Dânsa este ea…

sari la comentarii

Mie mi se pare că jurnalele intime sunt o formă incipientă de căpiere şi mi se mai pare paradoxal că sunt recomandate de psihologi. Pentru că nu sunt altceva decât echivalentul în scris la a vorbi singur.

Mă gândeam la favoruri. Pentru că trebuie să fiu în continuă vigilenţă oportunistă, ca să-mi pot dezvolta tot felul de căi proaspete pentru câştiguri nemeritate.

Ce sunt ele, favorurile, de fapt? Păi, sunt lucruri pe care le faci cuiva pentru degeaba şi care au un nivel mai ridicat de importanţă decât obligaţiile înseşi, pe care, de asemenea, le faci cuiva, însă constrâns de-o împrejuare, dar din care te şi alegi cu oarece.

Să vă explic: pe o favoare nu o poţi refuza. Pe obligaţii da. Că de aia îţi cere cineva ceva, ca tu refuzi, iar acel cineva să te oblige! Aşa se impune prin definiţie. Un deadline la serviciu… eh, flexibil. O intervenţie chirugicală… se mai amână. Dar favoarea! Favoarea… Cum spunea domnul profesor Vilmani Ioan, la anatomie şi educaţie sexuală: “Vorba-i ca săgeata – ai dat drumu’, nu se mai întoarce. Băieţii, la pubertate, când văd sâni, au tendinţa să întindă mâna, să apuce şi să strângă.” Dar aici discuţia devia educativ.

Cum cu vorba, săgeata, băieţii şi sânii, la fel şi cu favoarea: odată acceptată (da’ din oficiu, normal, e doar o formalitate), o favoare nu se poate abandona pe parcurs. Nu poţi să nu mai faci o favoare, aşa, pe la mijloc. Desigur, te poţi despărţi, să zicem, de câte una, că nu mai ai chef şi toţi aveau dreptate… da’ favoarea o duci până la capăt. Poţi să-ţi trimiţi părinţii la un loc cu alţi părinţi trimişi, după ce te-au crescut la ţâţa lor ca pe-un şărpe. Da’ cu favoarea mori, dacă n-ai îndeplinit-o!

***

Lu-amConsumul

[mulţămim, Zamfe]

***

Din favoruri nu îţi iese nimic şi ai multe de pierdut. Favoarea, pe partea celui care o face, este o pagubă calculată. Oamenii se pun cu bună ştiinţă în situaţia de a li se cere favoruri, acceptând acest rău în societate. Nu rău necesar. Doar rău. Numai fiindcă exişti ca fiinţă bipedă, din prima trebuie să faci ceva ce n-ai fi făcut sub nici o formă, dacă nu era să-ţi ceară cineva, ca pe-o favoare, care are dreptul s-o facă doar pentru că şi el e o fiinţă bipedă, la fel ca tine.

Favorurile sunt, mai exact, datorii permanente ale oricui, faţă de oricine le cere. Odată îndeplinite, chiar dacă tu ai făcut ceva pentru cineva, acel cineva nu se leagă prin nimic de a îţi înapoia gestul. Ba, mai mult, este injust, la gradul nostru civilizaţional la care am ajuns, să ceri o favoare cuiva care ţi-a cerut şi ţie una în trecut. Ca la mâţă, unde nu-i voie cu “mâţă pe mâţă”. (Sudiştilor: leapşa.)

De fapt, cel mai mişel lucru din tot acest cerc vicios este să îndrăzneşti să scoţi ceva dintr-o favoare precedentă. Conform culturii umane, nu există o ticăloşie mai mizerabilă decât să aminteşti de o favoare îndeplinită cuiva, din care ţie nu ţi-a ieşit decât deranj.

FavoruriSiObligatii

***

Ţara Ungaria a primit un împrumut la limită, fiind recent pusă în postura penibilă de a da faliment, aşa, ca ţară. Fapt care – nu pot să neg – mă surprinde, considerând că noi suntem insolvabili deja de ceva vreme, fără să se prindă nimenea-n jur.

Deşi sugestia mea iniţială ar fi fost să-şi concedieze toţi cetăţenii şi să angajeze români în loc, la juma’ de preţ, care să se fure între ei fără prea multă cheltuială până restabilizează economia, Ferenţ Diusy, premier de Panonia, a ales să accepte banii altora, chiar dacă el are, pe nişte principii fiscale tot de pe Jeg învăţate.

Pentru a dezbate inpolitic corect aceste întâmplări, precum şi iminentele lor consecinţe, redacţia noastră din Cluj-Napoca l-a contactat pe corespondentul Jeg de etnie maghiară, Tibor Zatyi, singurul maghiar online, care, în contextul crizei pecuniare, va transmite tot din Cluj-Napoca, în numele întregii Anyaország.

Eu: Ce se-ntâmplă, mă?
Tibor: Unde?
Eu: Cu criza economică.
Tibor: În Ungaria, aaa, da, dar tot timpul dă faliment Ungaria.
Eu: Cum pulă să “dea faliment”? Tăt cere bani, da’ are.
Tibor: De aia cer bani, pt. că n-au.
Eu: Păi, şi io am, da’ cer. Deci explică-mi.
Tibor: Criza economică la unguri?
Eu: Da.
Tibor: Aproape aia s-a întâmplat ca la Islanda; dar aici a fost şi mai greu, pt. că au cheltuit toţi banii; şi au majorat taxele ca să aibă ceva buget.
Eu: Pe ce au cheltui toţi banii, Tibor?
Tibor: Pe proiecte nu prea reuşite.
Eu: De exemplu, Transilvania.
Tibor: Nu prea ştiu, nu.
Eu: Confirmi că maghiarii au renunţat la ideea de a fura Ardealul şi încearcă acum să-l cumpere piratat, pe piaţa neagră, cu bani luaţi împrumut?
Tibor: Cabinetul Orbán a cheltuit pe Transilvania mulţi-mulţi bani.
Eu: Deci sunteţi pe cabinete organizaţi. Nu ştiam. Să-mi notez, să dau mai departe. Mi-am surprins un coleg de la serviciu, Arpad Peter (dacă ăsta-i numele lui adevărat), încercând să uploadeze mai mulţi giga de pământ nord-vestic românesc, de pe CD-uri, pe nişte torrente .hu. Cum comentezi?
Tibor: Să le pune pe trackere bune.
Eu: Mă, fasz. Tu să-mi zici aici cu acorduri între cuvinte, nu căăă. Este adevărat că opinia publică maghiară de pe teritoriul nostru tolerează bisexualitatea pentru că membrii ei nu deosebesc genurile în română?
Tibor: În gramatica maghiară n-avem genuri, ca la română sau germană; dar tolerăm bisexualitatea şi nu suntem nici homofobi, dar sunt nişte dintre noi, care nu prea, dar ei sunt de pulă, cei ca la voi ala Noua Dreaptă.
Eu: Ce mama dracului şi tatăl naibii tot îndrugi acolo? Răspunde la subiect, nu te tot eschiva: vrei să fie limba maghiară obligatorie în şcoli sau nu?
Tibor: Să fie unde în localităţile, unde majoritatea maghiarilor este mai mare de 30%, în alte parte să fie facultativ.
Eu: De ce 30%?
Tibor: Nu ştiu.
Eu: Bun. Acuma că am stabilit asta: de ce să fie obligatoriu, dacă la secţia maghiară e deja obligatoriu?
Tibor: Pt. că sunt câteva legi pt. poliţişti de pildă, care trebuie să ştie şi limba maghiară în zona noastră (jud. Harghita).
Eu: A cui zonă?!
Tibor: La Odorhei suntem 90% maghiari, 5 români şi 5 ţigani.
Eu: Greşit! NOI suntem 5% români, cu toţi atâţia prieteni de-ai noştri ţigani, iar voi, ce mai rămâne, 90% maghiari. Sper să nu mai faci confuzia cu “zonele” şi ale cui sunt. N-aţi vrea, de pildă, să înveţe infractorii maghiari legile în română, decât poliţiştii, în maghiară?
Tibor: Atunci a cui este Transilvania? de ce să înveţe legile, dacă tot fură.
Eu: Ca să nu-şi ia pulane inutile peste feţele surprinse, de exemplu. Transilvania este a României, care, după cum trădează numele, este de etnie română.
Tibor: Aşa-i. Şi nu vine nimeni să-l fure.
Eu: Nu, pentru că este fată. Pe când “-l” este băiat.
Tibor: My fault.
Eu: Vezi, te descurci foarte bine şi în engleză, cealaltă limbă de circulaţie la noi în ţară, care nici ea nu este maghiară. Hmm!
Tibor: Dar suntem aproape 1,6 milione, care avem va limba maternă maghiara, dar ştim şi româna, şi engleza, germana ş.a.m.d.
Eu: Şi care-i problema?
Tibor: Nu ştiu, tu întrebi.
Eu Bă, tu eşti turc?
Tibor: Nu, secui.
Eu: Ce-ai bun de mâncare?

***

Hai să-ţi arăt o poantă. Ştii cum parchează miliardarii?

ParcareCJC

Păi, ia ui’ cam aşa, mai ales dacă ai loc “în faţă”, la parcarea Prefecturii şi Consiliului Judeţean şi – de ce nu? – dacă ai chiar şi limuzina de la C.J, căreia nu-i încape botu’ scump până-n poarta instituţ’ei, de câţi bani am dat pe ea, dă-le-n pulă de autobuze şi – de ce nu? – de pulimi, în general. Tot am văzut pe bloage că se poartă parcările sclintite ale şoferilor la fel, da’ şoferu’ ăsta anume mie tare-mi aducea a Gheorghe Benea de la PSD… pardon, PD-L… mă rog, unde eşuase ultima dată, c-o fi făcut o tură completă şi care pesemne se antrenează pentru traficu’ din Bucales, dacă tot dă să fie senator.

Şi cre’că şi io-i cam aduceam lui, că cu tot atâta surprindere mă uitam eu la cum a parcat, cu câtă se uita el la mine la cum îl pozam.


137 comentarii

zi si tu ceva
  1. Noiembrie 4, 2008 la 03:00
    link permanent
    Ioana zice ca:

    Am eu impresia, sau cineva chiar umbla din bloc in bloc in cautare de anunturi de administrator?

  2. Noiembrie 4, 2008 la 03:01
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Să îmble şi să mai trimice.

  3. Noiembrie 4, 2008 la 03:37
    link permanent
    antidarius zice ca:

    Tibor, stii cat tine o unguroaica cacatu’ in ea?

  4. Noiembrie 4, 2008 la 03:37
    link permanent
    antidarius zice ca:

    9 luni

  5. Noiembrie 4, 2008 la 03:38
    link permanent
    antidarius zice ca:

    AHAHAHAHAHAAAAAAA

  6. Noiembrie 4, 2008 la 04:01
    link permanent
    Anduu zice ca:

    Bă urâte sunt 25-urile alea… Mai ales noaptea…

  7. Noiembrie 4, 2008 la 07:19
    link permanent
    giapapadia zice ca:

    antidarius: proasta gluma. gluma proasta.

    “singurul maghiar online”, genial dialog :) )))

  8. Noiembrie 4, 2008 la 09:37
    link permanent
    krakilla zice ca:

    antidarius: homofobule…

    care s-a prins de gluma mea, manuta sus!

  9. Noiembrie 4, 2008 la 09:50
    link permanent
    ionutu zice ca:

    Bine că nu-l chema Baraş Barabaş pe Tibor al tău. Pardon, am spus al tău? :D
    Egeszseget!

  10. Noiembrie 4, 2008 la 10:16
    link permanent
    Co2 zice ca:

    Ok, sexul oral e o obligaţie, la fel şi înmormântarea (eu mă duc la înmormântarea unuia, la rândul lui e obligat să vină la a mea). Dar pusul pe blogroll? Obligaţie sau favoare?

  11. Noiembrie 4, 2008 la 10:22
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Un fel de degeabă. :)

  12. Noiembrie 4, 2008 la 10:58
    link permanent
    geretus zice ca:

    vad ca abordezi criza din Ungaria…
    Sa dea dumnezeu sa nu se intample acelasi dialog cu pretenu tau TIBOR da in sens invers…
    Si pun pariu ca in fo 4-5 luni se va intampla , din motive prea multe sa le descriu aici – dar totusi 2 o sa enumar:
    1:) mariri de salarii la profesori pe principiu ca daca le mai dai 50% de maine le creste IQ-ul si o sa avem numai studenti/elevi eminenti
    2:) o sa vina PSD-ul la putere – pe principiul ca poporul asta are 80% prosti, lucru demonstrat de altfel in fiecare zi

    As vrea sa emigrez in CONGO acu… dar ma tem ca emigrarea nu mai e o solutie in situatia actuala…

  13. Noiembrie 4, 2008 la 11:20
    link permanent
    antidarius zice ca:

    @giapapadia
    gluma?! care gluma?

    @krakilla
    nici macar tu nu te-ai prins…

  14. Noiembrie 4, 2008 la 11:24
    link permanent
    Zappy zice ca:

    Eu nu stiu de voi, dar eu vreau inapoi in Ungaria. Acolo am fost mult timp, acolo sa continuam. De fapt, sa se refaca imperiul Austro-Ungar. Ca-mi placea acolo. O duceam mai bine.

  15. Noiembrie 4, 2008 la 11:39
    link permanent
    monica zice ca:

    Nu pot sa nu observ cum caci calea cea mai scurta spre pacea etnica trece prin stomac. Foalele lui Darius, adicatelea. Ce dragul de el a fost…!: Eu: Ce-ai bun de mâncare?

  16. Noiembrie 4, 2008 la 11:48
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Şi n-avea nimica, măgaru’, numa’ ceva tradiţional de la Auchan. Şi mă tăt amână c-a găti prietenă-sa şi că mă cheamă.

  17. Noiembrie 4, 2008 la 12:11
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    @ Domnule Darius
    “inpolitic”? Păi e posibil, tocmai dumneavoastră puneţi n înainte de p?
    Înţeleg să confuzi “şi se e-a consumul” cu “se ia consumul”, când “e-a” ar putea reprezenta “pescurtul” de la estimare-administrare, dar chiar n înainte de p? Impardonabil.

    Înmormântarea este o obligaţie faţă de… faţă de cine? La nuntă înţeleg, nu participi cu dar la nunta mea, nu particip cu dar la nunta ta, dar înmormântarea nu e cu dar, doar cu strigături.

    Cu înmormântarea văd că mi-a luată-o deja cineva înainte. Probabil că observaţia este evidentă. Eu unul vreau să fiu ars, nu înmormântat, şi în crematoriu nu prea e spaţiu la observatori. Probabil că va mirosi plăcut, a zahăr ars… cred că am glicemia cam mare.

  18. Noiembrie 4, 2008 la 12:19
    link permanent
    monica zice ca:

    Prietena-su, vrei sa zici… :lol:

  19. Noiembrie 4, 2008 la 12:19
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Am luat “in”-ul de la “incorect”, e o licenţă poetică, da’ nu te-ai prins dvs., cum nu s-a prins Cracul la propria glumă. Stai să pun cu italice, să nu mai fie confuzii ce degenerează-n spaimă.

  20. Noiembrie 4, 2008 la 12:30
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Domnule Darius,
    Am înţeles exact de unde provine “in-ul”. Avem multe exemple… potent şi inpotent… sau o fi impotent? Regula este că n înainte de p (parcă şi înainte de b, vezi imbatabil) trece în m. Justificarea nu este la locul ei, folosirea greşită este impardonabilă. :)

  21. Noiembrie 4, 2008 la 12:35
    link permanent
    Hudrea zice ca:

    Sclintite? SCLINTITE?? De la a sclinti? Cu l (lî)? Care-i tot un fel de r (rî), da’ pe maghiară?

    Dimpotrivă, mie mi se pare că pe măsură ce-mi creşte mie salariul (cu i, da?), scade IQ-ul studenţilor. Asta probabil pentru că dânsul (salariul, cu i) creşte pe măsură ce trece anii. Dar poate mi se doar pare mie.

  22. Noiembrie 4, 2008 la 12:41
    link permanent
    toader zice ca:

    asta e fantastica :
    “unde majoritatea maghiarilor este mai mare de 30%”
    m-am indoit. :) )

    sa ii zici respectivului ca toader propune uniunea romano-maghiaro-sarbo-dunareana in general. cu o singura presedintie, un singur parlament si un singur guvern. limba obligatorie pentru toti – la alegere.

  23. Noiembrie 4, 2008 la 12:43
    link permanent
    toader zice ca:

    zappy e cam … sa nu ii zic chiar proasta… e cam fandosita si snoaba azi. zici ca e flemmish din aia cu 8 clase care crede ca valonii ii fura ei impozitele.

  24. Noiembrie 4, 2008 la 12:56
    link permanent
    Zappy zice ca:

    mda, mersi. nici nu stiu daca tu n-ai inteles ca glumeam, sau n-ai inteles nimic.

  25. Noiembrie 4, 2008 la 12:58
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Bibliotecare – bă, cizdă! E de la “incorect”, jaba tăt te baţi de pământ! Am şi scris o lucrare la facultă unde scriam “impolitic”, că acolo n-aveau puterea să se prindă.

    Toader – singurul preşedinte, în acelaşi timp parlamentar şi prim-ministru să fie Obama, presupun.

  26. Noiembrie 4, 2008 la 13:14
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Justificarea e subţire. Foarte subţire. Nu poţi pune un in colo şi colo gândind că lumea se prinde că reprezintă incorect. mai ales că in-ul de la incorect este prefix. Este ca şi cum aş spune contraamiral cu gândul că se prinde cineva că vorbesc de echilibru (contra-măsură). Nu accept explicaţia, este o simplă greşeală. :) Puteai măcar să pui incpolitic, dar nici aşa.
    Eu aş propune termenul haospolitică, un joc de cuvinte între politica în haos şi pronunţia haos care este în engleză house, deci haospolitica ar putea însemna şi politica de casă (grupuri de interese).

    Asemănător ar putea fi şi castpolitica, cu trimitere la castitate şi castă.

    Dar inpolitica nu are nici un sens legat de incorect, nici dacă îl pui cu mâna. NU pot fi de acord cu explicaţia. Nţ!

  27. Noiembrie 4, 2008 la 13:17
    link permanent
    monica zice ca:

    Iar faceti gramatica, domnilor? Asta micu’ ne-a trintit asa un subiect plin de zeama si voi stati sa discutati afixe corecte?!? Offfff…!

  28. Noiembrie 4, 2008 la 13:26
    link permanent
    Basty zice ca:

    Plin de zeamă. Îh. Mie îmi plac doar câteva lucruri zemoase. Iar Darius nu e între ele.

  29. Noiembrie 4, 2008 la 13:29
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Păi, aia-i ideea, măgare şoricar! Politic incorect. Inpolitic corect. Rocada e clară, iar cu “corect” acolo, se-nţelege foarte limpede. Până şi corectoarea Mana s-a prins, că N-A CORECTAT!

    Bastea – salam de biscuiţi, leguma şi banii.

  30. Noiembrie 4, 2008 la 13:32
    link permanent
    toader zice ca:

    nu s-au prins nice unii de nice unele. loaze. ihh. ii dau cu capu’ de pereti acusica.
    poate monica se prinde-va cesoir. cand ii va pune audiobuku’ in cap lui popescu si el o va nimici cu interpretari corecte.

  31. Noiembrie 4, 2008 la 13:46
    link permanent
    arpadov zice ca:

    @ antidarius- esti mai gay decat credeam
    @geretus- salariile alea trebuiau conform legii crescute pe un plan facut deja de doi ani de zile…succesiv…dar s-au cam cheltuit banii pe masini, excursii, autostrazi(5 km), campanii, cefe de porc, si gulasuri. Si cu siguranta nu se intra in faliment din cauza aia, daca e sa calculam putin si sa nu ne mai luam dupa esca.
    @tibor- respectus hat ce faszu meu
    @darius- am mancat gulas cu salam tordai prajit aseara si m-am gandit la tine(cu desenele tale cu tot)

  32. Noiembrie 4, 2008 la 13:53
    link permanent
    Sef Serviciu Exploatare zice ca:

    Noi, de aici de la intreprinderea RATUC, citim jeg.

    Bun, intelegem bisexualitatea, admit chiar si eforturile lui Dutz de a pune Ardealul pe torenti. Dar ala de la prefectura obstructioneaza ostentativ serviciile oferite de regia de transport.

    Ganditi-va: primul troleu incearca sa ocoleasca, fiind zona de macaz ii sar si captatorii, poate rupe linia, bate statia si taie curentul pana pe Memo. Apoi sunt masini care trebuie trimise la garaj, altele la spalatorie, soferi cu diaree, soferi care mimeaza defectiuni. Cu ce mai ramai pe linie? 2 trolee de la garaj Manastur si 2 de la Unirii?

    Sef Serviciu Exploatare si Siguranta Circulatiei,
    Daraban Emil

  33. Noiembrie 4, 2008 la 14:04
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Ştii cum s-o tras umil şoferu’ de troleu, pe cealaltă juma’ de bandă? Io-n locul dânsului dădeam peste Folşvaghenu’ ăla, de-l mutam după semafor. Trebuia să sacrifice hoaşca din imagine, pentru salvarea celorlalte.

  34. Noiembrie 4, 2008 la 14:35
    link permanent
    monica zice ca:

    :lol: toadere, tocmai ce-l felicitai pentru audiobuk. Acuma nu fii mirlan!

  35. Noiembrie 4, 2008 la 14:36
    link permanent
    mirmen zice ca:

    dari, pe bună dreptate observa cineva, cîndva că jeg e un blog valorizat (şi) prin comentarii :P daraban emil merită elogiat pentru umorul fin şi sînt convinsă că nu-i involuntar :)

  36. Noiembrie 4, 2008 la 14:36
    link permanent
    Hudrea zice ca:

    Apropo de puberi, ăia care prind chelneriţele de fund tot cu săgeata sunt?

  37. Noiembrie 4, 2008 la 14:36
    link permanent
    Basty zice ca:

    “Bastea – salam de biscuiţi, leguma şi banii.” <- so fucking M@riansky – like.

  38. Noiembrie 4, 2008 la 14:40
    link permanent
    Hudrea zice ca:

    monica, da’ tu nu fiiiiiiiiiiii nici tu…

  39. Noiembrie 4, 2008 la 14:47
    link permanent
    monica zice ca:

    Pfui! Ce stiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii tu, Hudreo? Imperativul negativ ESTE cu doi “i”, nu ma intereseaza de dexonline timpit va serveste voua drept sursa… Se contrage de la conjunctiv negativ. Daca tot insisti…

  40. Noiembrie 4, 2008 la 15:07
    link permanent
    Hudrea zice ca:

    Nţ! Imperativul negativ se formează de la infinitivul verbului.

  41. Noiembrie 4, 2008 la 15:38
    link permanent
    Sebastiano zice ca:

    monico, fii cuminte, nu fi rea. sau numai una din ele.

  42. Noiembrie 4, 2008 la 15:52
    link permanent
    monica zice ca:

    Nup. Degeaba. Nu pot fi convinsa. Mai asteptam dovezi.

  43. Noiembrie 4, 2008 la 16:18
    link permanent
    Zdreanta zice ca:

    Ha ha, Darius, chestia cu ‘nu s-a prins nimenea’ m-a rupt in doua. Excelent scris. Si dialogul e simpatic.

  44. Noiembrie 4, 2008 la 16:40
    link permanent
    geretus zice ca:

    @arpadov
    ma bucur ca te intereseaza subiectul
    Exista intr-adevar un plan de cresteri ale salariilor de cativa ani incoace si eu cel putin stiu ca s-a respectat ( adica in limita a 10-15%… sper sa nu ma insel – si anul asta era vb de o crestere in aceeasi limita).
    E mai mult de vb de ce 50% brusc cauzeaza instabilitate, chiar daca teoretic ai banii in cont (da, poti sa ai bani sa faci asta si tot o sa-ti atragi, international vb, presiuni asupra leului, dobanzilor, inflatiei etc – e un mecanism aici si noi suntem parte din el, indiferent ca ne place sau nu). Si oricum, asta nu elimina problema cu asa zisii profesori carora nu le creste IQ-ul peste noapte.
    Ca sa ma explic clar -poti sa maresti si cu 100%, sunt de acord ca e necesar in majoritatea cazurilor, dar trebui facuta cu cap chestia asta , pentru ca la sfarsit sa ai rezultatu scontat – invatamant performant.
    Eu cand aud demagogia astora care au initia legea ( Geoan mi-e cel mai antipatic pentru ca este si cel mai putin de logica) cum ca e investitie aceasta crestere in invatamant, imi vine sa borasc… Asta nu e investitie, e teaser electoral cu scop precis… STIM TOTI ASTA, SI PROFESORII STIU, SI TOTUSI INTRAM IN JOCUL ASTA…De asta zic ca suntem o tzara de prosti…

  45. Noiembrie 4, 2008 la 16:43
    link permanent
    geretus zice ca:

    Scuze pentru greseli… da’ laptopu meu lucreaza in sincope azi..

  46. Noiembrie 4, 2008 la 16:44
    link permanent
    geretus zice ca:

    acu vad ca mi-a schimbat si topica in propozitii….tre sa-l arunc pe geam…

  47. Noiembrie 4, 2008 la 17:47
    link permanent
    krakilla zice ca:

    pe toate blogurile se pare ca e perioada de pupat in fund… apare cate unu’ si spune ca s-a indragostit de respectivul blog! cred ca e de la campania electorala. mie nu-mi place nici un blog, nu le citesc, nu comentez pe ele, nici macar nu stiu ce-s alea.

    am un chef de scandal… imi sun niste cunostinte si ma duc la bar. daca nu mai auziti o perioada de mine, sa stiti ca sunt bine.

    geretus: suntem!

  48. Noiembrie 4, 2008 la 18:37
    link permanent
    toader zice ca:

    draga geretus, rezonam similar. de zici ca suntem ca inlantuirea cotatiilor renault/psa pe displayul euronextului.
    ca sa iti intaresc punctul de vedere iti adaug ceva la argumentatie.

    avem o masa salariala de 100 unitati monetare pe care o marim cu 50%, deci pana la 150.
    avem o masa de cheltuiali de investitii de 100 unitati monetare pe care o marim cu 70%, deci pana la 170.

    chiar daca cei 70% au fost folositi la cumpararea de 7 scobitori pretul de 10 unitati monetare impactul este net mai mic asupra ratei inflatiei decat cele 50 de unitati monetare care sunt folosite pentru cumpararea a, sa zicem, 50000 de scobitori de catre salariati in fiecare an.

    asta fiindca de fapt cele 7 scobitori sunt un cost variabil care are o repersiune poate mare asupra nivelului general al preturilor dar nu este un cost fix permanent. in plus aberatiile punctuale nu gripeaza un mecanism economic ci erorile sistematice.

    voilà voilà l’idée est là.

    marirea asta imi aduce aminte de greva dacia de mai an. cine sta azi acasa in somaj tehnic? cei care asambleaza logan in rusia? nu. cei care fac logan in maroc? nu. cei care sunt la pitesti? da.

    cate loganuri s-ar fi produs la dacia la orizontul anului 2012 daca nu ar fi fost criza? undeva la un milion pe an? cate ar fi fost facute in contextul maririlor salariale daca nu ar fi fost criza? 600000. cate se prevad a fi fabricate in contextul maririlor masive si crizei? 400 de mii.

    daca acceptau o marire anuala de 10% anual timp de 5 ani ar fi fost mult mai mult decat ce au obtinut ei chiar si in valoare absoluta.

    dar avem sindicate tata. nu gluma. care au presedinti care vor ajunge ori in parlament (ca seful fsli onor domnu’ croitoru’) or sa manuiasca miliarde (onor domnu’ luca) ori isi vor pastra locu’ de sef de sindicat in alegerile de sindicat care urmeaza (onor domnu’ care conduce sindicatu’ la dacia sau onor domnu’ de la sidex).

    ***
    pam pam pam.

    eh.iacata cum un blog lipsit de valoare intrinseca ajunge o placa turnanta a ideilor. noroc cu moi, geretus si rivalul nostru de deces anume acel hun care uploadeaza harti cu “vive l’erdely libre” in pauza de masa, in plin centrul bucurestiului. altminterea ramaneam la tricicluri si contemplat cum subtilizeaza emotional bistari numitul glad bija a lui mirmen si celuilalt.

  49. Noiembrie 4, 2008 la 18:44
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Toader: “zappy e cam … sa nu ii zic chiar proasta…” Am uitat să mă hăhăi!

  50. Noiembrie 4, 2008 la 18:59
    link permanent
    tu.miai.fost.draga zice ca:

    Mi se pare ca Tibor vorbea cam relaxat,stie el ca oricum ne fura Transilvania(\m/)
    Masina aia care a costat foarte mult este un fel de limuzina fitoasa cu botul foarte lung care deja ajunsese la perete iar masina nu era obisnuita cu asemenea loc de parcare umil si fara plata(cred io,poate nu cred bine)

  51. Noiembrie 4, 2008 la 19:18
    link permanent
    arpadov zice ca:

    ma! io tot incerc sa scriu de o juma de ora, da imi tot sare saitu undo, cand are el chef. si ce chestii faine vroiam sa scriu…

  52. Noiembrie 4, 2008 la 19:56
    link permanent
    mirmen zice ca:

    toariere, strigatu-m-ai ;;)

  53. Noiembrie 4, 2008 la 20:37
    link permanent
    madalina zice ca:

    mi-a placut maxim:))

  54. Noiembrie 4, 2008 la 20:44
    link permanent
    iuli zice ca:

    ala cu vw a parcat asa ca sa nu-l blocheze cineva. ceea ce ma mira e ca vad tipul asta de parcare bucuresteana in cluj..

  55. Noiembrie 4, 2008 la 20:45
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Măi… maestre Groza,
    Eu care mă chinui zilnic cu fraze de genul

    “iata de ce il acuz si ,repet si pe bibliotecarul de FARISEISM SI LIPSA DE ONOARE SI DECENTA. a te juca cu pargrafe din constitutie numai pina unde vrea muschiul tau este o nerusinare fara margini,este o tentativa de a ,SILUI DEMOCRATIA SI A O DEFORMA,ASA CUM CEI 322 AU FACUT IN ANUL 2007 SI O PARTE DIN 2008.”

    şi mai înţeleg din când în când ce vrea să spune poetul în frază, sincer îţi spun, ca la un frate mai mare, nu m-am prins şi nici nu mă prind.

    Dacă eu scriam o frază poetică de genul “Îl simt venirea, parterne care, de sângele bovin sunt trase, nu de suflet”, domnia voastră înţelegeţi rocada partern/care cu terne/parcare?

  56. Noiembrie 4, 2008 la 20:57
    link permanent
    monica zice ca:

    Hă?

  57. Noiembrie 4, 2008 la 21:31
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Hă?

  58. Noiembrie 4, 2008 la 21:56
    link permanent
    varzan zice ca:

    Genial. Interviul m-a dat pe spate. Totusi sa nu ti-o iei in cap.

  59. Noiembrie 4, 2008 la 22:49
    link permanent
    Marian S. zice ca:

    anchor text

  60. Noiembrie 4, 2008 la 23:35
    link permanent
    ciribantrop zice ca:

    ma, m-am ris. si o fost in primu’ rind finca era dialogu cu unguru.

    cred ca ti-ar iesi textele si mai fain daca ai mai baga cate un dialog d-asta de pa mess.

    dai mai bine in cuplu(ri).

    nota: nu dialoguri in care numa ragi ca timpitu : “proastoooo”, ne-am inteles?

  61. Noiembrie 5, 2008 la 11:35
    link permanent
    krakilla zice ca:

    este prima oara cand postez pe acest blog. te citesc de mult si mi-a luat ceva timp sa-mi fac curaj sa abordez comentariile. desigur, nu am nimic relevant de spus si probabil lumea se intreaba de ce ti-ai face curaj, sa spui… nimic. nu le pot raspunde ca sunt batut(a) in cap. oricum, poate vrei sa facem un link exchange. adresa mea de mess este fata_visurilor_tale_nr1@yahoo sau jmekeru_din_carpati@yahoo. astept raspuns!

    pup

  62. Noiembrie 5, 2008 la 11:36
    link permanent
    krakilla zice ca:

    scuze pentru off topic! sper sa nu imi iau ban.

  63. Noiembrie 5, 2008 la 11:45
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    @ krakilla
    Bine aţi venit pe blog. Adresa mea este de email smălţuit: băiatul_de_la_pagina_5@yuhu.con
    Cea de mess este doar puştiul_din_revistă, pe toate sursele de comunicare. :)

  64. Noiembrie 5, 2008 la 12:09
    link permanent
    toader zice ca:

    asteptam candidatura lui madalin voicu dupa preliminare acerbe cu ana birchall.:)

  65. Noiembrie 5, 2008 la 12:15
    link permanent
    monica zice ca:

    toadere, numai daca face majoritate de 30%. Altfel – nu!

  66. Noiembrie 5, 2008 la 12:32
    link permanent
    toader zice ca:

    aut of cueshtion: auzi mai domnisoara semipopescu. zî respectivului sa bage la cap ca toader il someaza pe domnu’ sa nu mai expecteze prea indelung ca il sanctioneaza.

  67. Noiembrie 5, 2008 la 12:35
    link permanent
    monica zice ca:

    :lol: ti-ai pus in cap sa ma mariti, mai toadere? [monica facind off-topic si asteptind un ban sanatos de la Darius - ca si noi i-am dat... mai multi. Vreo 1001]

  68. Noiembrie 5, 2008 la 12:55
    link permanent
    toader zice ca:

    nu pe tine. pe el.

  69. Noiembrie 5, 2008 la 13:08
    link permanent
    monica zice ca:

    bun si-asa.

  70. Noiembrie 5, 2008 la 13:09
    link permanent
    Hudrea zice ca:

    Nici eu nu cred că un parlament bicameral se justifică pentru România.

  71. Noiembrie 5, 2008 la 13:16
    link permanent
    monica zice ca:

    Desigur ca nu. Bicameralul stinks mai rau ca un bradut de masina (ce-i aici? concurs? cine-i mai offtopic? desigur ca da.)

  72. Noiembrie 5, 2008 la 13:23
    link permanent
    toader zice ca:

    nu stiu daca e obiectul articolului dar sigur e o legatura intre parlamentul bicameral si maritisul popescului.

  73. Noiembrie 5, 2008 la 14:36
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    @ toader
    Păi normal, toate lucrurile importante sunt bicamerale, urechi, nări, orbite… cele unicamerale sunt auxiliare.

  74. Noiembrie 5, 2008 la 16:55
    link permanent
    Basty zice ca:

    Puţa e unicamerală. Pluricavernoasă, dar unicamerală.

    Ah, staţi, vorbesc de o chestie pe care doar eu o folosesc din cei de aici. Scuze. Continuaţi cu ochii, urechile, etc.

    [am aprins fitilul]

  75. Noiembrie 5, 2008 la 17:03
    link permanent
    Hudrea zice ca:

    Auzi Basty, dar tu unde lucrezi, în ce domeniu?

  76. Noiembrie 5, 2008 la 17:38
    link permanent
    Basty zice ca:

    Al demolărilor. Am scris clar, acolo jos, între parantezele drepte, că am aprins fitilul. Vezi ?

  77. Noiembrie 5, 2008 la 17:50
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    @ Basty
    Eu nu am spus că ar fi nefolositoare, am spus ca sunt auxiliare. Acum contează şi de la caz la caz, pentru fiecare, uni trăiesc ca să culeagă informaţie, alţi… ca să facă pipi. :) Dumneavoastră vă puteţi folosi cu încredere în continuare viaţa pentru a folosi unicameralul, nu deranjaţi pe nimeni.

  78. Noiembrie 5, 2008 la 17:51
    link permanent
    monica zice ca:

    Noroc cu Bibli :lol:

  79. Noiembrie 5, 2008 la 17:56
    link permanent
    Basty zice ca:

    Da. Noroc cu el căci consideră puţa instrumentul cu care face pipi. Altfel, dacă ar afla că se mai foloseşte şi la altele….

  80. Noiembrie 5, 2008 la 18:04
    link permanent
    toader zice ca:

    ca bunaoara?

  81. Noiembrie 5, 2008 la 18:07
    link permanent
    geretus zice ca:

    Draga Toadere….
    Ma bucur ca mai vb si de alte chestii decat tricicluri…
    Si ma mai bucur ca mai sunt si altii care vad lucrurile in acelasi mod ca si mine…
    Pacat ca suntem putini…si nu ne baga nimeni in seama…

  82. Noiembrie 5, 2008 la 18:19
    link permanent
    geretus zice ca:

    …. m-am grabit sa dau enter…

    Ati vazut cate americani s-au dus la vot?!? 60%…
    Oare daca am face si noi la fel… s-ar schimba ceva?
    Eu as zice ca da…
    Sa va explic :
    Un dobitoc ( din cei multi care populeaza tzara asta) are un vot cu aceeasi valoare ca al nostru…
    Ei.. ( dobitocii) se cam duc la vot… De ce? Din varii motive ( se mai lasa cu cate-o tuica, un mic whatever)
    Noi… nu ne ducem ( presupun acu…ca suntem numa luminati la minte pe blogul asta, in frunte cu Stapanau Jeg)
    De ce? Pentru ca ne doare in paispe… nu agreem pe nimeni ( recunosc si eu sunt in aceasta ipostaza) …
    Rezultatul? In tara asta alegerile sunt decise de dobitoci…
    Da…poate n-o fi pe cine sa alegem ca oferta-i slaba…
    Da dintre aia, poate gasim unu doi, care macar sa nu promita pomeni din astea, si sa aiba 1-2 idei cum sa merem inainte…
    Io… o sa votez data asta ( n-am facut-o de ceva vreme) pentru ca in mod clar… nu vreau sa iasa PSD, PDL, PC,PRM… intr-un cuvant idiotii care au votat in parlament caricatura de lege cu salariile la profesori…

  83. Noiembrie 5, 2008 la 18:31
    link permanent
    toader zice ca:

    gata geretus. ne oprim. vorbeam de puta lui basty acuma.

  84. Noiembrie 5, 2008 la 18:36
    link permanent
    geretus zice ca:

    :)
    M-am enervat singur de fo 2 saptamani incoa’… si m-am refulat aici…

    Continuati cu putza lu basty…

  85. Noiembrie 5, 2008 la 19:25
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    @ geretus
    Nu râde de microporosul cavernos a lui basty… el foloseşte această unealtă la spart nuci… de cocos. :) Dar degeaba ai un unicameral dacă n-ai cohoane bicamerale. :) Dacă lipseşte bicameralul esenţial, unicameralul auxiliar este pentru făcut pipi. :) Asta înţelege mai greu dl. Basty, durerea venită de jos în sus de la ovale bicamerale.

  86. Noiembrie 5, 2008 la 19:28
    link permanent
    toader zice ca:

    care pot fi bionice ca in cazul lui glad.

  87. Noiembrie 5, 2008 la 19:36
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    De fapt ţine de noi să facem ceva ca ţara aceasta să conţină nu numai cât mai puţini cetăţeni grobieni dar şi cât mai mulţi politicieni de marcă. Eu unul cer acest lucru în fiecare zi.

  88. Noiembrie 5, 2008 la 19:37
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Aiurea bionice, vibratoare chinezeşti cu baterii 777.

  89. Noiembrie 5, 2008 la 20:00
    link permanent
    toader zice ca:

    looooooooooool. habar nu aveam ce i-au pus lui bija jr. ultima data. multumim pentru devoalare. hahaha. vibratoare chinezesti. iti dai seama cum se pisa asta? looooooooooool.

  90. Noiembrie 5, 2008 la 20:05
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    @ toader
    Eu nu vorbeam despre bionicele lui glad, elemente care în cazul de faţă erau parte a unui sistem de comparaţie “pot fi bionice ca in cazul lui glad”, cu alte cuvinte probă martor.

  91. Noiembrie 5, 2008 la 20:27
    link permanent
    mirmen zice ca:

    copii, jucaţi-vă frumos, cu puţulicile goale în groapa de nisip virtuală :P

  92. Noiembrie 5, 2008 la 20:34
    link permanent
    Hudrea zice ca:

    geretus dragă, te anunţ cu stupoare că şi PNL-ul (căci cu ei intenţionai să votezi, nu?) a votat legea cu pricina. Ministrul educaţiei (pă nu?), de exemplu, e unul dintre parlamentarii (căci pe lângă că ministru, mai e şi parlamentar) cei care au ridicat mânuţa. Deci ha! E cam toţi în aceeaşi oală. Doar gargara diferă. ;)

  93. Noiembrie 5, 2008 la 20:36
    link permanent
    Hudrea zice ca:

    Groză, ridică mătăluţă, rogu-te, literele sau cuvintele scăpate de noi pe jos. Tastele ne joacă feste.

  94. Noiembrie 5, 2008 la 21:39
    link permanent
    toader zice ca:

    hudreo, daca pnl ar fi gasit de cuviinta sa puna drept candidat altceva decat petre roman i-as fi votat fiindca, desi nu stiu din ce motive, nu au facut idiotenia sa sustina adoptarea de facto a legii respective. fata de basescu am pierdut si ultima farama de respect. voi vota cu el doar daca ajunge vreodata cu imbecilul de geoana in turul doi. la urma urmei am votat eu pana si cu iliescu in turul cu vadim.

    la parlamentare nu ma voi duce deci. sa vedem cine vor fi candidatii la prezidentiale.

  95. Noiembrie 5, 2008 la 21:47
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Văd că şi acest blog se transformă, încet-încet, în unul electoral. :(
    Nu mai am unde sa mă refugiez.

  96. Noiembrie 5, 2008 la 22:03
    link permanent
    toader zice ca:

    da bibli, dar vom vota cu tine in cele din urma.

  97. Noiembrie 5, 2008 la 22:24
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Nouăşnouă şi O SUTĂĂĂ!

  98. Noiembrie 5, 2008 la 22:30
    link permanent
    geretus zice ca:

    Hudreo

    Eu votez cu Tariceanu…. Candideaza la mine in Ilfov…Acu e pe colegii uninominale – deci votezi persoana…

    Bou de la Educatie … e dat afara din guvern pe chestia asta…Sper sa-l dea afara si din PNL…
    Ca au votat si altii? Sunt convins ( nu ca ar recunoaste acest lucru – avantajul votului secret: e ca pe net , poti sa-ti bagi pula intr-un mare fel la adapostul anonimatului) desi personal nu inteleg de ce au facut acest lucru…Tariceanu le-a taiat macaroana astora cu legea, si PNL-ul este asociat cu el… Deci boii de la PNL care au votat legea, au facut-o degeaba daca ne gandim la castigului imediat… si anume electoral ( ca oricum n-au tupeu de ex sa iasa in fatza si sa zica” Da frate am votat pentru voi profesorii 50% la salariu, desi sefu zice ca nu-i bine”)

    Scuze de aceasta ultima interventie… continuati cu putza lu Basty…si nu ma mai provocati :D

  99. Noiembrie 5, 2008 la 22:50
    link permanent
    toader zice ca:

    deci JR vine de la geretus. stiam eu.

  100. Noiembrie 5, 2008 la 22:52
    link permanent
    toader zice ca:

    si oricum bibli a schimbat subiectul. acum discutam despre faptul ca i-au pus lui glad in loc de bionice, asa cum ar fi fost normal, vibratoare chinezesti de saracu’ nu se mai controleaza. de aici si explicatia de ce cauta bude largi, izolate si departe de colegii de munca. si probabil ca din cauza asta arpi a plecat la bucuresti.

  101. Noiembrie 5, 2008 la 23:23
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    @ toader
    Mă îndoiesc că veţi mai apuca să votaţi cu mine. Noua poliţie politică a pus geana pe mine că nu am spus destul de prompt “trăiască puterea atotstăpânitoare” şi mă tot ameninţă cu vizite la domiciliu, îmi interceptează comunicaţiile, chestii d-astea… Probabil că deranjez prea mult clasa politică. De aceea mă bucuram că aici pot să vorbesc fără a mă lovi de politică.
    Unii au scăpat ieftin, doar cu “puiuţ de comunist”.

  102. Noiembrie 5, 2008 la 23:30
    link permanent
    toader zice ca:

    desigur bibli. cia, mossad si kgb, ca sa nu mai vorbim de francmasonerie, grupul bilderberg si iluminati sunt cu totii cu ochiul aici sa ne surprinda facandu-ne de rahat fiindca punem comentarii pe un jeg ignobil.

  103. Noiembrie 6, 2008 la 00:01
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    @ toader
    Aveţi dreptate, aşa este. Sunt un papagal de doi lei.

  104. Noiembrie 6, 2008 la 10:10
    link permanent
    plopcupere zice ca:

    …baietiu stati linistiti. Big Brother stie tot prin sistemul Echelon “Sistemul de supraveghere Echelon este format dintr-un sistem de statii spion de pe teritoriul Marii Britanii, controlate de americani, care supravegheaza fara intrerupere toate mesajele trimise prin telefon, fax si e-mail de pe teritoriul european.Aceste mesaje sunt interceptate in mod curent de Agentia pentru Securitate Nationala a Statelor Unite, care transfera toate informatiile vizate de la centrala europeana la centrul strategic din Londra, apoi, prin satelit, la Fort Meade in Maryland, trecand prin nodul de retea din Menwith Hill din Yorkshire. Acest sistem de spionaj a fost conceput in timpul Razboiului Rece, sistemul Echelon fiind special creat pentru obiective civile: guverne, organizatii si afaceri din orice tara a lumii. Acest sistem supravegheaza fiecare persoana care stabileste o legatura cu orice alta tara din lume si chiar si in aceeasi tara, prin intermediul acestor mijloace de comunicatie. Modul de operare al acestui sistem consta in interceptarea unui volum foarte mare de informatii (comunicatii), care este urmata de selectarea datelor de valoare cu ajutorul unui program de tip MEMEX, care detecteaza cuvintele cheie din continutul mesajelor. ” Asa ca daca cumva un cuvant din cele scrise de noi este in baza de date a cuvintelor cheie, mesajele noastre sunt automat selectate, se ajunge la sursa si aceasta este inregistrata intr-o baza de date speciala. Asa ca geaba va feriti si va plangeti de ascultare, interceptare, urmarire ca daca nu o fac ai nostri, o face unchiul Sam.

    …apropo de bicameral si “puta” lui basty. pai si acolo este ceva bicameral – outzele sunt parlamentul, iar puta e presedintele…..

  105. Noiembrie 6, 2008 la 11:25
    link permanent
    monica zice ca:

    Iete ce analogii dragute a stirnit Basty… :lol:

  106. Noiembrie 6, 2008 la 13:11
    link permanent
    toader zice ca:

    vai tu ce dulce esti.

  107. Noiembrie 6, 2008 la 13:25
    link permanent
    monica zice ca:

    malitiosule!

  108. Noiembrie 6, 2008 la 14:01
    link permanent
    geretus zice ca:

    Monico…dupa ce citii pe blogul tau propriu si personal faza cu politia… te intreb:
    Cum fata… au venit aia la usa voastra in urma unui e-mail? Ati specificat adresa in e-mail? Telefoane? Alte date personale?!?
    Ca daca nu… e cam grav…

  109. Noiembrie 6, 2008 la 14:17
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    @ geretus
    Stimate senior, păi eu ce vorbeam o idee mai sus? Onorabilele autorităţi sunt în site fără căini. Cică le dă voie legea să afle astfel de informaţii fără să mai deranjeze un procuror, un judecător… persoane importante. Acum un an când spuneam că legea respectivă deschide uşa către cele mai sumbre abuzuri, lumea se amuza pe seama mea, precum şi toader. Ei, iaca, se întâmplă. Poate că în “cazul Popescu” dumnealui să fi dat adresa, dar eu cred că de fapt a atras atenţia şi cineva din poliţie a vrut să-i arate cine-i şeful şi cât de fragilă este viaţa.
    “Ia vezi bă unde duce IP-ul lui ăsta, că prea face pe deşteptu’ ”
    Mă gândesc să mă mut în vârf de munte, să mă izolez acolo… poate că nu au semnal peste tot.

  110. Noiembrie 6, 2008 la 14:26
    link permanent
    geretus zice ca:

    :)

  111. Noiembrie 6, 2008 la 14:55
    link permanent
    geretus zice ca:

    Treaba e mai complicata decat atat… Poti sa te iei dupa IP daca e fix… Daca e variabil…. e mai greu…( depinde de provider, whatever) Si cu atat mai mult se impute treaba….

  112. Noiembrie 6, 2008 la 14:55
    link permanent
    monica zice ca:

    Mah-mah-mah! :lol: Nu va speriati degeaba. Alora din Politie le cerea legea ca la semnalarea unui caz penal – cum e furtul, de pilda -, sa deschida dosar. Saracii :P , s-au chinuit doua (2!! doo!) saptamini sa dea de urma Popescului, bazindu-se doar pe faptul ca-l cheama al dracului de diferentiat, ionut Popescu si sade in zona Lujerului. Au dat search la baza de date si au gasit citiva Popesti care corespundeau detaliilor, si s-au dus la fiecare la usa. Pina ne-au gasit pe noi. No IP tracking, no stuff like that. Investigatie muscaleasca, din ograda-n ograda :)

  113. Noiembrie 6, 2008 la 14:55
    link permanent
    geretus zice ca:

    :D

  114. Noiembrie 6, 2008 la 15:09
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Poate că circa de poliţie să nu aibă prea mare putere, un serviciu de informaţie însă are. El dacă are un IP şi o oră exact la care acel IP era în reţea, determină imediat providerul, telefonul, omul de contact şi, 10 minute mai târziu, sună acolo şi află adresa fizică. Desigur că nu ar trebui să facă acest lucru de capul lui. Ar putea spune că a trimis un echipaj să verifice în cartea de imobil ce şi cum.
    Oricum, dacă poliţia ştie cuvintele cheie Popescu, Lujerului, oglindă, sectoristul ştie imediat despre cine este vorba. Asta este treaba lui, să ştie.

    Vă recomand să citiţi această lege, este interesantă:
    http
    209.85.135.104/search?q=cache:chVmeLuYqooJ:stiri.kappa.ro/doc_attach/pdf/Legea_Informatiilor_Si_Contrainformatiilor.pdf+legea+informatiilor+electronice&hl=en&ct=clnk&cd=7&lr=lang_en|lang_ro

  115. Noiembrie 6, 2008 la 15:21
    link permanent
    monica zice ca:

    De-aia le-a luat doua saptamini sa-mi zgirie vrabia la usa… :lol:

  116. Noiembrie 6, 2008 la 16:47
    link permanent
    Sofia zice ca:

    Cineva sa-i faca administratorului de mai sus o mare favoare si sa-l omoare cu un abecedar dintr-ala de pe vremuri, cu coperta de carton. ex: sa-i dea in cap pana-i iese neuronul blond nesatisfacut pe nas!
    Multumesc,

  117. Noiembrie 6, 2008 la 17:07
    link permanent
    monica zice ca:

    Sofia, trebuie sa fii mai specifica… :P E plin de administratori in sus.

  118. Noiembrie 6, 2008 la 17:42
    link permanent
    mirmen zice ca:

    monica, iar te fîstîcişi…e vorba de ăla de bloc, nu de blog :P

  119. Noiembrie 6, 2008 la 17:56
    link permanent
    monica zice ca:

    Doamna mirmen – sarumina! – sa mor io daca mai inteleg. Oricum, starul dvs mezin ma declara moarta din varii motive [cum ca nu vreau sa-i dau ceva ce el cere si eu nu dau :P ], asa ca mai bine ma duc sa trag un pui de somn si revin cind ma …destept :roll:

  120. Noiembrie 6, 2008 la 19:30
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    MAMI, NU E SEX! Încearcă să te inducă în eroare, să te bage la supoziţii de îngrijorare, să apelezi la tehnica bănuielii, îţi stârneşte curiozitatea! NU E SEX!

  121. Noiembrie 6, 2008 la 20:01
    link permanent
    mirmen zice ca:

    bine, mă, tocma’ cînd popescu socializează cu poliţia?! mai bine distrează fata cu proză anecdotică de afişier, cînd s-o deştepta :P banii de triciclu i-o dat, nu fi lacom!!

  122. Noiembrie 6, 2008 la 22:38
    link permanent
    Marian S. zice ca:

    Buei, se duce dracului lumea asta. Ce putzulici, ce parlamentari, ce… p.m. (ce zice plopu` cu pere si mare dreptate are). Ce inflatie, ce criza, ce Popescu, astea sunt aiureli. Azi am vazut ceva ce m-a cutremurat:
    IN BUCURESTI INTR-UN POM DE PE STRADA MEA ERAU OMIZI !!! Tinere si viguroase. Nu glumesc.
    Daca am ajuns sa vedem omizi in 6 noiembrie e grav. Treceti la rugaciuni, ati pus-o. Vine anul 2012.

  123. Noiembrie 6, 2008 la 23:46
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    :)
    @ Marian S.
    Eu am în balcon. Mi-au mâncat toate plantele pe care le aveam. Nesimţitele se ascund în pământ ziua şi înfulecă numai noaptea. Dacă sunt omizi acum, pesemne că prin ianuarie o să vedem fluturi.

  124. Noiembrie 7, 2008 la 05:03
    link permanent
    Marian S. zice ca:

    @ Biblio: nici o şansă, fluturii sunt deja in capul politicienilor. E clar ca omizile astea sunt căcate de mintea lor.

  125. Noiembrie 7, 2008 la 10:41
    link permanent
    M@riansky zice ca:

    Am ci eu o întrebare, hîc, eu cu gine voteaz, hîc…

    Ştiaţi că domnu cu folşvaghenu’ a fost amendat în urma vizionării probelor din acest articol? Ei bine omul nostru a facut recurs în instanţă şi pare-se că s-a scos, dacă ar fi să ne luăm după înscrierile grefierului:
    Onorata instanţă: Cum pledează posesorul autovehicului cu numărul de înmatriculare CJ 10 CJC la acuzaţia de parcare neregulamentară?
    Avocatul: Deci e nevinovat onorată instanţă, reiese clar din poză cum că martorul alb din sistemul de semnalizare spate este aprins, în consecinţă acuzatul e-n maşină şi maşina-n marşarier. Cu alte cuvinte pârâtul nu parcheză ci părăseşte parcarea.
    Onorata instanţă: Bine dar în poză nu-l vedem pe acuzat la volan…
    Avocatul: Prin geamurile portierei din faţă nu se vede pentru că spaţioasa limuzina îi permite şoferului să se destindă împingând scaunul cât mai în spate iar prin geamurile din spate nu se vede pentru că sunt fumurii.
    Onorata instanţă: Dacă acuzatul iese de fapt din parcare atunci comite o altă infracţiune neacordând prioritate troleibuzului aflat pe drumul public. Cum comentaţi?
    Avocatul: Este o afirmaţie greşită, cu tot respectul onorată instanţă, dacă acuzatul ar tăia calea troleibuzului acesta ar trebui să treacă razant pe lângă autoturismul folşvaghen, însă observăm din imagine că acesta trece la mai bine de un metru de autoturism, manevrele acestuia petrecându-se astfel în condiţii de siguranţă. Mai mult, susţinem faptul că vina aparţine în totalitate troleibuzului care nici măcar nu avea ce căuta în acea intersecţie. La cum arată ar fi trebuit să fie de mulţi ani dus la casat deoarece în starea actuală nu face decât să pună în pericol siguranţa pasagerilor şi a celorlalţi participanţi la trafic…

    Nu redau mai mult ca să nu plictisesc pe cineva dar cred că m-am făcut înţeles: bă da chiar nu se găseşte un primar normal şi pentru Cluj?

  126. Noiembrie 7, 2008 la 11:14
    link permanent
    Sofia zice ca:

    Hai mai Monica…era vorba de cel de a dat cu pixu’ in poza de mai sus…ce naibilea! :P

  127. Noiembrie 7, 2008 la 11:17
    link permanent
    Sofia zice ca:

    Normal ca omizile au iesit la plimbare…doar e noiembrie si inca poti admira verzimea copaceilor prezenti in universul poluat numit Bucuresti. :)

  128. Noiembrie 7, 2008 la 12:59
    link permanent
    krakilla zice ca:

    daca eu suntem, de fapt, mai multi, asta inseamna ca pot intretine relatii cu mine insumi! si nu se poate numi onanie! ca eu intretin relatii cu altcineva, care sunt tot eu, dar nu acum, sunt eu in alta situatie. deci pot face dragoste cu mine, ca ma si iubesc, ca doar n-am putea fi atat de multi in unul singur, fara sa tinem unii la atii, nu? cu alte cuvinte, este iubire, nu onanie.

    iar asta ar putea fi cea mai penibila scuza a masturbarii, daca n-ar fi fost spusa de mine… pentru ca eu nu pot fi penibil. decat o data… cand m-a prins taica’su si mort de beat si dezbracat pe covor… v-am spus-o? poate alta data, cand castig mai multa incredere in mine…

    lipsa de alcool ma face sa ma gandesc la prostii… cu mine… in seara asta beau. am zis!

  129. Noiembrie 7, 2008 la 14:34
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Nu, vă rog, nu vă opriţi, doar mă uit. Ba pe comentarii, ba pe poza lu’ Crachilea, ba iară pe comentarii, să-mi revin. Apropo, banii.

  130. Noiembrie 7, 2008 la 14:43
    link permanent
    krakilla zice ca:

    ba, tu te-ai indragostit! banii vin. da’ incep sa cred ca mai repede m-ai vrea pe mine. sper sa nu faci lucruri murdare cu poza mea… si daca faci, sa nu-mi spui!

  131. Noiembrie 7, 2008 la 14:46
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Omizile sunt unicamerale? Dar masturbarea lui krakilla? Cât priveşte maşina ce pleca deşi stătea ca proasta cu becul alb aprins, cu un călător ce se relaxa pe spate, sunt convins că avea cauciucuri fără camere, adică nulcamerale.

  132. Noiembrie 7, 2008 la 15:02
    link permanent
    krakilla zice ca:

    BA, TU NU INTELEGI CA NU SE NUMESTE MASTURBARE!!! E clar, imi racesc gura de pomana. Iubirea sinelui sau propria mangaiere suna mult mai bine. Si nu mai vorbi de porcarii pe blog! Ai venit aici sa vorbesti porcos…

    PS: poza cu masina e de 3 zile acolo…

  133. Noiembrie 7, 2008 la 15:28
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    @ krakilla

    Dragul tău krakilla (asta să vă numesc pe amândoi din structura duală), eu nu am dat nici un nume, am făcut doar referire la ceva despre care tu spui că ar fi altceva. Dacă aş fi spus egocentrism ar fi fost un cuvânt clar unicameral, că e cu cerc, şi aş fi denaturat totul. Dacă aş fi spus auto-erotism, se gândea iar poporul la maşină şi efortul era zadarnic, dacă aş fi zis narcisim, nu se vedea natura erotică a acţiunii. Am ales să numesc ceva ceea ce spui că ar fi altceva deşi… ai înţeles? Nu a fost cu intenţie… rămân totuşi la mast-turbare.

  134. Noiembrie 7, 2008 la 16:22
    link permanent
    M@riansky zice ca:

    Unde putem admira şi noi mutra lui krăkiţă? Hai nu ne mai ţine în suspensie că trimite el şi banii :mrgreen:

  135. Noiembrie 7, 2008 la 20:25
    link permanent
    Marian S. zice ca:

    Dragilor, atentie mare !!!
    Nu e bine sa-i lasam pe politicieni sa abereze mai tare ca noi. Ce naiba, suntem cei mai buni.
    In acest context as dori sa va pun urmatoarea intrebare: cum face laba la putzulica o omida care se masturbeaza in timp ce executa un numar de auto-erotism ? Si mai ales cu care dintre cele `jde mii de picioare ?
    Off concours: si cum o sa mai faca asta pe frig ??? Ce organizatie non-guvernamentala are grija de bietele omizi ?
    Stiu politicienii nostri ca le-a prins frigul in copaci ? E inuman Biblio daca le da afara din balcon pe vremea asta ?
    Sint probleme existentiale la care trebuie sa gasim raspunsuri, tovarasi. Tre` sa-i intrebam pe politicieni. Si apoi sa votam in cunostinta de cauza, nu putem sa lasam lucrurile la voia intimplarii.

  136. Noiembrie 7, 2008 la 21:05
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    @ Marian S.
    Balconul meu este deschis, este el însuşi afară. :)
    Să zică mersi că le dau de mâncare. :)

    Să vedem câte picioare are o omidă.

    Are trei segmente la torace ori şase picioare de segment plus opt segmente abdominale ori 6 picioare per segment plus 2 segmente mijlocii abdominale a opt picioare pe segment plus încă o pereche, din când în când, pe ultimul segment… compute de compute, aproximativ 84. Hai că exagerezi ci ‘jdemiile alea de picioare.

  137. Mai 11, 2012 la 01:04
    link permanent
    Irene Grosse zice ca:

    Into YouTube video embed code you can also give parameters in accordance to your hope like width, height or even border colors.

zi si tu ceva:

(musai)
(musai)