Nici o problemă: îmi dau EU demisia

sari la comentarii

[dacă n-ai apucat, vezi campania: "Blogdamnaţi la Internet"]

Aşadar, m-am dus la vot, unde-am ales degeaba demisia. Dup-aia am plecat la un prieten, să urmărim rezultatele, în timpul apariţiei lor. Pe scară am furat de la o vecină de-a lui două borcane de zacuscă cu fasole, dintr-o cămară din aia, de iese cu cheiţa să-nchidă compotu’, da’ uşa este de tipul ăla ce nu ajunge până la tavan, că a făcut-o administratoru’ blocului mai demult, “provizoriu”, dintr-o placă ce-o avea de câţiva ani în beci, “că i-a trebuie cândva”, ceea ce s-a şi întâmplat.

Dar un grup infracţionar iscusit poate penetra cu lejeritate această redută a securităţii gospodăreşti. Probabil că eu o să fac totuşi puşcărie, deoarece eu n-am oficializat acest act prezidenţial, bătând la uşa doamnei respective, să-i pun borcanele în mână, să i le smulg şi s-o numesc ţigancă împuţită.

Despre ce chestie cretină cu care mi-am pierdut vremea inutil vă povesteam? Ah, da, Băsescu. N-o să zăbovesc mult descriind momentul anunţării procentelor estimative şi ce sentimente mă podideau, dar un detaliu relevant ce trebuie să-l ştiţi e că aveam un cuţit ca vai de lama lui, un pic mai prost decât dacă ai tăia cu dosu’ de la unul normal, aşa că nu aveam cum să ne sinucidem cu el, dar riscam „pe muchie de cuţit” să murim de foame, că nu puteam tăia pita să o ungem, or noi eram manieraţi – şi încă suntem, de altfel, că n-om fi murit – nu puteam rupe din ea, ca bovinele.

Aş dori să vă opresc niţel din citit, ca să vă aduc la cunoştină că vă încearcă trăiri intense, când parcurgeţi aceste rânduri de electrizantă încărcătură emoţională.

Dar un alt eveniment cu urmări în derulare ce mi s-a părut mie cu mult mai interesant la momentul respectiv decât gargara taberelor politice despre cum ăla a câştigat ca un jenant, ăialalţi au pierdut ca mai mulţi jenanţi, deci totul a fost, generic vorbind, jenant, este (la fel de jenant) povestea cu reporteriţa căreia i-a ciordit Preşu’ (prescurtare de la Preşedinte, plină de simpatie, ca dirigu’ cumva) telefonu’. Poate nu ştiţi ce-i aia ciordeală: în termeni prezidenţiali, se numeşte „luat public şi mă cauţi mai încolo să ţi-l dau”.

Altceva mă frământă pe mine: dacă tot i-au umblat prin telefon şi-au încercat să şteargă filmele – ceea ce, în enormitatea lor, n-au reuşit – oare ce se întâmpla dacă-i mai şi vorbeau de pe el la servicii cu tarif anormal? Adică mai sunau la câte vreun hotline…

Dar să reţinem, în principiu, că toţi cei care se preumblă prin parcări şi mai subtilizează câte-un ceva, la urma urmei, fac un act prezidenţial. De mult am încetat să mă şochez la diverse ghiduşii din astea, imune judiciar. Dar acum îmi ridic o întrebare pe cât de tembelă, pe atât de „ferească-ne Dumnejeg, Darius, tu s-ar putea să ai dreptate”. Dânsa este:

  • Ce gafă sau grosolănie anume poate să mai facă în acest moment Preşedintele României, astfel încât să-i prejudicieze imaginea sau chiar să fie taxat?

Cre’că nimic. Eu tind să fiu convins că dacă i-ar deschide din greşeală uşa unei domnişoare, ar da peste cap sistemul de valori a milioane (5) de români, care s-ar bate meclă-n meclă, fugind care-ncotro, că n-ar mai putea cuprinde cu minţile ce tocmai s-ar fi petrecut.

În acest sens, mă declar primul român independent şi autonom, predându-mi insigna de membru al poporului aceastei ţări, declarând-o nulă, fără tremurat emoţionat, fără să cer alta sau să mă agit c-aş avea nevoie. Dacă se plictisesc domnii în Parlament, iaca puneţi-o de-un referendum, să alegeţi cine vine să se milogească de mine să mă răzgândesc…

Iată acilea manifestu’:

YouTube Preview Image

(Da’ nu vă împacientaţi, e doar o chestiune formală; că doară, dacă-mi convine, mă voi suci, nu?)


59 comentarii

zi si tu ceva
  1. Mai 21, 2007 la 22:44
    link permanent
    caty zice ca:

    deosebit. heartbreaking. sa mi se dea un servetel.

  2. Mai 21, 2007 la 22:48
    link permanent

    La urma urmei, cautarea propriului Darius pare cea mai demna actiune politica?

  3. Mai 21, 2007 la 22:50
    link permanent
    Darius zice ca:

    @ Caty: Numa’ umede avem, alea nu ajută, da’ miros fain lacrimele amare, vezi să nu pici p-acilea, să faci mizerie. :D

    @ Adi: Da’ ţie vişinata-ţi place? :)

  4. Mai 21, 2007 la 22:50
    link permanent
    Piticu21 zice ca:

    pleci din tara?

  5. Mai 21, 2007 la 22:50
    link permanent
    memmories zice ca:

    sper sa iti mai urmeze multi ideea.. chiar sunt curios cand aceasta apatie va cuprinde destui “cetateni” iar urmatorul mare presedinte al Romaniei va fi Becali sau Vadim.. caci asta se va intampla daca ar fi cum zici tu.. sper sa iti mai regasesti si atunci libertatea de a fi indiferent..

  6. Mai 21, 2007 la 22:56
    link permanent
    Piticu21 zice ca:

    habar n`am daca exista trackback aici, dar … ai replica mea la mine pe blog :)

  7. Mai 21, 2007 la 23:22
    link permanent
    Denisa zice ca:

    Mda.

  8. Mai 21, 2007 la 23:25
    link permanent
    lovingvama zice ca:

    Prefer sa fiu unul dintre aceia care se vor lupta pentru tara asta…

    Nu cred ca delasarea e solutia problemelor poporului roman…

  9. Mai 21, 2007 la 23:53
    link permanent
    add zice ca:

    PA!

  10. Mai 22, 2007 la 00:17
    link permanent

    Darius omule… esti un geniu, un talent… esti minunat.

  11. Mai 22, 2007 la 00:23
    link permanent
    Denisa zice ca:

    Netrebnicule, ţi-ai dat demisia din “funcţia” de cetăţean al României, dar JEGu’ încă îl conduci, aşa că mişcă-ţi buricul încoace şi bagă corecturile de rigoare!
    Au ai vreo întâlnire fierbinte cu o cetăţeană? :D

  12. Mai 22, 2007 la 00:34
    link permanent
    WhiteWolf zice ca:

    Cum, adica, “ce-i ?”
    Mi-ai luat somnul dar ai reusit sa imi faci mai frumoasa stralucirea stelelor !. Asta-i. In primul rand.
    In al doilea…. pana reusesti sa ramai cum esti, nu cred ca am sa reusesc vreodata sa ma supar pe tine, ghiavole ! Si chiar iti doresc ca, intr-o zi cu soare sa afli si ce esti.
    La cat de frumos te descurci in cautari, o meriti din plin.
    Chit ca ti-am mai spus-o, ma simt mult mai senin, acum, ca ti-am repetat-o .

  13. Mai 22, 2007 la 01:00
    link permanent
    Groparu zice ca:

    Mo! Io is sigur ca ai fi crepat de plictiseala intr-o tzara perfecta. Meri in Danemarca, fa o comparatie si ai sa vezi ce patrie mandra, frumoasa si sexy avem. Parol.

    Iar intr-o buna zi, aventurile noastre ratuciene, basesciene, taricene, suspendiene, facultatiene, blogorene si jobiene se vor remarita cu inchipuirea noastra, dar intr-o forma prea frumoasa ca sa nu le-o dam si nepotilor. Si cand ei ne vor asculta cu gura ca in fatza Andreei Balan in Playboy, loburile cerebrale isi vor spune unul altuia, ca Butt-Head lui Beavis: “Hey, Beavis! I’ve been like… thinking and stuff! It’s been pretty kewl…”

    Sa v-alegetz numa groparu’ potrivit. Numa asta va rog. Sa nu caza ca tantalau in gruapa, ca ala din filmu de pe trilulilu.

  14. Mai 22, 2007 la 04:25
    link permanent
    Adrian Soare zice ca:

    Oda Bucuriei pe fundalul unei demisii a picat ca nuca in perete.

    Cauta ceva Wagner ca e mai funebru asa.

  15. Mai 22, 2007 la 08:26
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Băi, Adrian, tu nu ştii să penetrezi o ironie? :)

    @ Groparu: Io-am declarat dinainte că abia aştept haos politic. Acum că m-am pus la siguranţă, fiind independent.

    (da’ ţara-mi place, nu-mi place cine-o face aşa cretină, cetăţeanu’ lor nu mai îs… uă, că nimica nu pricepeţi)

  16. Mai 22, 2007 la 08:47
    link permanent
    noji zice ca:

    pula lela!

  17. Mai 22, 2007 la 09:05
    link permanent
    mirmen zice ca:

    ma!da’pe oimr nu se mai intimpla nimic?!numa-n public…ni-l-ai pe noji..tumna potrivit…

  18. Mai 22, 2007 la 09:07
    link permanent
    Darius zice ca:

    Tăt urlă Moafle că să-i pun ultimele, da’ tot am amânat. Le pun mintenaş. :)

  19. Mai 22, 2007 la 09:25
    link permanent
    Marius zice ca:

    Subscriu.

  20. Mai 22, 2007 la 09:48
    link permanent
    mea zice ca:

    Hai maaaa, ca pricepem. da’ io-s de acord cu Groparu. intr-o tara cu popor activ, cu oameni civilizati, cu pres. si conducere politica ca la carte, cu adevarate valori democratice, cu dreptate pentru toti, cu hoti marunti, fara becali si vadimi, si etc., ce-ai fi facut tu cu limba asta spurcata (in mod pozitiv) prelungire a mintii tale ale agere, cu cinismul asta izvor de bucurie si de ris? te plictiseai monsher! (uite ce minunatie de demisie ai avut ocazia si motivul sa faci!)
    dar daca te sucesti si se face referendum sa stii ca io votez DA…..sau NU?…cum era?????

  21. Mai 22, 2007 la 09:53
    link permanent
    Darius zice ca:

    Io n-am zis că nu-s de acord. Îs de acord. Haos şi regres! :) Că altcumva văz că nu merem. Mi-i drag de auto-ironia de pe când mergeau toate bine… Ok, rectific, de când nu era atâta circ.

  22. Mai 22, 2007 la 10:10
    link permanent
    koma zice ca:

    pamflet. de cea mai buna calitate.

    sper sa n`ajungi la mana nimanui. insa orice talent in tara asta ca sa fie auzit ajunge sa cante pe culori impuse.

  23. Mai 22, 2007 la 10:18
    link permanent
    Darius zice ca:

    Din nefericire, am mai zis că indirect faci oricum munca cuiva. Când cu “puiuţu’ de comunist”, a săltat inima-n unii. Când cu penibila furnicuţei PSD, ce-a venit după, a săltat inima-ntr-alţii.

    Da’ aşe stă treaba. Oricum, ce fac, fac din convingere proprie. N-o să-mi vie nime’ să-mi zică “Fă iaca aşa!”, că-l pun pre Jeg şi-l spurc. :)

  24. Mai 22, 2007 la 11:01
    link permanent
    Logaritm zice ca:

    oarecum offtopic: se pare ca acest “incident” va legitimeaza stampila aia pusa pe DA! o dati toti in paranoia amplificand scenarii posibile … sindromul drobului de sare se manifesta din plina. ce-ar fi sa faceti comentarii pe evenimente care s-au intamplat si nu scenarii?
    oarecum ontopic: http://www.mae.ro/index.php?unde=doc&id=29554&idlnk=4&cat=5
    ai acolo detaliile referitoare la actele necesare renuntarii la cetatenie. fa-o pana la capat sau taci din gura. nu de alta dar eu indignari false si ofuri patetice parol ca mi-s satul!

  25. Mai 22, 2007 la 11:10
    link permanent
    Darius zice ca:

    Din nefericire, cum ziceam mai sus, nu e destulă propria mea dorinţă, exprimată. Deoarece, cum vei putea observa chiar în documentaţia trimisă de tine, înainte statu’ se asigură că i-am plătit toate dările, deci dac-a stors tot ce putea de pe mine, iar apoi dacă mă ia altcineva, adică altă cetăţenie, ca să nu şed acilea şi să rişte cu mine sau ca să ştie unde să mă caute, în caz că nu i-am dat chiar tot.

    Deci numa’ dacă vor ei pot fi eu liber. Mă-nţelegi?

    Să se noteze că nu renunţ la etnia mea, ci renunţ ce consideră ei important, adică neşte hârtii. Că-n ochii mei unii mă reprezintă tot pe nişte hârtii fără valoare pentru mine.

  26. Mai 22, 2007 la 11:20
    link permanent
    Logaritm zice ca:

    presupun ca atunci cand ti-ai asumant predarea insignei de membru al poporului roman( popor care, by the way, il vrea in proportie de 75% pe Base, si-n democratie se spune ca majoritatea hotaraste) te-ai gandit si la consecinte (dari la stat si etc-uri) si ti le-ai asumat.

  27. Mai 22, 2007 la 11:24
    link permanent
    Darius zice ca:

    Presupui greşit. Am zis că mi se oferă dreptul moral de renunţare la responsabilităţi. Un fel de durut la banană, simbolic, ştii?

    Şi îl vrea, estimativ, 75% din 45% din popor, ok?

    Deci trei sferturi din mai puţin de jumătate dintr-o bucată a poporului (cea care poate vota) îl vrea pe Băse. Ok? Bun.

    Şi, rogu-vă, nu mai veniţi cu “victoria” asta. Dacă eu aş vrea să mă susţină cineva, m-aş jena să mă laud cu asemenea succese. Adică, să-i doară în cur pe 55% din cei pe care ar trebui să-i conduc mi s-ar părea puţintel ruşinos.

  28. Mai 22, 2007 la 11:41
    link permanent
    Logaritm zice ca:

    parol ca aia care au lipsit de la vot nu trebuie bagati in seama. si sa nu-mi vorbesti de absenteism datorat sictirului ca nu e cazu’. e alegerea lor, deci n-au dreptul sa comenteze si nici u n-ai dreptul sa-i asociezi cu pusul stampilei pe DA.

    stiai ca pentru prima data prezenta la vot a fost mai mare in mediul urban decat in rural? oare din cauza ca era sambata? inainte de a face afirmatii incearca sa cauti cauzele absenteismului daca tii neaparat.

    fa-ma sa inteleg: “ai afirmat ca din nefericire nu e destul propria ta dorinta” – de unde am tras concluzia ca daca ar fi, tu ai renunta, pentru ca ulterior sa-mi zici ca de fapt tu ai facut-o simbolic.
    hotaraste-te! si dupa aia fii consecvent.

  29. Mai 22, 2007 la 11:47
    link permanent
    Darius zice ca:

    @ logaritm: Că absenteismu’ e la alegere sau nu, nu putem nega că nu contează. E jenant. E jenant că mai mult de juma’ de popor îşi anulează singur dreptul la cuvânt.

    Pe de altă parte, eu renunţ la a fi cetăţeanul celor care mă dezamăgesc.

    Iar despre faptu’ că nu-i destul să vreau să dau demisia: cum am zis, mi se dă posibilitatea să nu am nici cea mai mică răspundere morală, astfel, dacă am chef, mă succesc cum vreau, fur şi-u n telefon pe parcurs.

    Şi raportat la consecvenţă, să nu vă faceţi o imagine nobilă despre mine, nu am chef să fiu corect, nici drept, nici just, nici nimica, de ieri îmi permit fix ce am chef.

    De menţionat că unde-i […] ori ne făceam proşti reciproc ori îi ceream tandreţe:

    Alexandra: offf tu…esti culmea.
    Alexandra: cum sa-ti dai demisia?
    Alexandra: exagerezi…
    Darius: Cu mâna.
    Alexandra: daca n-ar fi Romania, n-ar fi nici Jeg.
    Alexandra: deci ai muri…spiritual vorbind.
    Alexandra: so see? you need your fucked up country
    Darius: E un gest simbolic […].
    Darius: Nu renunţ la etnie.
    Alexandra: [...] stiu ca n-ai cum. mie imi zici de cetatenie, care’s la drept?
    Alexandra: da’ tot metaforic vorbind…te contrazici.
    Alexandra: asta iti ziceam
    Darius: […]
    Darius: Unde?
    Alexandra: ca renunti tu asa eroic pe funal de Oda Bucuriei la tara asta jegoasa…etc.
    Darius: Nu renunţ nici un eroic.
    Darius: Foarte plictisit renunţ.
    Alexandra: daca n-ai fi in romania, crezi ca ai mai avea ce jeg sa maturi sub presuri?
    Alexandra: fii serios…
    Darius: N-aş mai avea.
    Darius: Da’ eu n-am NEVOIE de Jeg, ca să am nevoie de România.
    Darius: Şi m-aş lega de altceva, că nu m-am legat de România pe Jeg.
    Alexandra: no atunci recunoaste ca-ti place
    Darius: Îmi place, dară că-mi place.
    Alexandra: no…deci daca-ti place sa ai oameni tampiti si politicieni ratati de criticat, atunci iti place si romania.
    Alexandra: in alta tara n-ai avea ce scrie.
    Alexandra: taci si bucura-te ca te-ai nascut in haosu’ asta…
    Darius: Mă bucur şi apreciez!
    Alexandra: bravo…
    Darius: Şi comentez ca din gură de şărpe.
    Darius: Nerecunoscător.
    Alexandra: amu’ ar mai lipsi sa pun partea asta din conversatie pe blog ca si comment
    Alexandra: sa vada lumea ca te desesizezi
    Darius: Pune, că doar n-am zis altceva.
    Alexandra: ca basescu
    Darius: Aia-m zis şi acolo.
    Darius: Stai, că pun chiar io.

  30. Mai 22, 2007 la 12:11
    link permanent
    Logaritm zice ca:

    “Pe de altă parte, eu renunţ la a fi cetăţeanul celor care mă dezamăgesc.” – bravo tie ca renunti! da nu cere referendum sa te facem sa te razgandesti pentru ca ai facut-o tu nu altii …

    absenteismul e normal: uita-te in tarile din EU si o sa vezi acelasi trend (exceptand incidentul din Franta of course:P)

  31. Mai 22, 2007 la 12:15
    link permanent
    Darius zice ca:

    Haidi, bei, că cu referendumu’ pentru întoarcerea mea glumea, ce naiba, nu suntem idioţi.

    Şi absenteismu’ nu-i un lucru bun, accepţi sper. Nu ne luăm după EU ca oile. (Şi nu, nu ştiu cum e situaţia cu voturile la ei, nici nu cred că mă interesează.) :D

  32. Mai 22, 2007 la 12:30
    link permanent
    Logaritm zice ca:

    haidi, bei, ca vroiam doar sa faci o deosebire intre ceva cauzat de actiunile altora si actiunile tale.
    referendumul n-a fost optiunea lui basescu dar te-a privit in mod direct pe tine.
    incidentul cu ziarista lui felix a fost optiunea lui basescu si te priveste indirect pe tine (ramane de dezbatut daca te priveste sau nu, daca in fisa postului scrie ca presedintele tre’ sa fie idolul celor multi).
    da’ tu le pui in aceeasi oala. halal!

    si daca nu te intereseaza situatia in EU n-are sens sa-ti mai expui opiniile pentru ca sunt irelevante. nu se poate pune semnul egal intre o perspectiva la nivel macro si experientele personale.

  33. Mai 22, 2007 la 12:36
    link permanent
    Darius zice ca:

    Se poa’ să ai dreptate. Da’ eu, de exemplu, îl apreciez pe Băse ca om, că e simpatic. Da’ n-am nevoie de-un preşedinte simpatic, aia zic io. Deşi, dac-ar face treabă, din partea mea să umble-n puţa goală.

    După mine, el nu face treabă, deci presupun că se comportă aşa şi în situaţii mai primejdioase, care m-ar afecta direct, nu musai la supermarket. De aia zic. Nu că m-am simţit eu jignit, deşi s-a comportat ca un copil prost. Eu nu vreau să se comporte ca un repezit în situaţii importante pentru ţară.

  34. Mai 22, 2007 la 12:39
    link permanent

    mna. si eu acuma ce fac?

  35. Mai 22, 2007 la 12:41
    link permanent
    Darius zice ca:

    Poţi lua postu’, de vrei. Şi eşti anti eu din interior. Să mă faci de baftă.

  36. Mai 22, 2007 la 12:49
    link permanent
    WhiteWolf zice ca:

    Me gusta ! :)
    Parca ‘a ridicat capota la Dacia 1300, Darius; o gramada de “mecanici” isi dau cu parerea de pe margini.
    O fi de la carburator,… o fi de la jigler sau numa de la procesoru de ganduri ? :P

  37. Mai 22, 2007 la 12:50
    link permanent
    Logaritm zice ca:

    noah e impulsiv. a fost constient ca aia o sa fie stirea zilei (o demonstreaza dialogul cu nevasta) dar cred ca pe ideea ca-s “prea popular si-mi permit sa sacrific 10 procente” si-a asumat “furtu’” … ca dupa aia n-au fost in stare sa scrie un card in asa fel incat sa nu mai poate fi recuperate fisierele sterse indiferent ca softul de data recovery folosit e piratat de la CIA cred ca e alta mancare de peste.

    spune-mi, te rog, de ce zici ca nu face treaba? da-mi un ex. pe plan extern unde nu si-a facut jobu’ … ca-n primul rand acolo-i treaba lui dijn cate stiu eu.

  38. Mai 22, 2007 la 12:58
    link permanent
    Darius zice ca:

    Bun. Să stabilim că sunt de părere că atitudinea bag-pulistă de genu’ îs popular, mă doare-n cot nu e fix de apreciat. Că n-or fo’ în stare să şteargă – râd cu curu’.

    Nu face treabă pentru că sunt de PĂRERE că lucrurile merg din inerţie. Am intrat în EU în urma unui proces mai lung, nu ne-a dus el, iar în rest nu-l pot aprecia pentru ceva ce-i normal să facă. N-a făcut mare scofală, a făcut ce era minim.

    E LOGIC să “îşi facă jobu’”, vorba ta. Da’ tăt chirăie că uăăă, ce-a făcut.

    Unde i-s corupţii… că-mi zice “ăştia”? Să văz dovezi, condamnări. “Nu putem aşa uşor”…? Sau ce…? Să văz presa neatacată ce-o promitea, pe care n-o înjură ca-n piaţă.

  39. Mai 22, 2007 la 13:05
    link permanent
    Darius zice ca:

    Ah, adăugire: în momentu’ când s-a pierdut cu firea nu ştia, că i s-a făcut negru, i-a zis soţia dup-aia.

    Şi nu înţeleg cum l-a agasat, nu-i iau apărarea ziaristei, că nu punea nu-ş’ ce-ntrebări interesante, da’ nici agasante. Mergea şi ea pe acolo, mai erau cre’că vreo 3-4 televiziuni. De ce s-a luat de ea, nu pricep. Erau şi alţii care filmau cu telefonu’ şi înăuntru şi în afară.

  40. Mai 22, 2007 la 13:19
    link permanent
    Logaritm zice ca:

    “Unde i-s corupţii… că-mi zice “ăştia”? Să văz dovezi, condamnări. “Nu putem aşa uşor”…? Sau ce…? Să văz presa neatacată ce-o promitea, pe care n-o înjură ca-n piaţă.”
    Asta e treba Justitiei nu a presedintelui. Exista o separatie a puterilor in stat. Crezi ca o expertiza economico-financiara se face in 2 luni ca sa se poata finaliza un dosar? – si i-a in calcul si faptul ca is super imbarligate toate pe acolo in general. Base a impus-o pe Macovei in fruntea Justitiei si se pare ca a jucat o carte corecta. In concluzie punct pentru el.
    Presa neatacata – pai este! – ca doar nu te referi la atacuri fizice cu parul? sau le ele te refereai? ca din cand in cand mai e cate unul facut gaozar, sau ca i se ia telefonul uneia provizoriu nu insemana ca nu-i presa libera. ziaristii scriu ce vor! sau unii – stim toti care- ce le dicteaza patronul.

    de ce s-a luat de aia? pai cf. angajatului Selgros in Evz – ii baga telefonul in oki, il intreba ce bere e si ii filma banii din buzunar. sau pe asta nu tre sa-l credem? restu’ daca filmau(cum zici tu, da’ sa stii ca eu n-am vazut niciun alt film) macar o faceau de la distanta.

  41. Mai 22, 2007 la 13:51
    link permanent
    Darius zice ca:

    Am râs cel mai mult la “presa neatacată”. Din nefericire, acuma chiar a fost atacată fizic.

    Bine, nu dramatic, da’ aşa, ca observaţie.

    Iar Justiţia exista formal şi înainte, Băse promitea c-o rezolvă, să funcţioneze, alea-alea. Nu de aia zicea să-l alegem?

    Şi faptu’ “că-l mai face pe unu’ găozar şi-i ia la unu’ telefonu’” nu-i ceva firesc. Adică e, se pare, da’ n-ar trebui.

    (Şi cum n-ai văzut nici un film, alea cu camere normale, când bagă-n portbagaj etc. cine le făcea? Vezi că Realitatea a dat prima ştire, o observaţie mai obscură – Antena a dat abia DUPĂ încheierea urnelor, ca să nu influenţeze, asta nu cre’că ştiai, ia înregistrările la rând)

  42. Mai 22, 2007 la 14:06
    link permanent
    Logaritm zice ca:

    bun deci in opinia ta e treaba presedintelui sa-ti expuna ca la circ coruptii. mi-am facut o idee despre ceea ce crezi tu ca-s atributii de presedinte. din pacate postarile astea nu-ti mai sustin deloc indignarea. ce zici de un alt post in care sa te razgandesti?

    si acuma revenind la oile noastre, iti recomand sa citesti ce s-a intamplat cand a incercat ministrul justitiei sa-l dea jos fara un control prealabil pe Tulus poate-ti dai seama ca doamna justitie incepe sa devina independenta.

    filme am vazut, dar din ce am inteles eu tu sustineai ca filmau si altii inside nu outside. -”Erau şi alţii care filmau cu telefonu’ şi înăuntru[...]“. ori filmau inauntru si e argument ori crezi tu ca filmau si nu mai e argument e clarviziune.

    bun deci am stabilit ca presa e libera … ca doara asta vroiai sa spui cand scriai ca vrei sa vezi presa neatacata, nu?
    restu-i secundar! … ca si atributiile reale ale presedintelui pentru tine:))
    zi faina!

  43. Mai 22, 2007 la 14:14
    link permanent

    eu nu înţeleg! e un nou trend să pui excerpt-uri din post-uri pe jeg însoţite de trimiteri la bloagele personale (care-s mai mult blege)? da eu nu vreu sa citesc comentarii de tipul “[…] Demisia, demisia! […]” sau mai ştiu eu ce cîcat. hai, să fie curat, da?

    mai bine un moment publicitar

    RECLAMA: http://www.emergencyporn.com

    P.S. va place, a? porcilor

  44. Mai 22, 2007 la 14:26
    link permanent
    Darius zice ca:

    Cum adică să-mi expună ca la circ corupţii? Nu el azis că-i bagă la puşcărie, că huooo. Ce face de tri ani? Să-i condamne, ce să mi-i expună?

    Să nu se expună EL ca la circ, aia da, nu mai am chef.

    Raportat la filmări, filmau oameni înăuntru, cu telefonu’ lor, da’ nu văd ce era aşa interesant sau agresiv, că-l întreba ce şi-a luat, ca să nu mai zic că el şi răspundea.

    Într-adevăr, reportajul nu ar fi avut valoare jurnalistică. Era un altu’ despre cum mere Băse la cumpărat de apă, care, crede-mă, că îi convin. Lui nu-i convenea că nu poate să reiasă de la TV ce tare îi el şi familist, în ziua referendumului… Da’ a reuşit s-o facă de oaie.

  45. Mai 22, 2007 la 14:41
    link permanent
    Logaritm zice ca:

    cauta tu aici sa mai vezi si alte opinii in afara celor pe care le stii tu: http://www.evz.ro/article.php?artid=305990
    cauta partea cu “VANZATORUL DIN SELGROS –
    „Fata aia ii baga telefonul in ochi”.
    nu strica in general sa te pui in situatia ambilor participanti ca sa intelegi cum sta treaba.

    cu coruptii in puscarii ti-am mai explicat – ar cam fi de competenta Justitie, da vaz ca nu vrei sa o intelegi.

    gata! parol! … e ultimul meu coment pe tema asta.
    ma bucur ca ai predat insigna! bafta si consecventa!

  46. Mai 22, 2007 la 15:08
    link permanent

    Vezi omule, daca reuseai deunazi sa-l enervezi pe Basescu cum trebuie la mini-interviul respectiv, acum chiar ca erai celebru, bagat in seama cel putin o saptamana, cu sufletul impacat. Nici macar nu mai era nevoie sa-ti dai demisia (vai, aceste cuvinte ne doare!) din functia de cetatea al Romaniei (vai!). Cu puiut de comunist nu ai reusit mai nimic. Fii mai agresiv, ca se merita. Macar un pumn in fata sa primesti daca nu o confiscare de aparat.

  47. Mai 22, 2007 la 15:09
    link permanent
    Darius zice ca:

    Bun, da’ io să-l cred pe vânzătoru’ de la supermarketu’ de unde mere Băse să-şi umple plasele cu logo sau să MĂ UIT PE FILMARE?! Adică aia din telefon.

    Şi ce e mai clar decât că a vrut să i-o şteargă?

    Ştiu, ştiu, nu răspunzi. Mulţumesc pentru comentarii şi apreciez discuţia. Spor. :)

  48. Mai 22, 2007 la 15:10
    link permanent
    Bogdan zice ca:

    Darius, bucură-te că mai ai telefon, puiuţ!

  49. Mai 22, 2007 la 15:47
    link permanent
    Darius zice ca:

    @ Bogdan: M-o bătut gându’ că i-oi fi creat lu’ Băsel vreo fobie, da’ eu filmam cu cameră compactă. Deşi cre’că a ajuns la urechile lui să nu se mai apere şi să le fure, dacă tot şed prost cu logistica la Cotroceni. :)

  50. Mai 22, 2007 la 16:02
    link permanent
    noji zice ca:

    hahaha, nu-si da nici o “demisie” asa cum si atunci cand se lauda ca se sinucide, nu s-a sinucis! e bluf! :P

  51. Mai 22, 2007 la 16:49
    link permanent
    Darius zice ca:

    Să vezi ce se agită toţi… Io nu pot vieţui liniştit pe blogu’ meu de căcat. :)

  52. Mai 22, 2007 la 17:34
    link permanent
    noji zice ca:

    :) ) ca bine zici!

  53. Mai 22, 2007 la 17:53
    link permanent
    Bogdan zice ca:

    tare recomandarea CTP-ului de a depune toţi reporterii telefoanele cu cameră la Cotroceni. Lol, ce de poze îşi mai face Băse cu Nuţi:))

  54. Mai 22, 2007 la 18:57
    link permanent
    Darius zice ca:

    Da’ io mă gândeam să merg cu plasa de rafie, la cules de Nikonete şi Fujiţe.

  55. Mai 22, 2007 la 20:31
    link permanent
    validotcom zice ca:

    CRP(CTP) e tare

  56. Mai 22, 2007 la 20:54
    link permanent
    Darius zice ca:

    Nu-i momentu’ să zic că chiar m-am gândit ieri la ceva perfect identic? Ştiu.

    Mă rog, da’ să meargă vreo 50 de oameni să-l fileze cu telefoane încontinuu peste tot unde merge tot suţin… :D

  57. Mai 24, 2007 la 16:19
    link permanent
    Rujica zice ca:

    Ma Darius, cand m-am hotarat, in sfarsit, sa imi fut 2 minute din viata si m-am uitat la manifestu’ tau, n-am regretat decizia luata, chiar si numa’ pt. incarcatura emotionala: mi-o dat lacrimile si mi-o curs mucii ceva de speriat. Io zic ca acuma-i momentu, pana nu-ti trece: ori iti tai venele, ori apelezi la o metoda mai originala, cum ar fi asfixierea voluntara cu beshini. Si musai sa faci si un film, iti dai seama cate honors ai prinde cu un film de asta pe Youtube?

  58. Mai 24, 2007 la 17:12
    link permanent
    Darius zice ca:

    1:55 îi filmu’, deci îmi datorezi 5 secunde de care mă acuzi.

    Da’, dacă tot eşti aşa deprimat atâta, taie-ţi tu venele, jur că te filmez şi promovez ca pe-un erou, post mortem. Şi salvă de beşini la înmormântare.

  59. Mai 28, 2007 la 12:22
    link permanent

    Mi-as da si eu demisia, insa nu sint angajatul Romaniei, in functia de cetatean. Nu am primit absolut nimic de la tara asta pe care o privesc din ce in ce mai scirbit.
    Felicitari Darius pt gestul simbolic, succes in continuare.

8 trackback-uri

  1. [...] Darius e primul om din tara asta care-si da demisia din functia de cetatean. [...]

  2. de la JEG isi da demisia » piticu.ro pe Mai 21, 2007 la 22:55

    [...] Jeg isi da demisia. Nu stiu daca pleaca din tara. Dar, mesajul ce il trasmite nu e diferit fata de al meu, fata de al nostru si fata de nimanui atat timp cat afirma ca ii pasa de tara asta. [...]

  3. de la Grandomania prostilor! » Buddha’s Blog pe Mai 22, 2007 la 00:24

    [...] s-a scufundat de cand i-a luat acel interviu lui Basescu , depaseste orice limite atunci cand el declara ca “isi da demisia din functia de mebru al poporului [...]

  4. de la Darius alias JEG isi da demisia ! pe Mai 22, 2007 la 09:51

    [...] Noi masa ce l-am votat pe Basescu la alegeri, voi masa ce nu l-ati votat pe Basescu la referendum. Jeg isi da demisia. Nu stiu daca pleaca din tara. Dar, mesajul ce il trasmite nu e diferit fata de al meu, fata de al [...]

  5. de la Adunate... « Adrian Enache pe Mai 22, 2007 la 13:01

    [...] Demisia, demisia! [...]

  6. de la Fac grevă! « Adrian Enache pe Mai 22, 2007 la 15:45

    [...] Pentru că pot! Pentru că vreau! Deoarece cred că am motive! Citeşte mai jos un motiv. JEG a scris mai bine decât mine. [...]

  7. [...] Eleganta, gandirea de 2 ori si renuntarea la aerele de entitate atotstiutoare si atotputernica vin natural unui inteligent. Nu-i cazul vostru. In schimb eu, Ovidiu, ma pot cobori la nivelul vostru pentru ca te poti apleca mult mai usor decat sa sari. [...]

  8. [...] Intentionam sa abordez o cu totul alta tema, astazi si chiar imi facusem un mic plan de bataie sustinut de imagini pentru a atinge, cat mai sugestiv (nu-i asa) tema tziganiei, a tziganilor si de ce nu , a ceea ce, mai nou, ne reprezinta in Europa; in cat mai putine cuvinte, Filarmonika Rromanes. Rromii nu au de ce se aduna pentru un nou miting de protest; era de bine. E tot ceea ce , in Mai-ul lui 2007, trend setter-ul Basescu ne transmite ca ar conta. Printr-un proces a carui mecanism nici nu conteaza si nici nu am vreo intentie sa il dezvalui aici, -recunosc doar ca Y.M. poarta intreaga vina- ajung iarasi pe site-ul celui care, in blogroll-ul meu il puteti observa sub forma Jeg – Respect unde, descopar, pentru a cata oara, idei scapate din stransoarea sutienului; eventual a capastrului daca preferati caii de rasa… Inutil, cred, sa mai adaug ca ma simt aruncat direct in capitolul “fara cuvinte. Insa daca voua va mai raman, le puteti adauga sub forma de comentariu fie in blogul lui, fie aici. Mai jos aveti “imaginile”. Daca va mai tresalta naturelul dupa cuvinte suplimentare, ele se afla frumos ordonate, ca de obicei, cu introducere, cuprins si incheiere, pe blogul lui. [...]

zi si tu ceva:

(musai)
(musai)