“A fii” sau a nu “fii”

sari la comentarii

Ca să scrii o carte trebuie să ţ-…

Ca să scrii o carte trebuie să nu te întrerupă nimeni! Ca să scrii o carte trebuie să ţi se fi întâmplat ceva. Trebuie să te îmbeţi sau trebuie să-ţi fi murit cineva. Sau, ca să scrii o carte, trebuie să nu ţi se fi întâmplat nimic.

Trebuie să ţi se fi întâmplat (sau nu) destule pagini. Trebuie să ştii să scrii sau să ai cuiva cui să-i dictezi repede-repede, când îţi vine ideea. Trebuie să te întorci, s-o corectezi, că ideea ta nu e niciodată destul bună. Cartea ta, în ansamblu, oricum nu e niciodată bună, oricât ai corecta-o. Depinde cât de mult le place şi cât de buni sunt cei cărora le place. Ca norocul pentru ei, nu sunt eu scriitorul şi nici voi cititorii ca să scriem, respectiv citim o carte prea curând.

Şi dacă n-ai ceva de notat sub pat, cartea ta nici măcar nu e. Sau laptopul. Laptopul trebuie să fie bun, mai bun decât cartea, pentru că e mai scump decât ea şi pentru că dacă bootează greu, puteai să fi avut mai bine o hârtie şi-un pix. Nu atât de bune cât cartea, mai ales că-s goale.

Trebuie să ai cine să ţi-o vândă, cine să ţi-o cumpere şi cine să ţi-o citească. Dacă e bunicică, îmi mai trebuie să-ţi mai facă şi poate că ar trebui s-o scumpeşti.

Cărţile mai bune nu au semn de carte, că dacă îs mai bune, o să ţină minte cititorul unde a rămas. Dar asta ţine în principal de tipar. În tipar se decide mai mult sau mai puţin dacă e bună. Aşa că trebuie specificat anume: “să nu-i puneţi, vă rog, semn de carte”. Printre cele mai bune cărţi sunt cele cu cel mai mare raport de pagini citite per timp.

Într-o scală comparativă, cartea oricui ar fi cea mai bună, atâta timp cât oamenii ar fi arşi pe rug, dacă n-o citesc, măcar ca unul dintre aspectele neconvenţionale ale campaniei ei de marketing.

Ca să scrii o carte ar fi preferabil să ştii să scrii “să scrii” cu un doi i şi să nu scrii “scri” cu un i, în formă negativă, ca la “Fii!” şi “Nu fi!”, dacă verbul “a fi” nu ar fi copulativ şi nu i-ar trebui (cu un singur i) nume predicativ. Dar el este. Şi să scrii “cu doi i”, nu cu “doi de i”.

De fapt, nu: ca să scrii o carte, ar fi bine să te-apuci.

***

BajeleNoji

[mulţumim, Nojea]

***

Partea a doua a articolului…

Imbecilul de frate-miu, cunoscut mai mult pe Internet şi în viaţa reală mai puţin drept “Care Dacian?”, a lipsit recent din apartamentul nupţial, durată de vreo o luna de zile, pe motiv că – zice el – s-a dus în Germania, cu lucrul. În tot acest răstimp, a publicat pe fotoblogul său un număr total de 3 poze, dintre care una când s-a întors, din Zalău. Ştiindu-l noi cum lucrează – în sensul că nu – şi cum nu face de fapt poze diafragmă declanşată după diafragmă declanşată – în sensul că ba da – ne rămâne decât să deducem că Dacian a lipsit – da – şi-a luat aparatu cu el – da – însă a făcut doar poze pentru industria porno, deoarece s-a întors cu bani.

Concluzia, odată puse detaliile cap la cap, a fost simplă. Mai mult decât asta, nu-l credem nici c-a ieşit din ţară, da’ nici nu-l bănuim că ar fi întreţinut sex, chiar în contextul propice acestei activităţi.

Ştim cu siguranţă că s-a întors pripit şi s-a tuns urgent, ca să-şi schimbe înfăţişarea. Care, dacă o analizăm la nivel de freză, ne dă un indiciu cu privire la categoria de pe site-urile unde-au ajuns pozele sale. Dar nu înclinaţiile sexuale sunt subiectele discuţiei noastre dintr-acest articol.

Cele toate cele 21 de zile cât a fost plecat, m-a ţinut ba cu şliţu’ desfăcut, ba cu pantalonii pe vine, ba până la urmă tot cu mâna-n chiloţi, că sub nici o formă n-a vrut să dezvăluie clar când se-ntoarce precis. Mă ţinea într-un continuu “deseară”. Ş-atunci, în ciuda cârdurilor de fete care ciripeau necontenit în interfon, eu nimănui nu puteam ca să deschid.

Caut, pe această cale, domnişoară de caracter, fizic atractiv, curată, inteligenţă ridicată, umor, sociabilă dar singură în apartament. Pentru Moafle.

***

Politeţuri şi nu numai…

PanaTa

[mulţumim mie]

***

ServiciiDeParcare

[mulţumim, Dan Chişu]


212 comentarii

zi si tu ceva
  1. Noiembrie 16, 2008 la 21:29
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Mulţam pentru alocuţiunea cu scrisul cărţilor.
    Comentariul 1.

  2. Noiembrie 16, 2008 la 21:52
    link permanent
    Cornelia zice ca:

    Domnule Jeg, dar ce serioasă a fost prima parte a postului.

  3. Noiembrie 16, 2008 la 22:32
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Este că la poza cu Nu Blocaţi Sparg Roţi nu ai văzut că scrie mic:
    M-am săturat de scuze :)

  4. Noiembrie 16, 2008 la 22:33
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    @ Cornelia
    JEG e blogul, domnia sa, megastarul, este Darius Groza. :)

  5. Noiembrie 16, 2008 la 22:47
    link permanent
    Lucia Verona zice ca:

    Excelent articolul! Aş dori să public mari fragmente din el în editorialul meu din revista online Tamada.ro (http://www.tamada.ro/revista
    ). Ar urma să apară marţea viitoare (25.11.2008). Se poate?

  6. Noiembrie 16, 2008 la 22:54
    link permanent
    YOD@ Blog zice ca:

    pai la ce ai scris tu mai sus, ar cam trebui sa ma fac un scriitor si inca unul d-ala celebru ;)

  7. Noiembrie 17, 2008 la 00:04
    link permanent
    mnezo zice ca:

    @Bibliotecaru: Tu esti acel lingau prin definitie care scrie doar de bine pe blogului jigodiei de elena udrea fra ? (fra de la fraier si nu de la frate). Esti o scama.

  8. Noiembrie 17, 2008 la 00:52
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    @ mnezo
    M-am gândit să-ţi răspund, să nu-ţi răspund… până la urmă am ajuns la concluzia că să nu-ţi răspund. De fapt scamele nici nu vorbesc.

  9. Noiembrie 17, 2008 la 01:03
    link permanent
    arpadov zice ca:

    “Obişnuiam să citesc ca să nu fiu obsedat de viitoarea mea operă, aşa încât să devin incapabil de a o realiza.” Ernest Hemingway… cam asa ceva?

  10. Noiembrie 17, 2008 la 01:08
    link permanent
    ame zice ca:

    ca să scrii o carte… tre să ai coaie. (pfai ce misogin o sunat! deşi-s o feministă…cu simţu’ umorului prea dezvoltat)

  11. Noiembrie 17, 2008 la 01:44
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Cornelia, dar ce într-adevăr.

    Bibli, desigur că am observat, eu am poza mare; chiar m-a bătut gândul să pun “foto medalion”, să fie clar fiecăruia, dar ulterior mi-am zis că pula mea.

    Lucia – mă, că tu spam; da’ bine, accept, e frumos ca să zici când furi. Nu, serior, ia ca de la tine, nu mă supără deloc.

    Iodu’, tu tre’ să întruneşti înainte condiţiile întregii primei părţi, mai puţin ultima parte (a primei, zic)

    Mnezo şi Bibli – vă-nţelegeţi voi cumva (deşi, mnezo, Bibli e iubit aici, în urâţenia sa, pe lângă că nu exişti de-adevăratelea).

    Ame, draghe, un sincer “nu” la toate aspectele punctate de tine.

    AAARP! EMOTICOOON!

  12. Noiembrie 17, 2008 la 04:10
    link permanent
    Hudrea zice ca:

    Ce mă, a scos Delia cartea deja? Fără capitolul tău nescris?

    Pe afişul nr 1 chiar aşa scrie? “Lăsaţi Bâjele la uşă”? Adică Dariusul? Pe Darius? Cam cum ai lăsa bicicleta sau câinele? La uşă? Când intri undeva?

    Nu fi! Da. Explică-mi şi monicăi, pe mine nu mă crede.

    Plăcut aia cu “pe lângă că nu exişti de-adevăratelea”.

  13. Noiembrie 17, 2008 la 04:45
    link permanent
    jimerino zice ca:

    pot sa-l injur pe mnezo ala? adica, care e politica bagatului pulii in gat pe acest blog? cum sa fii ma jegos cu bibli? bibli e “painea lu’ Dumnezeu” si inca 3-4 chestii. bibli e de baza….
    apropos (nu stiu apropos de ce), v-ati facut muci la intalnirea aia de bloggeri grasuti?

  14. Noiembrie 17, 2008 la 09:26
    link permanent
    ionutu zice ca:

    ptr. Biblio
    Darius, pe lîngă film, scrie şi o carte tată!
    Darius,
    Dacian = mutu’ tace şi le face. :D

  15. Noiembrie 17, 2008 la 10:56
    link permanent
    puştiu' idealist zice ca:

    Amu îl dai mă pe Moafle când nu-mi ma’ treb’e ? Că când tânjeam eu după el… tu nu şi nu !!! Fiţi-ar şapca !

  16. Noiembrie 17, 2008 la 11:06
    link permanent
    toader zice ca:

    mnezo e bionicul lui darius?

  17. Noiembrie 17, 2008 la 11:25
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Puştiu’ – mai necesităm; şi tu mai “necesi-ţi” o “crati-mă”, pe undeva pe-acolo.

  18. Noiembrie 17, 2008 la 12:04
    link permanent
    puştiu' idealist zice ca:

    Iar n-ai şapcă! :D

  19. Noiembrie 17, 2008 la 12:13
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Ce tăt boscorodeşti?

  20. Noiembrie 17, 2008 la 12:15
    link permanent
    verbiaj zice ca:

    a fii se scrie cu trei iii.

  21. Noiembrie 17, 2008 la 12:24
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Domnul mnezo este un puşti simpatic, iubitor de muzică rock, cum eram şi eu la vârsta lui, într-o gaşcă de alţi iubitori de rock, cum eram şi eu la vârsta lui, ascultă Slipknot cum ascultam şi eu… e drept eram ceva mai în vârstă şi înţelegeam corect mesajul psiho-social al trupei. Problema domniei sale este că-şi exagerează reacţiile fără să cunoască cu atenţie ce se întâmplă în jurul domniei sale. Dumnealui mă face pe mine lingău pe un blog în care mulţi PD-L-iştii ar vrea să mă întâlnească ca să-mi explice un punct de vedre obiectiv cu pumnul în ochi.

    Eu mă aştept din start la domnul mnezo să nu înţeleagă despre ce este vorba în politică pentru că nici eu nu aş fi înţeles la vârsta lui. Domnia sa nu înţelege că este simplu să înjuri, complicat este să aduci politicianul să facă ce trebuie pentru ţară. Dacă aş ştii că-mi răspunde sincer, l-aş întreba ce ar alege dacă ar fi om politic, un Ferrari sau o semnătură în favoarea poporului român. Ei bine, acest răspuns sincer este în favoarea scamei de Bibliotecaru, pentru că eu nu aş alege niciodată banii, prea des am fost pus în faţa unei asemenea alegeri pentru a nu fi sigur de asta.

    I did my time, and I want out!
    So effusive-fade!
    It doesn’t cut, this soul is not so vibrant.
    The reckoning, the sickening.
    Packaging subversion.
    Pseudo-sacrosanct perversion.
    Go drill your deserts, go dig your graves!
    Then fill your mouth with all the money you will save.
    Sinking in, getting smaller again.
    I´m done! It has begun, I’m not the only one!

    And the rain will kill us all.
    We Throw ourselves against the wall.
    But no-one else can see.
    The preservation of the martyr in me.

    Psychosocial, Psychosocial, Psychosocial.
    Psychosocial, Psychosocial, Psychosocial.

    There are cracks on the road we lay.
    But where the temple fell, the secrets have gone mad.
    This is nothing new, but when we kill it all
    The Hate was all we had!
    Who needs another mess, we could start over.
    Just look me in the eyes and say I’m wrong!
    Now there’s only emptiness, venomous, inspid
    I think we’re done, I’m not the only one!

    And the rain will kill us all.
    We Throw ourselves against the wall.
    But no-one else can see.
    The preservation of the martyr in me.

    Psychosocial, Psychosocial, Psychosocial.
    Psychosocial, Psychosocial, Psychosocial.

    The limits of the dead!
    The limits of the dead!
    The limits of the dead!

    Fake anti-fascist lie, (Psychosocial)
    I’ve tried to tell you, but (Psychosocial)
    Your purple hearts are giving out. (Psychosocial)
    Can’t stop the killing idea. (Psychosocial)
    If it’s hunting season. (Psychosocial)
    Is this what you want? (Psychosocial)
    I’m not the only one!

    And the rain will kill us all.
    We Throw ourselves against the wall.
    But no-one else can see.
    The preservation of the martyr in me. X2

    The limits of the dead!
    The limits of the dead!
    The limits of the dead!
    http
    www
    trilulilu.ro/bilibistrocul/c383124b70a596

  22. Noiembrie 17, 2008 la 12:45
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Verby: Da’ de aia-i scris cu doi?!

    După mult timp, am citit un comentariu de-al lui Bibliotecaru, fără să sar cuvinte. Fără versuri, desigur.

  23. Noiembrie 17, 2008 la 12:51
    link permanent
    puştiu' idealist zice ca:

    Nu te face că nu, când ştii bine că da. Magarski !

  24. Noiembrie 17, 2008 la 13:53
    link permanent
    andreea zice ca:

    1. vrei sa scri o carte?
    2. eu nu am nici o sansa asa-i? avand in vedere punctul 1.
    3. am citit carti bune care aveau semn de carte. care-mi vin acuma-n minte.. pianista (elfriede jelinek, care a luat nobelul in 2004), sotron (cortazar). ma rog.. toate alea de la polirom cred ca au.
    4. revenind la cartea ta… cand te apuci de ea?

  25. Noiembrie 17, 2008 la 14:12
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    @ andreea
    Şi femeile au un fel de text-icole, numai că sunt ascunse, sunt subtile, sunt mai diafane. În timp ce la bărbat organele tex-tuale sunt adaptate pentru intromisie, plămada femeilor este de a cuprinde universul cunoaşterii.
    Aş vrea să ilustrez cu acest fragment din Filmul The Wall:

    http
    www
    youtube.com/watch?v=RXr_pJXKQAY

    What shall we use to fill the empty spaces
    Where waves of hunger roar?
    Shall we set out across the sea of faces
    In search of more and more applause?
    Shall we buy a new guitar?
    Shall we drive a more powerful car?
    Shall we work straight through the night?
    Shall we get into fights?
    Leave the lights on?
    Drop bombs?
    Do tours of the east?
    contract diseases?
    Bury bones?
    Break up homes?
    Send flowers by phone?
    Take to drink?
    Go to shrinks?
    Give up meat?
    Rarely sleep?
    Keep people as pets?
    Train dogs?
    Race rats?
    Fill the attic with cash?
    Bury treasure?
    Store up leisure?
    But never relax at all
    With our backs to the wall.

  26. Noiembrie 17, 2008 la 15:27
    link permanent
    Sofia zice ca:

    Nu stiu daca semnul chiar indica faptul ca respectiva carte e praf dar…eu tare mi-as dori sa am semn serios. M-am saturat sa pacatuiesc indoind colturi sau sa pierd hartiute colorate peste tot…
    Darius, vad continui cu meseria de petitor vad…:)

  27. Noiembrie 17, 2008 la 15:30
    link permanent
    Sofia zice ca:

    deci vad :D

  28. Noiembrie 17, 2008 la 15:59
    link permanent
    Andi zice ca:

    Cred că partea din film despre care vorbeşte Bibli (sper că pot să-i spun pe “numele mic”, chiar dacă n-am idee cine e şi nici voi cine sunt eu) a fost cea care m-a marcat cel mai tare, pe lângă piscina însângerată, procesul şi ciocanele…

    Cât despre conflictul “a fi sau (a) nu fii” (eu aşa îl văd), diriga din clasele V-VIII, profă de română, ne-a învăţat în clasa a cincea forma corectă a imperativului negativ. Zicea aşa: imperativul negativ se formează din “nu” şi infinitivul verbului de conjugat. Punct.

    Şi eu am vrut să scriu o carte, dar mi-a trecut :D

  29. Noiembrie 17, 2008 la 16:10
    link permanent
    Hudrea zice ca:

    Auzi acolo, monică. Infinitv. Ha.

  30. Noiembrie 17, 2008 la 16:59
    link permanent
    Cristian zice ca:

    a fi(i) sau nu a fi(i)

  31. Noiembrie 17, 2008 la 16:59
    link permanent
    monica zice ca:

    Ha pe dracu’! Este o explicatie ilogica. La fel de ilogica precum “i” din “a”. N-are decit sa considere Academia ce vrea muschiul ei, eu n-am sa, doar ca asa zic ei. Pentru ca nici cu “i” din “a” nu scriu. Ca e ilogic.
    Deci, nu fii insistent!

  32. Noiembrie 17, 2008 la 17:03
    link permanent
    monica zice ca:

    Si Hudrele fu atit de grabit sa taie din “i”-ii aia, incit il ciunti taman pe infinitv. Hh!

  33. Noiembrie 17, 2008 la 17:07
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Gai să ne reîntoarcem la original şi să vedem cum stă scris acolo:

    A fi sau a nu fi : iată-ntrebarea, ‘ E oare mai de laudă să suferi
    în sinea ta, săgeţile şi praştia
    Norocului vrăjmaş, sau mai degrabă
    Să te-narmezi în faţa unei mări
    De zbucium şi prin luptă s-o răpui ?
    Să mori, să dormi… nimic mai mult. Să ştii
    Că printr-un somn poţi pune-odată capăt
    Durerii sufleteşti şi-atîtor chinuri
    Ce-s partea cărnii, iată o-ncheiere
    Spre care năzuim. Să mori, să dormi ;
    Să dormi poate visînd ? Aici stă totul.
    Ce vise-n somnul morţii poţi visa
    Cînd am scăpat vremelnicei strînsori ?
    E tocmai ce ne-ndeamnă-a pregeta,
    Şi-aici se află şi acea-ndoială
    Ce dă restriştii-o viaţă — atît de lungă.
    O, cine-ar mai răbda dispreţul, biciul
    Acestor vremi şi-obida asupririi,
    Jignirea-adusă numelui de om,
    Durerea dragostei ne’mpărtăşite,
    Trufia dregătorilor, dreptatea
    Zăbavnică, bătaia din picior
    Pe care vrednicia răbdătoare
    O tot îndură de la nedestoinici,
    Cînd liniştea şi-ar căpăta-o singur
    C-un vîrf de jungher. Cine-ar sta să-şi ducă
    Povara vieţii-n geamăt şi sudori,
    De n-ar fi spaima de ceva de-apoi,
    De ţărmul neştiut de unde nimeni
    N-a mai venit şi care ne-ngrozeşte
    Făcîndu-ne mai lesne să-ndurăm
    Urgiile de-aici, decît să tindem
    Spre altele pe care nu le ştim.
    Şi cugetul ne schimbă-n bieţi mişei,
    încît firescul chip al hotărîrii
    Sub raza slabă-a gîndului păleşte,
    Şi-avînturile cele mai măreţe
    Sub semnu-acesta se abat din drum
    Şi pier ca faptă. Dar tăcere, iat-o
    Pe mîndra-Ofelia. Nimfă, pomeneşte
    în ruga ta de mine, păcătosul.

    Traducerea prinţului Danemarcei aparţine lui Ion Vinea.

  34. Noiembrie 17, 2008 la 18:28
    link permanent
    toader zice ca:

    ce bibli, ai vise cu hamlet?:)

  35. Noiembrie 17, 2008 la 18:29
    link permanent
    varzan zice ca:

    ma gandeam ca ar fi tare sa scoti o carte cu cele mai bune postari de pe jeg.
    ce zici?

  36. Noiembrie 17, 2008 la 19:01
    link permanent
    sten zice ca:

    imposibil,ar fi o carte numai cu si despre mine,iar eu,modest fiiiiiind n-o sa-mi dau consimtamantul;(nu mai insistati!)

  37. Noiembrie 17, 2008 la 19:04
    link permanent
    toader zice ca:

    bey varzane, nu are sa scoata nice odata asa ceva. vrei sa ramaie fara cetitori?

  38. Noiembrie 17, 2008 la 19:13
    link permanent
    monica zice ca:

    Ei, toadere, cu Hamlet… Da’ Orfelia ce-are, ea nu-i buna? :lol:

  39. Noiembrie 17, 2008 la 19:39
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Dacă puteţi să mă ajutaţi, am o mare tulburare şi m-aţi ajuta răspunzând, în număr cât mai mare şi, desigur sincer, cu da sau nu, la următoarea întrebare:
    Ştiţi cine a fost George Vraca?

  40. Noiembrie 17, 2008 la 19:42
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    @ toader
    Stimate domn, nu ştiţi că-s EMO, gândesc la moarte precum alţii la iubită. Ea va fi mireasa mea. Nu visez la Hamlet ci la nunta de piatră.
    Şi pentru că tot am vorbit despre Nunta de Piatră…
    http
    www
    youtube.com/watch?v=S7EzkNwCcQQ

  41. Noiembrie 17, 2008 la 19:44
    link permanent
    monica zice ca:

    Bibli: da. Mai string ca sa fie numar cit mai mare sau ajung doar eu?

  42. Noiembrie 17, 2008 la 19:45
    link permanent
    Cornelia zice ca:

    @ Bibliotecaru – Un actor?

  43. Noiembrie 17, 2008 la 19:51
    link permanent
    toader zice ca:

    da mai cornelio, e un actor. mare. apus de soare etc. etc.

    deci mai draga monica. nu se poate cu personagiul in cauza ca dumnealui bibli e abstinent si nedoritor.

  44. Noiembrie 17, 2008 la 20:30
    link permanent
    Marian S. zice ca:

    Ai dracului englezii astia, au rezolvat problema simplu: to be or not to be. Cu “e“ nu cu un “i“ sau doi.
    Ati auzit voi sa se certe ei daca se scrie be sau bee ?

    Pe de alta parte chiar nu stiu ce are Bibli. La Bucuresti a inceput sa ploua de vreo 3 ore. Vint cu microbi nu bate. Epidemia de gripa inca nu s-a declansat. Alegerile inca nu s-au tinut. As dori sa emit doar citeva ipoteze:
    1. L-a muscat o omida de pe balconul sau propriu care este.
    2. L-a blestemat iepurele ala mic hranit cu lapte.
    3. S-a imbatat de bucurie ca a ramas Patapievici la conducerea ICR.
    4. Etc.
    5. S.a.m.d.

  45. Noiembrie 17, 2008 la 20:48
    link permanent
    monica zice ca:

    Bine. Sa lasam trilemele. Darius? Poze cu gradina zoologica de aseara? Multumim postticipat.

  46. Noiembrie 17, 2008 la 20:54
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Deci Vărzene: de mult e în discuţii. :)

    Moniceo – eu n-am făcut; va să cer.

  47. Noiembrie 17, 2008 la 21:13
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    @ Marian S.

    Trăiesc într-o lume care şi-l aminteşte pe Nicolae Ceauşescu, dar nu-şi aminteşte de George Vraca. Astăzi mi-a spus, relativ la următorul fişier
    http
    www
    imeem.com/groups/DREoFtDZ/music/IuaXXE7_/george_vraca_hamlet_monolog/

    cu următoarele cuvinte:
    “Ar fi putut suna bine daca era interpretat de un actor adevarat…………..”

    Pur şi simplu m-a apucat disperarea. Acest mare om considerat un reper sacrosant pentru arta teatrală, un om la picioarele căruia s-a aplecat cu respect întreaga generaţie a marilor actori cu care avem norocul să trăim şi care a început să se stingă, un om care este zdrobit astfel.
    Cine sunt aceşti oameni care trăiesc alături de noi? Cum pot eu respira acelaşi aer cu domniile lor? Ieri am fost făcut lingău şi scamă, astăzi cineva a dărâmat soclul lui George Vraca… mi-e tare frică de ziua de mâine… tare frică. Îmi este frică pentru că trăiesc într-o realitate care nu mai este a mea.

  48. Noiembrie 17, 2008 la 21:14
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    *Astăzi mi s-a răspus, relativ la următorul fişier

  49. Noiembrie 17, 2008 la 22:02
    link permanent
    Marian S. zice ca:

    @ Bibliotecaru
    Cel care a glumit mai sus (aka Marian S) poate n-a avut sare la el si a iesit o gluma nesarata. Nu i-o lua in nume de rau, te rog !
    Cel care a comentat asa despre George Vraca e un dobitoc si asa va ramine. Nu cred ca e cazul sa ne taiem jugulara pentru atita lucru. Maine-poimaine nu isi va mai aduce nimeni aminte de Patapievici si nu se va face gaura in cer pentru atita lucru ! Si e atit de mare diferenta…
    (Pentru ca mi-esti simpatic chiar daca parerile noastre cu privire la acel personaj difera complet)

  50. Noiembrie 17, 2008 la 22:25
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    @ Marian S.
    Trăim într-o ţară în care politică acoperă cultura, şi asta este mai cumplit decât rata mortalităţii infantile. Noi nu suntem în istorie decât ce rămâne în urma noastră, şi acest în urma noastră nu poate fi decât cultură. Multă lume îşi aduce aminte de Johann Sebastian Bach, câţi îşi amintesc însă ceva despre prinţul Leopold von Anhalt-Köthen la curtea căruia a fost angajat? Dacă arta, cultura în general, este acoperită de politica asta infectă, avem, ca neam, o problemă importantă. De aceea dau atâta importanţă şi cred că este o gaură în cer.

  51. Noiembrie 17, 2008 la 22:46
    link permanent
    Marian S. zice ca:

    Si cind te gindesti ca eu tocmai am vazut “Zeitgeist“!!! Ar trebui sau nu sa-mi tai jugulara dupa ce l-am vazut ?

  52. Noiembrie 17, 2008 la 23:50
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    :)

  53. Noiembrie 17, 2008 la 23:51
    link permanent
    mnezo zice ca:

    @Bibliotecaru: Imi retrag cuvantul scama daca-mi explici de ce cineva ca tine s-ar afilia cu o persoana atat de infecta din punct de vedere moral ca Udrea.

  54. Noiembrie 18, 2008 la 00:43
    link permanent
    mnezo zice ca:

    @Marian S: Ar trebui sa fii constient in ce lume traim, si sa stai sa analizezi la rece tot ce se intampla in lumea asta. Si se intampla multe bullshit-uri, cum ar fii de ex expansiunea Monsanto la nivel global.

  55. Noiembrie 18, 2008 la 00:54
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    @ mnezo
    Stimate domn,
    Am să vă explic, deşi spuneaţi acolo şi ceva de un lingău, şi de jigodie, şi chiar mai multe.

    Dumneavoastră vă uitaţi la televizor şi vedeţi o clasă politică care nu este deloc acea clasă politică pe care şi-ar putea dori-o poporul român. Nu mă refer acum la doamna Udrea, ci la întreaga clasă politică.

    Puteţi să schimbaţi această clasă politică?, ca cetăţean puteţi face ceva ca, dintr-o dată, clasa politică să se schimbe în ceea ce ar trebui să fie? Desigur că nu, sistemul de vot nu schimbă nimic pentru că electoratul nu poate vota altceva decât propunerile clasei politice. Ce e de făcut atunci? Există o singură şansă, aceea ca cetăţenii să creeze o presiune asupra clasei politice, mai exact să ceară oamenilor politici să fie aşa cum ar trebui să fie. În acest contest raţiunea are efect, injuria nu.

    Dacă citeaţi ce spun acolo, aţi fi văzut că am mereu în cârcă adepţii PD-L care mă acuză că sunt PSD-ist. Desigur, şi la PSD mă acuză că aş fi PD-L-ist. :) Pe orice blog politic aş scrie, eu sunt inamicul politicianului respectiv.
    De ce?
    Pentru că politica este astăzi la nivelul ei inferior, adică înseamnă mai mult şmecherie decât ideologie. Scopul meu este nu să susţin un partid sau altul, ci să susţin, pe moment, elemente politice din partea cărora poate veni schimbarea şi reforma partidelor. Elena Udrea poate nu este acel om politic experimentat care să răstoarne munţii cu o intuiţie politică colosală, poate nu va fi un nume de politician care va rămâne în istorie, cel puţin până acum nu se arată aşa ceva, dar este un om care poate produce schimbare, are puterea de a aduce un val nou în parlament. Este îndeajuns ca un partid politic să fie supus schimbării, să aibă o reacţie de ieşire din sfera afacerilor şi intereselor de moment şi întoarcere la valorile doctrinare, ca toate partidele să fie nevoite la a se reforma. Miza nu este cel sau cea pe blogul pe care scriu, ci întreaga clasă politică. Din păcate lipseşte încă un milion de voci care să ceară acestor oameni politici acelaşi lucru ca şi mine. Sunt o voce singură care nu are prea multă putere şi tocmai de aceea sunt luat în râs. Atunci când spun lucruri normale, de exemplu cum că partidul trebuie să reprezinte o parte din societate şi nu întreaga societate şi politica înseamnă doctrină şi ideologie şi nu un banal program de guvernare şi faptul că votul din final de lună nu are legătură cu Executivul ci cu Legislativul… şi mai ales responsabilizarea cuvântului rostit.

    Dumneavoastră ce anume faceţi pentru ca actuala clasă politică să fie ce ar trebui să fie?

  56. Noiembrie 18, 2008 la 01:25
    link permanent
    toader zice ca:

    bey bibli. udrea e un zmarandescu cu fusta. sau o birchall cu relatii in presa. sau o daciana fara ponta si ta-su’.

    lasa-ma Doamne iarta-ma. te-ai gasit pe cin’ sa aperi. mie de 95% din politicinciosi si politicience imi e GREATA. cu atat mai mult cand e vorba despre curvete si onanisti in stare pura. (se aplica si jurnalistilor in exact aceeasi proportie).

  57. Noiembrie 18, 2008 la 01:28
    link permanent
    mnezo zice ca:

    @Bibliotecaru: Mia culpa, o sa-mi fac harachiri pentru injuriile aduse, In rest chiar nu mai am rabdare sa deschid minti semiluminate care cred ca stiu ce se intampla in jurul lor, deci taticule, nu stiu cum sa-ti explic, dar staruinta ta, oricat de justa ar fii ea, este egala cu 0 Sirul intamplarilor din ultimii 9 ani, si stiu foarte bine de ce siz 9 ani, nu au decat o singura finalitate, care cred ca la un moment dat o s-o constientizezi si tu.Deci prietene iti dau un sfat:nu-ti pirede vremea pe bloguri politice incercand sa aduci argumente, sa analizezi, sa rationalizezi, sa trezesti constiinta omului, si daca chiar vrei sa produci o schimbare, trebuie sa privesti…..au fost oameni care au stiut exact ce sa faca in momente de genul asta. Sa fim sinceri…..

  58. Noiembrie 18, 2008 la 01:42
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    @ toader
    Eu nu o apăr pe doamna Elena Udrea, domniile voastre puteţi avea orice fel de părere despre domnia sa. Eu cred însă că parlamentarul Elena Udrea poate schimba ceva în Parlamentul României, mai mult decât contracandidaţii domniei ei. Observaţi că nu spun un parlamentar bun sau rău, ci unul care poate lansa schimbarea în Parlamentul României. Problema este că dacă voi fi singura voce care încearcă să provoace reforma politică în timp ce tot ceilalţi îmi sar în cârcă crezând că astfel îşi apără pe cei pe care îi susţin, iar adversarii îmi vor sări şi ei în cârcă cu gândul că de fapt şi eu sunt un susţinător mascat, ar însemna să lupt singur împotriva întregii ţări ca să obţin o reformă politică. Oricât de mult bun simţ şi oricât de logică ar fi vorbirea mea, nu am nici o şansă dacă sunt singur împotriva tuturor, mai ales pentru că lupta mea este împotriva intereselor membrilor de partid şi a grupurilor de interese. Dacă însă un milion de voci ar cere alături de vocea mea reforma politică, adică reforma doctrinaro-ideologică, ajungerea la un sistem doctrinar complet, şi refacerea partidului care astăzi este clădit “pe interes” într-un partid cu membri veniţi în partid numai pentru a fi alături de doctrina de partid… poate că ar fi o şansă.
    De exemplu PD-L. A pornit la drum cu o doctrină social-democrată identică cu cea a PSD-ului. După aceasta s-a adăugat un pic de creştin-democratism, apoi curentul democrat, apoi un pic de esenţă populară, şi, în final, nişte liberalism. Oare ce doctrină are? Astăzi avem o treime din electorat care habar nu are ce doctrină are PD-L, pentru că nimeni nu ştie ce doctrină este în acest partid, nici măcar cei care conduc partidul, şi totuşi, deşi nu este definită o doctrină, pe electori nici nu-i interesează, votează cu încredere chiar doctrina partidului fără a cunoaşte care este aceasta. Nici PSD nu are o doctrină clară. Pentru ei doctrina cea mai aproape este cea a laburiştilor englezi, eu cel puţin aşa am înţeles. PNL are o doctrină bazată pe cea istorică, veche de o sută de ani, dublată de diferite curente pe care le-au cules de prin străinătate… tot ceva peticit şi fals până la urmă. Să mai vorbesc despre PNG, PC, PIN, PRM, UDMR?

  59. Noiembrie 18, 2008 la 01:52
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    @ mnezo
    :)
    Stimate domn,
    Dacă era egală cu 0 aş fi renunţat de mult timp şi m-aş fi întors la scris ceva cărţi pe care nu le va publica nimeni pe timpul vieţii mele, un alt monument al inutilităţii.
    Din fericire, în fiecare zi recunosc câteva probleme ridicate de mine spuse de politicieni pe la televizor. Am răbdare, stăpânesc arta persuasiunii şi vorbesc despre o normalitate pe care nu o poţi contrazice cu argumente. Oamenii citesc şi pricep că ceea ce spun este ceva interesant şi îndreptăţit. Şi atunci preiau ideea. Şi brusc ideea mea, care este egală cu 0 dacă rămâne în stadiul de idee a mea, aici aveţi dreptate, este preluată de un lider politic. Atunci brusc ideea mea, principiul enunţat de mine, capătă importanţă. În acel moment simt că efortul meu nu este chiar în zadar. Bine ar fi ca toată lumea să ceară normalitatea într-o lume anormală.

    Am să vă explic de ce este important. Să presupunem că dumneavoastră ascultaţi melodia slipknot – opium of the people.

    Watch those idiosyncrasies
    Watch all the idiots fall on me
    Running out of ways to get outta the way
    Take another shot just to stay the same
    But I need some balance – Back it off
    Fill your lungs ’til it makes you cough
    Tell me everything’s gonna be alright
    ‘Cause I don’t think I’ll make it through tonight

    The only way – Is all the way

    Oh – my – God
    It’s judgement day and I’m not prepared
    Everybody out there’s running scared
    So – Take a little bit off the top
    I don’t care, just make it stop

    I won’t give another soul… to you
    I won’t give another life… to you
    You have to stop
    Stop!

    Do one thing and say something cryptic
    But the styles always clash
    One thing I know for sure
    The hypothetical won’t work anymore
    One wrong move and they will pound!
    My nails are tight inside my wrists
    This sacrament is sacrilege and sentimental
    Deity experimental – Faith is accidental

    I won’t give another soul… to you
    I won’t give another life… to you
    I won’t give another thought… to you
    I won’t give anymore of my hope… to you

    Ce vă spune această melodie, ce înţelegeţi din ea?

  60. Noiembrie 18, 2008 la 01:58
    link permanent
    toader zice ca:

    ma bibli, iarta-ma, da’ tu esti intr-o dunga fratioare. daca tu crezi ca elena udrea are vreo probabila posibila ipotetica legatura cu o reinnoire a clasei politice, cat imi esti tu de simpatic si cat de mult te-as aprecia, tot iti recomand o trecere la medic de diverse. poate iti da un paracetamol.

  61. Noiembrie 18, 2008 la 02:15
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    @ toader
    :)
    Ce pot să spun? Nu am negat niciodată predispoziţia mea spre oniric. Poate că am o schizofrenie paranoidă tratabilă cu paracetamol. Cine ştie? Probabil că eu nu am de unde să ştiu, din moment ce-mi recomandaţi un medic de diverse. Dar dacă am dreptate? Eu unul nu pot sări peste acel procent aproape infinit-zecimal care-mi spune că s-ar putea să am dreptate. Orice şansă trebuie exploatată.
    O altă soluţie ar fi să-mi fac partid cu care să câştig alegerile. Cred că aş putea face o doctrină cumsecade de centru. Ce spuneţi, am şanse ca în viaţa mea să reuşesc să câştig alegerile cu un partid pe care să-l fac eu?

  62. Noiembrie 18, 2008 la 10:47
    link permanent
    mirmen zice ca:

    bibli, draghe, eşti suficient de sportiv-în spirit-încît să anunţi potenţiala prospătură în parlament că ăştia o tăvălesc prin jeg?! s-ar putea să-i pice bine vestea că generează din nou dispute pasionale pe acestă bloagă de nişă şi are, în persoana ta, un cavaler romantic-scut :P

  63. Noiembrie 18, 2008 la 12:14
    link permanent
    toader zice ca:

    unde o fi monica? ea e responsabila cu impaciuitorismul. nici n-ai zice ca e lipsita de instincte materne.

  64. Noiembrie 18, 2008 la 12:26
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Da mi-s cavaler, mai precis… un cavaler de floare albă.

    Chip de cireaşă muşcată de un elf
    zburând tot timpul într-un alt
    miraj visat.
    …Sandà pe care mi-o-ncalţă un zeu
    în salt pe inorogul vel înalt
    şi înşăuat.
    Şi voi veni să mă prostern
    mai mult rănit şi mult
    învins,
    Când ai să baţi pe un cadran etern
    un nor mai alb şi mult mai mult
    care a nins.
    (Cavaler al florii de cireş – Nichita Stănescu)

  65. Noiembrie 18, 2008 la 12:26
    link permanent
    monica zice ca:

    toader, poate-ti impac una peste ceafa :lol: , ia vezi!

  66. Noiembrie 18, 2008 la 12:41
    link permanent
    Hudrea zice ca:

    [emoticon cu ceafa lui toader pleznindu-se de-un balerin care venea cătrea ea] :) )

  67. Noiembrie 18, 2008 la 12:55
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Ahahaha, balerin! Ahahaha. Altfel, cine-mi rezumă pe messenger despre ce-i cearta?

  68. Noiembrie 18, 2008 la 13:25
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    :)
    Ce zice? Ce zice?
    Păi bine, domnule Darius, nu ştiţi ce se petrece chiar pe blogul dumneavoastră preferat?
    :)

  69. Noiembrie 18, 2008 la 13:28
    link permanent
    toader zice ca:

    lol. pai darius prefera blogu’ lu’ hudrea. dar nu il citeste. de unde vrei atunce’ sa stie ce si cum?

  70. Noiembrie 18, 2008 la 14:19
    link permanent
    isis zice ca:

    Blogu’ asta e minunat. Mai ales cand doua bucati din acelasi articol nasc reactii atata de contradictorii. Se pare ca toata lumea e interesata de carti, si nimanui nu-i pasa de Dacian. Sfat pt Darius: daca vrei sa-l “mariti” va trebui sa faci o prezentare mai atractiva a produsului :P Ce stie sa faca?

  71. Noiembrie 18, 2008 la 14:26
    link permanent
    monica zice ca:

    Poze

  72. Noiembrie 18, 2008 la 14:32
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Unde sunt pozele?

  73. Noiembrie 18, 2008 la 14:41
    link permanent
    isis zice ca:

    Reformulez intrebarea: cu ce mi s-ar imbunatati viata de zi cu zi daca l-as lua acasa? Ca pozele le putem vedea daily pe net

  74. Noiembrie 18, 2008 la 14:41
    link permanent
    Hudrea zice ca:

    Ştie să facă. Dacian.

    Bibli, de ce nu eşti atent?

  75. Noiembrie 18, 2008 la 15:09
    link permanent
    Sofia zice ca:

    S-a dus vremea balerinilor…cizmulita la putere, luptator de gherila care sparge cu putere ceafa capului ce-o cere.
    Pam-pam!

  76. Noiembrie 18, 2008 la 15:36
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Eu spuneam lui ISIS să trimită nişte poze tip… fata de la pagina 5, să ştie Dacian pe mâinile cui ajunge şortul lui. Bănuiesc că ţine la şortul de pe el. Iar dacă încă e pe el şortul ăla, e cu atât mai valoros. Deci, comisia cere să vadă FOTO ISIS. Oferta de Dacian a fost destul de elocventă, să vedem şi cererea de ISIS, ca să putem lua o hotărâre în deplină cunoştinţă a cauzei (şi a efectului asupra şortului lui Dacian).

  77. Noiembrie 18, 2008 la 15:42
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Din ciclul poezii cu şi despre ceafă, astăzi poezia Singurătatea îşi strânge părul la ceafă – Marinela Şerban

    îmi inventam bolile în fiecare zi
    de fapt
    trebuia să-mi urmez singurătatea
    afară din casă
    în fiecare zi era mai elegantă
    mai solemnă mai cochetă
    dar am surprins-o când
    îşi flutura sânii cu neruşinare
    ca pe două evenimente.
    eu încercam să mă furişez
    pe la colţuri de stradă
    ea zburda îmbujorată ca o frăguţă.
    amestecând dezordinea în ordine
    singurătatea îşi strânge
    părul la ceafă
    aşa
    cu o vicleană independenţă.

  78. Noiembrie 18, 2008 la 15:46
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Şi pentru că sunt mulţumit de entuziasmul cu care este întâmpinată cultura pe acest blog, vă mai ofer o poezie din ciclul cefei, mai exact Osul care ţine glezna de ceafă se simte bolnav de Maria Gabriela:

    Osul care ţine glezna de ceafă se simte bolnav.
    Măduva nu vrea să-i primeasca somnul.

    Somnul nu mai zboară între gleznă şi ceafă.
    Osul care ţine glezna de ceafă nu are somn.
    Nu are cearcăn.

    Pasărea nu mai zboară în somn.
    Îngreunăm pâmântul.

    Zborul este efectul aripilor
    pentru ca oamenii, fii ai aripilor, să poată respira.

    Osul care ţine glezna de ceafă se simte bolnav.

    Azi am aflat.

  79. Noiembrie 18, 2008 la 15:48
    link permanent
    monica zice ca:

    Bibli, ne omori! Jur!

  80. Noiembrie 18, 2008 la 15:52
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Nu aş fi vrut să pun şi a treia poezie, dar se pare că se cere din public un bis:

    cuvintele
    puse la dospit atemporal
    pâini de piatră rotunjind crestele
    vânătorii de chihlimbar
    s-au pornit să caute răşinile
    nu se aude puşca doar pasul urcuşului
    gâfâind muntele povârnişuri
    nici zimbrii nici caprele nu mai trec
    e aproape pustiu
    pentru scormonitorii de comori
    cântecul cornului
    cer sufocat dimineaţa
    cu labele ogarilor afgani doar amintirile
    altcuiva
    se mai plictisesc aristocratic printre noi
    scamatoriile arlechinului zgândărind
    luminişul
    cu genţiane de vis în derivă pe ecliptica
    cerului smulgând
    catifeaua flori din coastele serpentinelor
    petele soarelui cu bot umed fante
    violet
    şlefuiesc lumina lecţie de zbor fără tine
    nici nu mai ştiu
    în ce culoare m-am îmbrăcat în punctul de referinţă
    pe meridianul
    de origine al timpului sideral
    s-a dus dracului
    echinocţiul de primăvară în sens retrograd
    acum aştept
    trezirea în Kundalini să văd ce nume
    de constelaţie
    tocmai tu mi-ai putea cuvânta
    pentru că
    o dată şi o dată va trebui să afli cât de mult
    iubesc eu demodat gările
    miros
    sfârtecat de dorinţă în carnea cărbunelui
    sfârâind
    între noi semantica îngerilor
    de oraş
    (Dureri apăsătoare în ceafă – Adriana Marilena Simionescu)

    Mă opresc la trei, că e cifră fatidică. Dar dacă mai doriţi, nu ezitaţi să cereţi. :)

  81. Noiembrie 18, 2008 la 15:53
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Şi acum pozele, unde sunt pozele, unde sunt pozele la gagici?

  82. Noiembrie 18, 2008 la 16:19
    link permanent
    toader zice ca:

    dedicam aceste poezii monicai. in cinstea varstei ei.

  83. Noiembrie 18, 2008 la 16:50
    link permanent
    Sofia zice ca:

    părul la ceafă
    aşa
    cu o vicleană independenţă.?

    Pai parul strans trage mai mult a simbol de constrangere, de strictete…..cum asa cu o vicleana independenta? :-?

  84. Noiembrie 18, 2008 la 16:54
    link permanent
    Sofia zice ca:

    Iar a treia poezie cred ca ar merge la fix recitata urcand catre poiana izvoarelor…pe panta prostului! :D

  85. Noiembrie 18, 2008 la 17:36
    link permanent
    dacian zice ca:

    Iti mai amintesti Craciunul?
    Iti propunem sa scrii amintirile tale despre Craciun pe blogul nostru colectiv.
    O zi buna!

  86. Noiembrie 18, 2008 la 18:08
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    :)
    Uite cui vorbesc eu despre “semantica îngerilor”. Ruşine mie.

    Dar eu sunt aşa, mai iertător, sunt unii dintre cei căruia i s-ar adresa Mitică Dragomir cu “al dracului de simpatic”. Şi pentru că sunt aşa de simpatic (dar şi simpatetic totodată, sau mai ales), am să-i dau o şansă domnişoarei Sofia să-şi răspundă singură când îşi strâng femeile coada la ceafă? Deci părul este mai întâi în două cozi, una de o parte, una de cealaltă, o fetiţă cu codiţe, după care o singură coadă? Ei, când? Şi după ce-şi va oferi răspunsul, atunci să-l lege cumsecade de singurătate ca să-şi pătrundă umorile şi înţelesurile poezia.
    S-ar putea ca Marinela Şerban să citească acest blog, mai ales că i-am făcut reclamă JEG-ului prezentându-l deseori drept un blog interesant, ar fi frumos să nu faceţi mişto.

  87. Noiembrie 18, 2008 la 18:19
    link permanent
    Sofia zice ca:

    Multumesc pentru sansa, mi-am raspuns mie. Nu era nici un misto, pur si simplu nu m-am prins.

  88. Noiembrie 18, 2008 la 19:03
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    @ Sofia
    Domnişoară… zâmbiţi!
    Viaţa este prea scurtă pentru ca să o trăiţi încruntată. Zâmbetul construieşte în timp acea frumuseţe interioară care fac ochii să strălucească. Zâmbiţi cât mai des pentru a vedea lumea construită sub povara plăcută a gândului frumos.

  89. Noiembrie 18, 2008 la 20:56
    link permanent
    Educatoarea zice ca:

    Mai copi. Mai. Copi. Ce sa intamplat cu vremurile buni cand radeam si glumeam despre diferite ? Nu v-a mai amintiti ? Era frumos. Idilic chiar. Ioi.

  90. Noiembrie 18, 2008 la 20:59
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    (Ăştia se ceartă? Că nu am urmărit…)

    “M-ai amintiţi” se scrie cu crati-mă.

  91. Noiembrie 18, 2008 la 21:13
    link permanent
    cilu zice ca:

    Duminica am inteles cum se scrie o carte buna: in Janis cu carnetelul si creionul pe la 1 noaptea.

  92. Noiembrie 18, 2008 la 21:28
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Şi eu scriu numai cărţi bune, nu este vina mea că ceilalţi nu înţeleg o iotă din ce scriu. Doamnele preferă stilul Cărtărescu, domnii preferă lectura de suspans. Eu le ofer plictiseli cronice şi lor nu le place stilul meu. Dar, fără nici o urmă de îndoială, eu scriu cărţi bune.

    PS.
    De când mă ştiu eu pe meleagurile JEG-ului nu am văzut o afluenţă atâta de mare de nick-uri noi (cel puţin pentru mine).

  93. Noiembrie 18, 2008 la 22:07
    link permanent
    Hudrea zice ca:

    Ţi se pare Bibli, suntem cam tot ăia. Doar că mai e unii care scriu sub pseudo-nim.

  94. Noiembrie 18, 2008 la 22:22
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Am înţeles, este vorba despre un pseudonim. Din păcate eu nu mă prind, de regulă, aşa că regula mea este “fiecare pseudonim este cineva nou” pe care îl voi trata ca atare.

  95. Noiembrie 18, 2008 la 22:30
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Nu mă ţine inima să nu… spre cinstirea educatoarei Basty.

    nu sunt poet, nu ma prefac
    si tot ce pun eu pe hartie
    nu le numesc chiar poezie.
    nu sunt metafore bogate,
    nu sunt nici vorbe aruncate,
    nu sunt hiperbole stilate
    sunt lucruri simple, nu-s trucate.
    scriu despre tot, chiar despre moarte
    sau poate versuri albe-s toate.
    scriu despre dragoste si ura
    si scriu la fel de bine ca si tine,
    si nu pretind ca fac cultura.
    scriu despre timp si amagire
    si tot ce scriu
    se naste din iubire.
    (Pseudopoezie – DAN RADU)

  96. Noiembrie 18, 2008 la 22:58
    link permanent
    Marian S. zice ca:

    Marţi, trei ceasuri rele.

  97. Noiembrie 18, 2008 la 23:47
    link permanent
    toader zice ca:

    o sutaaaa

  98. Noiembrie 18, 2008 la 23:48
    link permanent
    toader zice ca:

    are dreptate bibli mai hudreo. dacian e un nick nou.

  99. Noiembrie 18, 2008 la 23:48
    link permanent
    toader zice ca:

    o fi fra-so lu’ glad?

  100. Noiembrie 18, 2008 la 23:55
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    O FUFĂĂĂ!

  101. Noiembrie 19, 2008 la 00:10
    link permanent
    Andi zice ca:

    Ce zice darius mai sus înseamnă ce am înţeles eu, nu? “o fu, fă!” Adică modul mai ţărănesc şi simplu de a spune “A fost, tu!”. Doar a uitat un spaţiu. Nu-i aşa? (sau să fie “n-ui aşa?”? hă?)

    Eu nu sunt un pseudonim. Sunt doar pseudo…

  102. Noiembrie 19, 2008 la 00:13
    link permanent
    Basty zice ca:

    My chickens, ce dracu, nu poci pune şi eu un post dezlânat că vă şi prindeţi, babelor !

  103. Noiembrie 19, 2008 la 00:16
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    :) ╬ Simt o împotrivire la dorinţa mea de a introduce o brumă de cultură în vieţile voastre. Trebuie să merg cu crucifixul în faţă să-l scot pe necuratul din voi care vă îndeamnă la regresia animalică? ╬
    ♀♂

  104. Noiembrie 19, 2008 la 00:25
    link permanent
    Basty zice ca:

    Bănuiesc că ai remarcat faptul că crucifixul ce tocmai l-ai scos în faţă, stimate forţator de cultură, este unul întors cu fundul în sus. Vorbind de necuratul, desigur.

  105. Noiembrie 19, 2008 la 00:42
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    :)
    Ce crucifix vezi întors invers? Cu copy/paste pls.

  106. Noiembrie 19, 2008 la 10:50
    link permanent
    isis zice ca:

    Bibliotecare, draga, cu cea mai mare bunavointa am intentionat sa te contactez direct si personal pentru a face un schimb de poze, dar se pare ca blogul tau e suspendat. Ghinion. Pentru poze cu fetele de la pg 5 va trebui sa cauti…la pg 5. succese

  107. Noiembrie 19, 2008 la 11:04
    link permanent
    Sofia zice ca:

    No’ acum care mai e invatatoarea/invatatorul si de unde mai topaie si un profesor?
    Sa existe o ierarhie bine stabilita… :D

  108. Noiembrie 19, 2008 la 11:09
    link permanent
    Hudrea zice ca:

    My chickens? Adică “în puii mei?” :) ) =))

    Mneaţa, da. [Hudrea căscând, să-ţi rupă maxilarul]

  109. Noiembrie 19, 2008 la 11:21
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    “Fetele de la pagina 5… ACUM ŞI LA PAGINILE PATRU ŞI ŞASE ŞI PE PRIMA PAGINĂ!”.

    Crucifixul era echidistant, exceptând că nu era un crucifix.

    Hudreo – “into my chikens” ar fi “în puii mei”. Tu caşti de rupi maxilaru’ la persoana a doua?

  110. Noiembrie 19, 2008 la 11:31
    link permanent
    Basty zice ca:

    Nu-i echidistant, bleago, pune mana pe ruletă şi măsoară, domnuţ injiner. Bibliotecarul este, în mod clar şi categoric, adeptul intunericului.

  111. Noiembrie 19, 2008 la 11:32
    link permanent
    Gramo zice ca:

    E voie sa spunem ceva pe langa subiect? Ca voiam sa te anuntam ca ti-am dat o leapsa. E voie? Sau poate nu e,…. hmmm,… mai bine sa nu spunem nimic. Adevarul e ca anuntul cu leapsa pe care ti-am dat-o chiar nu se potriveste nicicum cu tot ce ai scris tu. Da, e clar. Renuntam la el.

    In rest,… ce-ati facut pana la urma cu capul ala? L-ati pus la ciorba, ati facut creier macelaresc? Ramasesem cu o curiozitate. :)

  112. Noiembrie 19, 2008 la 11:42
    link permanent
    krakilla zice ca:

    Gramo: esti pe langa subiect, aici se discuta numai lucruri serioase!

    Voi stiti ca nu-mi amintesc duminica trecuta? Curios este ca nu-mi amintesc ce-am facut sambata, ca sa nu-mi mai amintesc duminica… Sau cand spun sambata ma gandesc la vineri? Si cand spun vineri inseamna ca ma gandesc la joi? Ceea ce inseamna ca de ceva timp, eu traiesc cu o zi in urma? Cine stie… Important este ca mi-am revenit. Maine incepe week-endul! Cred ca ma duc la munte, ca e mai aproape. Mai trebuie sa fac rost doar de bani si haine, poate si ceva de mancare.

    PS: aia este cruce cu capul in jos! am zis… 666…

  113. Noiembrie 19, 2008 la 11:45
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Ce cap? Nici un cap. Noi nu cap. Pe de altă parte – ce leapşă? Nici o leapşă. Noi nu leapşă! Ce tăt lepşi, lepşi, lepşi! (Bine, poate mă voi gândi.)

  114. Noiembrie 19, 2008 la 12:30
    link permanent
    Hudrea zice ca:

    Groză, “Puii mei”, eliptic. Bine aşa? Cu ş, da. E lângă ţ, ştii? Mai grşeşte omu’, bă! Repede te-ai trezit şi tu. Deşteptule!

    “Ce tăt lepşi, lepşi, lepşi!” Strigi sau întrebi? Prostea! Dar sunt de acord, da, ce tăt atât? Până cât?!

  115. Noiembrie 19, 2008 la 12:35
    link permanent
    krakilla zice ca:

    ATENTIE! CONTINUT EXPLICIT.
    Contine cuvinte ca: scatofili, cur, cacat, sex oral. Daca sunteti mici, nu cititi!

    Ma gandeam la faza asta cu leapsa… Si ma gandeam ca e de cacat… Care e faza? Leapsa asta este un fel de mass de cacat, de pe mess. “TRIMITE MAI DEPARTE CA ALTFEL MOARE MA-TAAAAAA” si toate proastele si cocalarii pe care ii cunosc, isi rup degetele in tastatura cu ochii la curu’ masii sa nu pateasca, doamne fereste, ceva.

    10 lucruri care-mi plac,
    who gives a fuck? – o rima pentru analiza bibliotecarului

    Si cum ma gandeam, asa pe ganduri, mi-a venit o idee: oare exista cupluri de scatofili, care nu-si fac unul celuilalt, sex oral? Adica e bun rahatelul, ne scaldam in el, il punem pe buzite, da’ doamne fereste sa atingem vre-un ou, ceva, si ne ducem repede sa ne spalam pe dinti, ca ne miroase gura a ou sau respectiv a…

    Si dupa cum spuneam, asta cu leapsa este pentru blogeri lipsiti de inspiratie… “Nu mai am ce sa spun… Stiu! Dau o leapsa despre partea pe care dormim sau la ce mana incepi sa-ti tai unghiile! Gata, m-am scos doua zile!” Si dupa, in iubitul spirit de turma, gasesc acelasi cacat pe douzeci de bloguri, despre cum se sterg la cur fetitele si baieteii.

    Voi cunoasteti vre-un cuplu de scatofili? Puteti sa-i intrebati pentru mine?

    Continutul de mai sus, n-are nici o legatura cu fapte sau persoane reale. Totul se inspira din ce a visat autorul aseara. El nu doreste sa jigneasca pe nimeni, desi o face aproape de fiecare data cand deschide gura/tasteaza cuvinte fara inteles.

  116. Noiembrie 19, 2008 la 12:49
    link permanent
    Hudrea zice ca:

    Kraki, sensibil ca întotdeauna. Un Zola al blogosferei.

  117. Noiembrie 19, 2008 la 13:01
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Întâmplător, sau nu, apropo de crucifixul măsurat cu metrul de croitorie…
    astăzi am primit următoarele două mesaje, câte unul pentru fiecare dintre cele două bloguri pe care le-am suspendat pe perioada electorală, de la un om numit, cu accent saxon, revoluţia albă:

    1:
    Am vrut sa-mi acopar capul ca poate imi da allah 70 de femei virgine dar m-am razgandit , prefer valkyriile ;)
    allah, isus, mesia etc aceste excremente vin si se duc dar Wotan ramane pentru totdeauna !

    2:
    Asa domne , ai luat-o la fuga sa imparti afise pentru sclavii evreilor ? bine ai facut , stiu ca nu o sa recunosti , o sa ma consolez cu gandul asta

    Să fie oare un cititor al acestui blog, să fie o întâmplare… cine poate cunoaşte aceste adevăruri.

    PS.
    Domnule krakilla, nu v-am rugat eu să-mi daţi cu copy/paste ca să ştiu le ce vă referiţi?

  118. Noiembrie 19, 2008 la 13:02
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    “Vre-un”? Io nu cunosc nici măcar doi scatofili pe care să-i cuplez, să-i întreb, şi-şi atunci ar fi prea puţini, că dacă zic “ba da, ne face sexe orale”, mai tre’ să tot caut şi să tot năşesc scatofili.

  119. Noiembrie 19, 2008 la 13:07
    link permanent
    jimerino zice ca:

    si cand zici zola te referi la gianfranco, banuiesc.

  120. Noiembrie 19, 2008 la 13:28
    link permanent
    FLo zice ca:

    Frate-tu a scris o carte despre scatofilie in care a publicat poze facute in Zalau? Am inteles perfect articolu asta.

  121. Noiembrie 19, 2008 la 14:23
    link permanent
    monica zice ca:

    Zola e fata sau baiat? Nu de alta, dar si “Emile” e cu “e” la sfirsit, stiti, de aia intrebam…

  122. Noiembrie 19, 2008 la 15:04
    link permanent
    Hudrea zice ca:

    Emile Zola. Naturalist. Ăla de-a scris Nana, inculţilor! N-ai cu cine, dom’le, n-ai cu cine.

  123. Noiembrie 19, 2008 la 15:38
    link permanent
    toader zice ca:

    emile, emilie. i.

  124. Noiembrie 19, 2008 la 15:40
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Émile François Zola, aşa se vede că e bărbat :)

  125. Noiembrie 19, 2008 la 16:02
    link permanent
    jimerino zice ca:

    da’ si gianfranco, ce jucator!

  126. Noiembrie 19, 2008 la 16:13
    link permanent
    monica zice ca:

    toader, mai tii minte balerinul ala de ieri? Da-i-l, te rog, lui Hudrea.

  127. Noiembrie 19, 2008 la 16:21
    link permanent
    Hudrea zice ca:

    Mă înclin cu respect, d-ra. Lovitura m-a îngenuncheat.

  128. Noiembrie 19, 2008 la 16:34
    link permanent
    jimerino zice ca:

    daca te-a ingenunchiat inseamna ca te inclini cu privirea tulbure si din cauza de genunchi moi, lasa cardeala cu respectul.

  129. Noiembrie 19, 2008 la 16:56
    link permanent
    krakilla zice ca:

    despre ce va certati voi aici? despre valoarea mea, ca eu o stiu oricum… sau sunt nelamuriri in privinta sexului acestuia. daca este asa, sa punem problema pe masa. aduceti masa si eu imi pun problema pe ea. nu va mai certati. eu tin la toti!

    si ma vad nevoit sa ma repet: eu nu seman cu nimeni, ceilalti imi seamana, dupa chipul si asemanarea mea. (cu copilul minune si voce de aur, ala, am gresit, am vrut sa vad cum ar arata un cacat daca i-as pune ochi.)

  130. Noiembrie 19, 2008 la 16:58
    link permanent
    krakilla zice ca:

    sexului acestuia… cred ca ma refeream la mine… sunt atat de poet, incat nici eu nu inteleg ce-am vrut sa spun, cand ma citesc.

  131. Noiembrie 19, 2008 la 17:11
    link permanent
    monica zice ca:

    Nici noi n-o sa intelegem pina nu-ti vedem poza. Darius…?
    :lol:

  132. Noiembrie 19, 2008 la 17:15
    link permanent
    krakilla zice ca:

    veveritzo…

  133. Noiembrie 19, 2008 la 17:20
    link permanent
    krakilla zice ca:

    si Darius nu-si permite sa-si piarda unul dintre cei mai buni comentatori… sunt prea valoros… valoarea mea, valoarea mea! ma duc sa arunc cu bani in manelisti. cu d-aia din epoca de piatra. adica bolovani… ce nu-ntelegeti? stati sa citesc si incerc sa va explic ce-am vrut sa spun… imediat dupa ce inteleg si eu.

  134. Noiembrie 19, 2008 la 17:22
    link permanent
    krakilla zice ca:

    da, deci se-ntelege! am reusit sa scriu exact ce voiam sa spun. ce mandru ar fi taica-miu daca m-ar vedea acum…

  135. Noiembrie 19, 2008 la 17:24
    link permanent
    krakilla zice ca:

    insinuezi ca in poza aia mi s-ar vedea falusul? vei fi dezamagita… doar o fata tampa, ce ascunde un caracter deosebit… de beat.

  136. Noiembrie 19, 2008 la 17:25
    link permanent
    krakilla zice ca:

    doua suteeeeee

  137. Noiembrie 19, 2008 la 17:25
    link permanent
    krakilla zice ca:

    ce-ai ma?

  138. Noiembrie 19, 2008 la 17:32
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Ooo-cheeei.

  139. Noiembrie 19, 2008 la 17:35
    link permanent
    jimerino zice ca:

    a, sunteti ciudati, am inteles.

  140. Noiembrie 19, 2008 la 17:43
    link permanent
    monica zice ca:

    jumulino :lol:

  141. Noiembrie 19, 2008 la 17:43
    link permanent
    krakilla zice ca:

    eu? poate Darius…

  142. Noiembrie 19, 2008 la 18:09
    link permanent
    Sofia zice ca:

    Asa se-ajunge de la cultura la sexualitate…la naiba!:P

  143. Noiembrie 19, 2008 la 18:10
    link permanent
    Hudrea zice ca:

    kraki, you high or smth?

  144. Noiembrie 19, 2008 la 19:43
    link permanent
    jimerino zice ca:

    kraki you little piece of….work. puff puff pass!

  145. Noiembrie 19, 2008 la 19:44
    link permanent
    jimerino zice ca:

    popeasco nu-mi stalci frumusete de pseudonim.

  146. Noiembrie 19, 2008 la 20:12
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Jumulinho, că-i mai exotic, aşa, cum e chiar numitul.

  147. Noiembrie 19, 2008 la 20:33
    link permanent
    toader zice ca:

    semipopeasca.

  148. Noiembrie 19, 2008 la 21:04
    link permanent
    monica zice ca:

    de ce ma semistrigi, toadere?

  149. Noiembrie 19, 2008 la 21:09
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Eu nu mai suport, trebuie să mai dau o poezie…

    Fac giumbuşlucuri, îţi rotesc inele,
    Se dau pe dîmburi, dalbi, de-a berbeleacuri
    Ce-ascund dorinţe putrede în ele,
    Întorc mosoare de lemn fin, cu aţa
    Vernil, să ţi se-agaţe-n părul moale,
    Îşi dăruiesc chiar pentru-o sfîrlă viaţa
    Lor veşnică dacă îi laşi în poale
    Ca să-ţi miroase cu înţelepciune
    Locul acela plin de izuri calde
    Şi-ascunse-n dulci paftale de velururi,
    Şi se-mbrîncesc spre-a-ţi potrivi de-a pururi
    Rochiţa, la popou, în ample falde,
    Mai şi umblînd cu degete voioase,
    Oh, printre-atîtea taine ruşinoase….
    (Căci îngerii-s bătrîni, ştiu multe fleacuri… – Emil Brumaru)

  150. Noiembrie 19, 2008 la 21:24
    link permanent
    monica zice ca:

    Io cred ca Bibli sufera de un fel de sindrom Tourette liric, in care nu se poate abtine sa nu spuna poezii :lol:
    toadere, unde esti, sa mi-o dedici?

  151. Noiembrie 19, 2008 la 21:33
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    @ monica
    Să înţeleg că toader este cel cu degetele voioase? :D Opa!

  152. Noiembrie 19, 2008 la 21:41
    link permanent
    Marian S. zice ca:

    … si dupa cum spuneam…

  153. Noiembrie 19, 2008 la 21:58
    link permanent
    jimerino zice ca:

    exista si semimonicu’ ?

  154. Noiembrie 19, 2008 la 22:02
    link permanent
    monica zice ca:

    of horse he does.

  155. Noiembrie 19, 2008 la 22:04
    link permanent
    jimerino zice ca:

    dar pseudonimul este acceptat? si daca da, de cine?

  156. Noiembrie 19, 2008 la 22:06
    link permanent
    H u d r e a zice ca:

    .

  157. Noiembrie 19, 2008 la 22:11
    link permanent
    varzan zice ca:

    1)varzan este o anagrama de la razvan.sper ca v-ati prins de asta.
    2)nimeni in afara de mine nu are dreptul sa se refere la persoana mea folosind formula”varzan”( poate numai darius daca postarile in jurul carora se discuta sunt destul de bune)
    3)fara legatura cu precedentele… sunt onorat sa ma autoinvit in comunitatea jeg.
    Numa bine

  158. Noiembrie 19, 2008 la 22:38
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Văd că lucrurile importante sunt lăsate de o parte. Eu nu am înţeles exact şi nu voi putea dormi la noapte, toader este cel cu degete voioase… sau nu?

  159. Noiembrie 19, 2008 la 22:45
    link permanent
    jimerino zice ca:

    deci, varzan, despre ce e vorba?

  160. Noiembrie 19, 2008 la 23:46
    link permanent
    calli zice ca:

    Domnule Groza, imi place stilul dumneavoastra.

  161. Noiembrie 19, 2008 la 23:48
    link permanent
    toader zice ca:

    cu degetele. hahahahaha. m-ai terminat bibli. :) )))))))))))

  162. Noiembrie 20, 2008 la 00:09
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    După râs deduc că şi degetele sunt voioase, că doar ele râd pe tastatură. :)

  163. Noiembrie 20, 2008 la 00:43
    link permanent
    toader zice ca:

    desigur

  164. Noiembrie 20, 2008 la 01:06
    link permanent
    toader zice ca:

    daca doriti sa revedeti :
    http://www.youtube.com/watch?v=idElqSmTcwE
    :) ))))))))

  165. Noiembrie 20, 2008 la 01:56
    link permanent
    Gramo zice ca:

    Ziceam de capu la caprioara. :) Si iti suntem deja recunoscatori pentru faptul ca te gandesti.

  166. Noiembrie 20, 2008 la 09:33
    link permanent
    M@riansky zice ca:

    o sutăăăă

  167. Noiembrie 20, 2008 la 10:52
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Aici ar fi trebuit să fi postat o poezie mai lungă. La cererea tuturor celor care nu apreciază, nu voi mai posta această poezie lungă.

  168. Noiembrie 20, 2008 la 11:12
    link permanent
    krakilla zice ca:

    varzan, deci, nu i-ai raspuns lui jimi…

  169. Noiembrie 20, 2008 la 12:50
    link permanent
    krakilla zice ca:

    ce suntem noi intr-un final, intreaba toata lumea… eu intreb ce suntem noi intr-un inceput! o picatura de sloboz… Einstein a fost o picatura de sloboz. greu de crezut… cu exceptia mea, pentru ca exist dintotdeauna, la baza restului omenirii sta o picatura de sperma… si un pumn de cacat, asta pentru modelarea caracterului… si de ce li se spune bastarzilor, “copii din flori”? adica ei sunt din flori, iar voi, restul, din sperma??? eu, in locul vostru, m-as rascula!

    barbatii de pe pamant, aaa si Darius, fiti mandri de ceea ce sunteti chiar daca va trageti cu totii dintr-o picatura de lichid… vascos.
    femelelor de pe pamant… voua inca incerc sa va gasesc calitati
    hermafroditi de pretutindeni, voi de unde cacat a-ti mai aparut???

    pentru cine intreaba: sunt bine, nu va faceti griji!

  170. Noiembrie 20, 2008 la 12:56
    link permanent
    jimerino zice ca:

    “bine” mi se pare un pic of an overstatement.

  171. Noiembrie 20, 2008 la 13:05
    link permanent
    krakilla zice ca:

    bine, bine, bine… iuuu, a mai vazut careva globul ala de foc? inca unul… e miercuri maine?

  172. Noiembrie 20, 2008 la 13:37
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Ca să nu spuneţi că vă asasinez, vă linkuiesc o audiţie muzicală:
    http
    caietuldemuzica.wordpress.com/

  173. Noiembrie 20, 2008 la 13:42
    link permanent
    Hudrea zice ca:

    a-ţi? A-ŢI? AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA-ŢI?!?!!!!

    Nu, nu sunt nervos şi nici nedormit. De ce întreba-ţi?

  174. Noiembrie 20, 2008 la 14:26
    link permanent
    monica zice ca:

    “overstatement”? :lol: Jumi a rulat!

  175. Noiembrie 20, 2008 la 14:30
    link permanent
    krakilla zice ca:

    ar fi rulat daca ar fi spus understatement.

  176. Noiembrie 20, 2008 la 14:41
    link permanent
    Hudrea zice ca:

    aşa e

    kraki – blog!

    hai mă bâjel, fă-i blog. Odată făcut, sigur va scrie pe el.

  177. Noiembrie 20, 2008 la 14:57
    link permanent
    jimerino zice ca:

    daca tot am ajuns sa fiu un “jumi”, tin sa precizez ca krakilla (asta e cacofonie si in scris sau doar oral?) are pres roz.

  178. Noiembrie 20, 2008 la 14:59
    link permanent
    krakilla zice ca:

    bulangiuleeeeeeeeeeeeeeeeee!!!! am glumit da-te-n spume…

  179. Noiembrie 20, 2008 la 16:06
    link permanent
    jimerino zice ca:

    spume zici? sa vorbim si despre ruda spumei?

  180. Noiembrie 20, 2008 la 16:13
    link permanent
    krakilla zice ca:

    aici mi-e rusine… parca vorbeam in alta parte… suparaciosule…

  181. Noiembrie 20, 2008 la 16:19
    link permanent
    toader zice ca:

    hm. pres roz?

  182. Noiembrie 20, 2008 la 16:23
    link permanent
    krakilla zice ca:

    da ma, am! asa si?

  183. Noiembrie 20, 2008 la 16:26
    link permanent
    Sofia zice ca:

    Toamna asta (care apropo, s-a dus) naste sentimente profunde dar putin violente. Unde e obisnuita melancolie? Unde-i poezia? Unde-i muzica obisnuita? :D

  184. Noiembrie 20, 2008 la 16:53
    link permanent
    krakilla zice ca:

    femela mea m-a sunat sa-mi spuna ca a avut un cosmar… ca cica am dat-o prietenilor mei (pe rand) si dupa aceea am plecat… ma gandeam: asta oare citeste ganduri??? nota pentru mine: trebuie sa fiu mai atent pe viitor…

  185. Noiembrie 20, 2008 la 17:30
    link permanent
    Sofia zice ca:

    Probabil ca tu vorbesti in somn si subconstientul ei inregistreaza. :P

  186. Noiembrie 20, 2008 la 20:33
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Iar a murit conversaţia. Dacă nu pun eu câte o poezie. V-am dat un link proaspăt pe care nu l-aţi folosit… şi am suferit din această cauză.

  187. Noiembrie 20, 2008 la 23:13
    link permanent
    Marian S. zice ca:

    Biblio, te rog eu, pune o poezie ! Pina una-alta va rog si eu ceva: se numeste www 181 fm
    ( cu hasitetepe si veveve si puncte si slash-uri)
    Luati linkurile de acolo, bagati-le in Winamp sau Windows Mediaplayer si bucurati-va de ele.
    Macar in aceasta perioada sa vorbim frumos, ca eu unul as injura cu voiosie niste personaje de mai sus. Dar ma abtin tocmai din motivele expuse.

  188. Noiembrie 20, 2008 la 23:15
    link permanent
    Marian S. zice ca:

    Vorbeam de muzica de Craciun, in caz ca n-ati inteles.

  189. Noiembrie 20, 2008 la 23:43
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    Pentru a fi de folosinţă, la nevoie, lui Marian S. , în cazul în care vrea să cucerească o tânără domnişoară.

    M-ai întrebat, cu ochii tai limpezi, de cristal:
    „Iubitul meu cel straniu ce daruri îmi gaseste?”
    - Iubito, taci! Ti-as spune ca inima-mi doreste
    Candoarea ce-avusese stravechiul animal

    Tu, care-mi legeni somnul cu mîngîieri usoare
    Sa nu stii niciodata cumplitu-mi nenoroc
    Nici taina scrisa-n mine cu litere de foc!
    De patima mi-e sila si orice gînd ma doare…

    Sa ne iubim cuminte. Amorul sta la pînda
    Si, nevazut, tinteste cu arcul lui fatal
    O, îi cunosc prea bine eternul arsenal:

    Rusine, furii, crima… O, margarita blînda
    Suntem doua amurguri de toamna ostenita
    O, tu, atît de alba si rece Margarita!
    (Charles Baudelaire – Sonet De Toamna)

  190. Noiembrie 21, 2008 la 01:20
    link permanent
    toader zice ca:

    eu zic ca mai buna e asta veche pe care o repet acum:
    intr-o balta neagra
    doua ochi luceste.
    ce sa fie oare?
    cred ca e doi peste.

  191. Noiembrie 21, 2008 la 09:10
    link permanent
    krakilla zice ca:

    de curiozitate, citeste cineva poeziile lui Bibli?

  192. Noiembrie 21, 2008 la 09:22
    link permanent
    je zice ca:

    nope

  193. Noiembrie 21, 2008 la 11:45
    link permanent
    krakilla zice ca:

    dap, abia acum viata incepe sa aiba sens… zambeste grasule esti la televizor… a, ba nu, e doar un link. ma duc sa ma fac frumos, poate ma vede cineva nou… gata.

  194. Noiembrie 21, 2008 la 12:59
    link permanent
    Valive zice ca:

    Simpatic foc articolul. M-a facut sa zambesc. Usor de gustat. Pacat ca nu mi-e foame.
    Cartea… ca sa faci rost de ea iti trebuie bani. Uite alt exemplu de subiect: sa n-ai bani. Daca ai bani ai si carte de publicat, nu? Si asa, exista cam multi presupusi scriitori care si-au cumparat cartile ca sa faca… Rodaj sau triaj? Care din ele? Oricum, cartea merge scoasa si la imprimanta (daca ai suficient tus), capsata asa cum poti (merge si capsatorul industrial daca te duci la seful de sectie sa-l ceri) si data oricui pe stragda gratuit. Si asta tot o varianta de publicareala se numeste.
    Bafta! Si scoate mainile alea din buzunare ca ti se ia pielea de la… prea mult manual tehnic.

  195. Noiembrie 21, 2008 la 13:15
    link permanent
    Sofia zice ca:

    Eu citesc poeziile, bine…nu pe toate, in limitele bunului simt.
    am intrat si pe site-ul cu Bach, am si ascultat cele 3 melodii. Hmm, nu e asa de rau cum credeam dar nici atat de sublim.
    Cat despre poezii, prefer sa nu mai zic nimic devreme ce sunt mustrata. :)
    Adica, ma asteptam de la “bibliotecar” sa explice ce nu se intelege si sa faca, pentru o mai buna intelegere din partea publicului, prescrieri de poezii care sa mearga pe acelasi gen, numai putin mai explicite.
    Probabil ca eu sunt de vina, nu-s destul de “citita”.
    :) si eu zambesc :)

  196. Noiembrie 21, 2008 la 15:48
    link permanent
    toader zice ca:

    o sutaaaa.
    misto treaba asta : “Sofia zice :
    Eu citesc poeziile, bine…nu pe toate, in limitele bunului simt.

    Este extraordinara remarca. Trebuie pusa pe oimr.

  197. Noiembrie 21, 2008 la 16:08
    link permanent
    geretus zice ca:

    Bah…. iar faceti cenaclu… si nu e interesant de loc…

  198. Noiembrie 21, 2008 la 16:13
    link permanent
    monica zice ca:

    Geretus, noi facem cenaclu? NOI?!?!?! :lol:

  199. Noiembrie 21, 2008 la 16:21
    link permanent
    Sofia zice ca:

    E hai acum, nu e interesant… luam si noi un moment de reculegere. Cenaclu e mult spus. :)

  200. Noiembrie 21, 2008 la 18:49
    link permanent
    geretus zice ca:

    cam lung momentu’ …de reculegere…

  201. Noiembrie 21, 2008 la 19:37
    link permanent
    monica zice ca:

    Liniste! Bija este printre noi. Pare ca amusina-n tacere…

  202. Noiembrie 21, 2008 la 22:35
    link permanent
    Bibliotecaru zice ca:

    @ Sofia
    Se pare că publicul meu se reduce la un entuziast. Mai am o propunere.
    http
    caietuldemuzica.wordpress.com/2008/11/21/gioachino-rossini-barbierul-din-sevilia/

  203. Noiembrie 22, 2008 la 00:07
    link permanent
    Sofia zice ca:

    Hm, asta deja necesita mai multa atentie decat ii pot oferi la serviciu, cu o ureche atenta la muzica din casca si cu cealalta atenta la manager si telefoane.
    Promit sa o ascult in tihna…cu atentie. :) Multumesc
    Asa…de Darius mai stie cineva ceva? Mai trece pe-aici sau si-a luat pseudoconcediu? :D

  204. Noiembrie 22, 2008 la 00:45
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Nu, îs bine, îs bine. Scriam următoriul articol. Ştiţi, cu asta mă ocup eu aici, la Jeg.

  205. Noiembrie 22, 2008 la 01:14
    link permanent
    Alexandra zice ca:

    Place ce citesc. Mai faci chetă? Spor la scris.

  206. Noiembrie 22, 2008 la 01:17
    link permanent
    toader zice ca:

    poti sa ii trimiti bani si fara cheta. cat ii de lenes nu l-a pus permanent pe banner. asa ca tot tu trebuie sa cauti in paginile precedente unde sa ii pui bani.

  207. Noiembrie 22, 2008 la 02:20
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Da. Toader are dreptate. Da’ cheta de ţogletă e strânsă. Mai trebuie câţiva doar să facă tranzacţia.

  208. Noiembrie 22, 2008 la 13:23
    link permanent
    Alexandra zice ca:

    aştept atunci că-s curioasă ce mai urmează…un mac oare?

  209. Noiembrie 25, 2008 la 12:39
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    De ăla avem, mulţumim. Da’ nu strică şi unu’ nou, ca să bat şniţele pe el.

  210. Decembrie 28, 2008 la 21:53
    link permanent
    Ana lu' Ion zice ca:

    pai,
    cu riscu de a parea emo, ce mai astepti, to wither and die? pune mana pe creionu scapat pe sub masa si foile de xerox, albe, aruncate pe sub pat, si scrie. ca bine ai zis:
    “au, ca să scrii o carte, trebuie să nu ţi se fi întâmplat nimic.”
    si stim cu totii cat de mult nimic nu se intampla zilnic in coltzul de plai mioritic, Zalau

    zau, cred ca te-as citi (asta daca te-as gasi pe vreun torrent site, si nu as plati nimic). nu cred ca ai fi o pierdere de timp.

  211. Decembrie 28, 2008 la 22:24
    link permanent
    Darius Groza zice ca:

    Numa’ că io şăd la Cluj amu’. Deci nu mai poci scrie, că aici se întâmplă lucruri, pornind de la teoria ta.

  212. Mai 11, 2012 la 01:14
    link permanent

    You have really done a lot of research on this subject. It shows in the viewpoints you make within this content. You also managed to keep this information interesting and unique. This is useful information

un trackback

  1. de la Link-urile zilei | Mirela Mustata pe Noiembrie 21, 2008 la 10:49

    [...] “A fii” sau a nu “fii” la [...]

zi si tu ceva:

(musai)
(musai)