, iar ` este doar un apostrof cherchelit care a zis să fie şi el al’fel. Dar poate nu ştiai că de fapt “.” este “*” după ce s-a dat cu gel, este şi un banc pe tema asta, pe care probabil îl intuieşti, dacă nu îl ştii deja.

  26. Aprilie 6, 2008 la 20:14
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Sau un “.” ne-eplicat inghinal. ÎŢÂŞĂ! Feminin, singular. ATÂT!

  27. Aprilie 6, 2008 la 20:25
    link permanent
    Rox zice ca:

    offf… păi fără “pulral”? pliiiz, priti pliiiiz

  28. Aprilie 6, 2008 la 20:26
    link permanent
    Rox zice ca:

    sau.. îţâşăe ? :) mere aşa.. dă cam d’aiurea, da.. trebe să este un pulral

  29. Aprilie 6, 2008 la 20:31
    link permanent
    Rox zice ca:

    poate îmi spune şi mie cineva cum pun apostrof când am tastatura pe RO fără să mai schimb în ENG, că mă căpiază. L-am căutat de bezmetică pe toate tastele. Şi nenea ăla de zicea cu saitu’ secărica punct ro.. îl informez că mie nu îmi merge.

  30. Aprilie 6, 2008 la 20:39
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Îi pe egal/plus. Site-ul o fi fără “ă” în “secărică”.

    Iar îţâşă are doar forma asta. Eventual poţi spune “ce băieţi/fete îţâşă”, da’-şi păstrează forma.

  31. Aprilie 6, 2008 la 20:59
    link permanent
    Rox zice ca:

    eeeh.. normal că am încercat fără “ă”, ce crezi că sunt îţâşă? :) Săru’mâna şi păntru apostrof, aia era singura tastă pe care n-o încercasem, cred. Se ascunsese sub becspeis.

    Sună cam aiurea băieţi îţâşă… :( dar fie, respectăm decizia autorului.

  32. Aprilie 6, 2008 la 21:06
    link permanent
    M@riansky zice ca:

    Muhahahahahahaha… ha ha… şi stai că n-am terminat, HA! Valeriu a zis că ce? Părerea mea este ca înainte să vorbească, Valeriu ar putea să tacă, ar fi mai simplu şi mai uşor pentru el. Pentru că “perfida ipoteză” cum că virgulă Creierul cu Plete e de fapt un Jeg cu Plete a fost lansată de însuşi Valeriu în articolul respectiv, sau mă rog, “sunt obsedaţi unii” de ideea asta…

    Întrebarea mea e: unde îi găsim şi noi pe ăştia “unii obsedaţi” pentru că altfel înclin să cred că ei nu prea există şi că articolul respectiv e de fapt o răbufnire a conştiinţei domnului Cuc, care constatând faptul că blogul său devine un Jeg-wanna-be pe zi ce trece a dorit să dea o dezminţire cu riscul de a atrage atenţia asupra acestui fapt, ceea ce a şi reuşit. Îl felicit, adevărul e că de n-ar fi pomenit el asta, noi, muritori de rând, nu ne-am fi dat seama în veci de izbitoarele asemănări dintre cele două scrieri.

    Dar noi ăştia care totuşi am îndrăznit să vedem evidentul, peste prietenia dintre voi ca şi când am fi neglijat-o, promitem în zgomot de măsele supte că încercăm să nu-l mai necăjim pe Valeriu cu astfel de afirmaţii insolente, impertinente şi atât de îţâşe în fond, care nu duc decât la ură intrablogosferică şi chiar la luat bâte pe după cap şi alte şi noi nu vrem.

    Semnez M@riansky, Andrei Pleşu wanna-be aici :mrgreen:

  33. Aprilie 6, 2008 la 21:16
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    S-a mai discutat “problema” blogului său. Îţi dai seama că mie-mi convine, că există şcoala Jeg. :) Este un amestec de nenoroc pentru dumnealui că eu am conceput oarecum stilul ăsta sau l-am consacrat, dacă pofteşti. Mna. :P În rest… copii, copii! Nu fiţi rele.

    Şi repet – îţăşă. Să nu intervin editorial.

  34. Aprilie 6, 2008 la 21:26
    link permanent
    M@riansky zice ca:

    A trebuit dar să improvizez că altfel dezacord mă numeam :P

  35. Aprilie 6, 2008 la 21:39
    link permanent
    Oana zice ca:

    Normal ca nu am priceput nimic. Si repede si inteligent imi e imposibil :)

  36. Aprilie 6, 2008 la 21:41
    link permanent
    Hudrea zice ca:

    Rox, dragă, secarica.ro merge, la fel si programul cu pricina. Citeşte mai cu hatenţie instrucţiunile de-acolo, tre’ să merge, sunt sigur că merge, nu se există să nu merge. Da’ ceva sigur nu faci tu bine. Caută-mă pe messenger după ce încerci de 4 ori şi nu te descurci de nici un fel.

  37. Aprilie 6, 2008 la 22:05
    link permanent
    alinfarcas.ro zice ca:

    @Darius: Neah … e numele meu de fata! :)

  38. Aprilie 6, 2008 la 22:30
    link permanent
    verde zice ca:

    | este sau logic idiot

  39. Aprilie 6, 2008 la 22:33
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    “Idiot” să le zici tu la vecinii tăi de bloc, politehnistule, mie îmi zici “idiotule”, cu articol hotărât. :P

  40. Aprilie 6, 2008 la 22:38
    link permanent
    verde zice ca:

    poate “idiotul” ca te detasezi clar si ca sa fiu un pic respectuos “Idiotul” cu i mare

  41. Aprilie 6, 2008 la 22:40
    link permanent
    toader zice ca:

    idiot in ruseste parca inseamna ceva. “mergem” sau asa ceva…

  42. Aprilie 6, 2008 la 22:41
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Da’ “idiotule”, dacă-mi grăieşti direct mie. Pricepi ideea cu articolul gramatical? Că n-am fumat pipa păcii-mpreună, să-mi vii tu să mi te adresezi generic. Deci “idiotule”. Frumos. Şi logic. Ca un |. Că-l iau şi ţi-l bat imediat de cap, de-l fac “<“.

  43. Aprilie 6, 2008 la 23:06
    link permanent
    gogu manivela zice ca:

    io cred ca la cluj oamenii dau prea multi bani pe bocanci si nu le mai ramin si de o cautare pe google.

    ca sa mai economisiti, incercati direct cu “backtick” si “pipe character”

  44. Aprilie 6, 2008 la 23:08
    link permanent
    toader zice ca:

    s-a scos ieftin. nepurtati, model 1960. 100% original.
    daca nu i-ar fi bagat darius in picioare si ar fi fost nitel mai mari i-as fi dat o suta de euro pe ei cu ochii inchisi.

  45. Aprilie 6, 2008 la 23:23
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Io am dilema cu `. | i-a făcut pe toţi programatorii să aibă un cuvânt de zis, da’ despre ` încheagă cineva o propoziţie? :) Stef ne-a explicat ce e, da’ nu-nţeleg sensul ei independent. Nici nu ştiu dacă e o ea. De exemplu, noi n-avem căciula de la ă, pusă-n cuier. Doar în cap la “ă”.

  46. Aprilie 6, 2008 la 23:33
    link permanent
    toader zice ca:

    cand ai sa scrii in frantzauseste totul are sa iti fie foarte clar. de aia nu iti da nimeni vreo explicatie. fiindca-i banala.

  47. Aprilie 6, 2008 la 23:34
    link permanent
    toader zice ca:

    dupa ce am reflectat un pic cred ca cea mai buna explicatie este cea cu ||. “sau”-l logic e la baza.

  48. Aprilie 6, 2008 la 23:45
    link permanent
    q33ny zice ca:

    Nou pe blog-ul asta…nu trageti in mine !
    Incercati in orice browser de internet ceva de genul wwww. (orice se poate scrie chiar si cacat).ro.ro

  49. Aprilie 6, 2008 la 23:51
    link permanent
    Rox zice ca:

    ce om bolnav si bâlbâit ar căuta http://www.cacat.ro.ro?

  50. Aprilie 6, 2008 la 23:53
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Cu patru de w?… Nici eu n-am prins treaba. Să fim lămuriţi!

  51. Aprilie 7, 2008 la 00:09
    link permanent
    Rox zice ca:

    nu, cu de doua ori punct ro

  52. Aprilie 7, 2008 la 00:47
    link permanent
    Ştef zice ca:

    În scop tipografic crecă e pus acolo pe tastatură ca să faci option + ` + o vocală şi să-ţi iasă ce trebe. Da îl mai vezi destul de mult şi prin limbaje de programare.

  53. Aprilie 7, 2008 la 01:38
    link permanent
    Stas S. zice ca:

    Bă, voi citiţi doar comentariile unde numărul de cuvinte nu depăşeşte 100 de caractere?
    Doar am explicat ce-i cu `:
    kill `pidof process`

    Darius, las că la GeekMeet-ul următor dau o prezentare pe tema “Fuckin’ annoying characters on our keyboards and how can we make use of it!”… ;)

  54. Aprilie 7, 2008 la 07:42
    link permanent
    virgula zice ca:

    Intrebarea in legatura cu ` se punea la inceputul articolului in contextu’ limbii romane, nu cand scriem in alte limbi, unde uzul ` poate fi justificat.

  55. Aprilie 7, 2008 la 08:44
    link permanent
    Darius zice ca:

    Da. Sau măcar dacă este atât de justificat încât să conţină musai toate tastaturile apostroful respectiv. Chiar dacă eu, adept al diacriticelor, suprinzător, nu sunt un fan al tastaturilor personalizate pe naţie sau culturi (nici a softurilor traduse). De aia doream o tastatură standard, în care mulţii useri să aibă tastele ce trebuiesc.

    Ok, tastaturile sunt importate de la maşinile de scris. Alea de ce aveau `? Că nu aveau “option” şi să le pună peste litere. Sau scriau pe deasupra, dând în spate? Că atunci ar avea sens. Dar când s-au adoptat la tastaturi de calculator, deja pot să le pune ascunse, cum sunt şi la noi diacriticele.

  56. Aprilie 7, 2008 la 09:07
    link permanent
    toader zice ca:

    borfete. pghiii…

    auzi ma, tu ar trebui sa te maturizezi. ce e aia relatie de o noapte? deja esti la varsta la care trebuie sa tii o relatie 2-3 nopti. chiar si zile.

  57. Aprilie 7, 2008 la 10:58
    link permanent
    toader zice ca:

    Darius, un tip plapand, n-a prea avut noroc in relatii.

    Prima lui relatie, activista de partid, noaptea in pat, ii tot spunea: “Mai mult si
    mai bine, Darius!”

    A doua era profesoara: “Repeta, Darius!”, ii tot
    spunea.

    A treia, farmacista, il innebunise: “Darius, de trei ori pe zi:
    dimineata, la pranz si seara”.

    Dar acum, cu a patra, a avut noroc:
    inginer agronom. Aceasta a fost intelegatoare: “Darius, numai cand poti;
    Pentru restul, chemam soldatii si studentii!”

  58. Aprilie 7, 2008 la 11:04
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Iară te uiţi pe bancurilezileipunctro?

  59. Aprilie 7, 2008 la 11:11
    link permanent
    toader zice ca:

    nu. le primesc prin mail. unele ti se potrivesc.

  60. Aprilie 7, 2008 la 11:30
    link permanent
    Sepukku zice ca:

    eu vad aceste posturi ca niste strigate de ajutor. ce e ciudat e ca nici o admiratoare nu se sesizeaza si se multumeste sa comenteze doar…

  61. Aprilie 7, 2008 la 11:31
    link permanent
    Sepukku zice ca:

    Daca l-ati fute dracu odata am putea sa ne bucuram in liniste de povestirile cu Mirmen si mai ales…Moafle…

  62. Aprilie 7, 2008 la 11:45
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Da’ tu n-ai da din avutul tău în acest sens… cum o cheamă?…

  63. Aprilie 7, 2008 la 13:44
    link permanent
    Stejar Fagu-Brad zice ca:

    scrie pe google find chuck norris si selecteaza i feel lucky…vezi ce gasesti

  64. Aprilie 7, 2008 la 14:09
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Vechiuţă. :)

  65. Aprilie 7, 2008 la 15:14
    link permanent
    Rox zice ca:

    :) aţi dat-o în noră pentru toader :) ))) sau soaţă pentru Darius. OFFTOPIC!!

  66. Aprilie 7, 2008 la 15:40
    link permanent
    toader zice ca:

    draga mea amanta rox,

    despre ce vorbesti dumneata?

  67. Aprilie 7, 2008 la 16:11
    link permanent
    Rox zice ca:

    :) ))) ssst că dacă te aude al meu, mă ia de urechi

  68. Aprilie 7, 2008 la 16:15
    link permanent
    toader zice ca:

    nu e problema. am oficializat deja treaba in comentariile de la precedentul articol. ar trebui sa fie multamit.
    si apoi depinde de cum te ia de urechi.

  69. Aprilie 7, 2008 la 16:17
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Dă-mi voie să te agiut cu italicele ‘celea, Toadere, dragă.

  70. Aprilie 7, 2008 la 16:23
    link permanent
    toader zice ca:

    s

  71. Aprilie 7, 2008 la 16:24
    link permanent
    toader zice ca:

    (de la senx)

  72. Aprilie 7, 2008 la 16:40
    link permanent
    Olivia zice ca:

    …Alexandra?

  73. Aprilie 7, 2008 la 16:41
    link permanent
    Rox zice ca:

    păi data viitoare când se mai oficializează ceva/cineva şi are legătură cu mine, vă rog, anunţaţi o sărmană bloagăriţă.

  74. Aprilie 7, 2008 la 17:02
    link permanent
    Rox zice ca:

    olivia, te-ai pierdut?

  75. Aprilie 7, 2008 la 17:05
    link permanent
    mirmen zice ca:

    @sepukku: rîdem, glumim da’ nu că avem program de dedicaţii la cererea voyoriştilor fie ei şi liniştiţi, eee nu toată ziua-i ziua porţilor deschise în redacţie :P

  76. Aprilie 7, 2008 la 17:07
    link permanent
    toader zice ca:

    nu mai oficializeaza nimeni. gata, ai un amant oficial si punct. restul pot fi neoficiali, semi-oficiali, cvasi-oficiali, ascunsi, la vedere si asa mai departe.

  77. Aprilie 7, 2008 la 17:16
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Amantul e prin definiţie secret. Poate fi amantul tău oricine, nici măcar TU nu tre’ să ştii. Afli şi tu, din gura lumii, pe unde umblă amanţii, ca să nu fiu mai plastic.

  78. Aprilie 7, 2008 la 17:36
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Greu o scoate omul la capăt cu tine… ia de aici:
    http://home.earthlink.net/~awinkelried/keyboard_shortcuts.html

    am şi o dedicaţie pentru tine, am căutat mult pe youtube…
    http://www.youtube.com/watch?v=3hliKKUVcdg

  79. Aprilie 7, 2008 la 17:36
    link permanent
    toader zice ca:

    ba nu-i niciun secret droghe darius. si apoi nici io nu stiam ca is amant oficial. ce, daca era secret mai aflam io? darmi`te don`soara. eee, hai che me superi mei droghe.

  80. Aprilie 7, 2008 la 17:37
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Greu o scoate omul la capăt cu tine… ia de aici:
    home.earthlink.net/~awinkelried/keyboard_shortcuts.html

    am şi o dedicaţie pentru tine, am căutat mult pe youtube…
    youtube.com/watch?v=3hliKKUVcdg

    na, sa nu mă mai modereze.

  81. Aprilie 7, 2008 la 17:39
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    # Stejar Fagu-Brad zice că:
    Aprilie 7th, 2008 la 1:44 pm

    scrie pe google find chuck norris si selecteaza i feel lucky…vezi ce gasesti
    Am găsit chucknorrisfacts.com/

    Nu am prins poanta.

  82. Aprilie 7, 2008 la 17:49
    link permanent

    acu’ că e secret, că nu e… se pare că au aflat cu toţii. Dar ştii, tu, toadere, că amantele e mai scumpe ca nevestele. Scoate cardu’ :) )))

  83. Aprilie 7, 2008 la 18:00
    link permanent
    toader zice ca:

    ie mai scumpe cand se ascund si ie la secret. da’ cum esti oficiala …

    in schimb am un card de cantina-restaurant. iei 40% reducere la cantina mea.
    mmm? ce zici? te-am cucerit total? *zise toader plin de mandrie*.

    asa. si mai am niste bonuri de benzina. 48 de euro pe luna. *cu asta am dat-o gata. are sa inceapa sa se laude la amice*

  84. Aprilie 7, 2008 la 18:08
    link permanent
    Rox zice ca:

    :) )) păi cu toate astea poţi să ai orice femeie. Pune şi tu un anunţ: ”toader tânăr, caut femelă pentru împerechere, posed bon benzină în valoare de 48 euro (fără T.V.A.) dar nu posed maşină, şi card cantină-restaurant cu 40% reducere, pentru fomiste. Rog seriozitate şi milă. Pentru contact căutaţi pe jeg.ro”

  85. Aprilie 7, 2008 la 18:16
    link permanent
    toader zice ca:

    draga, daca as fi cautat femele pentru imperechere nu luam amanta. si inca oficiala.

    masina am. da’ ii pe motorina.

    in ceea ce priveste imperecherea, asa cum am explicat in threadul precedent, amanta iau ca e la moda.

    nu caut fomiste. io te-am vazut asaaa… mai subtirica si m-am gandit ca nu faci paguba mare nu ca … . o salata la doi euro cand si cand nu e mare lucru. nici nu observa sotia mea.

    mila de care? marina sau terestra.

    pentru contact nu e bun jegul. dimpotriva. dauneaza. parol donneur de rinichi.

  86. Aprilie 7, 2008 la 18:19
    link permanent
    Carmen S. zice ca:

    pt a capella jeg

    Jeg la propriu.. Frustul vostru ramane predominant, in expuneri mai mult decat lamentabile.Jenant.

    Referitor la tema:

    Este mai mult decat infantila agresivitatea acestui fetus fata de un simplu semn, de pe o oarecare tastatura, simultan cu dispepsia generata de o abnormitate anterioara, recte itisa .

    Nota 3 ( fara lamuriri de data asta ).

  87. Aprilie 7, 2008 la 18:23
    link permanent
    Carmen S. zice ca:

    PS

    Fotografiile sunt excelente. Atat calitativ ( tehnic), cat si ca expresivitate.

  88. Aprilie 7, 2008 la 18:35
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Toadere, tu nu pui thread-uri, că io pun articole, cel mult posturi. Tu pui toderismele-ţi simpatice. Şi, din alt punct de vedere, Carmen S. nici nu a plecat, nici nu mai vine. E clar că a rămas.

    Toderiţi, toderiţi. :)

    Bibliotecare: Ştii Chuck Norris Facts. Mna, de faci ce-a zis mai sus domnucu’, o să-ţi deue un Google Easter Egg, a cărui poantă e că “You can’t find Chuck Norris, he finds you” sau ceva asemănător.

  89. Aprilie 7, 2008 la 18:37
    link permanent
    toader zice ca:

    “…in threadul precedent” = in precedentul sir (de comentarii)

  90. Aprilie 7, 2008 la 18:56
    link permanent
    Rox zice ca:

    opa.. a apărut şi carmencita să vă puie la punct infantililor. Da’ aţi văzută-ră că a zis şi un pese de bine? se pare că nu suntem hăupleşi

    toader: pfff.. se pare că îţi place să-ţi domini amanta. un bici n-ai?:)

  91. Aprilie 7, 2008 la 18:56
    link permanent
    Rox zice ca:

    de faot pe darius l-a laudat că a pozat iegzemplar

  92. Aprilie 7, 2008 la 20:11
    link permanent
    Marian S. zice ca:

    Io cred ca m-am lamurit pina la urma.
    Pe lumea asta NU sunt mai multe variante de tastatura. Si nici de windows.
    Pe lumea asta sunt prea multe limbi.

  93. Aprilie 7, 2008 la 20:34
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Sunt şi variante de tastatură, fizică, adicătelea, adică alea ce au taste-n plus sau schimbate scrise pe ele. Şi sunt şi feluri soft de aranjare diferite. Încă nu ne-am lămurit de ce s-a împrumutat şi ` de la maşinile de scris.

  94. Aprilie 7, 2008 la 21:26
    link permanent
    Marian S. zice ca:

    Ti-ai pierdut umorul ?

  95. Aprilie 7, 2008 la 21:31
    link permanent
    toader zice ca:

    ei dragutza rox … hehei. sa vezi tu ce “pfff” fara “p” ai face mataluta…

    in alta ordine de idei, fara legatura cu ‘nic, are el dreptate marian. prea multe limbi. am putea spune chiar “prea multe limbi neutilizate”.

    darius, si tu ai dreptate. soft si aranjat diferit. clar. gand la gand cu amanta mea oficiala. de matase. care doar pisca un picut.

  96. Aprilie 7, 2008 la 21:59
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Măăă, io-ncerc acilea să păstrez o ţinută academică… Şi dvs. mă luaţi peste picior, Mariene. Ştiţi că nu-mi plac glumele.

  97. Aprilie 7, 2008 la 22:14
    link permanent
    toader zice ca:

    http://www.ziua.net/news.php?data=2008-04-08&id=5419
    nu trag nicio concluzie.

  98. Aprilie 7, 2008 la 22:18
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    @ Amanta lu’ toader
    Idiotul care consumă mai mult cu amanta decât cu nevasta, e mâncat în secunda doi. Nici nu merită să mă gândesc la asta… nici un bărbat, dacă nu ţipă retardarea în el, nu va face asemenea lucru.
    De amantă scapi destul de repede, chiar cu riscul unui scandal. De nevastă scapi mai greu şi cu o mare felie de avere. Este firesc să alegi nevasta cu mult mai multă grijă. De aceea sfatul meu foarte serios, nu vă însuraţi cu femei pentru că sunt frumoase. Frumuseţea într-o căsnicie nu aduce decât rău. Pe de o parte atunci când de însori cu o femeie pentru că este frumoasă, şi atât, în scurt timp va apărea o femeie mai frumoasă care îţi va lua minţile, pe de altă parte o femeie frumoasă îţi va aduce necazuri pentru că îţi va trezi gelozia. Cel mai bine este să te însori cu o femeie cu care poţi vorbi următori 60, 80 de ani.
    Ca să dau şi o latură academică… că văd că se cere, şi în dragoste lucrează principiul din drept beati possidentes (binecuvântat este cel care are posesia).

  99. Aprilie 7, 2008 la 22:30
    link permanent
    toader zice ca:

    bibli droghe. ai beut sau fumat?:)

  100. Aprilie 7, 2008 la 22:47
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Sută.

  101. Aprilie 7, 2008 la 23:03
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Ori poate tocmai pentru că nu beau şi nu fumez… iată consecinţele abstinenţei!

  102. Aprilie 7, 2008 la 23:13
    link permanent
    toader zice ca:

    atunci bag seama ca si holtei:)

  103. Aprilie 7, 2008 la 23:15
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Am mers spre link-ul către Ziua on line… obţin un articol a la Evenimentul Zilei pe vremea lui Jean Cristoiu, Dragoste fara frontiere: Un lup se iubeste cu o capra. Acum lupul că lupul, dar şi ei i-a plăcut să stea capră. :)
    Când am citit însă şi “s-a indragostit lulea de colega de ”apartament”, am avut impresia că s-au reunit Andrelele şi cântă lasă-mă papa în China.

    “Cand capra pleaca putin, lupul incepe sa urle si sa alerge frenetic prin cusca pana cand ea se intoarce”, a declarat ingrijitorul lor, domnul Xu
    Probabil că domnul Xu este cel care ţine capra să nu plece… când închizi o capră într-o cuşcă cu un lup… întrebarea este unde pleacă capra? :) Puţin, puţin… dar unde? Se duce la ladyroom să-şi pudreze nasul?

    Prada si pradatorul au inceput sa se intalneasca… accidental. “Intr-o dimineata, devreme, i-am dat drumul din cusca caprei sa pasca, si deodata apare langa gardul ei lupul, pentru ca nu ii inchisesem bine usa de la cusca. Lupul a fugit direct inspre capra si a inceput sa urle. Ea era atat de speriata, incat ii tremurau picioarele. Dar in urmatoarele nopti insa, cei doi au inceput sa se cunoasca mai bine si chiar au inceput sa poarte conversatii prin urlaturi si behaituri. Se poate crede ca flirtau”, a povestit Xu.
    Şi de atunci ori lupul a ajuns vegetarian ori capra a ajuns carnivoră… cine ştie ce Sigiliul a lui Baphomet au închis ăştia alături de vârcolacul iubitor de capre.

  104. Aprilie 7, 2008 la 23:16
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    @ toader
    Aşa, aşa… din ăla holt… autofiletant.

  105. Aprilie 7, 2008 la 23:25
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Cică Daciana Sărbu caută bone… nu vrea nimeni să facă pe Maria a lui Pompins? Eu m-aş duce, dar sunt autofiletant.

  106. Aprilie 8, 2008 la 09:14
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Bibliotecaru’ s-o-ncurcat cu tri comentarii mai sus, îmi aduce aminte de cum se destrăbălează la Năstase las comentarii. :)

  107. Aprilie 8, 2008 la 10:23
    link permanent
    Ştef zice ca:

    Revenind la acel ` obraznic…

    În limba română nu are nici o justificare, cum şi tastaturile voastre nu-s făcute pentru el. Aia a ta (Darius) veche din Dubai îl avea? În schimb o fost luate în calcul limbile alea de care ziceam mai sus că au nevoie de el.

    Apoi, maşinile de scris bănuiesc că aveau câte-o tastă pentru fiecare vocală din aia, cu tot cu `, că nu se puteau suprapune două pentru o singură literă. Alea care aveau nevoie de limbile respective. Iar pe compiutărele noastre din motive de eficienţă, comoditate şi zgârcenie au separat accentul de literă. Ar fi chiar trendy mă gândesc eu să avem câteva taste cu căciulă şi pălărie pentru ale noastre.

    Aşa îmi imaginez eu. :)

  108. Aprilie 8, 2008 la 10:27
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Stai, dragă.

    Deci se există tastaturi cu literele din îţâşă imprimate pe ele (eu, de pildă, n-am vrut). La fel cum ar trebui să fie şi pentru limbile ce au ` deasupra unor litere. Eu consider că n-ar trebui să existe nici una, deloc. Să se obişnuiască lumea unde îs ascunse.

    Apoi. La maşinile de scris era ` şi dădeai cu o literă înapoi foaia şi dădeai din tastă pe deasupra literei deja apăsate.

    Câte limbi au nevoie de aia, iar – în altă ordine de idei, când s-a trecut la computere – de ce s-a păstrat, că oricum puteau fi ascunse?

  109. Aprilie 8, 2008 la 11:30
    link permanent
    M@riansky zice ca:

    Din toată debandada asta de commenturi o singură chestie sunt curios… Marian S. e oare rudă cu Carmen S. :?: Sau e doar o coincidenţă de nume… :mrgreen:

  110. Aprilie 8, 2008 la 11:50
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Cre’căci Carmen S. e concepţie divină din nimica, nu-i rudă cu nime’. Marian S. e de-al căşii, nu se pângăreşte el cu din astea, nici prin alianţă.

  111. Aprilie 8, 2008 la 11:52
    link permanent
    toader zice ca:

    carmen e amanta neoficiala. de aia ii asa dura. ii geloasa pe cea oficiala.

  112. Aprilie 8, 2008 la 13:09
    link permanent
    Ştef zice ca:

    Uitându-mă pe wiki la maşinile de scris, majoritatea celor care au contribuit la ea sunt vorbitori de engleză, franceză, italiană, adică din alea cu `. S-or fi dus la o băută şi or fi căzut de acord să includă accentul. Şi daca e aşa cum grăieşte tu, adică se dădea în spate în loc să fie litere complete, numa bine se justifică combinaţia cu option.

    La treaba cu păstratu’ pe compiutăr, când o început Apple sau Microsoft să-l dezvolte, bănuiesc că prima oară s-a extins pe ţări europene mai dezvoltate precum UK, Franţa, Italia, etc. Eu spre exemplu am pe iPhone taste asigurate doar pentru engleză, franceză, italiană şi germană. Deci îi oarecum simpatizat micul `.

    Apoi mai intră şi ce-o zis Stas sau alţii că se mai bagă şi-n programare. Mie-mi pare stupid că se folosesc şi dumb quote ‘ – nu apostrof, că ăla seamănă cu o virgulă, e ghilimea proastă, iar Microsoft îi bou că are doar astea – şi accente ` da să zicem că o gândit programatorii ceva.

  113. Aprilie 8, 2008 la 13:13
    link permanent
    Ştef zice ca:

    Interesant că Wordpressu’ sau cineva mi l-o transformat în apostrof, că eu nu îl pot tasta. Îmi apare ca al doilea de aci (greşit pus în articol) când îl scriu.

  114. Aprilie 8, 2008 la 13:36
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Dar, din ce-ai zis, doar francejii au folosesc `, nu? Şi ei oricum şi-or făcut în franceză tot ce-o picat. Tastaturi, softuri, schimbătoare de viteze la trotinete… Aşa că, ce, doar pentru ei, care oricum şi-or luat ulterior în cap?

  115. Aprilie 8, 2008 la 14:28
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Şi văcuţele roz pasc liniştite iarba violetă… Danga, badalanga

  116. Aprilie 8, 2008 la 14:28
    link permanent
    Ştef zice ca:

    Francejii şi italienjii îs doar unii din principalii accentuaţi. Mai sunt mulţi.

    Da nu era vorba de o îţâşă care accentua aiurea? Screw the french. :)

  117. Aprilie 8, 2008 la 14:32
    link permanent
    Rox zice ca:

    eu cred până la urmă că ` e pus de dizain. ca să nu fie tilda ~ desperecheată şi singură pe şift. cred că le lipsea un caracter din tarstatură.. şi s-au gândit ei aşa… şi avortonu’ de apostrof a ieşit căştigător la mustaţă în faţa semnului de liră englezească.

  118. Aprilie 8, 2008 la 14:37
    link permanent
    Rox zice ca:

    hihi.. am descoperit că pot să scriu şi cu mausu’ cu on-screen keyboard. Doar că mai greu. Foarte tare…

  119. Aprilie 8, 2008 la 14:40
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Da’ poţi, aia contează. :D “Danga-badalanga”. Ahahahahahaha. Bibliotecaru’ > : D <

  120. Aprilie 8, 2008 la 14:50
    link permanent
    Rox zice ca:

    apropo de caractere,, eu am scris pe tastatură semnul de la Euro, langă % şi 5. Dar nu ştiu.. care e combinaţia de taste ca să apară? Ştie careva?

  121. Aprilie 8, 2008 la 15:12
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Îi pus acolo ca să nu-l poţi avea niciodată. :)

  122. Aprilie 8, 2008 la 15:15
    link permanent
    Rox zice ca:

    ufff.. la naiba.. e doar un teaser?:)

  123. Aprilie 8, 2008 la 15:30
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    O fi vreo combinaaţe, da’ n-am căpiat, să chiar îmi pese de cititori şi să caut. Nu mere cu Fn, dacă eşti pe lectăp?

  124. Aprilie 8, 2008 la 17:16
    link permanent
    toader zice ca:

    “alt gr”. “alt” din dreapta adica.

  125. Aprilie 8, 2008 la 19:54
    link permanent
    Marian S. zice ca:

    Mai, mai, lipsesc o zi si va luati de mine.
    Carmen S. NU e ruda mea, dar m-as inrudi cu ea prin alianta in conditiile expuse de Darius (adica platesc si eu cota de intretinere in seara aia). Nu stiu cum dracu` se numeste asta, parca uniune consexuala sau pixu` meu…
    Repet, numai daca are undeva intre 18 si 45 de ani si nu e blonda naturala.

    Si ca sa terminam odata cu tastaturile astea (că mă`nervez rău pe ele) hai sa conchidem ca sunt de mai multe feluri. A mea e ceva denumit “standard 102 characters English keyboard“ sau cam asa ceva. Este genul denumit in gluma si QWERTYUIOP dupa primul rind de caractere. Apas ALT si SHIFT si o mut din engleza in romana si gata; dar mi-e lene. Exista si tastaturi speciale pentru francezi, am vazut eu una din astea, mi-a fost imposibil sa lucrez la ea si am cerut sa mi-o schimbe. EXISTA si din cele care au caracterele diacritice (romanesti) ca taste separate si independente din constructie. Faptul ca la mine nu a mers una din astea se datoreaza unor setari pe care nu le-am facut bine (sau deloc), zice cineva. Si mai este un lucru important: ATENTIE LA FONTURI !!! Nu toate merg cu diacritice, numai citeva, cele mai importante. E vorba de UTF8 si UNICODE si alte dracovenii de codificari cu care nu mi-am batut capul. Acuma, eu, Marian, regăţean si mitic din tata in fiu stiu ca pe la voi abunda si destule produse de import din Ungaria. Daca in limba maghiara se foloseste semnul asta de ` atunci cred eu ca e clar. (Sincer nu stiu exact, doar banuiesc).Roaga si tu niste imparati sa-ti cumpere una de aici si o iei cind mai vii prin miticie. Dupa ce o montezi mai vorbim.

  126. Aprilie 8, 2008 la 20:56
    link permanent
    toader zice ca:

    azerty

  127. Aprilie 8, 2008 la 21:49
    link permanent

    Marian, lui Darius i-am mai facilitat odată procurarea unui laptopiseţ cu tastatură qwerty. În perioada aia QWERTY aproape că devenise salutul nostru.

  128. Aprilie 8, 2008 la 22:27
    link permanent
    Basty zice ca:

    Mai aveţi de gând să prelungiţi mult agonia asta cu foantele şi diacriticele ?

    Be funny, entertain me, goddamnit !

    Şi nu zic asta doar fiindcă ţin în poale macbooku care e încins la maxim.

  129. Aprilie 8, 2008 la 22:53
    link permanent
    Hudrea zice ca:

    Groză, sari iute cu alt jeg, ăsta se-mpute, mizerabile! Şi propun să limitezi numărul comentariilor la 70. Bine, fie, 100. Peste sută îi poţi zâce amin şi să tragi apa peste el. Bun, amu săriţi grămadă şi muşcaţi-mă de jugulară că ce tare v-am jignit.

  130. Aprilie 9, 2008 la 00:07
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Acum mi-am adus aminte că în urmă cu 5 ani am pus mâna pe un calculator în chinezeşte. Windows în chinezeşte, tastatura în chinezeşte până şi pe butonul de power scria putere în chinezeste. Omul vroia să instaleze o placă de sunet de pe internet, fără să ştie ce anume era…pe placă, desigur, chinezeşte. La tastatură mai era cum era, pentru că închideam ochii şi era ca acasă, dar cum se scrie control panel în chineză nu am ştiut, omul mi-a citit, dar a citit în chinezeşte, pentru că eu nu i-am putut să-i explic ce înseamnă control panel. Mi-am cerut scuze şi… am plecat. :) Să înveţe şi ei romengleza, ca noi toţi şi să cumpere licenţe americane… că eu chineza mai mult de omoni şi ocasa, nu ştiu… sau astea or fi în japoneză… hmmm.

  131. Aprilie 9, 2008 la 01:49
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    “O’ împărăteasă?… UNA!?… Ză! (pe restu’ vă lecturăm la jimineaţ’, dupe Long Island)

  132. Aprilie 9, 2008 la 02:08
    link permanent
    Rox zice ca:

    toader, nu merge cu alt dreapta, şi Darius, nu e pe laptop tastatura

  133. Aprilie 9, 2008 la 03:43
    link permanent
    Profu' zice ca:

    Bai baiete,eu am stat binisor prin Zalau dar greu tra sa fie sa dai de asa talente ca tine! N-am de ce sa te citesc copile…e prima si ultima data. Cre ca ai luat-o la caitza de la pretinia ceausista cu coieru PSD-ului (adunatoru tau preferat de oaua) Nasty si ai empresia ca eshti cam vedeta..da cu parere de bine tra sa-ti aduc la cunosteala ca esti CHIAR jegutz. mi-e cam mila de tine da ce sa-i faci la toti n-i greu…tie cred ca ti-e rau. Grija sa nu boresti pe costumul mentorului…dar daca o faci sa fie de piersici adica catifelata…
    Daca pot vedea si maine asta saitu tau inseamna ca ai facut dus de dimineatza…ceea ce n-ash prea crede… da sa vedem!

  134. Aprilie 9, 2008 la 06:38
    link permanent
    Marian S. zice ca:

    toader zice că:

    Aprilie 8th, 2008 la 8:56 pm
    azerty

    Nuuuu, Toadere, QWERTY e una, AZERTY e altceva. Nu numai asezarea tastelor difera ci si felul in care codifica unele caractere speciale. Da` nu ma bag mai departe ca imi prind urechile (ooops, iar am folosit ` asta).

    SĂ VINĂ UN SPECIALIST ŞI SĂ NE SCOATĂ DIN CEAŢĂ !!! (na, vezi ca pot daca vreau ?)

  135. Aprilie 9, 2008 la 09:07
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Deci vina Marian S. să ne explice tăte tastaturili din lume, pe când io vreu numa’ să văz care-i faza cu `. :)

  136. Aprilie 9, 2008 la 09:46
    link permanent
    toader zice ca:

    qwerty e a engleza. azerty e a franceza.

  137. Aprilie 9, 2008 la 09:52
    link permanent
    Basty zice ca:

    Nevertheless. My sleeping grandma is less boring than ” qwerty or azerty ?”. Toadere hai fă tu un gest frumos şi zi ceva captivant şi amuzant, vreeeeei ?

  138. Aprilie 9, 2008 la 10:14
    link permanent
    toader zice ca:

    aparu un prof care mi-a stricat buna dispozitie. asta baga politichie aci. cum pana mea sa apreciezi umorul prin prisma simpatiilor politice nu inteleg? pai eu ar trebui sa fiu dusman pe viata si pe moarte al lui darius ca io am avut fratii bunicului care au crapat in siberia si asta ii puiut de comunist. Doamneee, mare gradina ta.

  139. Aprilie 9, 2008 la 10:21
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Domnul în cauză fie e un prof la liceul cu năbădăi, ai cărui angajaţi (ăia cu musca pe căciulă) au complexe şi antice frustrări jegonice, fie e unu’ de-l ştiu de pe vremurile cu Net Cafe-uri, în a cărui buclă temporară s-ar putea să fi rămas. În orice caz, dă-i cu Nasty, că-i la modă.

  140. Aprilie 9, 2008 la 10:40
    link permanent
    toader zice ca:

    amanta mea iar nu a facut de mancare.

  141. Aprilie 9, 2008 la 11:09
    link permanent
    Basty zice ca:

    Halal amantă ţi-ai găsit, permite-mi să te anunţ cu tropăiala-mi specifică în vieţile private ale oamenilor.

  142. Aprilie 9, 2008 la 13:53
    link permanent
    toader zice ca:

    eh, ce sa facem, acceptam…

  143. Aprilie 9, 2008 la 14:21
    link permanent
    toader zice ca:
  144. Aprilie 9, 2008 la 14:22
    link permanent
    toader zice ca:
  145. Aprilie 9, 2008 la 14:28
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Cenzură.

  146. Aprilie 9, 2008 la 14:33
    link permanent
    toader zice ca:

    m`jè

  147. Aprilie 9, 2008 la 14:45
    link permanent
    Basty zice ca:

    Sunt pregătit emoţional să asimilez şi versiunea necenzurată a toaderelilor. Aştept cu interes şi mulţumesc anticipat. Indiferent de ce voi primi.

  148. Aprilie 9, 2008 la 14:54
    link permanent
    Rox zice ca:

    de mine zici toatere? Păi io fac dragoste, nu mâncare. Mâncaer fac nevestele :)

  149. Aprilie 9, 2008 la 14:55
    link permanent
    Sepukku zice ca:

    nici tu nu scrii nimic astazi ma?

  150. Aprilie 9, 2008 la 15:16
    link permanent
    toader zice ca:

    1. pai da roxano, tu dragoste, io sex … si uite asa nu ajungem sa facem nimic impreuna niciodata.

    2. basty droghe… scrisesem niste bancuri supermisto. numai ca “micul neghiob din zalau” (dixit individul de la tv) nu suporta umorul.

  151. Aprilie 9, 2008 la 15:18
    link permanent
    toader zice ca:

    p.s. nevasta > amanta.

  152. Aprilie 9, 2008 la 15:29
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Era un cârnaţ de paste-uri, vită morbidă.

  153. Aprilie 9, 2008 la 15:49
    link permanent
    toader zice ca:

    pastele sunt bune. decat ghiveci de apostroafe …

  154. Aprilie 9, 2008 la 16:49
    link permanent
    Basty zice ca:

    Stimate Toader. Precum şi alţii înaintea mea, sunt scârbit la rândul meu de pornirile autoritare ale Dariusului. Propun manifestări de stradă care vor include violenţă. Sau nu. Depinde cu câte gagice apare Rox.

  155. Aprilie 9, 2008 la 17:36
    link permanent
    Rox zice ca:

    eeh, nu-i nimic toadere, şi eu o să fiu nevastă:) şi o să fiu mai mare în grad ca amanta soţului meu. Cred şi eu că nevasta e mai mare, că doar ea duce greu’. Amantele iau doar nectaru’ nemernicilor, hm, adică bărbaţilor

  156. Aprilie 9, 2008 la 17:38
    link permanent
    toader zice ca:

    cand si cand dragutza, cand si cand.

    oricum. stai bine. amanta oficiala nu-i de colea. e mai tare ca neoficiala si clar superioara celor itzasha.

  157. Aprilie 9, 2008 la 18:59
    link permanent
    Rox zice ca:

    moaaa ce ai mătrăşit îţâşă ăla… i se scoală păru’ pe ceafă lui Darius dacă vede

  158. Aprilie 9, 2008 la 19:15
    link permanent
    Leon zice ca:

    Moshule ca mananci de-ti vin ideile astea? Cu atata creativitate merita sa-ti cauti un job de copywriter.

  159. Aprilie 9, 2008 la 19:25
    link permanent
    Leon zice ca:

    Acum serios.
    Daca tot ai texte asa bune, poate reusesti sa le dai o forma de proza scurta.(asta daca ti se pare ca merita tiparite)
    Acum aproape zece ani am fost foarte incantat de un tip Adrian Otoiu
    http://ro.wikipedia.org/wiki/Adrian_O%C5%A3oiu
    Vezi de exemplu “Stângăcii şi enormităţi: Carte de calculatoare pentru spirite literatoare”, sunt curios ce parere ai.
    BAFTA

  160. Aprilie 9, 2008 la 20:51
    link permanent
    Marian S. zice ca:

    Hai mey să le dăm dracului de tastaturi şi limbi (străine).
    Mie să-mi spună cineva unde găsesc un ou de jad original, natural, cu gaura centrală prin care se trece un fir de aţă dentară neceruită, fără arome, ca vreau sa fac cuiva un cadou frumos.

    http://www.feminis.ro/dragoste-si-sex/cuplu/practici-sexuale-feminine-243

  161. Aprilie 9, 2008 la 21:10
    link permanent
    Sinner zice ca:

    Ou de jad? Eu zic sa cauti un Faberge pe eBay… am auzit ca au mai lasat din pret.

  162. Aprilie 9, 2008 la 21:21
    link permanent
    toader zice ca:

    am experimentat facerea unui blog

  163. Aprilie 9, 2008 la 21:37
    link permanent
    Rox zice ca:

    iote aci, Marian S.
    http://www.jadeeggs.com/product.htm
    doar că cică durează transportu’ mult mai mult ca orgasmu’. 60 de zile. Mai dă şi tu sărci pe gugăl la jade egg şi găseşti gârlă.
    Se mai poate face exerciţiul menţionat în link-ul tău şi cu un penis ataşat de un partener, fie el şi de o noapte :)

  164. Aprilie 9, 2008 la 21:44
    link permanent
    Rox zice ca:

    ruşinică, tudorică, mă dai de oaie neagră pe blog, ai? toată lumea ştie că m-am vopsit în roz, ăăă Rox.

  165. Aprilie 9, 2008 la 22:11
    link permanent
    Leon zice ca:

    sper ca nu se va vorbi despre “oauă” fie ele si de jad. Asta vreo rasă de gaină din China?
    http://leonstavros.blogspot.com/2008/04/umor.html

  166. Aprilie 10, 2008 la 09:03
    link permanent
    toader zice ca:

    vezi ca te cenzureaza. darius ii ca turbat cand aude de umor. muzica lui favorita e aia cantata de fanfara la inmormantarile conlocuitorilor. se ia in gura cu politaii doar sa isi stapaneasca accesele de veselie. cand vede un banc il sterge ca apucatul. cand ii spui o gluma are reactii epileptice. face antrenamente cu legiunea straina si nu se supune ordinelor sergentului tocmai pentru a suferi torturi. vrea sa emigreze in afganistan. are de gand sa se insoare cu carmen s.
    ce mai, asa cum axion e inamicul grasimii asa e darius inamicul umorului.

  167. Aprilie 10, 2008 la 09:09
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Leon, cetim mai cu atenţie, să aflăm că îs copywriter. Înatr-altă ordine de idei, din nou tre’ să-mi iau din timpul de masă sănătoasă caldă, să merg pe toate linkurile voastre postate, să citesc ce referinţe inepte faceţi la orice ziceţi.

  168. Aprilie 10, 2008 la 09:15
    link permanent
    toader zice ca:

    ei, e o treaba cu oua. nu merita efortul.

  169. Aprilie 10, 2008 la 09:50
    link permanent
    Basty zice ca:

    Copywriter is a gay job. Uitaţi-vă la mine, mândru IT-ist ! Rugged, handsome şi iubit de fomei.

  170. Aprilie 10, 2008 la 10:15
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Toate în Photoshop, nu?

  171. Aprilie 10, 2008 la 10:28
    link permanent
    Basty zice ca:

    Mai scapă câte una şi fără retuşuri, aşa, mai naturală să zicem. Cum ne place nouă. Bărbaţilor adevăraţi.

  172. Aprilie 10, 2008 la 11:08
    link permanent
    toader zice ca:

    darius, uita-te droghe la linku’ cu reclama la detergent.
    as lua si l-as subtitra da’ nu’s cum se face. tu ai vreun soft gratos?

    d’apai basty … mai naturala decat in photoshop… doar de silicon sa fie.

  173. Aprilie 10, 2008 la 11:20
    link permanent
    Basty zice ca:

    toadere, măi copolla dragă… de subtitrari îţi arde ţie acum ? Mai bine dublează-l că iese mai apetisant.

  174. Aprilie 10, 2008 la 12:29
    link permanent
    vlad zice ca:

    toate caracterele alea care nu stiu tu ce fac se folosesc in mare parte la programare.
    Ma refer la ~ | / samd. Deci au si ele rost lor pe lumea asta…

  175. Aprilie 10, 2008 la 13:12
    link permanent
    Leon zice ca:

    Darius, ai zis sa cetesc mai cu atentie, chestia ca ai fi bun de copywriter era o gluma, stiam ce job ai si unde.
    Iar in legatura cu linkul catre Adrian Otoiu crede-ma ca o sa ai o surpriza citind “Stangacii si enormitati”.
    Gata am terminat cu recomandarile, ca nu-s bunica-tu.

  176. Aprilie 10, 2008 la 13:19
    link permanent
    toader zice ca:

    oi fi bunica-sa:)

  177. Aprilie 10, 2008 la 14:42
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Care link, dragă? (Toadere)

  178. Aprilie 10, 2008 la 14:48
    link permanent
    toader zice ca:

    cel cu detergentul

  179. Aprilie 10, 2008 la 15:04
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Da’ un’e-i?

  180. Aprilie 10, 2008 la 16:05
    link permanent
    M@riansky zice ca:

    Păi unde să fie dacă nu pe blogul lui toader şi anume în primul său post. Iată încă un elev în blogoşcoala Jeg şi încet încet toţi comentatorii acestui jurnal web vor avea câte un link în dreptul numelui… Inclusiv Carmen S. :) ) Pariez pe asta :mrgreen:

  181. Aprilie 10, 2008 la 19:06
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Ai ajuns vedetă, frate Groza. Cică eşti în vederea ziariştilor. Eu tot cred că te risipeşti.
    blogs.click.ro/simona_ionescu/2008/04/09/cio-cio-san-de-vaslui/

  182. Aprilie 10, 2008 la 20:17
    link permanent
    toader zice ca:

    bibli, vezi ca te-am pus si pe tine.:)

  183. Aprilie 10, 2008 la 20:18
    link permanent
    toader zice ca:

    pai da, ca groza e singurul traducator de vasluiana. cred ca voronin l-a luat pe el la traduceri.

  184. Aprilie 10, 2008 la 21:26
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Unde m-ai pus toader? :)

    Dacă nu ştii ce să scrii pe blog, preschimbă-te în instituţie… primul pas, doctrina. Eu aşa am făcut.

  185. Aprilie 10, 2008 la 21:53
    link permanent
    toader zice ca:

    aicea ta pusai:

    http://toader.wordpress.com/ in ultimu’ link.
    da acu’ am sa schimb articolu’ si am sa il arhiveez.

    anyway, eu sunt deja o institutie numita toader.

  186. Aprilie 10, 2008 la 23:19
    link permanent
    toader zice ca:

    gata. am mai scrisara un articol mic. boapte nuna.

  187. Aprilie 10, 2008 la 23:20
    link permanent
    toader zice ca:

    boapte nuba.

  188. Aprilie 11, 2008 la 09:46
    link permanent
    geretus zice ca:

    Mai scrie si tu ceva pe blog…ca de pe 6 am citit de fo 3 ori postu asta..

  189. Aprilie 11, 2008 la 11:27
    link permanent
    toader zice ca:

    chiar asa.

  190. Aprilie 11, 2008 la 11:27
    link permanent
    babuta zice ca:

    si ma mai intrebi daca mai cetesc jeg. si te prefaci ca-ti pasa. ce draq sa mai cetesc? ori imi lasi timp sa le invat pe de rost? :-?

  191. Aprilie 11, 2008 la 11:37
    link permanent
    toader zice ca:

    d’aia scriu eu cate unul pe zi. ca sa nu dezamagesc babele.:)

  192. Aprilie 11, 2008 la 12:05
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Porcilor, după cât vă hrănesc. Vă pomeniţi c-aţi citit tătă arhiva… Vine week-endul, ne ocupăm.

  193. Aprilie 11, 2008 la 12:10
    link permanent
    geretus zice ca:

    hai nu te mai victimiza…
    ce te-ai face fara porcii astia…

  194. Aprilie 11, 2008 la 12:36
    link permanent
    toader zice ca:

    nu vorbea cu noi.

  195. Aprilie 11, 2008 la 13:08
    link permanent
    Basty zice ca:

    Eu cred că vorbea cu Mariansky, da a zis la plural ca să fie subtil.

  196. Aprilie 11, 2008 la 14:15
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Ba, cu voi toţi. În afară de Geretus, că nu era prezent.

  197. Aprilie 11, 2008 la 14:51
    link permanent
    toader zice ca:

    mda. sindromul domnului Goe. cunoastem. intelegem.

  198. Iunie 22, 2008 la 18:31
    link permanent
    anda zice ca:

    ma, deci eu folosesc chestia aia –`– si pe post de cratima.
    stiu ca e cocalarel asa, da` e la indemana.in sensu` ca e intr`un colt, si nu prea ai sanse sa mai bagi o paranteza, ceva, pe alaturi.

  199. Iulie 10, 2008 la 10:27
    link permanent
    arpadov zice ca:

    200:)

  200. Iulie 29, 2008 la 12:33
    link permanent
    Lavinia zice ca:

    Darius,am ajuns la blogul tau cautand scurtaturi pentru litere cu diacritice sau acente,ca mi-s tare toanta,si nu le stiu.Iar pentru faptul ca urasc scrierea ”FONETICA”(zic unii) cu sh,tz,zz, am dat un search.Constatand ca folosesti diacriticele,vin UMILA,dar cu tupeu si iti cer ”SCURTATURILE PT LITERE CU DIACRITICE” ,te rog mult. Oare esti suficient de dragut sa ma ajuti,oare ai timp sa faci si fapte ”bune” .
    Multam’ anticipat si felicitari pentru blog.

  201. Iulie 29, 2008 la 12:34
    link permanent
    Lavinia zice ca:

    ”accente” incercam sa scriu….scuze

  202. Iulie 29, 2008 la 16:20
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Poftiţi: http://www.diacritice.ro/cum_sa_scrii_cu_diacritice_in_windows_xp

  203. Iulie 29, 2008 la 20:52
    link permanent
    Lavinia zice ca:

    Multumesc AGAIN..

  204. Noiembrie 10, 2008 la 05:26
    link permanent
    Lavinia zice ca:

    Ciao Darius…Apropos de paragraful cu ”Muierile care racoleaza,se bucura si apoi chicotesc”..oare muierile nu avem aceleasi drepturi carnale ca si masculii? Oare noi nu ne putem bucura,si apoi digestia sa ne-o facem acasa….dupa;)))E rau? E grav?Cred ca este doar o manifestare a femeii independente….care devine autonoma economic si suficient de determinata incat sa stie ce vrea,cand,unde si de ce,suficient de responsabila pentru actiunea ei….si care dupa manifestarea animalica poate multumii pentru SERVICIILE PRESTATE,CU UN COMPLIMENT ,GEN ai fost ”FANTASTIC”,SAU O MINCIUNA FASHION ”NU AM MAI INTALNIT PE NIMENI ASA DE BUN CA TINE”,;)) …CE-I RAU IN ASTA SAU DOAR VOI AVETI DORINTE,PLACERI SI NEVOI….Oare trebuie sa duc la altar un baiat bun de tuns iarba si atat?Cu siguranta nu ,dar ma pot bucura de tunsul lui de iarba….DE CE NU?

un trackback

  1. [...] jeg.ro (198) [...]

zi si tu ceva:

(musai)
(musai)